Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Na megtörtént amitől tartottam....motorgenerál....

Arra tippeltek először hogy a vezérműtengelyem zakatol...de nem...szép semmi baja és ha már ezt megnézték akkor gondoltak egyet megnézik mi van lejjebb...háát a dugók lötyögnek mint a fene...ott van lent a gebasz ^_^ Szóval most az van hogy jön a blokk fúrás + 4 henger + gyűrűkészlet + valami csapágykészlet a fötengelyhez (asszem) ... szerencsére a hengerfejjel és barátaival nincs gáz (ugye azok már cserések voltak kb 1 éve)

Dugó?.

Őszinte részvétem. :D

Link to comment
Megosztás:

Én is így indultam neki. Aztán amikor faterral bementünk a kereskedőhöz, miután megnéztük a Zafirát, az első kérdése az volt hogy mennyiért számítanának bele egy 94-es, dízel, F Caravant :D Azt hittem letüdőzöm a túrórudit... ^_^ De aztán, amikor a csávó aztmondta hogy ha jól néz ki akkor 120-170 között, akkor kiröhögtem, és már terveztem a motorcserét :D

ááá... Itt ilyenről szó nincs :D Fater is mondta hogy az astrát meghagyják nekem. Azért lett rendbetéve a motor, és most a kasztni is rendbe lesz. ;)

Link to comment
Megosztás:

Legalább Te járathatod be ^_^ Tessék megkeresni benne azt aminek örülni lehet :D (tudom, ettől nem lesz olcsóbb :D )

engem első utam alkalmából egy ######fej transporter elkezdett lenyomni mert bejáratásként országúton 80al mentem... barom disznó.

amúgy jó volt az. Meghálálta az akkori finomkodást :D

Link to comment
Megosztás:

Mennyi km a bejáratás? ^_^

Nekem azt mondta a szerelő, hogy 2000 kilóméterig nagyon óvatosan...Akkoriba még nem volt fordulatszámmérőm,így sebességhez kötöttem. De ennyi pont kellemes volt sztem neki. Akkoriba mentem 70-80al. Azóta mint látom 1.7DR motornál ez 2ezres fordulatot sem teszi ki 5.-ben :D 2ezernél megvolt az első olajcsere. Onnan 90el használtam, a második cseréig. Amikor belement az első 10ezer kilóméter...onnantól már mertem kicsit jobban is rugni neki. :D Bár azóta sem gyilkolom az is igaz. 3ezer fölé nem pörgetem. :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem azt mondta a szerelő, hogy 2000 kilóméterig nagyon óvatosan...Akkoriba még nem volt fordulatszámmérőm,így sebességhez kötöttem. De ennyi pont kellemes volt sztem neki. Akkoriba mentem 70-80al. Azóta mint látom 1.7DR motornál ez 2ezres fordulatot sem teszi ki 5.-ben ;) 2ezernél megvolt az első olajcsere. Onnan 90el használtam, a második cseréig. Amikor belement az első 10ezer kilóméter...onnantól már mertem kicsit jobban is rugni neki. :D Bár azóta sem gyilkolom az is igaz. 3ezer fölé nem pörgetem. :D

Az első 1000 km, tojás a pedálon. :D Aztán olajcsere, és finomkodva, de lehet bátrabban közlekedni. :D

Széééép kilátások :D De hát ha muszáj akkor muszáj...ez van...nincs mit tenni ^_^

Link to comment
Megosztás:

Széééép kilátások :D De hát ha muszáj akkor muszáj...ez van...nincs mit tenni ^_^

Nyugi...Legalább lesz 1 jó motorod. Nekem novemberben kapott teljes felújítást... :D Azóta 1 bajom volt vele...nem ment 110től feljebb, és füstölt nagyon. EGR szelepet lezártuk, aztán nem füstölt és simán ment 150 fölé is :D

Link to comment
Megosztás:

Nyugi...Legalább lesz 1 jó motorod. Nekem novemberben kapott teljes felújítást... :D Azóta 1 bajom volt vele...nem ment 110től feljebb, és füstölt nagyon. EGR szelepet lezártuk, aztán nem füstölt és simán ment 150 fölé is ;)

Na nekem olyanom nincs, tehát az nem romolhat el :D Bár egyszer volt egy szerelő aki azt mondta kitisztította nekem...és hiába mondtam h nincs, de ő kitisztította :D azóta se vittem oda, akkor is csak azért mert nagyon sürgős volt ^_^

Link to comment
Megosztás:

Hivatalosan is be lehet tenni tipusidegen motort, csak tényleg nagyon nagy szívás, és utánajárás. Na meg pénz. Ha nem így lenne, akkor hogyan került sok Trabiba, Barkasba Fiat, Dacia, és egyéb más motor? HIVATALOSAN!

Nem hisz a srác ^_^ mert az lehetetlen.. :D

Slattyogjatok már be légyszi manapság az nkhhoz, és kérdezzétek meg, hogy berakható-e x16szr helyett c20xe. :D Nem fogják engedni, mert régebbi körny. besorolású. Elhiszem, hogy hisztek, de azért ezek elég friss infók. :D

Link to comment
Megosztás:

Slattyogjatok már be légyszi manapság az nkhhoz, és kérdezzétek meg, hogy berakható-e x16szr helyett c20xe. ;) Nem fogják engedni, mert régebbi körny. besorolású. Elhiszem, hogy hisztek, de azért ezek elég friss infók. :D

Ki beszélt itt dówngrédről? :D :D :D

Öcsssssséééém, te aztán tudsz valamit.. :D ;)

Csak, hogy mégegyszer :D a meglévő x17dtl motort cseréltem volna z13dt-re.. ^_^

Link to comment
Megosztás:

Ki beszélt itt dówngrédről? :D :D :D

Öcsssssséééém, te aztán tudsz valamit.. :D :D

Csak, hogy mégegyszer ;) a meglévő x17dtl motort cseréltem volna z13dt-re -ha már opelről beszélünk, amúgy 1.3 JTD.. ^_^

LOL

Ha egy olyan motort nem lehet beépíteni, ami volt a bódéban, hogy lehetne egy olyat, ami sose volt???? :D

De akkor ne c20xe-t kérdezz, hanem z20letet. ;) Nesze neked downgrade.

Vagy ez már túl upgrade? z16xep-et se lehet beletenni. :D

Link to comment
Megosztás:

LOL

Ha egy olyan motort nem lehet beépíteni, ami volt a bódéban, hogy lehetne egy olyat, ami sose volt???? ;)

De akkor ne c20xe-t kérdezz, hanem z20letet. :D Nesze neked downgrade.

Vagy ez már túl upgrade? z16xep-et se lehet beletenni. :D

Az :D még mindíg dízelről van szó.. ^_^ :D

Nah mostmá' a f.szomba az egésszel, én fogom felhívni az nkh-t holnap... Kikéééészííííteteeeek ;) :D :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.