Dáwid Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 mai átlag: 1440 négyzetméter gaz, és fű kombó nyírás, 4 fa kivágás, egy sírkő pakolás, és egy "aztaqrvaéletbedeösszeb.sztanagyimafiestát :rolleyes: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ady19 Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Sziasztok! Ismét a "Tisztelt Közönséghez" fordulnék segítségért! Nagyon úgy néz ki hogy jövő héten sikerül az Opelesek táborához csatlakoznom... A múltkorában már leírtam hogy úgy lenne véve a kocsi hogy én lennék a tulaj anyum pedig az üzembentartó (olcsóbb biztosítás illetve egyéb dolgok miatt)! Az egyik kérdésemre már válaszoltatok ezzel kapcsolatban (mégpedig hogy ennek nincs semmi plusz költsége) viszont ma felmerült egy újabb kérdés! Volt ma szerencsém látni egy olyan forgalmit amit ugyanez a szisztéma szerint állítottak ki, tehát külön ember a tulaj és az üzembentartó! A kérdésem az lenne hogy egy forgalmi engedélyben miért csak az üzembentartó szerepel, miért nem szerepel a tulajdonos és az üzembentartó is egyaránt?? Lehet olyat kérni hogy mindkettő szerepeljen?? Azért kérdezem ezt tőletek, mert a forgalmi alapján hogyan állapítja meg a rendőr hogy ki az autó tulaja?? Bár egy kicsit hosszúra sikeredett leírni a dolgot, de azért előre is köszönöm ha válaszoltok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Sziasztok! Ismét a "Tisztelt Közönséghez" fordulnék segítségért! Nagyon úgy néz ki hogy jövő héten sikerül az Opelesek táborához csatlakoznom... A múltkorában már leírtam hogy úgy lenne véve a kocsi hogy én lennék a tulaj anyum pedig az üzembentartó (olcsóbb biztosítás illetve egyéb dolgok miatt)! Az egyik kérdésemre már válaszoltatok ezzel kapcsolatban (mégpedig hogy ennek nincs semmi plusz költsége) viszont ma felmerült egy újabb kérdés! Volt ma szerencsém látni egy olyan forgalmit amit ugyanez a szisztéma szerint állítottak ki, tehát külön ember a tulaj és az üzembentartó! A kérdésem az lenne hogy egy forgalmi engedélyben miért csak az üzembentartó szerepel, miért nem szerepel a tulajdonos és az üzembentartó is egyaránt?? Lehet olyat kérni hogy mindkettő szerepeljen?? Azért kérdezem ezt tőletek, mert a forgalmi alapján hogyan állapítja meg a rendőr hogy ki az autó tulaja?? Bár egy kicsit hosszúra sikeredett leírni a dolgot, de azért előre is köszönöm ha válaszoltok! Nekem is ilyen helyzet áll fenn. A kesztyűtartóba tenni kell egy üzembentartói szerződést és kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Nekem is ilyen helyzet áll fenn. A kesztyűtartóba tenni kell egy üzembentartói szerződést és kész. Dettó :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ady19 Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Nekem is ilyen helyzet áll fenn. A kesztyűtartóba tenni kell egy üzembentartói szerződést és kész. Invictus! Azt elfelejtettem leírni a dolgokhoz hogy a kocsit én használnám (tehát a tulaj használja), ez az üzembentartói dolog csak azért lenne mert olcsóbb lenne néhány dolog... Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Invictus! Azt elfelejtettem leírni a dolgokhoz hogy a kocsit én használnám (tehát a tulaj használja), ez az üzembentartói dolog csak azért lenne mert olcsóbb lenne néhány dolog... Még egyszer mondom, én is ugyanígy vagyok. Én használom az autót, de édesanyám az üzembentartó. A forgalmiban az ő neve van. De a rokonságot tudod szeméyivel is igazolni. De a tuti egy üzembentartói szerződés kitöltve, aláírva, beteszed a kesztyűtartóba és ha a rendőr kéri, megmutatod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Dettó :rolleyes: Dettó, de papír minek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Invictus! Azt elfelejtettem leírni a dolgokhoz hogy a kocsit én használnám (tehát a tulaj használja), ez az üzembentartói dolog csak azért lenne mert olcsóbb lenne néhány dolog... Nem kell parázni rajta. A forgalmiban van egy név és kész. Ha megkérdezi kié, akkor elmondod kié, és amíg nem áll körözés alatt, addig úgysem foglalkozik vele :rolleyes: Ha haverom autóját vezetem, arról se írunk papírt ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Nekem is ilyen helyzet áll fenn. A kesztyűtartóba tenni kell egy üzembentartói szerződést és kész. Teljesen felesleges. Minden esetben az üzembentartó az, aki felel az autóért. Amikor üzembentartói szerződéssel van "megvéve" egy kocsi, akkor is ugyanúgy új forgalmit kap, mintha egy rendes adás-vétel történt volna, tehát bele lesz vezetve a forgalmiba. Majdnem minden ugyanúgy működik, mint egy rendes eladás esetén. Egyetlen dolog, amiben más egy üzembentartói szerződéssel szerzett autó, hogy eladni csak a tulajdonos tudja elvileg. A másik érdekesség, hogy ha a tulajdonos és az üzembentartó személye ugyanaz, akkor is az üzembentartó részhez vannak az adatok kitöltve a forgalmiban. Szóval nem kell az üzembentartói szerződést cipelni (mint, ahogy az adásvételit sem), mert a forgalmiba bele van vezetve minden (persze, ha rendesen el lett minden intézve az okmányirodában). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Dettó, de papír minek? Azért mert kiküldetési rendelvénnyel cégautónak használom :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Még egyszer mondom, én is ugyanígy vagyok. Én használom az autót, de édesanyám az üzembentartó. A forgalmiban az ő neve van. De a rokonságot tudod szeméyivel is igazolni. De a tuti egy üzembentartói szerződés kitöltve, aláírva, beteszed a kesztyűtartóba és ha a rendőr kéri, megmutatod. Amiről beszélsz az nem üzembentartói, hanem kölcsönadási szerződés, ahhoz tényleg kell(ene) a papírt is vinni. Amúgy nagyon nem szoktak ezzel szórakozni. Nekem a Corsát a szüleim használják, pedig én vagyok a tulajdonos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Azért mert kiküldetési rendelvénnyel cégautónak használom :D Akkor neked nemis dettó ;) Gondolom ugyan az a vezeték neve mint faterjának, gondolom a kapcsolatot azt azért még a rend őrei is össze tudják rakni :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Amiről beszélsz az nem üzembentartói, hanem kölcsönadási szerződés, ahhoz tényleg kell(ene) a papírt is vinni. Amúgy nagyon nem szoktak ezzel szórakozni. Nekem a Corsát a szüleim használják, pedig én vagyok a tulajdonos. Amiről beszélek, az üzembentartói szerződés. :rolleyes: Ezzel kellett a legelején, amikor a forgalmit csinálták az okmányirodába menni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Amiről beszélek, az üzembentartói szerződés. :rolleyes: Ezzel kellett a legelején, amikor a forgalmit csinálták az okmányirodába menni. Na, akkor az van, amit először írtam. Szóval benne van a forgalmiban, úgyhogy nem kell a papírt is vinni külön ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ady19 Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Na, akkor az van, amit először írtam. Szóval benne van a forgalmiban, úgyhogy nem kell a papírt is vinni külön :rolleyes: Nem akarok kötözködni de az előbb írtam hogy a forgalmiban csak az üzembentartó szerepel!! Amúgy nagyon szépen köszönöm a válaszokat és bocs ha értetlennek tüntem, de nekem ez egy új dolog!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Akkor neked nemis dettó :P Gondolom ugyan az a vezeték neve mint faterjának, gondolom a kapcsolatot azt azért még a rend őrei is össze tudják rakni :D Jah, csak addig van gond amíg a szerencsétlenek le-betűzik a rádióba azt a vezetéknevet :rolleyes: ;) Van amelyiknek meghaladja a képességeit :D Az a bonyolultság benne hogy fater nevén van az autó, de ő az ügyvezető igazgató. Magán autónál meg ha cégesen akarják használni akkor cégautóadót kell csengetni. 1600ccm-ig asszem 7500, fölötte 15.000 huf. Nah most az 1.7-es dízellel becsúsztam az audi A8 kategóriába cégautó-szinten :D :D viszont ha kiküldetési rendelvénnyel használják a magánautót akkor nem kell adót fizetni rá. Annyi a prücök az dologban, hogy az ügvezető igazgató saját magát nem küldheti ki a magán autójával, csak valaki mást, úgyhogy így lettem én az üzembentartó, mert engem mint alkalmazottat már kiküldhet. Tökegyszerű nem? :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Jah, csak addig van gond amíg a szerencsétlenek le-betűzik a rádióba azt a vezetéknevet :rolleyes: ;) Van amelyiknek meghaladja a képességeit :D Az a bonyolultság benne hogy fater nevén van az autó, de ő az ügyvezető igazgató. Magán autónál meg ha cégesen akarják használni akkor cégautóadót kell csengetni. 1600ccm-ig asszem 7500, fölötte 15.000 huf. Nah most az 1.7-es dízellel becsúsztam az audi A8 kategóriába cégautó-szinten :D :D viszont ha kiküldetési rendelvénnyel használják a magánautót akkor nem kell adót fizetni rá. Annyi a prücök az dologban, hogy az ügvezető igazgató saját magát nem küldheti ki a magán autójával, csak valaki mást, úgyhogy így lettem én az üzembentartó, mert engem mint alkalmazottat már kiküldhet. Tökegyszerű nem? :D :D aham sztem ezt majd holnap megpróbálom még1x mert a felénél elfáradtam. jó8 skacok Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Elsz.rtam :rolleyes: ;) Holnap átépítem az egészet... Ami az előző műszeregységet szépen világította be, az itt pont sz.r. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Na, az asszony nagyképű uncsitesója is eljött tegnap a tuningtalira a fosvágennel. :rolleyes: De jó, hogy pont nem találkoztunk. Biztos megint megsértődne, ha megkérdezném, hogy még mindig anyádékon élősködsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Elsz.rtam ;) :D Holnap átépítem az egészet... Ami az előző műszeregységet szépen világította be, az itt pont sz.r. :D A 2 kicsi műszerbe kell legalább 2-2 led és be kell tekerni a jobb felső gyári helyre egy nagy fényerejűt...akkor fog kigyulladni a kutacska...éppen egy csatlakozási pont fölé esik a plexin... gyárilag el van b@cva :D Nem fényes egy kicsit éccaka? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 A 2 kicsi műszerbe kell legalább 2-2 led és be kell tekerni a jobb felső gyári helyre egy nagy fényerejűt...akkor fog kigyulladni a kutacska...éppen egy csatlakozási pont fölé esik a plexin... gyárilag el van b@cva :D Nem fényes egy kicsit éccaka? :rolleyes: Képen vakítóbbnak tűnik :D De egyébként is erős egy kicsit, még csak teszt-üzemmódban van a dolog. Szerintem holnap visszarakom az izzókat, és majd tervezgetek még egy kicsit, meg veszek még LED-et ;) Ez így elég kula lett :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Képen vakítóbbnak tűnik :D De egyébként is erős egy kicsit, még csak teszt-üzemmódban van a dolog. Szerintem holnap visszarakom az izzókat, és majd tervezgetek még egy kicsit, meg veszek még LED-et :rolleyes: Ez így elég kula lett ;) Jó lesz az....kicsit mókolni kell még a kicsi műszereken. Én is becoptam a spéci szlapokkal. Nem ott fényes, mint a gyári. Már nem is számolom hányadik verziónál tart a projekt...de még mindig nem tetszik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Na, az asszony nagyképű uncsitesója is eljött tegnap a tuningtalira a fosvágennel. :rolleyes: De jó, hogy pont nem találkoztunk. Biztos megint megsértődne, ha megkérdezném, hogy még mindig anyádékon élősködsz? Szép történet.Amikor gimibe jártam,egy normál állapotú de 23éves 120-as skodával jártam. Volt egy osztálytársam,egyszer nem busszal jött,hanem egy zsír új A3-assal.Amikor indultonk haza,az összes csaj ott lógatta a nyálát mellette.Én meg beültem a sajátomba,srác oda szólt: "Nem gondolod,hogy le kéne cserélni ezt a szemetet?" Nem esett a legobban,csak az a bibi,hogy az az én nevemen volt,amivel ő jött,viszont apukáé volt. Emellett a fullos ruháit is a család vette,én meg éltem az önellátó melósok életét. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Szép történet.Amikor gimibe jártam,egy normál állapotú de 23éves 120-as skodával jártam. Volt egy osztálytársam,egyszer nem busszal jött,hanem egy zsír új A3-assal.Amikor indultonk haza,az összes csaj ott lógatta a nyálát mellette.Én meg beültem a sajátomba,srác oda szólt: "Nem gondolod,hogy le kéne cserélni ezt a szemetet?" Nem esett a legobban,csak az a bibi,hogy az az én nevemen volt,amivel ő jött,viszont apukáé volt. Emellett a fullos ruháit is a család vette,én meg éltem az önellátó melósok életét. :rolleyes: Üdv. Jok voltak zok a skodák, nekem is volt egy 120 as azt volt tudás tuningolni nem a mai verdákat. Hol volt akor még a motorkontrollápicsek, sehol fülelj ha valami nem ugy ketyeg ahogy kell javíts motor ki egy fél óra se volt nekem a végén.Most bezzeg mire odajut az ember hogy egy csavart kitekerjen adigra egy félóra meg egy szerszámosláda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 http://pics.coldline.hu/pics/41712-20100523-QIxAPq.jpg Elsz.rtam :rolleyes: ;) Holnap átépítem az egészet... Ami az előző műszeregységet szépen világította be, az itt pont sz.r. :D Már majdnem kiabáltam, hogy valaki elvitte a 7-est a fordulatszámlálóról :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts