Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani a GM kódját egy alkatrésznek?

A szóban forgó kütyü a következő: 1996-os Opel Astra 5 ajtós, X14XE motorhoz főtengelyszíjtárcsa.

A lényeg az Astrán van, mert Corsa/Tigra tárcsám már van itthon, ami X14XE motorhoz van, de Astrára nem jó! ;)

EPC szerint: 9129210, 56 14 430 :D

Sziasztok!

Másnak is izzad a motor iylen melegben? :rolleyes: Nekem eléri azt a hőmérsékletet ahol kapcsol a venti....onnantól szerintem egyfolytában megy a városban...hiába tudok 50et menni folyamatosan...mikor megállok itthon...mondom kivárom mig leáll...de 1-2 percnél tovább nem birtam mert leizzadtam inkább leállítottam a kocsit....Mondjuk nem értem opelék mér nem úgy alkották meg hogy a venti megy tovább álló motornál, amig le nem hűl...

Könnyen megoldható: a hűtőben levő hőgombára menő tápvezetéket a gyújtáskapcsolt tápról át kell kötni pl. közvetlenül az akkusarura. Csak, ahogy írták a többiek, keringés híján nem sok értelme van. Mondjuk a termosztát 92C-ig nyitva van, addig akár keringhet is benne a víz a természetes folyamatok révén. Pl. Omegában van erre egy külön elektromos szivattyú (van amelyikben 2 is).

Link to comment
Megosztás:

EPC szerint: 9129210, 56 14 430 :D

Könnyen megoldható: a hűtőben levő hőgombára menő tápvezetéket a gyújtáskapcsolt tápról át kell kötni pl. közvetlenül az akkusarura. Csak, ahogy írták a többiek, keringés híján nem sok értelme van. Mondjuk a termosztát 92C-ig nyitva van, addig akár keringhet is benne a víz a természetes folyamatok révén. Pl. Omegában van erre egy külön elektromos szivattyú (van amelyikben 2 is).

Nekem most hogy besz.rt a hőgombám, betettem egy kapcsolót, és direktben, én kapcsolom a ventit. Kíváncsiságból kipróbáltam hogy leállítva, csak a ventivel fújatva mi történik. Hát lóf.sz sem persze ;) Ha fújatom egy darabig álló motorral, és utána beindítom, akkor viszont látványosan megindul a mutató lefelé. Kell neki a keringtetés, nem léghűtéses :D :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ritkaságszámba megy ugyan, de van Pesten egy hajón liftünk, mindjárt három. A Lánc-híd pesti hídfőnél áll, egy étteremhajó.

Gondoltuk jó magas a Duna, ott most nem dolgozik senki, nincs velük gond.....és mégis.

Volt pofájuk, egy ilyet építeni csak, hogy kinyithassák a boltot. A mocskosok.........nem lehetett olcsó mulatság :rolleyes:

Kis vízállásjelentés: pesti alsó rakpart

20100610.jpg

Link to comment
Megosztás:

Ritkaságszámba megy ugyan, de van Pesten egy hajón liftünk, mindjárt három. A Lánc-híd pesti hídfőnél áll, egy étteremhajó.

Gondoltuk jó magas a Duna, ott most nem dolgozik senki, nincs velük gond.....és mégis.

Volt pofájuk, egy ilyet építeni csak, hogy kinyithassák a boltot. A mocskosok.........nem lehetett olcsó mulatság :rolleyes:

Kis vízállásjelentés: pesti alsó rakpart

Futás közben láttam...vicces. :D ;)

Link to comment
Megosztás:

Ritkaságszámba megy ugyan, de van Pesten egy hajón liftünk, mindjárt három. A Lánc-híd pesti hídfőnél áll, egy étteremhajó.

Gondoltuk jó magas a Duna, ott most nem dolgozik senki, nincs velük gond.....és mégis.

Volt pofájuk, egy ilyet építeni csak, hogy kinyithassák a boltot. A mocskosok.........nem lehetett olcsó mulatság :D

Kis vízállásjelentés: pesti alsó rakpart

http://liftesek.hu/auto/20100610.jpg

Jah, néztem én is, milyen ponton hidacskákat építettek maguknak :D Volt másik hajónál is hasonló. Az még jobban nézett ki, de nincs róla képem :rolleyes: ;) :D

Link to comment
Megosztás:

Futás közben láttam...vicces. :P :D

Egy nagy láda szerszámmal sétálgatni rajta nem olyan kellemes.... :rolleyes: :D A kollegám be volt tojva rendesen :D

Jah, néztem én is, milyen ponton hidacskákat építettek maguknak :D Volt másik hajónál is hasonló. Az még jobban nézett ki, de nincs róla képem ;) :D :D

2 hajót köt össze a villamossines felhajtóval.......vagy 150m hosszú, mondjuk az étterem árait látva belefér a keretbe :D

Link to comment
Megosztás:

Profi rohangáló az úr :rolleyes: (biztos menekül a pia elől ;) )

Jaa így már más tészta..Furcsa nekem az összes futó....Én akkor se futok ha kergetnek...Mert úgyis utolérnek, és addigra elfáradok és nem marad erőm a közelharcra :D :D Igaz kövér is vagyok mint a disznó :D :D :D

Link to comment
Megosztás:

Mondtam én hogy hiányzol innen :P :D

Én hiába ia mondtam volna, nekem úgysem hiszi el. :D

Jaa így már más tészta..Furcsa nekem az összes futó....Én akkor se futok ha kergetnek...Mert úgyis utolérnek, és addigra elfáradok és nem marad erőm a közelharcra :D :D Igaz kövér is vagyok mint a disznó :D :D :D

Egyszer kitaláltam, hogy lefutom a maratont, készültem is rá, egyszer-kétszer elmentem kocogni. Eljött a verseny ideje, az időm olyan 5, és fél óra lett, ugye a legjobb idő az 2 óra pár perc körül van. Szóval nem az én sportom. ;) A kövér disznótól meg mesze vagy. ;)

Gondolom önként, és dalolva. :rolleyes: ;)

Link to comment
Megosztás:

EPC szerint: 9129210, 56 14 430 ;)

Könnyen megoldható: a hűtőben levő hőgombára menő tápvezetéket a gyújtáskapcsolt tápról át kell kötni pl. közvetlenül az akkusarura. Csak, ahogy írták a többiek, keringés híján nem sok értelme van. Mondjuk a termosztát 92C-ig nyitva van, addig akár keringhet is benne a víz a természetes folyamatok révén. Pl. Omegában van erre egy külön elektromos szivattyú (van amelyikben 2 is).

Nagyon szépen köszönöm!!! Nagy segítség ez nekem!!! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.