Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
nah jahh... :D :D én is odatartozom a "pici" csak ilyen jelző féle volt! :D :D

Hát nem tudom, szerintem az NZ az még pici 1.4-es, az XE már nagy... ^_^

Ha már itt járunk, nektek mi az ami nagyon megy? Úgy a 90es évekbeli szívódízeleknél maradjunk. Abban a körben :D

Ikarus 280... ;)

Elküldve
Ha már itt járunk, nektek mi az ami nagyon megy? Úgy a 90es évekbeli szívódízeleknél maradjunk. Abban a körben ^_^

Ha 1200-1300 kg körüli normál autókban gondolkodunk akkor egy hatsebességes váltó és 180-200 lóerő az ami nagyon megy.

Elküldve
Ha 1200-1300 kg körüli normál autókban gondolkodunk akkor egy hatsebességes váltó és 180-200 lóerő az ami nagyon megy.

akk súlyilag az Ikarus megbukott! :D ^_^

Elküldve
illúzióromboló! ^_^ :D :D ;)

Örülj neki, hogy a tiéden legalább minden egyszerű és érthető, nem kell szétbontani az egészet, hogy kicserélj egy csavart... :D

Amúgy a témához hozzászólva, "tisztességes" kocsit én sem vezettem még, a legnagyobb teljesítményű eddig az Astrám a 90 LE-vel (illetve volt egy futó kalandom egy kettes Swifttel, az asszem 92 LE :D)... Köbcentire a legnagyobb amivel jártam, apám 2 literes B Vectrája, ami 82 LE. Egyszer mentem két kört szakadó esőben egy X16XEL-es G Astrával, meg parkoltam egy C20NE Calibrát... hivatalosan ezek voltak a legerősebb vasak alattam. :D

Elküldve
Gyere el pályanapra, viszlek egy kört :D

Akkor kicsit megtapasztalhatod, hogy milyen 1 kicsit erősebb autó és az ültetés kombója ^_^

Hang nélkül már nem is olyan jó. :D

Elküldve

Nem értem ezt már megint, miért kell ilyenekbe belekötni...

Ezek az autók is mehetnek jól, akár magukhoz képest (motorgenerál után), akár más márkák egy adott képviselőihez képest is.

A " jól megy" dolog nézőpont kérdése.

Az én Szamaram 1.3-as volt hatvanakárhány LE-vel és én is hagytam ott sokakat annak idején, mert az első 3 sebességfokozatban nagyon jól húzott (csak 4 sebességes váltója volt). :D

Igaz, hogy ez kb. 60-70 Km/h-ig tartott...

De a versenyzéssel kapcsolatban is legyünk őszinték, még egy komolyabb ménes sem jelent semmit ha az autó vezetője nem elég rutinos, vagy csak szimplán nincs érzéke az ilyesmihez. ^_^

Elküldve
Ha 1200-1300 kg körüli normál autókban gondolkodunk akkor egy hatsebességes váltó és 180-200 lóerő az ami nagyon megy.

oké. mert a magyar utakon ki lehet használni nagyon... :D

Nem értem ezt már megint, miért kell ilyenekbe belekötni...

LÁtod..ezt én sem...A semmibe belekötni. De leszarom toronyívesen. Számomra megy... ^_^ Más meg..nem érdekel. Szeretem az autómat. egy 60 lovas szívódizel is lehet jó.

Elküldve
Nem értem ezt már megint, miért kell ilyenekbe belekötni...

Ezek az autók is mehetnek jól, akár magukhoz képest (motorgenerál után), akár más márkák egy adott képviselőihez képest is.

A " jól megy" dolog nézőpont kérdése.

Az én Szamaram 1.3-as volt hatvanakárhány LE-vel és én is hagytam ott sokakat annak idején, mert az első 3 sebességfokozatban nagyon jól húzott (csak 4 sebességes váltója volt). :D

Igaz, hogy ez kb. 60-70 Km/h-ig tartott...

De a versenyzéssel kapcsolatban is legyünk őszinték, még egy komolyabb ménes sem jelent semmit ha az autó vezetője nem elég rutinos, vagy csak szimplán nincs érzéke az ilyesmihez. ^_^

Valamennyire igen, de aki szerint egy 60 lovas gép jól megy, az még nem ült erősebb autóban.

Elküldve
Nem értem ezt már megint, miért kell ilyenekbe belekötni...

Ezek az autók is mehetnek jól, akár magukhoz képest (motorgenerál után), akár más márkák egy adott képviselőihez képest is.

A " jól megy" dolog nézőpont kérdése.

Az én Szamaram 1.3-as volt hatvanakárhány LE-vel és én is hagytam ott sokakat annak idején, mert az első 3 sebességfokozatban nagyon jól húzott (csak 4 sebességes váltója volt). :D

Igaz, hogy ez kb. 60-70 Km/h-ig tartott...

De a versenyzéssel kapcsolatban is legyünk őszinték, még egy komolyabb ménes sem jelent semmit ha az autó vezetője nem elég rutinos, vagy csak szimplán nincs érzéke az ilyesmihez. ^_^

Nem belekötés. Csak megkérdeztem, hogy milyen az a nagyon jól megy...ennyi.

Elküldve
Valamennyire igen, de aki szerint egy 60 lovas gép jól megy, az még nem ült erősebb autóban.

Amerre én járkálok még a 60 lóerőt se tudom kihasználni...mert olyan szar az út, hogy max 70-80al merek menni rajta.

Elküldve

1.9TDi volkswagen transporter T5. 102 lóerő, turbós, 250Nm nyomaték. Na az megy az astrámhoz képest. :D A 2.5-ös Opel Movano viszont nem, mivel az önsúlya 3230kg. :D A fosvágené 1700 körül. Amúgy a 2.5-ös sor6 omega B a 136 pacijával tud nagyon menni... ^_^

Elküldve
Hang nélkül már nem is olyan jó. :D

:D

Az nem volt állapot, kanyarban is lassan kellett menni, mert dobolt a lökösön a dob :D

60as rencccccerel bármikor prezentálható a rityi-rotyi ^_^

Elküldve
Nem belekötés. Csak megkérdeztem, hogy milyen az a nagyon jól megy...ennyi.

Pusztán kíváncsiságból ugye. :D Mindegy hagyjuk. ^_^

Elküldve
Dízellel mennyiből járnád meg ?

Nem az üzemanyag a gond, hanem az idő. Főleg ha felvesznek és műszakozni kell. Most 1 időre nem nagyon merek előre tervezni ^_^ még a szeptember 5.-re tervezett salakshowra se nagyon merem odaigérni magam.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.