Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Szóval ez egy számítógépes játék :lol: értemén. Csak mondjuk azt nem értem hogy azért mert valamiben munka van, még miért kéne jónak is lennie oda :devlish: Attól hogy elkezdek százezrekért fotóminőségben, fel-paint-brusholtatni egy vödör sz.rt az autó oldalára attól már van benne munka is, meg pénz is, de mégiscsak sz.r :lol: :lol: :lol:

Neki megmondták a haverok is, hogy ez így jó. Én meg megmondom a haveromnak is, hogy márpedig ez szar. ;) Kis különbség...

Link to comment
Megosztás:

Neki megmondták a haverok is, hogy ez így jó. Én meg megmondom a haveromnak is, hogy márpedig ez szar. :devlish: Kis különbség...

Én is néztem ezt a kocsit CS_n kissé tesco hatása van. Főleg a beltérnek. Legyen láng nyelv ha szép de ez:D Az egész kocsi kotló fészek szerintem. Csak gyáriból szabad építkeződni:D

FEHÉR BETŰS gumi többek kérdezték hol lehet olyat venni:D ASD sok az igénytelen ember erre csak ezt mondom. Régen a zsigákon volt divat. Mindig verem a fejem a falba ha egy ilyet látok. Ráadásul teljes meg győződése, hogy az szép. És akinek az autóján gyári elemek vannak azt meg azt se tudja mi fán terem.D

Link to comment
Megosztás:

Ha a katalizátort kibelezzük...attól zöldkártyán meg fog bukni? :lol:

A szervízes srác szerint a katalizátor miatt füstöl, abba van belekokszosodva a korom nagyon és azt fújja ki magából. És azért nem megy feljebb 110től mert le van fojtva. Ma visszamegy a kocsi kipucolják a katalizátort.

Aztán ha kipucolás után is szar kiszedjük alóla... Mert csak ott lehet valami baj. ahol kijön a cső a motortól kapásból lyukas viszont ott nem ontja a kormot a lyukon, csak a végén ami ugye a katalizátor után van.

Erősen esélyes ;) nem a semmiért van az ott :devlish:

Amit házilag meg tudsz oldani: kapod fatert, beülteted és nyomja neki, hogy fújjon is valami luftot te meg óvatosan egy keményebb fadarabbal elkezded kopácsolni a katalizátort (meg végig a rendszert) és kijön az is ami vasárnap bent maradt.. ;) ;)

Az EGR lekötéssel meg nem lesz +10 ló (csak a frissen hátsó ablakra telepített matrinyától :P ;) ) inkább csak kisimul a hangja ;)

Az enyémet meg nem tudom mi lelte :lol: vasárnap elfelejtettem tankolni hazajövetben így ma elszaladtam gyorsban. Majdnem üres tankról tettem tele, kijöttem B.újfaluból közben blokkol egy Lada meg valami platós krahács, szembe semmi-taposs neki és úgy megindult 60-70 közt 4.-ben hogy még meglepődtem, fogott a fotel.. :lol:

De a fogyim megint nem tuti ;) 5.7xxxxx lett -igaz ebben van hegyre mászás 4 személlyel, versenytempó, 30 ezres fotó, stb :lol: úgy látszik a lábam is fáradt és nehezebb a kelleténél... ;)

Link to comment
Megosztás:

Én is néztem ezt a kocsit CS_n kissé tesco hatása van. Főleg a beltérnek. Legyen láng nyelv ha szép de ez:D Az egész kocsi kotló fészek szerintem. Csak gyáriból szabad építkeződni:D

FEHÉR BETŰS gumi többek kérdezték hol lehet olyat venni:D ASD sok az igénytelen ember erre csak ezt mondom. Régen a zsigákon volt divat. Mindig verem a fejem a falba ha egy ilyet látok. Ráadásul teljes meg győződése, hogy az szép. És akinek az autóján gyári elemek vannak azt meg azt se tudja mi fán terem.D

Levette a kommentelhetőséget. :devlish: :lol: :lol:

Megint szemét voltam. Sajnálom. Ádámnak is megmondtam anno, hogy ha vmi szar volt, meg még sok más embernek is... :lol:

Ha meg ezt nem fogadja el valaki, akkor nem kell kitenni a kirakatba...

Link to comment
Megosztás:

na gyerekek..megoldódott a füstölős nem menős probléma.

EGR szelep lezárva, valamint ami van ott az egr szelepnél ilyen kis csúcsosodás és abból egy gumicső jön le, az le lett zárva egy golyóval. Hát....Szovátra füstölés nélkül 140-150es tempóval volt a próbaút :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Jaj nekem! HELP.

a kiegyenlítőtartályban a víz totál olajos és az olajnívónál is tiszta vizes az olajom :devlish:

Hengerfejtömítés? vagy mi lehet?

mennyiben fáj ez nekem? minimum, maximum? kérlek válaszoljatok :lol:

meddig lehet eljárkálni vele? :S gondolom semeddig ha jót akarok.

Előre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Hülye amcsik :lol: 7400 ccm-ből sikerült kihozni 300 lovat :lol: Ezek ha egy kis erőt akartak akkor nem azon dolgoztak hogy jobb motort csináljanak, hanem hozzádobtak még pár hengert, meg némi köbcentit, és örültek neki :lol: :lol:

Gondolom nem mondok újat azzal, hogy ott a mi árainkhoz képest fillérekbe kerül(t) a benzin(főleg amikor pl. ez az autó is készült, de még most is felháboritóan olcsó, még ha az amcsik már igy is háborognak az árán). Másrészt, ahogy már azt előttem is irták, azok alacsony fordulaton is elpöfögnek a nyomatékuknál fogva. Harmadrészt meg ott nagyon sokan akár száz mérföld(ek)et is mennek naponta munkába meg vissza meg úgy általában, nem gond nekik elugrani távolabbra amolyan családi kiruccanásként...szóval, sokat is mennek azok a kocsik, egy 1,4-est szétgyilkolnának egy éven belül. Sajnos én nem jutottam még el az USA-ba, csak a sógornőm nővérének az elbeszéléseiből "ismerkedem" vele(ő oda ment férjhez, ott él) és nem is okoskodásnak szántam, csak úgy informative gondoltam hozzászólni. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Jaj nekem! HELP.

a kiegyenlítőtartályban a víz totál olajos és az olajnívónál is tiszta vizes az olajom :devlish:

Hengerfejtömítés? vagy mi lehet?

mennyiben fáj ez nekem? minimum, maximum? kérlek válaszoljatok :lol:

meddig lehet eljárkálni vele? :S gondolom semeddig ha jót akarok.

Előre is köszönöm

Hf. tömítés csere? Ha nagyobb a baj GÁTAS A Hf akkor TÖBB piiz. A tömítés 2-3ezer cseréje pár óra. Én is nem rég csináltam nekem ilyen durva nem volt csak nedvedzett a tömítésnél nyomta ki az olajat. De majd a hozzáértők meg mondják az igazat.

Link to comment
Megosztás:

Hf. tömítés csere? Ha nagyobb a baj GÁTAS A Hf akkor TÖBB piiz. A tömítés 2-3ezer cseréje pár óra. Én is nem rég csináltam nekem ilyen durva nem volt csak nedvedzett a tömítésnél nyomta ki az olajat. De majd a hozzáértők meg mondják az igazat.

Há'de ha már elmondtad akkor mi van? :devlish: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát én nekem hála istennek nem volt ilyen problémám, ezekről csak hallottam. De akkor jól tudtam:d

Annyi hogy ha már elég sz.r lesz akkor elkezd beledolgozni úgy a vízkörbe hogy elkezdi szétnyomni a csöveket. ha szerencséje van, és jó a sapka a kiegyenlítő tartályon akkor a szelepe elengedi a komolyabb túlnyomást, ha nincs akkor gyengeségi sorrendben elkezdi szétnyomni a vízcsöveket és a hűtőt. Nekem ez már végigment, aztán a végén versenyzett egymással a víz, meg az olaj, hogy melyik eszik többet. Szerintem a vége felé többet fogyasztott víz-olaj kombóból mint gázolajból :devlish: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

ott vannak a képek, és ez nem kamu, nem is engednek oda.

Sőt még ők is elmentek, annyira gáz van.

Nem mentén oda a rendőrautóhoz, bácsi szirénázhatok egy kicsit? Én odamentem volna.... :devlish:

Megint elfelejtetitek a szívó és a feltöltött motorok közti különbséget.... Plusz a v8nak olyan nyomaték a van h beszarsz.

Tuning alapnak megteszi. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.