Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Azért mert nagy a motor, még nem kell száguldozni. Sőt, még könnyebben vinné a bódét, tehát fogyasztásilag is valahol az 1.3körül lenne. :D

Aztán ott a teljesítményadó meg a kgfb és mingyá nem annyira ócsó a hús ^_^ feltétlen a leggazdaságosabb megoldás a nyerő úgyhogy marad a mostani moci míg ki nem bukik.. :D

Link to comment
Megosztás:

Itthon amúgy sem tudnád betenni hivatalosan. :D

De bele lehetne csak annyi az utánajárás meg minden lópitty, hogy azon egy másik kocsit vehetnék, talán nem is egyet és akkor ne is beszéljünk mit meg kellene ennem az ideg nevű kajából.. ^_^

Link to comment
Megosztás:

Ismerjük a mondást igaz ? Valamit valamiért :D ;)

/Amúgy egy c20let vectra vagyonadója 3000 Forint / hó volt /

Vagyon? Az mi? ^_^ :D

Ezen vitatkozhatunk, de nem tudod beíratni azt, amivel nem is gyártották.

Vitán kívül: lehet de sok rajcsűrön át biza le lehet vizsgáztatni és hivatalossá papírozni :D járj csak utána jobban.. :D

Csak rengeteg lóvé (ami nincs) meg mindent hivatalos beszerelő helyen kell elvégeztetni valamint vizsgáztatni ;) az otthoni sufnibuhert nem fogadják el.. :D

Link to comment
Megosztás:

Vagyon? Az mi? ^_^ :D

Vitán kívül: lehet de sok rajcsűrön át biza le lehet vizsgáztatni és hivatalossá papírozni :D járj csak utána jobban.. :D

Aha, aztán majd csöngetnek a sünök, ha megdől aki intézte. :D Az nkhtól kell engedély, amit nem fognak megadni, utána ocsmányiroda, ahol csak akkor beszélnek veled, ha megvan az engedély és befizetettad a regadót is. Inkább elhajtanak a picsába, mintsem megoldott legyen az ügy. ;)

Link to comment
Megosztás:

Aha, aztán majd csöngetnek a sünök, ha megdől aki intézte. ;) Az nkhtól kell engedély, amit nem fognak megadni, utána ocsmányiroda, ahol csak akkor beszélnek veled, ha megvan az engedély és befizetettad a regadót is. Inkább elhajtanak a picsába, mintsem megoldott legyen az ügy. :D

Aztán ha mindezt (persze jóval részletesebben mint ahogy én itt leírtam az előbbiekben) elmesélnék neked mondjuk a debreceni közlekedési felügyeletnél akkor belát(hat)nád végre, hogy igaza lehet annak a vidéki "khm"-nak ;) ^_^ az, hogy pesten elküldenek a búsba az egy dolog :D tisztelet az esetleges kivételnek (ami nem sok lehet) de olyan lusták, hogy a macskáim is 1000x aktívabban végzik a dolgukat :D tehát ha van soksok ráfordítós (nem zsebbe menős) lóvéd megoldhatod a témát :D ugyanis ha tudtam volna anno, hogy a jelenlegi szívével mit fogok szívni nem gondolkodtam volna sokáig a dolgon mert nem lett volna sokkal többe :D és mindennek utána jártam nem pedig állítanék valamit ami nem fedi a valóságot :D de nem kell nekem hinned.. :D

Link to comment
Megosztás:

Aztán ha mindezt (persze jóval részletesebben mint ahogy én itt leírtam az előbbiekben) elmesélnék neked mondjuk a debreceni közlekedési felügyeletnél akkor belát(hat)nád végre, hogy igaza lehet annak a vidéki "khm"-nak ;) ^_^ az, hogy pesten elküldenek a búsba az egy dolog :D itt ha van soksok ráfordítós (nem zsebbe menős) lóvéd megoldhatod a témát :D ugyanis ha tudtam volna anno, hogy a jelenlegi szívével mit fogok szívni nem gondolkodtam volna sokáig a dolgon mert nem lett volna sokkal többe :D és mindennek utána jártam nem pedig állítanék valamit ami nem fedi a valóságot :D de nem kell nekem hinned.. :D

Hát ha neked van soksok felesleges zséd egy mérnöknek, hogy megtervezze, azt amit a gyárban már megterveztek, csak magyarisztánban nem hiszik el, mert ugye itt a majdmimegmutatjukkiajani van.

Link to comment
Megosztás:

Hát ha neked van soksok felesleges zséd egy mérnöknek, hogy megtervezze, azt amit a gyárban már megterveztek, csak magyarisztánban nem hiszik el, mert ugye itt a majdmimegmutatjukkiajani van.

Én egyszer futottam neki ennek a "tegyük legálissá a Fiat motort a Polskiban" dolognak... Ahogy Te is írtad: Magyarisztán. Rákényszerítik a halandó csóró átlagembereket a "bűnözésre". Nah már csak azért is érdekes mert, van jópár lengyel Nagypókos cimborám akiknek kint Lengyelországban teljesen hivatalosan létezik Fiat, sőt Rover motoros Nagypolski. Semmit sem kérnek kint, csak azt, hogy ne legyen lopott a motor. No comment ^_^

Link to comment
Megosztás:

Na ez az, hogy nincs :D már nincs... ^_^

Van megoldás erre is, műszakiztatni oda kell vinni ahol van megfelelő ember, na meg sok szerencse, hogy ne állítsanak meg az úton ellenőrizni a kpmesek :D sor hat után v8 ... igaz nem annyira egyszerű, meg ismert azoknak a motortere, mint a mi kis egyszerű motorjaink, de a kpmes se tudott mit kezdeni vele :D

Na jo ez egy teljesen más történet, de pl engem még soha se állítottak meg, sőt nem csak engem, de akivel én mentem vhova kocsival, soha se ellenőrizték a motrszámot se semmi egyebet, lehet ez csak mák, de lassan 20éve nem emlékszem ilyenre szóval...

Vagyonadót meg nem törölte el a politikai szervezet? Mintha ezt csipogták volna.

Link to comment
Megosztás:

Van megoldás erre is, műszakiztatni oda kell vinni ahol van megfelelő ember, na meg sok szerencse, hogy ne állítsanak meg az úton ellenőrizni a kpmesek :D sor hat után v8 ... igaz nem annyira egyszerű, meg ismert azoknak a motortere, mint a mi kis egyszerű motorjaink, de a kpmes se tudott mit kezdeni vele :D

Na jo ez egy teljesen más történet, de pl engem még soha se állítottak meg, sőt nem csak engem, de akivel én mentem vhova kocsival, soha se ellenőrizték a motrszámot se semmi egyebet, lehet ez csak mák, de lassan 20éve nem emlékszem ilyenre szóval...

Vagyonadót meg nem törölte el a politikai szervezet? Mintha ezt csipogták volna.

Szerintem nem értitek a lényeget.

Biztos nincs belőle bukta /se kpm, se baleset, se bedőlés esetén/ ilyet mondjon valaki ^_^

Azt írtam, hogy VOLT.

Link to comment
Megosztás:

Kaptam én már bontott alkatrészt olyantól, aki azért bontotta el az autót, mert megtörték. DTL-esített egy fél évvel előtte, nem sok papírmunkával. A biztosítós ránézett, és még azért is küzdeni, egyezkedni, okoskodni kellett, hogy legalább büntetést ne kelljen fizetni, azon felül hogy semmit nem kap. :D

Ha a jóember, Európában megcsinál egy cserét, és ott lepapírozza (mert hogy ott gond nélkül le lehet) akkor nem lehet hazahozni utána, mondván hogy kint érvényes forgalmija volt? Angoléknál százasával csinálják otthon a "dobozos" Seven replikákat, nálunk meg a műhely által összerakottakat se lehet lepapírozni... ^_^

Link to comment
Megosztás:

Kaptam én már bontott alkatrészt olyantól, aki azért bontotta el az autót, mert megtörték. DTL-esített egy fél évvel előtte, nem sok papírmunkával. A biztosítós ránézett, és még azért is küzdeni, egyezkedni, okoskodni kellett, hogy legalább büntetést ne kelljen fizetni, azon felül hogy semmit nem kap. :D

Ha a jóember, Európában megcsinál egy cserét, és ott lepapírozza (mert hogy ott gond nélkül le lehet) akkor nem lehet hazahozni utána, mondván hogy kint érvényes forgalmija volt? Angoléknál százasával csinálják otthon a "dobozos" Seven replikákat, nálunk meg a műhely által összerakottakat se lehet lepapírozni... :D

Ezen már én is agyaltam ^_^

Link to comment
Megosztás:

Jó az a négyjegyű, nekem is olyan van. Nekem a 0130 és a 0170 az állandó útitársaim, két lambdaszonda kód. Az 1405 valóban EGR.

Nem egészen, mert a tiedé teljesen más motorvezérlésű. A tiedé hengerenkénti befecskendezéses, ezért már a vezérlő is (nem Multec, hanem Montronic azt hiszem). Az övé meg központi, amiknek Multec vezérlése van.

ha kétjegyűeket villogna azt nézném, de ez ennyit villog, és nem ismételget semmit se 3 x meg semmi 12-t sem villog, én se értem... deHening aláírásában lévő oldal is a kétjegyűeket hozza a motorkódra, igaz nem 2000es évjárattól, és ha jol emlékszem azokkal volt vmi variálás már.

.....

Na és ha ez a hibakód jött, akkor mi van? Várjak amíg nem jön sűrűn, és zárjam le, vagy cseréljem ki az EGR-t?

Azt mondták már, hogy EGR hibánál nehezen indul be, de leállni is le tud ettől?

EGyik pillanatrol a másikra egyszer csak leállt az egész motor, de ugy hogy észre se vettem, csak azt hogy világít minden visszajelző, mert gurulás közben állt meg.

Lehet igaz, amit feltételezel, hogy azóta az újabb ECU-kban négy számjegyűvé váltak a hibakódok. Csak az enyémből indulok ki, mivel ugyanaz a motor pöfög az enyémben, mint a Tiedben is. Nekem a 47-est villogta, mint az eszeveszett ami GM-Multec CFi alapján az EGR.

Mikor lezártam az EGR-t (egyébként ma újra lezártuk, mert átégett a parafa tömítés, falsot szívott) utána pár napra rá csinálta azt a baromságot, hogy haladok, aztán kivillant a Pech Engine és erősen motorfékez a dolog, gázadásra nem reagál, ekkor kuplungoltam és le is állt a motor, ezzel együtt ugye a többi visszajelző is jelzett. Indítgattam én is mint a hülyegyerek, aztán beröffent, de világolt tovább a Pech Engine és padlógáznál nem pörgött a motor 3000-nél többet. Mondom jóvan, ez vészprogram lesz. Hazagurultam (500m-re voltam), aztán villogtattam hogy mi ez, rájöttem, leszedtem az EGR-t, a tengely nem szorul, visszaraktam, majd beindítottam és eltűnt a hibajelzés, bár még kivillogta. Azóta semmi problémám vele.

Link to comment
Megosztás:

A minap próbáltam ki egy ilyet (havernak van céges, azzal látogatott meg!

Megy mint állat, nekem bejön, csak pakolni nem nagyon lehet bele, nekem meg az is sempont... ^_^

Anyáéknak se az a szempont :D Inkább hogy legyen egy kisfogyasztású kis ccm-es fiatal autójuk. Amivel ide-oda el tudnak szaladgálni.

Link to comment
Megosztás:

Anyáéknak se az a szempont ^_^ Inkább hogy legyen egy kisfogyasztású kis ccm-es fiatal autójuk. Amivel ide-oda el tudnak szaladgálni.

Városi cirkálónak tökéletes :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.