Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

az csak volkswageneknél vagy minden autónál él, hogy 3 évente illő cserélni a légzsákokat...Haver polojába úgy van, hogy 3 évig tudják garantálni, hogy ki is nyílik a lufi. Azon felül már nem. és így 3 éves csereperiódusa van. Mindenhol így van?

Elküldve
Nem, hanem ugye rendesen megcsinálják a sütit, és van a széle, ahol egyenetlen a tészta, kifolyt a krém, hasonló, és ilyet cukrászdában nem adhatnak el, napi több kiló mennyiségről van szó, eddíg valaki elvitte disznóknak, de most a kukába megy. A csóka ott maszekolt, és hozza haza, meg áthozott nekem is. Mondom, anyátoknak hagyjatok, hagytak. Morzsákat. De szó szerint. ^_^

Biztos nem fogtok elhízni :D

Elküldve
Biztos nem fogtok elhízni ^_^

Küzdök rendesen a 3 gyerekkel, most kezdenek nőiesedni, aztán jön a kövér vagyok baromság az iskolábó-tévéből-internetről. Úgyhogy kellenek az ilyen energiabombák. :D Az asszonyt most hagyjuk, nekem meg úgysem hagytak. :D

Elküldve
Innen nézve nem klasszik kiadás, tehát még a régi eredeti szériás és előferdülhet, hogy nem indul be a légzsákosság. :D De zotya aszonta, hogy nem voltak bekötve, akkor viszont az övfeszítő nem tud eldurranni. Vagy igen? :D :D

Eldurran az simán. Nekem is elszállt a jobbos is, mikor az 1.8-al csattantam, pedig nem ült ott senki ^_^

Elküldve
Mert ugye nekem nem kell az öv, majd kitámasztom magam:Klikk ide! :D

Ezt tegnap pont láttam, mármint mikor már a tűzoltók meg a rendőrök ott voltak. A fehéret akkor vittem Gárdonyba futóműállításra.

Érdekes, hogy ma jártam arra kétszer is, de még semmi sem volt. Se reggel, de késő délelőtt se. (Martonvásáron voltam, beugrottam még Kápolnásnyékre, meg Velencére, de végig a főúton haladtam, nem az "alsó úton")Viszont fehérváron a budai úton három suzuki tartott márkatalálkozót. Egymásba rohantak. :D

Mé nem szóltál, ha erre jártál? ^_^

Elküldve
Ezt tegnap pont láttam, mármint mikor már a tűzoltók meg a rendőrök ott voltak. A fehéret akkor vittem Gárdonyba futóműállításra.

Mé nem szóltál, ha erre jártál? ^_^

Általában reggel tudom meg, hogy hova kell mennem kocsival. Telefonszám nélkül meg nehezen tudlak felhívni.... :D :D

Elküldve
Általában reggel tudom meg, hogy hova kell mennem kocsival. Telefonszám nélkül meg nehezen tudlak felhívni.... ^_^ :D

Telefonszámmal se egyszerű :D :D

Elküldve
Nekem 0-100 ra (GPS szerint) 20 mp. :D (!saját mérés az én autómmal!)

Jól húz, nem füstöl, csak ahogy te is leírtad... 5,1 az átlagom.

Én most mértem le, miután le lettem fikkantva, hogy naptárral mérem... Nekem nem volt több 17 másodperctől ^_^ igaz nem GPS szerint, de az előző órával csalt 10 km/h-t ezzel meg alig 4-5öt. :D Igaz úgy váltottam, hogy kihúztam annyira, hogy 2400 köré essen vissza a fordulat, és onnan gyorsít a legjobban, mert ugye ez szívó. De hogy 20mp Neked? :D

Mondjuk amióta meg lett csináltatva a motor jópáran mondták már, hogy nagyon megy ez az autó, valóigaz előtte nem húzott ilyen jól. ;)

Elküldve
Mondjuk amióta meg lett csináltatva a motor jópáran mondták már, hogy nagyon megy ez az autó, valóigaz előtte nem húzott ilyen jól. :D

Ha gondolod letesztelem azt megmondom mennyivel jobban húz ^_^ mondjuk érdekes de a szívóknak mintha jobban harapna a motorja hiába kisebb tartományban adja le.. :D

Elküldve
Ha gondolod letesztelem azt megmondom mennyivel jobban húz ^_^ mondjuk érdekes de a szívóknak mintha jobban harapna a motorja hiába kisebb tartományban adja le.. :D

Mennyiben adja le? Én csak annyit tudok, hogy 2400tól...de meddig???

Elküldve
Ha gondolod letesztelem azt megmondom mennyivel jobban húz ^_^ mondjuk érdekes de a szívóknak mintha jobban harapna a motorja hiába kisebb tartományban adja le.. :D

a szivok kompresszioviszonya magasabb mint a turboe (alapbol nagyobb a nyomatek).

Ha odalepsz a szivo azonnal elindul, a turbo csak azutan hogy felepult a toltonyomas es az adagolo turbonyomas kompenzatora beengedi a megfelelo mennyisegu naftat.

Ezert a szivo sokkal agilisebbnek tunik. Igazabol agilisebb is... A turbohatas nelkuli turbos gyengebb mint a szivo.

Aztan ha mar megvan a toltonyomas akkor azert kijon a teljesitmenykulonbseg.

Elküldve
a szivok kompresszioviszonya magasabb mint a turboe (alapbol nagyobb a nyomatek).

Ha odalepsz a szivo azonnal elindul, a turbo csak azutan hogy felepult a toltonyomas es az adagolo turbonyomas kompenzatora beengedi a megfelelo mennyisegu naftat.

Ezert a szivo sokkal agilisebbnek tunik. Igazabol agilisebb is... A turbohatas nelkuli turbos gyengebb mint a szivo.

Aztan ha mar megvan a toltonyomas akkor azert kijon a teljesitmenykulonbseg.

Gyári adatok szerint a turbó 132Nm nyomatékkal rendelkezik, a szívó pedig 105Nm-el. Úgytudom

Elküldve
Mennyiben adja le? Én csak annyit tudok, hogy 2400tól...de meddig???

3000-ig :D

kb. Nem vezettem még turbósat ^_^ De azt érzem, szinte minden autóhoz képest amiből átülök, hogy alul nagyonnagyon. Csak pörgetni ne kéne utána :D

Elküldve
Nah de milyen fordulaton? ^_^

Turbósnál foggalmam nincs...nálunk 2400on. 4200on meg 60 lóerőt. De én általában a 2400ig se húzom..2000ig felmegy a mutató és már el is váltom :D Ha húzom akkor 3000...nagyon max 3500

1 motort sikerült kinyírni.. :D Igaz ott nem csak én voltam a ludas, hanem fater úgy telepakolta cuccal, hogy ihaj.. De az is benne volt a dologban hogy sokszor volt nehéz a jobb lábam...Akkoriba amikor megcsináltattuk a motort, megfogadtam, hogy na jó ez nem fog így járni... azóta én szépen nyugisan hajtom, és fater se vágja tele mindenféle lommal. :D Nem sportkocsi, de ha nyomom neki akkor nagyon tud menni. De ritkán használom úgy.

Elküldve
:D :D Az szép.... Jah, másik dolog..haver mesélte amikor jött haza Óbudavárról debrecenbe, jött autópályán. Ugye autópálya 2X2 sáv középen elválasztva korláttal...És haver nézi, a szembejövő sáv,teljesen bedugulva,mert FRONTÁLISAN ütköztek... De azt hogy oldották meg?? ^_^ Korlát ott is volt...Tehát valami gebasz van a dologban

Ilyen volt már egy pár. A lehajtón jött fel a pálya rossz oldalára, ami már eleve feltűnő lehetne, de ezek után még Km-eken át mentek szembe a forgalommal.

Két esetben idős, tehát 70 évet betöltött vezető volt az "eltévedt", egy esetben meg külföldi, és a háromból két esetben tudom, hogy halállal végződött a dolog.

Elküldve
Ilyen volt már egy pár. A lehajtón jött fel a pálya rossz oldalára, ami már eleve feltűnő lehetne, de ezek után még Km-eken át mentek szembe a forgalommal.

Két esetben idős, tehát 70 évet betöltött vezető volt az "eltévedt", egy esetben meg külföldi, és a háromból két esetben tudom, hogy halállal végződött a dolog.

Én hallottam olyat is, hogy bicajjal, gázpalackkal, forgalommal szemben a belső sávban... nem semmi.

Elküldve
Én hallottam olyat is, hogy bicajjal, gázpalackkal, forgalommal szemben a belső sávban... nem semmi.

A csoportban, pályán sétáló, pincében barnultak a nyerők nálam ^_^

Elküldve
Ilyen volt már egy pár. A lehajtón jött fel a pálya rossz oldalára, ami már eleve feltűnő lehetne, de ezek után még Km-eken át mentek szembe a forgalommal.

Két esetben idős, tehát 70 évet betöltött vezető volt az "eltévedt", egy esetben meg külföldi, és a háromból két esetben tudom, hogy halállal végződött a dolog.

Mondjuk így már elképzelhető :D

^_^ :D :D
Elküldve
Turbósnál foggalmam nincs...nálunk 2400on. 4200on meg 60 lóerőt. De én általában a 2400ig se húzom..2000ig felmegy a mutató és már el is váltom :D Ha húzom akkor 3000...nagyon max 3500

1 motort sikerült kinyírni.. :D Igaz ott nem csak én voltam a ludas, hanem fater úgy telepakolta cuccal, hogy ihaj.. De az is benne volt a dologban hogy sokszor volt nehéz a jobb lábam...Akkoriba amikor megcsináltattuk a motort, megfogadtam, hogy na jó ez nem fog így járni... azóta én szépen nyugisan hajtom, és fater se vágja tele mindenféle lommal. :D Nem sportkocsi, de ha nyomom neki akkor nagyon tud menni. De ritkán használom úgy.

És mikor tilt? ;)

Ma ittam 1, azaz egy doboz Kozelt a meló végén, úgy meglökött az egész brigád azon röhögött, hogy csetlek-botlok. :D Életem első doboz söre volt-meg az uccsó is. Nem is jó. ^_^

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.