Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Szép délutánt!

Véget értek a vizsgáim, mind a 13, szóval megint itt... valaki nem tudja, hogy hogyan lehet az F Astra műszeregységén a sebességmutatót leoperálni? Nem jön, nem merem megrángatni, nehogy eltörjem... a másik két mutató jött probléma nélkül.

Elég erősen rá van szorulva a tengelyre. Meg kell szadizni h lejöjjön. Én villával szedtem le. De így is letört a műanyag takaró a mutatóról. Ajánlom a villát csak óvatosabban. Visszarakásnál pedig van macera mert nem mindegy hogy teszed rá vissza. Én is meg jártam vele. 40el mentem és 80at mutatott. Úgy hogy ha nem muszáj ne is szedd le.

Elküldve
Elég erősen rá van szorulva a tengelyre. Meg kell szadizni h lejöjjön. Én villával szedtem le. De így is letört a műanyag takaró a mutatóról. Ajánlom a villát csak óvatosabban. Visszarakásnál pedig van macera mert nem mindegy hogy teszed rá vissza. Én is meg jártam vele. 40el mentem és 80at mutatott. Úgy hogy ha nem muszáj ne is szedd le.

Van más mód arra, hogy egyben leszedjem róla a számlapot?

Elküldve

Rápacsáltam a szombati fékfestegetésre ;)

A drótkorongból egy kósza szál beleállt az alkaromba és eltűnt.....mint kiderült ott van az, csak belül.

Roppant kellemes volt nézni a hentes és mészárszéken a dokit, ahogy szikével meg egy nagy csipesszel turkál bennem. :rolleyes:

Ott a baj, hogy nem találta meg.....reggel ismétlés :D

Elküldve
Van más mód arra, hogy egyben leszedjem róla a számlapot?

Úgy szedd le, hogy átakasztod a tüskén, aztán megjelölöd, hogy hol van alapállapotban a mutató. Aztán villával le....így nem vészes.

Elküldve
Rápacsáltam a szombati fékfestegetésre :D

A drótkorongból egy kósza szál beleállt az alkaromba és eltűnt.....mint kiderült ott van az, csak belül.

Roppant kellemes volt nézni a hentes és mészárszéken a dokit, ahogy szikével meg egy nagy csipesszel turkál bennem. ;)

Ott a baj, hogy nem találta meg.....reggel ismétlés :D

Részvétem cartárs :rolleyes:

Elküldve
Rápacsáltam a szombati fékfestegetésre :D

A drótkorongból egy kósza szál beleállt az alkaromba és eltűnt.....mint kiderült ott van az, csak belül.

Roppant kellemes volt nézni a hentes és mészárszéken a dokit, ahogy szikével meg egy nagy csipesszel turkál bennem. ;)

Ott a baj, hogy nem találta meg.....reggel ismétlés :D

Az gáááz. Ám az ilyesmire szokták mondani: Dolgozz keveset, nem érhet baleset. :rolleyes: :D

Elküldve
Rápacsáltam a szombati fékfestegetésre :D

A drótkorongból egy kósza szál beleállt az alkaromba és eltűnt.....mint kiderült ott van az, csak belül.

Roppant kellemes volt nézni a hentes és mészárszéken a dokit, ahogy szikével meg egy nagy csipesszel turkál bennem. :rolleyes:

Ott a baj, hogy nem találta meg.....reggel ismétlés :D

Élő szövet fémvázon... :D ;)

Elküldve
Részvétem cartárs :D

Köszi...túlélem :rolleyes:

Az gáááz. Ám az ilyesmire szokták mondani: Dolgozz keveset, nem érhet baleset. ;) :P

De ez nem meló volt, hanem szórakozás ( meg kibúvó a takarítás alól ;) ) :D

Élő szövet fémvázon... ;) :D

:D :D :D

Ha nem lesz meg...benne marad :D

Elküldve
Hehe, válaszolt a csávó Zotyának :rolleyes:

És milyen igaz amit a forma írt. Csak mi nem gondoltunk bele hogy ilyen is létezik h motor csere. De ő is mókásan hírdette meg. Miért nem Motor cseréhez bak ;) LOLLER

Bőrös fejlemények. A héten meg veszem a saab9es üléseit FEKETE, FULL bőr :D Akit majd érdekel emelje fel a BAL kezem :D

Elküldve
Úgy szedd le, hogy átakasztod a tüskén, aztán megjelölöd, hogy hol van alapállapotban a mutató. Aztán villával le....így nem vészes.

Addig eljutottam, hogy át a tüskén. Oké, megpróbálom villával, köszönöm! :rolleyes:

Elküldve
Van más mód arra, hogy egyben leszedjem róla a számlapot?

Ahogy Invictus mondta. Át lököd a kitámasztó pöckön bejelölöd és akkor utána villával. Másképp nem tudod a számlapot leszedni.De ha a mutatóról lejön a fekete borítás az nem para mert könnyen vissza lehet ragasztani. Észre se lehet venni majd hogy mi volt vele. Vagy a művelet előtt szedd le a boríátst róla. Vagy ügyes vagy és lejön a mutató de a díszítés a mutatóról nem :rolleyes:

Elküldve
Ahogy Invictus mondta. Át lököd a kitámasztó pöckön bejelölöd és akkor utána villával. Másképp nem tudod a számlapot leszedni.De ha a mutatóról lejön a fekete borítás az nem para mert könnyen vissza lehet ragasztani. Észre se lehet venni majd hogy mi volt vele. Vagy a művelet előtt szedd le a boríátst róla. Vagy ügyes vagy és lejön a mutató de a díszítés a mutatóról nem :rolleyes:

Ha a díszítés az a fekete cumó, az már a "projekt" kezdetén, kb. két hónapja lejött... ;)

Elküldve
Ha a díszítés az a fekete cumó, az már a "projekt" kezdetén, kb. két hónapja lejött... :rolleyes:

Akkor mi a probléma pattintsd le villával és KÉSZ. Majd vissza ragasztod. Én vissza ragasztottam MODELL ragasztóval. Ami nem össze keverendő a pillanat ragasztóval. Tehát ez nem fehéredik be a ragasztás után mint a pillanat ragacs. VESZÉLYEZTETVE a mutató épségét pl nem világít át. Szóval ne pillanat ragasztózd ;) De az is lehet h az se rontja el. Nekem ez volt kéznél. :D

Elküldve
És milyen igaz amit a forma írt. Csak mi nem gondoltunk bele hogy ilyen is létezik h motor csere. De ő is mókásan hírdette meg. Miért nem Motor cseréhez bak :rolleyes: LOLLER

Bőrös fejlemények. A héten meg veszem a saab9es üléseit FEKETE, FULL bőr :D Akit majd érdekel emelje fel a BAL kezem ;)

Mindenkit érdekel...Majd jöhetnek a képek :D

Elküldve
Akkor mi a probléma pattintsd le villával és KÉSZ. Majd vissza ragasztod. Én vissza ragasztottam MODELL ragasztóval. Ami nem össze keverendő a pillanat ragasztóval. Tehát ez nem fehéredik be a ragasztás után mint a pillanat ragacs. VESZÉLYEZTETVE a mutató épségét pl nem világít át. Szóval ne pillanat ragasztózd :rolleyes: De az is lehet h az se rontja el. Nekem ez volt kéznél. :D

De nem jönik. ;) Most meg szüneteltetem, mert odakünn voltam, aztán elfáradtam. :D

Elküldve
De nem jönik. :rolleyes: Most meg szüneteltetem, mert odakünn voltam, aztán elfáradtam. ;)

Hát van ennek taktikája. Alá feszíted a vellát. És a másik kezed mutató újjával rátartasz a mutatóra csak hogy egyenesen álljon. Így is egy kicsit ugyan ferde lesz de az már nem vészes. Aztán szidod az óra anyját és izomból persze ésszel feszíted felfele. És úgy lefog pattanni hogy majdnem orrba vágod magad.

Elküldve
Mindenkit érdekel...Majd jöhetnek a képek ;)

Hát Szerdán ha a DEVLA is úgy akarja akkor el hozom. Nem tudom mekkora mókolást igényel a sín csere. Az se kizárt hogy nem kell. De hétvégére már lesz kép. Ja és van hozzá könyöklő is előre is hátul meg az ülésbe :rolleyes:

Elküldve
dízelbe szoktak tenni gázgyorsítót? 1 havernak van egy kis dizel fiatja és azzal fáraszt már 1 ideje, hogy gázgyorsító így gázgyorsító úgy....Sztem 1 dízelbe nem sok értelme van, ha egyáltalán igaz és lehet tenni és nem kamu. ( amikor meg megakarom nézni általában "nincs otthon az autó", vagy éppenséggel "nem ér rá" :rolleyes: )

Gázgyorsító...én nem hiszek benne. Tiszta fizika, ahhoz hogy nagyobb sebeséget érj el a szívócsőben, vagy akár a kipufban áramló gázzal, valami energiát kéne belefektetni nem? Pölö a turbó sem magától pörög.

Élő szövet fémvázon... :D ;)

Nekem egyszer a hasam ment tele ilyennel, csak szerencsére mindnek kint volt a vége.

Hehe, válaszolt a csávó Zotyának :D

Aha, de ment a következő kérdés...szorul a hurok. :D

Elküldve
Hát van ennek taktikája. Alá feszíted a vellát. És a másik kezed mutató újjával rátartasz a mutatóra csak hogy egyenesen álljon. Így is egy kicsit ugyan ferde lesz de az már nem vészes. Aztán szidod az óra anyját és izomból persze ésszel feszíted felfele. És úgy lefog pattanni hogy majdnem orrba vágod magad.

És ha egyik sincs? :rolleyes:

Rendben, estére nekifutok majd ismét.

Elküldve
Rápacsáltam a szombati fékfestegetésre ;)

A drótkorongból egy kósza szál beleállt az alkaromba és eltűnt.....mint kiderült ott van az, csak belül.

Roppant kellemes volt nézni a hentes és mészárszéken a dokit, ahogy szikével meg egy nagy csipesszel turkál bennem. :rolleyes:

Ott a baj, hogy nem találta meg.....reggel ismétlés :D

Ha nem találta esetleg lőhetett volna 1 röntgent, hogy egyálatán benned van-e. Kérdezd meg!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.