Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Miért?

Mert nehéz beszerelni. Több nap kellet mire kitaláltuk a sin variálását. Mostanra rájöttem, hogy valszeg lett volna egy egyszerűbb módszer is. A végeredmény persze megéri. Mert tényleg jó székek. De volt vele meló :S Combtámasz, deréktámasz,légzsák,fűtés,mindkét oldali magasság állítós és az anyós oldali is tudja mind azt amit a sofőr szék. Tehát zsír. Sajna a légzsákot nem tudom hogy kéne bekötni h jó legyen vagy kivenni, hogy ne legyen:D

Link to comment
Megosztás:

Mert nehéz beszerelni. Több nap kellet mire kitaláltuk a sin variálását. Mostanra rájöttem, hogy valszeg lett volna egy egyszerűbb módszer is. A végeredmény persze megéri. Mert tényleg jó székek. De volt vele meló :S Combtámasz, deréktámasz,légzsák,fűtés,mindkét oldali magasság állítós és az anyós oldali is tudja mind azt amit a sofőr szék. Tehát zsír. Sajna a légzsákot nem tudom hogy kéne bekötni h jó legyen vagy kivenni, hogy ne legyen:D

képet muti már hééé ez engem is érdekel

Link to comment
Megosztás:

Meg tudná valaki mondani hogyan kell a légzsákos kormányt levenni? Cserélnem kell az átvezető kábelt a kormány alatt. ^_^

Nem jöttem rá, hogy lehet levenni először a kormány középső részét, ami a légzsákot takarja. Csavaros, vagy pattintós? :D

Csavaros. A műszerfal felől van két csavar. Azt hiszem imbusz, vagy torx.

Utána meglazítod a nagy anyát, és szemből két kézzel ráütsz a kormányra pár embereset. Ne vedd le teljesen az anyát, mert orrba vág a kormány. :D

Link to comment
Megosztás:

OK. Köszi

Gondolom kell majd hozzá izom... :D

Kell... Én első cserénél addig rángattam, hogy lezsibbadt a kezem, de aztán lejött. Aztán a második kormánycserénél már tudtam hogy ütni kell... zsibbadtra ütöttem mindkét kezem de b.szott lejönni. Aztán haver a közepére tett egy fém beütőt, rákoppintott kettőt kalapáccsal és leugrott. ^_^ Hiába mondtam hogy csak azért volt olyan egyszerű mert én már kifárasztottam előtte, valahogy éreztem hogy a pont azért nála van :D

Link to comment
Megosztás:

Kell... Én első cserénél addig rángattam, hogy lezsibbadt a kezem, de aztán lejött. Aztán a második kormánycserénél már tudtam hogy ütni kell... zsibbadtra ütöttem mindkét kezem de b.szott lejönni. Aztán haver a közepére tett egy fém beütőt, rákoppintott kettőt kalapáccsal és leugrott. ^_^ Hiába mondtam hogy csak azért volt olyan egyszerű mert én már kifárasztottam előtte, valahogy éreztem hogy a pont azért nála van :D

Az a lényeg, hogy nincs rászorulva. Csak megfeszülve, a ricnikbe. El kell találni merre kell elmozditani.

Link to comment
Megosztás:

OK. Köszi

Gondolom kell majd hozzá izom... :D

Akkusarut vedd le előtte, nehogy a képedbe durranjon :D

Kell... Én első cserénél addig rángattam, hogy lezsibbadt a kezem, de aztán lejött. Aztán a második kormánycserénél már tudtam hogy ütni kell... zsibbadtra ütöttem mindkét kezem de b.szott lejönni. Aztán haver a közepére tett egy fém beütőt, rákoppintott kettőt kalapáccsal és leugrott. ^_^ Hiába mondtam hogy csak azért volt olyan egyszerű mert én már kifárasztottam előtte, valahogy éreztem hogy a pont azért nála van :D

És nem ment össze a kormánytengely azon része, ami balesetek esetén hivatott összecsúszni? Műanyag "szegecsek" vannak benne keresztben, amik ilyenkor eltörnek, és a kormány előrébb megy. Nekem is így vették le egyszer a kormányt, úgyhogy majd cserélhetek tengelyt.

Link to comment
Megosztás:

meg je ajtó

nagypapi ladával bekanyarodott index nélkül balra miközbe előztem, aztán már a dunlopok sem segítettek...

De legalább fizet? Van biztosítása?

Nekem a januári ügyemnek most lett előrelépése....most került a MABISZ-hoz...decemberre csak lesz belőle pénz már ^_^

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.