CoolAdam Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Ha jól lehet vele keresni, benne vagyok. ;) Különben nem éri meg, 300 négyszögöl után másnap reggel úgy kelek fel, mint akit agyonvertek. :D akkor marad hobbi ;) de ha egyszer netán találkozunk akkor hozd magaddal a kaszát is ^_^ :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 és akkor mi lelet ez a kopogás ??? Őszintén? gőzöm sincs..igazából azt a koppanást hallani, érezni kéne. Így nemigazán lehet :D Nekem ilyet nem csinált még. Pedig a kutyacsont állandóan el van törve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 alapítsunk ketten egy céget "fűkaszálást vállalunk" ;) :P ;) cégautók már ugyis megvannak!! :D ^_^ aki még szeret füvet nyírni jöhet :D és aki nem nyírni szereti? :P :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 és akkor mi lelet ez a kopogás ??? Sztem toronycsapágy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 ... Most megint nyügi vagyok, mert alig hogy hazahoztam a szerelőmtől, azt hallom, hogy kifúj elöl a kipuffogó, kuplung kinyomócsapágy biztos csere, de szerintem lesz ott még más is, szuszog az egyik lengéscsillapító, kicsit ferdén áll a kormányom (ezt két napja vettem észre) és tegnap óta már hallom kopogni is a futóművet. Ja, és nem mellesleg ugye, szét van esve a belső szellőzőrendszer, és ha használom a klímát, abban a pillanatban, hogy lassul az autó és visszaváltok, ergo leesik a fordulatszám, leáll a motor. :D ...és ennek még mindig semmi köze ahhoz, hogy ecotec és ahhoz se, hogy 16v. Teszem hozzá, hogy mindezek ellenére szeretem. :P ...mert ilyen hülye vagyok. ^_^ ;) Sztem írd össze a hibákat, és vidd el wessz cartárshoz, vagy Gyuláékhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Sziasztok.Van egy kis problémám remélem tud valaki segíteni.Nos olyan gondom van hogy mikor hátrafele megyek és a kormány kivan tekerve jobbra és mikor visszaszedem a kormányt egyenesbe akkor egy ponton hallok egy koppanást..Szerintetetk ez mi lehet.Gyanakszom a " kutyacsontra" de akár egy kerékcsapágy is lehetne? szerintetek? Elöre is köszönöm A lengőkarok szilentjeit megnézném a helyedben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Sztem írd össze a hibákat, és vidd el wessz cartárshoz, vagy Gyuláékhoz. Nem a szerelőmmel van bajom, hanem az autómmal. :D Nem hinném, hogy titokban lyukasztgatná a kipuffogómat, csak azért, hogy megint láthasson. :P A rádió berakással és a szellőzőrendszer összerakásával meg nem akarom terhelni, hamár mindent szivességből csinál. Sajnos, most meg nem állok úgy, hogy a kevésbé fontos dolgokért fizetni tudjak. Így is nagyon szerencsés vagyok, hogy alkatrészárban megúszom a javításokat. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
derfel cadarn Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Sziasztok! Még nem vagyok Opel tulajdonos, de, ha minden igaz, nemsokára az leszek. Ehhez kapcsolódna az első kérdésem: Egy F-es benzines Astrán gondolkodom, típusváltás miatt. Leginkább a régi 8 szelepes 1.6-os érdekelne, mert ezt ajánlják a legtöbben. Mindenképp kombit akarok, mert "cuccolni" kéne. Az 1.4-est gyengének mondják, a 16 szelepeseket sem ajánlják a szerelők, dízel meg semmiképp sem érdekel,ezért gondoltam a 75 pacis egyhatosra. Kérdésem az lenne, hogy kinek-milyen tapasztalata van/volt vele, és, hogy mire ügyeljek autóvásárlásnál. Típusbetegségekre meg ilyenekre gondolok. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Sziasztok! Még nem vagyok Opel tulajdonos, de, ha minden igaz, nemsokára az leszek. Ehhez kapcsolódna az első kérdésem: Egy F-es benzines Astrán gondolkodom, típusváltás miatt. Leginkább a régi 8 szelepes 1.6-os érdekelne, mert ezt ajánlják a legtöbben. Mindenképp kombit akarok, mert "cuccolni" kéne. Az 1.4-est gyengének mondják, a 16 szelepeseket sem ajánlják a szerelők, dízel meg semmiképp sem érdekel,ezért gondoltam a 75 pacis egyhatosra. Kérdésem az lenne, hogy kinek-milyen tapasztalata van/volt vele, és, hogy mire ügyeljek autóvásárlásnál. Típusbetegségekre meg ilyenekre gondolok. Köszönöm! Hiba :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Sziasztok.Van egy kis problémám remélem tud valaki segíteni.Nos olyan gondom van hogy mikor hátrafele megyek és a kormány kivan tekerve jobbra és mikor visszaszedem a kormányt egyenesbe akkor egy ponton hallok egy koppanást..Szerintetetk ez mi lehet.Gyanakszom a " kutyacsontra" de akár egy kerékcsapágy is lehetne? szerintetek? Elöre is köszönöm Kutyacsontnak mi köze van a kormány tekeréshez? Az a stabilizátort tartja nem a kormány összekötőt. Főleg ha nem menetközbe kopog akkor tuti h nem kutyacsont (amúgy se). Toronycsapágy 99% Ha nem, akkor is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Sziasztok! Még nem vagyok Opel tulajdonos, de, ha minden igaz, nemsokára az leszek. Ehhez kapcsolódna az első kérdésem: Egy F-es benzines Astrán gondolkodom, típusváltás miatt. Leginkább a régi 8 szelepes 1.6-os érdekelne, mert ezt ajánlják a legtöbben. Mindenképp kombit akarok, mert "cuccolni" kéne. Az 1.4-est gyengének mondják, a 16 szelepeseket sem ajánlják a szerelők, dízel meg semmiképp sem érdekel,ezért gondoltam a 75 pacis egyhatosra. Kérdésem az lenne, hogy kinek-milyen tapasztalata van/volt vele, és, hogy mire ügyeljek autóvásárlásnál. Típusbetegségekre meg ilyenekre gondolok. Köszönöm! És az a 75ló az bitang lesz a nagy bódéval ha az 1.4es gyenge? Akkor már inkább vegyél 1.6osba hengerenkénti injektorost C16SI-SE nem tom pontosan. AZ közel 90ló felett van. Ha már 8szelep és 1.6 akkor csak ez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Sziasztok! Még nem vagyok Opel tulajdonos, de, ha minden igaz, nemsokára az leszek. Ehhez kapcsolódna az első kérdésem: Egy F-es benzines Astrán gondolkodom, típusváltás miatt. Leginkább a régi 8 szelepes 1.6-os érdekelne, mert ezt ajánlják a legtöbben. Mindenképp kombit akarok, mert "cuccolni" kéne. Az 1.4-est gyengének mondják, a 16 szelepeseket sem ajánlják a szerelők, dízel meg semmiképp sem érdekel,ezért gondoltam a 75 pacis egyhatosra. Kérdésem az lenne, hogy kinek-milyen tapasztalata van/volt vele, és, hogy mire ügyeljek autóvásárlásnál. Típusbetegségekre meg ilyenekre gondolok. Köszönöm! De miért zártad ki egyből a dízelt? Az "1.6os 75 pacis" az csak 15 lóerővel több mint az 1.7es szívódízel... vagy ott van a 68 lóerős turbódízel... vagy akár a 82lovas isuzu... Nagyon nem értem a gondolatmenetet... Nem sokkal gyengébb attól az 1.6os 75 lovastól egyik sem,sőt az isuzu dízel jobb is...és fogyasztásban mennyivel jobbak. (mégha a két opelmotoros dízel teljesítményben gyengébb is.) Ha már 1.6 benzines motort akarsz akkor ne egy 75 lóerőset, SZERINTEM. De te tudod. És az a 75ló az bitang lesz a nagy bódéval ha az 1.4es gyenge? Akkor már inkább vegyél 1.6osba hengerenkénti injektorost C16SI-SE nem tom pontosan. AZ közel 90ló felett van. Ha már 8szelep és 1.6 akkor csak ez. Jól beszélsz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
derfel cadarn Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 De miért zártad ki egyből a dízelt? Az "1.6os 75 pacis" az csak 15 lóerővel több mint az 1.7es szívódízel... vagy ott van a 68 lóerős turbódízel... vagy akár a 82lovas isuzu... Nagyon nem értem a gondolatmenetet... Nem sokkal gyengébb attól az 1.6os 75 lovastól egyik sem,sőt az isuzu dízel jobb is...és fogyasztásban mennyivel jobbak. (mégha a két opelmotoros dízel teljesítményben gyengébb is.) Ha már 1.6 benzines motort akarsz akkor ne egy 75 lóerőset, SZERINTEM. De te tudod. Jól beszélsz :D Azért zártam ki egyből a dízelt, mert finoman szólva is utálom. A jelenlegi is az, és nem sok örömet szerzett nekem eddig. Amit eddig ráköltöttem, abból egy vagy két másik autót is vehettem volna. Főképp ezért gondoltam az Astrára, mert olcsó az alkatrész hozzá, és egy kis barokkos túlzással élve, a sarki fűszeres is tud hozzá alkatrészt. A dízellel az a gond, hogy bonyolultabb, mint egy régi 8 szelepes benzines (az új benzineseket hagyjuk), több a meghibásodási lehetőség, és drágább is hozzá az alkatrész. De! Vennék én dízelt, ha egy rokonomé vagy ismerősömé lenne, és tutkóra tudnám, hogy milyen is szerkezetileg. De nincs ilyen. És mivel a motorjába nem látok bele, ezért nem is vállalok be még egyszer egy gázolajost. Amennyit szívtam/szívok vele az elmúlt hónapokban...inkább soha még egyszer. A 75 ló meg tökéletesen elég. Nem száguldozni akarok vele, hanem egy igénytelen, egyszerű motort akarok. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Azért zártam ki egyből a dízelt, mert finoman szólva is utálom. A jelenlegi is az, és nem sok örömet szerzett nekem eddig. Amit eddig ráköltöttem, abból egy vagy két másik autót is vehettem volna. Főképp ezért gondoltam az Astrára, mert olcsó az alkatrész hozzá, és egy kis barokkos túlzással élve, a sarki fűszeres is tud hozzá alkatrészt. A dízellel az a gond, hogy bonyolultabb, mint egy régi 8 szelepes benzines (az új benzineseket hagyjuk), több a meghibásodási lehetőség, és drágább is hozzá az alkatrész. De! Vennék én dízelt, ha egy rokonomé vagy ismerősömé lenne, és tutkóra tudnám, hogy milyen is szerkezetileg. De nincs ilyen. És mivel a motorjába nem látok bele, ezért nem is vállalok be még egyszer egy gázolajost. Amennyit szívtam/szívok vele az elmúlt hónapokban...inkább soha még egyszer. A 75 ló meg tökéletesen elég. Nem száguldozni akarok vele, hanem egy igénytelen, egyszerű motort akarok. :D Az előző szívódízel volt? vagy milyen volt? Milyen tipus? Nekem az 1.7es szívódízel motorom elment 377ezer kilómétert, a nagygenerálig. Novemberben lett kész. Azóta semmi baja. Csak az EGR szelepet kellett eddig lezárni és ennyi. Az meg 10 perc, és 0 Forint. Fogyasztása 4,5 liter és 5 liter között van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 És az a 75ló az bitang lesz a nagy bódéval ha az 1.4es gyenge? Akkor már inkább vegyél 1.6osba hengerenkénti injektorost C16SI-SE nem tom pontosan. AZ közel 90ló felett van. Ha már 8szelep és 1.6 akkor csak ez. 1.6i -> c16nz (75póni), 1.6si -> c16se (101póni) Link to comment Megosztás: More sharing options...
derfel cadarn Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Az előző szívódízel volt? vagy milyen volt? Milyen tipus? Nekem az 1.7es szívódízel motorom elment 377ezer kilómétert, a nagygenerálig. Novemberben lett kész. Azóta semmi baja. Csak az EGR szelepet kellett eddig lezárni és ennyi. Az meg 10 perc, és 0 Forint. Fogyasztása 4,5 liter és 5 liter között van. Nem előző, hanem még meg is van. Az eladását tervezem, ha egyszer kész lesz. Szóval! Sima szívódízel, 2.2 d Laguna. Mikor megvettük, többen is mondták, hogy milyen szép a hangja. Ja, amúgy tényleg az volt. Aztán pár héten belül hosszbordás feszítőgörgő csere (48000 Ft/a legolcsóbb!!!), vezérlés-csere (ok ez természetes, na, de 65 ezerért vízpumpa nélkül??), aztán porlasztócsúcsok 40 ezer, még mindig rossz a gép...hengerfej le, vezérműtengely bütykei annyira elkopva, hogy csak nézte mindenki. Teljes hengerfej-felújítás, új vezérműtengely, himbák, komplett felső tömítés, cirka 180 ezer. És még mindig nem jó! Most az adagolóját csinálják. Nem sok, csak 53 ezer lesz...és ki tudja, hogy jó lesz-e? Szóval, ezért nem kell dízel most. nem fogok belelátni egy másikba sem, és ok, hogy ennyire nem lenne drága, de most nincs kedvem ezeket végigjárni egy másikkal. A hagyományos benzines meg, ami nincs agyonelektronizálva, elég egyszerű szerkezet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Nem előző, hanem még meg is van. Az eladását tervezem, ha egyszer kész lesz. Szóval! Sima szívódízel, 2.2 d Laguna. Mikor megvettük, többen is mondták, hogy milyen szép a hangja. Ja, amúgy tényleg az volt. Aztán pár héten belül hosszbordás feszítőgörgő csere (48000 Ft/a legolcsóbb!!!), vezérlés-csere (ok ez természetes, na, de 65 ezerért vízpumpa nélkül??), aztán porlasztócsúcsok 40 ezer, még mindig rossz a gép...hengerfej le, vezérműtengely bütykei annyira elkopva, hogy csak nézte mindenki. Teljes hengerfej-felújítás, új vezérműtengely, himbák, komplett felső tömítés, cirka 180 ezer. És még mindig nem jó! Most az adagolóját csinálják. Nem sok, csak 53 ezer lesz...és ki tudja, hogy jó lesz-e? Szóval, ezért nem kell dízel most. nem fogok belelátni egy másikba sem, és ok, hogy ennyire nem lenne drága, de most nincs kedvem ezeket végigjárni egy másikkal. A hagyományos benzines meg, ami nincs agyonelektronizálva, elég egyszerű szerkezet. Hmm..valóban drága volt. :D Megértem, hogy elektronika nélkülit akarsz. Én is jobbszeretem a primitív motorokat. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Gyaaaj...olyan rosszat álmodtam Orvos látott már? :D Na jó, kegyetlen a hőség, tudom.. :D Gyáááá ember...ne tudd meg mik vannak... Te ne tudd meg :P méghogy itt vidéken megy le az agyáról az ember :P tegnap délután gyors megrugtuk csajosommal pestet, valahogy emlékeztetett rá megint miért is utálom azt a várost ;) de legalább ott a vevőért vannak és nem fordítva :P ezt a gyorsaságot itt nem tapasztalni.. ;) Nno szóval a célállomás a Westend volt, bementünk az adott üzletbe és nagyon megbiztattak, hogy 1 óra és jöhetünk a cuccért ;) na mindegy, van idő hát flamoljunk valamit így letanyázunk az egyik hamburgeresnél erre leül mellettünk 2 csajféle :P meg egy aki télleg annak is nézett ki ;) na szal kapásból kirázott az egyik látványától is a hideg, közben fél füllel hallgatom hogy a legkomolyabb témájuk annak az orvosos sorozatban a Richárd vagy kicsoda meg csapata ;) na öcsém, hát ezt is meg kellett érnem :D De azért minden bizonnyal kiszúrtak, hogy nagyon vidéki vagyok mert azért szemügyre vettek a ladyk, én szintén őket de ami főleg szemet szúrt nekem az a topánkáik, egy semmi talpú valami néhány szál madzaggal körbefogva, fölötte meg 20 centi szőrme vagy mi :P 38 fokban -na itt most valaki nemnómáááális :D a bringások is télleg külön állatfajtába tartoznak, nekem eszembe nem jutna egy olyan jármű elé beállni a pirosnál amit tudom hogy gyorsabb tőlem, na a sokadik kereszteződésnél majdnem kiszálltam hogy leverem csajszibarackot kandúrostól :D baromi türelmetlen a nép is, kifüttyentettek mert beengedtem elém a buszt az meg olyan ordináré villogást meg integetést csinált örömében hogy ihajj ;) fixre kilőtte vidéki mivoltomat. No és egy szép fotó -ő tudta ki mellé kell parkolnia, biztos tudta hogy nem fogom lerongyolni a verdáját pedig bőven lett volna szabad hely közelebb is ^_^ Utána még megleptük unokahugomékat Csepelen azt olyan este 10 körül indultunk is haza, be is estünk az ajtón majdnem negyed 2-kor.. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 ez most tulajdonképpen mit is jelent? csajomnak mondtam kérdezze meg az oktatóját mer most csinálja a kresszt de az öreg aztmondta h ilyen nincs :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Orvos látott már? :P Na jó, kegyetlen a hőség, tudom.. :D Te ne tudd meg... http://s6.images.www.tvn.hu/2010/07/02/13/29/www.tvn.hu_7d77010789cd97c9268cd942f476d562.jpg Jaaj Tesó :P 3 évig jártam pestre minden hónapban 1szer 2szer ;) Ismerősek az érzések amiket vázoltál.. :P Szép kép. ;) Nah..ma 4kor a foltomnál leszek. Kiváncsi vagyok mikorra végeznek vele :D ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mester91 Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 http://i49.tinypic.com/4gqna8.jpg ez most tulajdonképpen mit is jelent? csajomnak mondtam kérdezze meg az oktatóját mer most csinálja a kresszt de az öreg aztmondta h ilyen nincs :D Ilyen sincs, és még is van ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Na fiúk..elmegyek, és olyanná teszem az autót amilyen a gazdája..sötét :D ^_^ Majd jövök este Link to comment Megosztás: More sharing options...
feri05 Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 A hátsó ködlámpakapcsolót lehet javítani? Vagy cserélni kell? Hogy jön ki? Nem akar bekapcsolva maradni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
CoolAdam Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Na fiúk..elmegyek, és olyanná teszem az autót amilyen a gazdája..sötét ^_^ ;) Majd jövök este várjuk a fejleményeket! ;) :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Sziasztok! :P Jaaaj Kedveském, jöhetnél már néha msnre. ;) Mondjuk ma este 9 körül :D Már hiányzol, és régen beszéltünk ;) :D Gyaaaj...olyan rosszat álmodtam :D Azt, hogy egyik haver az astra orrát a kocsijával telibekapta..és szegénynek rommátört az orra :P Olyan rossz volt... Ott térdetem mellette az út közepén lehajtott fejjel, és mondtam, hogy mi lett veled... :P Hát mit csináltak veled :P Olyan rossz volt...a motor is teljesen ferdén állt benne, lámpák sehol, maszk amin van a jel széttörve...motorháztető teljesen felgyűrve..ablak betörve..Ilyen rossz álma senkinek se legyen Én is így vagyok vele..költök rá..költök rá...még mindíg költök rá, de akkorsem "hagyom cserben". HIába volt bármi baja, ő sem tette. Írom mennyi pénzt költöttünk már rá.... Hát nemtudom kiváncsiak vagytok-e az eddigi eredményre ^_^ Te csak álmodtad... örüjjé neki :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts