Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

16 knock signal circuit

29 fuel pump relay - low voltage

34 map sensor - low voltage

35 idle stepper motor - poor or no idle speed control

19 crank angle sensor - incorrect rpm signal

24 vehicle speed sensor - no speed signap, or low voltage

13 oxygen sensor - no change in voltage or open circuit

Azért nem teljesen mind1. <_<

Ezt te hol is találtad ??? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Nem. Szerintem már az acrelés kép a kedvenced.... :)

Mi csináljak, ha mindenki azt kérdezi hol van? :rolleyes:

Folyamatosan kopnak el a betűim már a nyilak sincsenek meg A-S kezdte mos már Y-n is el tünt. <_< Ez valami vírus?

Láttom senkinek nem esett le, biztos a meleg miatt van, nekem az S-Z-E-X-betűk kopottak. B)

Megyünk reggel melózni jön ki az örge a garázsból, anyázik, nem emelik meg légrugók a kocsi elejét. A8-as. -_- Telefonálgat, be kell vinni szervízbe, elindult fele, 5 centire volt a koptató az asztfalttól, lejtős utca, ahogy leért meg tolta a murvát. :D Mondom ha ez vigasztal haver, van aki pénzt ad azért, hogy üljön a kocsi. :D B) A fönököm meg utánna üvöltött, Suzukit kell venni B+-azzal nincs ilyen gond. :D

Link to comment
Megosztás:

Hááát, van neki egy Ignise asszem 6 éves, télen-nyáron beül, indít azonnal padló, és bírja. -_- Mentem már vele párszor, ha lenne neki csomagtere, nem is volna rossz kocsi.

sztem sem lenne olyan rossz főleg ha minden extra felszereltség megvan benne de inkább nemm.. <_< :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ami tetszett benne az a pillanatnyi fogyasztásmérő, ami nem az meg a kemény ülés és gyakorlatilag a csomitartó hiánya.

igen a kemény ülés az régebbi és más típusokban is jellemző egyik ismerősömnek régi Swift volt abban a hátsó ülésnél úgy jött a derekadra a hideg hogy az vmi borzalom volt ( nem klíma :rolleyes: )

Link to comment
Megosztás:

Ami tetszett benne az a pillanatnyi fogyasztásmérő, ami nem az meg a kemény ülés és gyakorlatilag a csomitartó hiánya.

Szerinted ha tiltásba pörgeted milyen számokat mutat? Kell neked az hogy ilyenekkel sokkoljon? :D :D Ignist vezettem már, ami ismerős volt Opelből az tetszett, 1.6-os fullos darab volt, ment elég tisztességesen, de azt aki abba az ülést megszerkesztette büntetésből beleültetném egy hétre... <_< Valami elképesztő sz.r lett, és sikerült hozzá idomtalanítani a váltókart is, úgyhogy elegánsan kvázimodó stílusban kellett ülni benne. Lehet hogy csak én nem vagyok kompatibilis vele, de nekem nagyon kényelmetlen volt. Viszont ment mint atom, az tetszett :rolleyes: (jah, merev tengely hátul... az is kényelmes volt fekvő-rendőrön... :) B)

Köszi mindenki, meg a többiek is, a kiegyenlítő tartály problémám holnapig meg-sufnizódott, holnap meg a Csergőben kezdek, és veszek egy újat. Ahogy jobban nézegettem feltűnt még egy érdekesség. A kupak alatt, ahol a "nyaka" kezdődik a menetes résznek ahova lehet tekerni a kupakot, körbe van repedezve. tök úgy néz ki közelről, fény felé fordulva, hogy ha erősen megtekerném a kupakot, akkor ki tudnám törni a tartály tetejéből az egész menetes részt -_- Ha kicseréltem, akkor holnap kiszedve lefényképezem, ámulhassatok ti is. B)

Link to comment
Megosztás:

Szerinted ha tiltásba pörgeted milyen számokat mutat? Kell neked az hogy ilyenekkel sokkoljon? :) :P Ignist vezettem már, ami ismerős volt Opelből az tetszett, 1.6-os fullos darab volt, ment elég tisztességesen, de azt aki abba az ülést megszerkesztette büntetésből beleültetném egy hétre... <_< Valami elképesztő sz.r lett, és sikerült hozzá idomtalanítani a váltókart is, úgyhogy elegánsan kvázimodó stílusban kellett ülni benne. Lehet hogy csak én nem vagyok kompatibilis vele, de nekem nagyon kényelmetlen volt. Viszont ment mint atom, az tetszett :rolleyes: (jah, merev tengely hátul... az is kényelmes volt fekvő-rendőrön... B) B)

Köszi mindenki, meg a többiek is, a kiegyenlítő tartály problémám holnapig meg-sufnizódott, holnap meg a Csergőben kezdek, és veszek egy újat. Ahogy jobban nézegettem feltűnt még egy érdekesség. A kupak alatt, ahol a "nyaka" kezdődik a menetes résznek ahova lehet tekerni a kupakot, körbe van repedezve. tök úgy néz ki közelről, fény felé fordulva, hogy ha erősen megtekerném a kupakot, akkor ki tudnám törni a tartály tetejéből az egész menetes részt :D Ha kicseréltem, akkor holnap kiszedve lefényképezem, ámulhassatok ti is. :D

ezt beszéltük Zotyával mi is az ülés az borzalmas lett.. -_- kényelmi szmepontból sajnos nem kifizetődő főleg hosszú úton nem.

Ami a tartályt illeti " csak gond ne legyen" a műanyagos ötleted nem volt túl jó sztem :D :D :P

Link to comment
Megosztás:

Szerinted ha tiltásba pörgeted milyen számokat mutat? Kell neked az hogy ilyenekkel sokkoljon? :) :D Ignist vezettem már, ami ismerős volt Opelből az tetszett, 1.6-os fullos darab volt, ment elég tisztességesen, de azt aki abba az ülést megszerkesztette büntetésből beleültetném egy hétre... <_< Valami elképesztő sz.r lett, és sikerült hozzá idomtalanítani a váltókart is, úgyhogy elegánsan kvázimodó stílusban kellett ülni benne. Lehet hogy csak én nem vagyok kompatibilis vele, de nekem nagyon kényelmetlen volt. Viszont ment mint atom, az tetszett :rolleyes: (jah, merev tengely hátul... az is kényelmes volt fekvő-rendőrön... B) B)

Köszi mindenki, meg a többiek is, a kiegyenlítő tartály problémám holnapig meg-sufnizódott, holnap meg a Csergőben kezdek, és veszek egy újat. Ahogy jobban nézegettem feltűnt még egy érdekesség. A kupak alatt, ahol a "nyaka" kezdődik a menetes résznek ahova lehet tekerni a kupakot, körbe van repedezve. tök úgy néz ki közelről, fény felé fordulva, hogy ha erősen megtekerném a kupakot, akkor ki tudnám törni a tartály tetejéből az egész menetes részt :D Ha kicseréltem, akkor holnap kiszedve lefényképezem, ámulhassatok ti is. :D

Ha jól emlékszem 42-Litert. :D Annál többet nem tudtam belőle kihozni. Viszont 5-ben 90-nél 5.5-öt. -_-

Link to comment
Megosztás:

ezt beszéltük Zotyával mi is az ülés az borzalmas lett.. <_< kényelmi szmepontból sajnos nem kifizetődő főleg hosszú úton nem.

Ami a tartályt illeti " csak gond ne legyen" a műanyagos ötleted nem volt túl jó sztem :) B) :D

Neem... persze hogy nem. 4e pénzért adnak egy újat csergőék. Majd akkor 5-ért megműanyagoztatom nem? B) -_- :D :D Csak hangosan gondolkoztam, de mire leírtam már leszavaztam magamban is :D :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Neem... persze hogy nem. 4e pénzért adnak egy újat csergőék. Majd akkor 5-ért megműanyagoztatom nem? B) <_< -_- B) Csak hangosan gondolkoztam, de mire leírtam már leszavaztam magamban is :D :rolleyes:

amikor megláttam hogy ezt leírtad azt hittem vmi lelki trauma ért! :D :D :) :D

Link to comment
Megosztás:

nem volt sokszor dolgom Suzukival de sztem a fogyijával sem lehet akkora gond, cáfoljatok meg.. <_< persze vezetésfüggő :D -_-

Suzukiból egyedül egy Vitarával lennék hajlandó kibékülni. :rolleyes: De arról is leszedném az "S" betűket elöl-hátul :D :D

amikor megláttam hogy ezt leírtad azt hittem vmi lelki trauma ért! :D :) B) :P

Ért is, de ennyire azé' nem pistultam meg B) :P

Link to comment
Megosztás:

én még ezzel is..! :) <_< B) -_- : LINK

Helyes főleg ilyen melegben nem is kell annyira! B)

Ha ilyen formájú autót keresek akkor már Insigniát veszek :D (Kár hogy nem fenyeget a veszély hogy ilyen autót kelljen vennem :rolleyes: )

Miért nincs kurzor amikor írok?

Rossz ütemben pislogsz :D :D

Link to comment
Megosztás:

Ha ilyen formájú autót keresek akkor már Insigniát veszek B) (Kár hogy nem fenyeget a veszély hogy ilyen autót kelljen vennem :rolleyes: )

háát engem sem de ha netán lesz egy Insigniám az első utam hozzád megy!! B) <_< :D aztán majd eldöntöd ki akarod-e próbálni! -_- :D :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.