yankee Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 ^_^ Én lennék a másik? :D Én voltam az egyik :D de még egszer sose többet :D
yankee Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Képek ? Ár ? Képem nincs. Amúgy fingom nincs milyen árba lehet ilyet eladni.............. Főleg, hogy abszolult nincs baja :S Meg nem akarom, hogy a gigámat eltapossák. ^_^
Tiv. Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Én voltam az egyik ^_^ de még egszer sose többet :D Miért?
yankee Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Miért? Mert nehéz beszerelni. Több nap kellet mire kitaláltuk a sin variálását. Mostanra rájöttem, hogy valszeg lett volna egy egyszerűbb módszer is. A végeredmény persze megéri. Mert tényleg jó székek. De volt vele meló :S Combtámasz, deréktámasz,légzsák,fűtés,mindkét oldali magasság állítós és az anyós oldali is tudja mind azt amit a sofőr szék. Tehát zsír. Sajna a légzsákot nem tudom hogy kéne bekötni h jó legyen vagy kivenni, hogy ne legyen:D
Novy Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Mert nehéz beszerelni. Több nap kellet mire kitaláltuk a sin variálását. Mostanra rájöttem, hogy valszeg lett volna egy egyszerűbb módszer is. A végeredmény persze megéri. Mert tényleg jó székek. De volt vele meló :S Combtámasz, deréktámasz,légzsák,fűtés,mindkét oldali magasság állítós és az anyós oldali is tudja mind azt amit a sofőr szék. Tehát zsír. Sajna a légzsákot nem tudom hogy kéne bekötni h jó legyen vagy kivenni, hogy ne legyen:D képet muti már hééé ez engem is érdekel
yankee Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 képet muti már hééé ez engem is érdekel Menny fel carstyling, és yankee. ^_^
Tiv. Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Menny fel carstyling, és yankee. :D Azt az egyszerűbb megoldást is megoszthatnád velünk. ^_^
yankee Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Azt az egyszerűbb megoldást is megoszthatnád velünk. ^_^ Ezt nehéz szavakba önteni ezt látni kell. Úgy hogy most nem, meg amúgy is szakmai titok:D Lényeg hogy most Opel síneken mozog, de meg lehetett volna oldani, hogy Saab sínen szaladjon.
Novy Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Ezt nehéz szavakba önteni ezt látni kell. Úgy hogy most nem, meg amúgy is szakmai titok:D Lényeg hogy most Opel síneken mozog, de meg lehetett volna oldani, hogy Saab sínen szaladjon. szövet verzióban is létezik?
megadave Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Meg tudná valaki mondani hogyan kell a légzsákos kormányt levenni? Cserélnem kell az átvezető kábelt a kormány alatt. ^_^ Nem jöttem rá, hogy lehet levenni először a kormány középső részét, ami a légzsákot takarja. Csavaros, vagy pattintós? :D
Dáwid Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Képem nincs. Amúgy fingom nincs milyen árba lehet ilyet eladni.............. Főleg, hogy abszolult nincs baja :S Meg nem akarom, hogy a gigámat eltapossák. :D Félsz mi? :D :D Pittaaa!! PÜ megy ^_^
Tiv. Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Meg tudná valaki mondani hogyan kell a légzsákos kormányt levenni? Cserélnem kell az átvezető kábelt a kormány alatt. ^_^ Nem jöttem rá, hogy lehet levenni először a kormány középső részét, ami a légzsákot takarja. Csavaros, vagy pattintós? :D Csavaros. A műszerfal felől van két csavar. Azt hiszem imbusz, vagy torx. Utána meglazítod a nagy anyát, és szemből két kézzel ráütsz a kormányra pár embereset. Ne vedd le teljesen az anyát, mert orrba vág a kormány. :D
megadave Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Csavaros. A műszerfal felől van két csavar. Azt hiszem imbusz, vagy torx. Utána meglazítod a nagy anyát, és szemből két kézzel ráütsz a kormányra pár embereset. Ne vedd le teljesen az anyát, mert orrba vág a kormány. :D OK. Köszi Gondolom kell majd hozzá izom... ^_^
Dáwid Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 OK. Köszi Gondolom kell majd hozzá izom... :D Kell... Én első cserénél addig rángattam, hogy lezsibbadt a kezem, de aztán lejött. Aztán a második kormánycserénél már tudtam hogy ütni kell... zsibbadtra ütöttem mindkét kezem de b.szott lejönni. Aztán haver a közepére tett egy fém beütőt, rákoppintott kettőt kalapáccsal és leugrott. ^_^ Hiába mondtam hogy csak azért volt olyan egyszerű mert én már kifárasztottam előtte, valahogy éreztem hogy a pont azért nála van :D
Tiv. Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 OK. Köszi Gondolom kell majd hozzá izom... ^_^ Nem feltétlenül. Nincs rászorulva a kormány, hanem oldalirányban meg van feszülve. Ezért lehet hogy elég ha oldalirányba megrángatod. Nekem utoljár igy jött le. Minden erőlködés nélkül.
Tiv. Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Kell... Én első cserénél addig rángattam, hogy lezsibbadt a kezem, de aztán lejött. Aztán a második kormánycserénél már tudtam hogy ütni kell... zsibbadtra ütöttem mindkét kezem de b.szott lejönni. Aztán haver a közepére tett egy fém beütőt, rákoppintott kettőt kalapáccsal és leugrott. ^_^ Hiába mondtam hogy csak azért volt olyan egyszerű mert én már kifárasztottam előtte, valahogy éreztem hogy a pont azért nála van :D Az a lényeg, hogy nincs rászorulva. Csak megfeszülve, a ricnikbe. El kell találni merre kell elmozditani.
FPepe Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 OK. Köszi Gondolom kell majd hozzá izom... :D Akkusarut vedd le előtte, nehogy a képedbe durranjon :D Kell... Én első cserénél addig rángattam, hogy lezsibbadt a kezem, de aztán lejött. Aztán a második kormánycserénél már tudtam hogy ütni kell... zsibbadtra ütöttem mindkét kezem de b.szott lejönni. Aztán haver a közepére tett egy fém beütőt, rákoppintott kettőt kalapáccsal és leugrott. ^_^ Hiába mondtam hogy csak azért volt olyan egyszerű mert én már kifárasztottam előtte, valahogy éreztem hogy a pont azért nála van :D És nem ment össze a kormánytengely azon része, ami balesetek esetén hivatott összecsúszni? Műanyag "szegecsek" vannak benne keresztben, amik ilyenkor eltörnek, és a kormány előrébb megy. Nekem is így vették le egyszer a kormányt, úgyhogy majd cserélhetek tengelyt.
FPepe Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 http://i56.tinypic.com/fkuxic.jpg :D Hogy sikerült? ^_^ Sárvédő és index wanted.
beligrom Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Hogy sikerült? ^_^ Sárvédő és index wanted. meg je ajtó nagypapi ladával bekanyarodott index nélkül balra miközbe előztem, aztán már a dunlopok sem segítettek...
Peti85 Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 meg je ajtó nagypapi ladával bekanyarodott index nélkül balra miközbe előztem, aztán már a dunlopok sem segítettek... De legalább fizet? Van biztosítása? Nekem a januári ügyemnek most lett előrelépése....most került a MABISZ-hoz...decemberre csak lesz belőle pénz már ^_^
Peti85 Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Valaki nem tud nekem olyan rajzot vagy valamit mutatni amin látszik hogy a műszerfalon a sok visszajelzőből melyik micsoda? ^_^ Amik nekem is vannak azok okésok...de a többi? :D
beligrom Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 De legalább fizet? Van biztosítása? Nekem a januári ügyemnek most lett előrelépése....most került a MABISZ-hoz...decemberre csak lesz belőle pénz már ^_^ allianz szal remélem nem lesz para
megadave Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Akkusarut vedd le előtte, nehogy a képedbe durranjon :D Igen erre én is gondoltam, kellemetlen lenne... ^_^ A középső nagy csavar hányas lehet, tudja valaki? 22,24,27? Csak azért, hogy hányas kulcsot kell kölcsönkérni.
FPepe Elküldve Szeptember2, 2010 Elküldve Szeptember2, 2010 Igen erre én is gondoltam, kellemetlen lenne... ^_^ A középső nagy csavar hányas lehet, tudja valaki? 22,24,27? Csak azért, hogy hányas kulcsot kell kölcsönkérni. Nekem 22-es rémlik, de a biztonság kedvéért kérj 24-est is.
Recommended Posts