Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Kevés dolgot tudsz mondani amivel nem tudok kinyitni egy sörösüveget :P (egy fél szilvesztert azzal töltöttem hogy 5-en adogattak a kezembe különböző bármiket. Egyedül a csipszes-zacsek fogott meg :))

Keresztfaterom hozott tavaly a Belgáktól Karsquell nevű söröcskét. Az qrvára bejött ;) de azóta se láttam olyat ;)

Hozzak? :D Jössz Vadkertre? ;)

Link to comment
Megosztás:

Hozzak? ;) Jössz Vadkertre? :P

jó lenne. és még jobb lenne ;) :) De nemtudom még. Jelenleg még a holnapot se tudom :D Lemegyünk asszonnyal meg haverral-haverasszonnyal Eger mellé hétvégelni. Már megvan a gázolaj oda. De hogy haza mivel jövünk azt még nemtom ;) ;) Majd a csajok tolják :D :lol: Ha jól viselkednek akkor még a kéziféket is kiengedem :lol:

Link to comment
Megosztás:

jó lenne. és még jobb lenne ;) :) De nemtudom még. Jelenleg még a holnapot se tudom ;) Lemegyünk asszonnyal meg haverral-haverasszonnyal Eger mellé hétvégelni. Már megvan a gázolaj oda. De hogy haza mivel jövünk azt még nemtom ;) ;) Majd a csajok tolják :D :lol: Ha jól viselkednek akkor még a kéziféket is kiengedem :lol:

Azt azért ne! Ma csak a kézifék, holnap már a 2 mázsa cementet is vedd ki a csomitartóból ...mindíg így kezdődik. :D :P

Link to comment
Megosztás:

Cseréltem lambda-szondát. A régi már jól be volt gyógyulva, de szerencsére tudtam kamatoztatni testi erőm fölényét. :)

A régi jó kormos volt már, lerakódások, kikezdve...egy-két helyen. Szóval látszott rajta a 200.000km.

Nem akarok hülyeséget mondani, mert tudatában vagyok a cserének így lehetséges a részrehajlás, de érzésem szerint nem is kicsit kellemesebben megy vele az autó.

Egyetlen hátránya a cserének a csavarlazítás céljából a kipuffra locsolt wd-40, aminek olyan szaga van forrón, mintha valami villamos égés lenne, így az utastérben is ilyen szag terjeng, ha menet közben levegőt fúvatok be...de ez majd remélem hamar elmúlik, volt már ilyen.

Link to comment
Megosztás:

Cseréltem lambda-szondát. A régi már jól be volt gyógyulva, de szerencsére tudtam kamatoztatni testi erőm fölényét. :D

A régi jó kormos volt már, lerakódások, kikezdve...egy-két helyen. Szóval látszott rajta a 200.000km.

Nem akarok hülyeséget mondani, mert tudatában vagyok a cserének így lehetséges a részrehajlás, de érzésem szerint nem is kicsit kellemesebben megy vele az autó.

Egyetlen hátránya a cserének a csavarlazítás céljából a kipuffra locsolt wd-40, aminek olyan szaga van forrón, mintha valami villamos égés lenne, így az utastérben is ilyen szag terjeng, ha menet közben levegőt fúvatok be...de ez majd remélem hamar elmúlik, volt már ilyen.

Én is gondolkozom rajta, mert oké, hogy etanol, meg város, de nyáron hosszútávon sem akar 7-alá menni a fogyi, itt meg páran 6iterről beszélnek. Vagy tudomisén. Ki tudod majd tekerni az enyém is? Nem vagyok egy Swarci alkat. :) A bödös hamar eltűnik, nekem is szokott lenni, a család be is volt szarva, hogy ég a kocsi. ;)

Link to comment
Megosztás:

Cseréltem lambda-szondát. A régi már jól be volt gyógyulva, de szerencsére tudtam kamatoztatni testi erőm fölényét. :)

A régi jó kormos volt már, lerakódások, kikezdve...egy-két helyen. Szóval látszott rajta a 200.000km.

Nem akarok hülyeséget mondani, mert tudatában vagyok a cserének így lehetséges a részrehajlás, de érzésem szerint nem is kicsit kellemesebben megy vele az autó.

Egyetlen hátránya a cserének a csavarlazítás céljából a kipuffra locsolt wd-40, aminek olyan szaga van forrón, mintha valami villamos égés lenne, így az utastérben is ilyen szag terjeng, ha menet közben levegőt fúvatok be...de ez majd remélem hamar elmúlik, volt már ilyen.

Olyan vagy már, mint a haverod :D

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenki. Az lenne a kérdésem hogy a tető csomagtartónak a sine azt, hogy lehet leszedni:? mert elég sok cunder van alatta aztán ki akarnám pucolni. köszi a válaszokat üdv.

Alányúlva felfelé kell feszíteni óvatosan és kipattan a helyéről. Érdemes meleg időben csinálni, hogy a műanyagok ne törjenek. Ha régen vagy még nem is volt kiszedve lehet nehezen indul meg. Ja és vigyázz a fényezésre, ha ott támasztod pl a csavarhúzót akkor rongyot alá!

Link to comment
Megosztás:

Alányúlva felfelé kell feszíteni óvatosan és kipattan a helyéről. Érdemes meleg időben csinálni, hogy a műanyagok ne törjenek. Ha régen vagy még nem is volt kiszedve lehet nehezen indul meg. Ja és vigyázz a fényezésre, ha ott támasztod pl a csavarhúzót akkor rongyot alá!

Oké köszi. Én azt hittem csavaros. Tegnap nézegettem éppen ugy is fényezőnél van pár cumóó gondoltam ezt is megkéne festeni:P És alánézve láttam hogy rengeteg iszap van alatta :) falevél, sár, bozót, halott indiai katona, repülőgéproncs minden. Elejétől vagy a végétől kellene kezdeni? Vagy mind1?

Link to comment
Megosztás:

Alányúlva felfelé kell feszíteni óvatosan és kipattan a helyéről. Érdemes meleg időben csinálni, hogy a műanyagok ne törjenek. Ha régen vagy még nem is volt kiszedve lehet nehezen indul meg. Ja és vigyázz a fényezésre, ha ott támasztod pl a csavarhúzót akkor rongyot alá!

Soha nem használtam hozzá csavarhúzót. Simán kézzel is lejön az. Persze a műanyagokkal vigyázni kell.

Link to comment
Megosztás:

Oké köszi. Én azt hittem csavaros. Tegnap nézegettem éppen ugy is fényezőnél van pár cumóó gondoltam ezt is megkéne festeni:P És alánézve láttam hogy rengeteg iszap van alatta :D falevél, sár, bozót, halott indiai katona, repülőgéproncs minden. Elejétől vagy a végétől kellene kezdeni? Vagy mind1?

Én ott szoktam kezdeni ahol a szélvédő fölött elkezdődik, még az íven. Ott könnyebb alányúlni (kézzel pattintom le mindig, inkább nem használok szerszámot, féltem a festéket :) )

Link to comment
Megosztás:

Én ott szoktam kezdeni ahol a szélvédő fölött elkezdődik, még az íven. Ott könnyebb alányúlni (kézzel pattintom le mindig, inkább nem használok szerszámot, féltem a festéket :) )

Alá nyúlok és húzom magam felé? És ki kéne pattannia?

Más: Ez az unix autóskártya mire jó?

Link to comment
Megosztás:

Alá nyúlok és húzom magam felé? És ki kéne pattannia?

Más: Ez az unix autóskártya mire jó?

Ugye az a tető külső széléhez van simulva. A belső felénél pedig rés van a tető és a léc között. Abba a résbe ujjal egy kicsit bele lehet nyúlni, és a lécet, fölfelé-magadfelé felhúzni. Műanyag patentek tartják alulról, azokra kell vigyázni mert hidegen törnek mint a ropi :)

Unix autóskártya? nemtom, sose vót... De jó lehet például gyengébb zárakat kinyitni, telefonszámot ráírni, vagy csak unalmas percekben darabokra tépekdni :D

Link to comment
Megosztás:

Húúú gyárökök...voltam proexnél árat kérdezni. A feladat adott, van egy méretpontos mattig leömlő, aminek a végére fel kell hegeszteni egy csatlakozót, és csak simán felrakni. Ember elkezdett magyarázni, hogy kellene flexi. Jó, de úgy szeretném megcsináltatni, hogy ha akarom a gyárit vissza lehessen tenni, akár otthon is. Jójó persze, semmi gond. Vifil? 27e ft.

:) :D ;)

Mondom neki, ne haragudj már meg, de egy átlagos ember ennyi pénzért dolgozik legalább egy hetet. Te most 10 csavar kibehajtásért, meg egy varrásért akarsz 27e legombolni rólam? (+én hozzak tömítést)

Há csak a flexi cső 15e ft.

Itt egy kicsit kiröhögtem, majd megkérdeztem h mennyi, ha én hozok flexit, meg tömítést. Akkor 10e...

Hozzá kell tennem. 4500ftért lehet venni kedvességgel flexicsövet. Valamint, mivel a mattig leömlőt úgy gyártották, hogy a gyári helyére felmenjen, nem tudom hova akarta betenni a 150mmes flexit, mivel a hiányzó csőhossz annyi, mint amennyi a gyári csatlakozó mérete....

;)

Link to comment
Megosztás:

Hogy áll a műszakid Zotya? Meglesz nyuszira?

Nem. :) Most beszéltem a szerelővel, nem ment átt részben a hátsó fék miatt, de ez már nem érdekel, tesz bele új pofákat. A másik gond a jobb lengőkar hátsó szilentje ami kuka. Be van rohadva a csavar, nem tudja kivenni, ezért tesz bele egy bontott lengőkart, addíg meghosszabbítja egy héttel a műszakit, ünnepek alatt tudjak menni vele. De ez sem érdekel, csupán az, hogy a dolgozó lány anyukájuba nem vették ezt észre előműszakin, amiért 6 ropit perkáltam??? ;) 2Xmegcibállták az első kerekeket, azt modták oké, a hibafelvételen sem írták be. Elkérem tőle a régi lengőkart, és bebecom az ablakon a Koroncói vizsgabázison! ;) Ha észrevették volna már rég kicseréltem volna, és meglenne a műszaki. Most majd fizetek ezért is a szerelőnek. :D

Soha nem használtam hozzá csavarhúzót. Simán kézzel is lejön az. Persze a műanyagokkal vigyázni kell.

Hát majd ha nem kellenek a körmeid szólj, úgyis le kéne szedni az enyémet is takarítani. :P

Link to comment
Megosztás:

Húúú gyárökök...voltam proexnél árat kérdezni. A feladat adott, van egy méretpontos mattig leömlő, aminek a végére fel kell hegeszteni egy csatlakozót, és csak simán felrakni. Ember elkezdett magyarázni, hogy kellene flexi. Jó, de úgy szeretném megcsináltatni, hogy ha akarom a gyárit vissza lehessen tenni, akár otthon is. Jójó persze, semmi gond. Vifil? 27e ft.

:) :D ;)

Mondom neki, ne haragudj már meg, de egy átlagos ember ennyi pénzért dolgozik legalább egy hetet. Te most 10 csavar kibehajtásért, meg egy varrásért akarsz 27e legombolni rólam? (+én hozzak tömítést)

Há csak a flexi cső 15e ft.

Itt egy kicsit kiröhögtem, majd megkérdeztem h mennyi, ha én hozok flexit, meg tömítést. Akkor 10e...

Hozzá kell tennem. 4500ftért lehet venni kedvességgel flexicsövet. Valamint, mivel a mattig leömlőt úgy gyártották, hogy a gyári helyére felmenjen, nem tudom hova akarta betenni a 150mmes flexit, mivel a hiányzó csőhossz annyi, mint amennyi a gyári csatlakozó mérete....

;)

Válság van. Valamiből élni kell. És ha az a valami éppen a tuningergyörök, akkor abból. A nagy része úgyis csak annyit csinál hogy betolja hozzá, apuci kifizet annyit amennyitől nagy hangja, szép fénye, meg sárkányos matricája lesz aztán kész. Nincs ő hozzászokva hogy valaki tudja hogy mit akar :P

Link to comment
Megosztás:

Válság van. Valamiből élni kell. És ha az a valami éppen a tuningergyörök, akkor abból. A nagy része úgyis csak annyit csinál hogy betolja hozzá, apuci kifizet annyit amennyitől nagy hangja, szép fénye, meg sárkányos matricája lesz aztán kész. Nincs ő hozzászokva hogy valaki tudja hogy mit akar :)

Lóf@szt, 30e ft bármilyen helyzetben nonszensz egy ekkora volumenű munkára..

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.