Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Én már szedtem le a búrát, itt irtam is róla, de valószinűleg neked is leválhatott már a foncsorról a bevonat...kár vele vacakolni, szerintem. :devlish:

Nekem is volt ilyen. Nekem a gyújtásmodul volt rossz - mint azt kis segitséggel kideritettem - és 2 Opel valamint 2 maszek szerviz sem tudott rájönni. Na, persze ez nem törvényszerű és nem tudni milyen a motor a tiédben, de nálam ez volt. :lol:

Okés,erre voltam kiv. hogy kinek mi :lol:

Akkor valahogy kideríttem nekem ez a rossz e.

Köszönöm az infót!!! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Azért egyszer kipróbálok egy tarktort, tegnap ment előttem egy, azon tűnődtem milyen lehet dieselt vezetni, ezen a téren csak Boxerrel van tapasztalatom, kiváncsi lennék a plusz nyomatékra. :devlish:

Azért akkora + nyomatékra ne számíts, hogy tapadnál tőle az ülésbe. :lol: :lol:

Inkább hegyes-völgyes tájakon szembetűnőbb a dolog. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Okés,erre voltam kiv. hogy kinek mi :lol:

Akkor valahogy kideríttem nekem ez a rossz e.

Köszönöm az infót!!! :lol:

Nincs mit! Én a csatlakozója megcibálásásval le tudtam fullasztani a motort valamint - amikor magától állt le út közben - ugyanezzel a módszerrel tudtam újra elsőre beinditani. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Azért egyszer kipróbálok egy tarktort, tegnap ment előttem egy, azon tűnődtem milyen lehet dieselt vezetni, ezen a téren csak Boxerrel van tapasztalatom, kiváncsi lennék a plusz nyomatékra. :devlish:

Én sokat vezettem dieselt. Volt főnökömnek a 730-as bömbit! Hát mi tagadás, megvolt chipelve, de az úgy ment mint a disznó!! Volt nyomatéka is, úgyhogy nem igen volt ellenfele :lol: Még szerencse hogy nem nekem kellet tankolni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem is jobban járnál egy bontott gyárival 10 ropiért, mint egy nemtommilyennel 8-17 ezer forintést, hacsak nem veszel egy Boscht 40fölötti pízért. :lol:

Győrújbaráton már 250 az etanol. :devlish:

Jelenleg csak SE-hez való AC pumpát tudok eladóért, de az lehet nem tetszene a központinak. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Azért akkora + nyomatékra ne számíts, hogy tapadnál tőle az ülésbe. :devlish: ;)

Inkább hegyes-völgyes tájakon szembetűnőbb a dolog. :lol:

Nekem ami feltűnt, hogy előzéskor a vissza 4-be és pörgetni semmi értelme. Nem húz jobban 4-ben 4000-nél, mint 5-ben 2500-nál. Na meg hogy 2.8-as TDI motorral betonkeverővel, talicskával, és 4 beszívott köművessel a hátsó ülésen viszi az óra szerinti 160-at. :lol:

Mert? Egy nyomásszabályzóval zsír. :lol:

Vagy egy SE-szettel. ;) Nem tudom mit kever annyira, a pumpa már meglenne hozzá, csak még pár apróság kell. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem ami feltűnt, hogy előzéskor a vissza 4-be és pörgetni semmi értelme. Nem húz jobban 4-ben 4000-nél, mint 5-ben 2500-nál. Na meg hogy 2.8-as TDI motorral betonkeverővel, talicskával, és 4 beszívott köművessel a hátsó ülésen viszi az óra szerinti 160-at. :lol:

Vagy egy SE-szettel. :lol: Nem tudom mit kever annyira, a pumpa már meglenne hozzá, csak még pár apróság kell. :lol:

Én inkább maradok a legalitás oldalán. :devlish: (És majd jön spzoli és ezt válaszolja: pudiiiing. :lol:)

Link to comment
Megosztás:

Ja bemész, rápillant a kocsira: c14nz, központis, F13 váltó, facelit előtti GL-felszereltség, 60 paci , én meg: baccameg! :lol: :lol:

Te meg azt mondod hogy "iiigen, pontosan, és a múlt hónapban kaptam egy új motortakaró burkolatot is ami pont úgy néz ki mint egy SE-szett. Hát nem jobb mint a sárkányos matrica?" :lol:

Tényleg. Motortérburkolatot neki :lol: Csak nem szedi le megnézni hogy milyen alatta. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Te meg azt mondod hogy "iiigen, pontosan, és a múlt hónapban kaptam egy új motortakaró burkolatot is ami pont úgy néz ki mint egy SE-szett. Hát nem jobb mint a sárkányos matrica?" :lol:

Tényleg. Motortérburkolatot neki :lol: Csak nem szedi le megnézni hogy milyen alatta. :devlish:

Kár hogy nincs gyárilag mint pölö a kartervédő.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.