Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Nekem van egy MV6-ból. Igaz rossz. Csak fel kell újítatni és már be is építheted. ;)

14000 körül volt az új.

Az MV6-os is olyan volt. Vagy indult simán, vagy kalapácsos kongatásra....

Akkor kiveszem az enyém,és felújítom,és be is építhetem :D

Kalapácsos módszer? :rolleyes:

Erről még nem hallottam.

Link to comment
Megosztás:

Ha felnyomja a nyomást a pumpa, akkor utánna nem fog búgni azonnal a követellező próbálkozáskor csak egy kis idő, talán fél perc mulva.

De az a durva hogy 3x egymás után kattant ,meg sípolt,pedig csak 10 mp volt a próbákközt ;)

Aztán nem ,megint nem,és megint :D

Kikattanok már én is :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

De az a durva hogy 3x egymás után kattant ,meg sípolt,pedig csak 10 mp volt a próbákközt :D

Aztán nem ,megint nem,és megint :D

Kikattanok már én is :rolleyes:

Minden alkalommal produkálja a hibát ha mész vele? Valamikor mehetnénk egy próbakört..... ;) Van egy AC-relém is tartalékba.

Link to comment
Megosztás:

Minden alkalommal produkálja a hibát ha mész vele? Valamikor mehetnénk egy próbakört..... :rolleyes: Van egy AC-relém is tartalékba.

Valamikor 1 hétig minden okés,van pedig olyan mikor egy nap 5x-6x leáll,

de az is volt már hogy 1x megtorpant egy nap és ennyi :D

Próbakört :D ;) Jóóóó :D :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor kiveszem az enyém,és felújítom,és be is építhetem ;)

Kalapácsos módszer? :rolleyes:

Erről még nem hallottam.

Havernak MV6 Omega. Jött, megállt. Akart indulni, nem indult neki. 28szorra sem. Csomagtartóban szőnyeg fel, 4 kis csavar ki, fedél le, és a pumpát kocogtatni egy csavarhúzóval pl. Egyből indult is. Ezt kb 10 szer eljátszotta, aztán utána már ütésre sem indult. Tehát ha már csak így indul, akkor annak a pumpának vége.

Aztán kivettük, és próbálgattuk. Ha pont olyan helyen állt meg benne a forgórész, akkor nem indult el. Egy kicsi kocc neki aztán már pörgöt is.

Link to comment
Megosztás:

Valamikor 1 hétig minden okés,van pedig olyan mikor egy nap 5x-6x leáll,

de az is volt már hogy 1x megtorpant egy nap és ennyi ;)

Próbakört :D :rolleyes: Jóóóó :D :D

Végülis lehez halodó pumpa is, nekem olyan baja volt, hogy nehezen indult el, de ha már elindult akkor nem állt meg. A pumpa kereke volt megkopva, pontosabban le voltak töredezve a fogak. Ha nem akadt el a törmelékben akkor elindult, nem állt meg, ha éppen úgy fordult hogy elakadt akkor ugye el sem indult.

368941.jpg

Ott bekarikázva látszik pár fog, aztán sok szünet, és megint egy. Érdekes, hogy még így is tudott eleget szállítani.

Link to comment
Megosztás:

Végülis lehez halodó pumpa is, nekem olyan baja volt, hogy nehezen indult el, de ha már elindult akkor nem állt meg. A pumpa kereke volt megkopva, pontosabban le voltak töredezve a fogak. Ha nem akadt el a törmelékben akkor elindult, nem állt meg, ha éppen úgy fordult hogy elakadt akkor ugye el sem indult.

http://kep.psharing.com/368941.jpg

Ott bekarikázva látszik pár fog, aztán sok szünet, és megint egy. Érdekes, hogy még így is tudott eleget szállítani.

Pedig állítólag elég sokszor "szabályoztatod" ..... Teszteled működik-e még a tiltás funkció benne... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Pedig állítólag elég sokszor "szabályoztatod" ..... Teszteled működik-e még a tiltás funkció benne... :rolleyes:

Nincs összefüggés, a pumpa mindíg ugyanúgy forog, csak a szállított mennyiségből hol keveset, hol sokat kajol be a motor. De képpel nem szabad ám idézni. Mostanában meg nem is volt tiltás...lehet meg sincs már. ;)

Link to comment
Megosztás:

Végülis lehez halodó pumpa is, nekem olyan baja volt, hogy nehezen indult el, de ha már elindult akkor nem állt meg. A pumpa kereke volt megkopva, pontosabban le voltak töredezve a fogak. Ha nem akadt el a törmelékben akkor elindult, nem állt meg, ha éppen úgy fordult hogy elakadt akkor ugye el sem indult.

Ott bekarikázva látszik pár fog, aztán sok szünet, és megint egy. Érdekes, hogy még így is tudott eleget szállítani.

És pontosan hol van ez a pumpa,mert akkor holnap ha meló után,Pezó előtt van időm,kivenném!

Ér valamit ha kiveszem?megpucerálom?

Figyelni kell valamire kivételkor?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Másnak is izzad a motor iylen melegben? :rolleyes: Nekem eléri azt a hőmérsékletet ahol kapcsol a venti....onnantól szerintem egyfolytában megy a városban...hiába tudok 50et menni folyamatosan...mikor megállok itthon...mondom kivárom mig leáll...de 1-2 percnél tovább nem birtam mert leizzadtam inkább leállítottam a kocsit....Mondjuk nem értem opelék mér nem úgy alkották meg hogy a venti megy tovább álló motornál, amig le nem hűl...

Link to comment
Megosztás:

És pontosan hol van ez a pumpa,mert akkor holnap ha meló után,Pezó előtt van időm,kivenném!

Ér valamit ha kiveszem?megpucerálom?

Figyelni kell valamire kivételkor?

Na hát hogy neked pontosan hol van azt nem tudom, ha szerencséd van akkor a hátsó üléssor alatt van egy kis ablak ahol hozzáférsz. De nekem pölö félig le kell engedni a tankot mert kifolyik a benya.. És sajna nem javítható ha szétszeded, akkor annak annyi. Esetleg valami benzinálló ragasztóval összerakni, de az már lutri, holnap elviszem a régit ha érdekel. Nekem itt van:

368945.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Másnak is izzad a motor iylen melegben? :rolleyes: Nekem eléri azt a hőmérsékletet ahol kapcsol a venti....onnantól szerintem egyfolytában megy a városban...hiába tudok 50et menni folyamatosan...mikor megállok itthon...mondom kivárom mig leáll...de 1-2 percnél tovább nem birtam mert leizzadtam inkább leállítottam a kocsit....Mondjuk nem értem opelék mér nem úgy alkották meg hogy a venti megy tovább álló motornál, amig le nem hűl...

Lehet arra gondoltak, álló motornál minek menjen ha a víz meg nem kering...

Amúgy nekem is bekapcsol városban. De zöldhullámnál amikor lehet menni akkor azért lehűl.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Másnak is izzad a motor iylen melegben? :rolleyes: Nekem eléri azt a hőmérsékletet ahol kapcsol a venti....onnantól szerintem egyfolytában megy a városban...hiába tudok 50et menni folyamatosan...mikor megállok itthon...mondom kivárom mig leáll...de 1-2 percnél tovább nem birtam mert leizzadtam inkább leállítottam a kocsit....Mondjuk nem értem opelék mér nem úgy alkották meg hogy a venti megy tovább álló motornál, amig le nem hűl...

Nekem nem megy a venti csak nagyon ritkán, a VW-nek megy akkor is ha leállítom a mocit, de minek, ha nincs keringetve a víz?

Link to comment
Megosztás:

Na hát hogy neked pontosan hol van azt nem tudom, ha szerencséd van akkor a hátsó üléssor alatt van egy kis ablak ahol hozzáférsz. De nekem pölö félig le kell engedni a tankot mert kifolyik a benya.. És sajna nem javítható ha szétszeded, akkor annak annyi. Esetleg valami benzinálló ragasztóval összerakni, de az már lutri, holnap elviszem a régit ha érdekel. Nekem itt van:

Okés,hozd el akkor holnap,oszt megbeszéljük a mocskos anyagiakat is :rolleyes:

Köszönöm !!

Link to comment
Megosztás:

Lehet arra gondoltak, álló motornál minek menjen ha a víz meg nem kering...

Amúgy nekem is bekapcsol városban. De zöldhullámnál amikor lehet menni akkor azért lehűl.

Jó..igaz.. ;)

Nekem nem megy a venti csak nagyon ritkán, a VW-nek megy akkor is ha leállítom a mocit, de minek, ha nincs keringetve a víz?

Ó nekem mikor a gyári műanyag takarólemez bent volt, akkor télen is beindult városban :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.