Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Akkor jégtörő leszek ebben a témában:D Ugyan is meg van már a lejátszóm hozzá

Most már csak pénz kérdése és meg oldom:D

Kell hozzá az átvezető szalag, aztán akár egy az egyben felpattintható. Nameg ugye kell a rádióba a bekötés is.

Enyimés is tuggya a multi kormányt (CAR400), szóval csak kormány kérdése az egész. Egyébként egy lengyel oldalon láttam a menetét képekben, ahogy bekerül a lufis (gyk. légzsákos) multikormány B Vectrából. :rolleyes: Bár az még kérdéses, hogy ugyanaz a vezérlő jó-e. ;)

Link to comment
Megosztás:

Kell hozzá az átvezető szalag, aztán akár egy az egyben felpattintható. Nameg ugye kell a rádióba a bekötés is.

Enyimés is tuggya a multi kormányt (CAR400), szóval csak kormány kérdése az egész. Egyébként egy lengyel oldalon láttam a menetét képekben, ahogy bekerül a lufis (gyk. légzsákos) multikormány B Vectrából. :rolleyes: Bár az még kérdéses, hogy ugyanaz a vezérlő jó-e. ;)

CAR 300 is tudja a multi kormányt?

Link to comment
Megosztás:

Kell hozzá az átvezető szalag, aztán akár egy az egyben felpattintható. Nameg ugye kell a rádióba a bekötés is.

Enyimés is tuggya a multi kormányt (CAR400), szóval csak kormány kérdése az egész. Egyébként egy lengyel oldalon láttam a menetét képekben, ahogy bekerül a lufis (gyk. légzsákos) multikormány B Vectrából. :rolleyes: Bár az még kérdéses, hogy ugyanaz a vezérlő jó-e. ;)

Cdr500asom van:D Ma szereztem :D ÉS KEZELI A MULTIT. ELVILEG. Azt nem tudom ugyan hogy a kormánytól a rádióig egy csokor vezeték megy, vagy bele van szőve a kábel korbácsba a rádió kábelei? Renaultnál láttam hogy multi kapcsoló vezeték a rádióig és végén csati ami a rádióba megy ha ez van opeléknél is az zseniális :D De ha átvezető akkor ahhoz másik kormány oszlop is kell nem? A rádióban külön van a multi kormánynak csatija? Vagy abba a nagy csatiból kapja amit a rádióba dugunk. Mert nekem van valami külön aljzat.

Link to comment
Megosztás:

Enyém nem tudja... szóval nem hinném.

Szóval akkor kell egy lufis multikormány lufi nélkül, mivel az én lufim gondolom átrakható bele. Aztán kell egy átvezető kábel, gondolom egyik vége a kormányba megy a másik vége meg egyből a rádióhoz, vagy valahol még mókolni kell vele? Legutolsó sorban meg kell egy minimum CAR400-as rádió?

Link to comment
Megosztás:

Szóval akkor kell egy lufis multikormány lufi nélkül, mivel az én lufim gondolom átrakható bele. Aztán kell egy átvezető kábel, gondolom egyik vége a kormányba megy a másik vége meg egyből a rádióhoz, vagy valahol még mókolni kell vele? Legutolsó sorban meg kell egy minimum CAR400-as rádió?

Csak g astra és b vektra kormány jó erre a célra. Azért gondoltam a kettő mókolását mert a légzsákos multit légzsák nélkül vesztegetik. És a légzsáktalant azt is:D De mivel nem légzsákos a kocsim, de ha légzsákot akarok akkor kell kormány oszlop csere a átvezető végett. De ha lufi nélkülibe tesszük a multi gombokat akkor lehet meg lehet mókolni a átvezető nélkül is:D

Link to comment
Megosztás:

Cdr500asom van:D Ma szereztem :D ÉS KEZELI A MULTIT. ELVILEG. Azt nem tudom ugyan hogy a kormánytól a rádióig egy csokor vezeték megy, vagy bele van szőve a kábel korbácsba a rádió kábelei? Renaultnál láttam hogy multi kapcsoló vezeték a rádióig és végén csati ami a rádióba megy ha ez van opeléknél is az zseniális :D De ha átvezető akkor ahhoz másik kormány oszlop is kell nem? A rádióban külön van a multi kormánynak csatija? Vagy abba a nagy csatiból kapja amit a rádióba dugunk. Mert nekem van valami külön aljzat.

KISBETŰVEL IS ÉRTEM. ;)

Mivel classicod van, nagyon valószínű hoyg nincs benne a madzag. Mondjuk enyémbe sincs, mert F Astrában nem volt gyárilag sem kérhetőleg multikormány, tudtommal.

Szóval akkor kell egy lufis multikormány lufi nélkül, mivel az én lufim gondolom átrakható bele. Aztán kell egy átvezető kábel, gondolom egyik vége a kormányba megy a másik vége meg egyből a rádióhoz, vagy valahol még mókolni kell vele? Legutolsó sorban meg kell egy minimum CAR400-as rádió?

Az átvezető az a multishoz legyen, aztán a mostanit leveszed, azt meg fel, viszont a rádió felőli részén mókolni kell. Igen, egy CAR400 nem ártana legalább, ráadásul azzal már van sebességfüggő hangerőszabályzás is. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

KISBETŰVEL IS ÉRTEM. :rolleyes:

Mivel classicod van, nagyon valószínű hoyg nincs benne a madzag. Mondjuk enyémbe sincs, mert F Astrában nem volt gyárilag sem kérhetőleg multikormány, tudtommal.

Nem miattad írtam nagy betűvel ;) Csak így sikerült. Persze ezt én is tudom h nem volt F-be multi. G astra kormányt tennék bele. De mivel írtam hogy nem lufis így az átvezetőt nem is tudom berakni ugye?

Tényleg a cdr500-as az nem tudja a sebesség függő hangolást? A kis gyári kijelzőmbe be van vezetve a sebesség madzag valami piros fekete szóval az írta a sebességet. Vagy más is kell hozzá? Mer az a sebességes kábel az benne van a rádió csatiba is meg a tid-mid csatiba is.

Link to comment
Megosztás:

a lufis az az ami nekem van nem? gagyirégi légzsáktalan. azt lecserélném olyanra mint amelyiet az előbb invi linkelt, csak mivel az enyém alapból nem légzsákos jó lenne olyan is amibe már nincs légzsák. nemtom másképp leirni :rolleyes:

Nekem van egy légzsákos kormányom. Hibátlan lufival. Nem bőr.

Link to comment
Megosztás:

Lökit szereltél? :D

Mert huligán vagy, és lecserélted. :D

Nem az enyémből van... :rolleyes: ÉN összeszedem a sz.rt magam után, hogy ne álljon bele senki. De könyörgöm ha már odatolja a pofáját a bérelt, fizetett helyemre, és ott csinálja az autót... csinálja, oké, de ne hagyjon már maga után ilyeneket a földön... :D ;) Ha megtudom melyik volt, megetetem vele... :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.