Dáwid Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Amit Zotya ír az helytálló, gyárilag így működik. ;) Balra 90fok reteszel, jobbra 45fok be lehet nyomni a gombot, és nyílik az ajtó. Magyarul mégis besz.ptam a múltkor :D Kárpitot nem bontok, nincs annyi időm ;) Elektroba a múlt héten tett képet Daykiller, ott meg tudod nézni :) http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=16&st=16860 itt is van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Majd meglátjuk. :) Gondolod, hogy opelék úgy alkották meg a vasat, hogy egy szakadt vezeték vagy kh-s motor miatt pajszerral kelljen kifeszíteni a csomiajtót? Részemről nem tartom valószínűnek.... Alex! Találtam neked valamit. Érdekel? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Ezúton kérek bocsánatot minden romától. Előítéletek, pedig nem szabadna van is bennem pici raj vér , meg van oldalági rokonom is, haver is. Zolibá neked meg ezer hála, meg radarmentes Győr-Patona útvonalat kívánok. Írtam már, hogy előjött a kulcsom. Póttal mentem tovább még 3 üzletet, aztán pánik, úgy kutattam a kocsiban meg mindenhol.... kb 4 autósboltot , 3 bontót hívtam fel hogy mennyi a komplett új zár. A gyári az horror, a "börtönkulcsos" az 1600 / zár, de abból kellett volna 5 db. Ideges voltam egy csöppet. Viszont szeretnék majd egy kulcstól független riasztót (gyári 10 éve nem műkszik ) ami nem túl drága, de ordít ha katatják a 15 éves kocsimat. Állítólag kapós lett az F Astra, ha jó állapotú. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Ezúton kérek bocsánatot minden romától. Előítéletek, pedig nem szabadna van is bennem pici raj vér , meg van oldalági rokonom is, haver is. Zolibá neked meg ezer hála, meg radarmentes Győr-Patona útvonalat kívánok. Írtam már, hogy előjött a kulcsom. Póttal mentem tovább még 3 üzletet, aztán pánik, úgy kutattam a kocsiban meg mindenhol.... kb 4 autósboltot , 3 bontót hívtam fel hogy mennyi a komplett új zár. A gyári az horror, a "börtönkulcsos" az 1600 / zár, de abból kellett volna 5 db. Ideges voltam egy csöppet. Viszont szeretnék majd egy kulcstól független riasztót (gyári 10 éve nem műkszik ) ami nem túl drága, de ordít ha katatják a 15 éves kocsimat. Állítólag kapós lett az F Astra, ha jó állapotú. Minden kapós ha jó állapotú, és könnyű rajta, vagy a darabjain továbbadni. Próbálj meg betenni valami egyedit. Csak a váratlanra nem lehet felkészülni. Vagy be a lakásba magaddal a gyertyakábeleket, egy garnitúra csak nincs nála zsebben :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Alex! Találtam neked valamit. Érdekel? ;) Hogyne érdekelne!!!! :D ;) Mennyit kérsz érte? :) Szerk: Folyt. köv PÜ-be Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Minden kapós ha jó állapotú, és könnyű rajta, vagy a darabjain továbbadni. Próbálj meg betenni valami egyedit. Csak a váratlanra nem lehet felkészülni. Vagy be a lakásba magaddal a gyertyakábeleket, egy garnitúra csak nincs nála zsebben :) Köcce A baj hogy a másik kocsi pótkulcsa is mellette volt, a szerencse az hogy olyan helyről kaptam vissza ahol nem értették, hogy mivel mentem el, ha ott a kulcsa egy kocsinak. Meg nem látták, hogy milyen verda és hol parkoltam. nem hinném, hogy kopiztak volna. De nem árt az óvatosság! Mint a viccben 5 perc alatt bontottam le a trafó és gyútókábeleket (A jeladó mágnest kéne megtanulnom kiszedni!!!).Az összes biztosítékot kirángattam, megvariáltam, illetve a másik öregebb verdánál egy kicsit kisebbet tettem 3 fontosabb részhez. Abból nem mertem a kábelkorbácsot kivenni, 2 gyertya kibont, pipa vissza, gázbowden visszahúzó rugót zsebretettem, 2 vákuumcső szétkap (ennél már amúgyis problémás a karbi 2 hetente kell ellenőriznem, hogy nem köpte e be túlzottan a gyertyákat.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Fuh ezt el kell képzelni. Mivel este van már majd holnap megbontom azt meglesem ennek a függvényében. szerk. De várj itt valami nem stimmel. Ha a hiány a zár fölött van akkor van a csomagtartóajtó bezárva. Ez világos ha a tárcsa a zár felett van akkor van nyitva, és ha benyomod akkor nyilik a cuccos. nah most a központi zárnak ugy van értelme, hogy ilyen helyetben biztositsa azt hogy ne lehessen kinyitni az ajtot. tehát becsuszik a tárcsához és nem engedi benyomni a gombot. De ha én visszaforgatom a kulcsot a függőleges állásba, ahol a hiány a zár fölé esik, tehát a központizár fölé és a rendes zár hoz, akkor meg megint hiába nyomom be a gombot, nem csinál semmit, mertmost zártam be ténylegesen. Vagy nem jól értelmezem? Magyarul mégis besz.ptam a múltkor :D Kárpitot nem bontok, nincs annyi időm ;) Elektroba a múlt héten tett képet Daykiller, ott meg tudod nézni :) http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=16&st=16860 itt is van. Na ott van Day képe, ráadásul a tárcsán két hiány is van. ;) De ez tényleg úgy működik, hogy a kulcs egy bizonyos pozíciójában tudod zárni a kp-zárral, de a kulcsal mindíg lehet nyitni. Köcce A baj hogy a másik kocsi pótkulcsa is mellette volt, a szerencse az hogy olyan helyről kaptam vissza ahol nem értették, hogy mivel mentem el, ha ott a kulcsa egy kocsinak. Meg nem látták, hogy milyen verda és hol parkoltam. nem hinném, hogy kopiztak volna. De nem árt az óvatosság! Mint a viccben 5 perc alatt bontottam le a trafó és gyútókábeleket (A jeladó mágnest kéne megtanulnom kiszedni!!!).Az összes biztosítékot kirángattam, megvariáltam, illetve a másik öregebb verdánál egy kicsit kisebbet tettem 3 fontosabb részhez. Abból nem mertem a kábelkorbácsot kivenni, 2 gyertya kibont, pipa vissza, gázbowden visszahúzó rugót zsebretettem, 2 vákuumcső szétkap (ennél már amúgyis problémás a karbi 2 hetente kell ellenőriznem, hogy nem köpte e be túlzottan a gyertyákat.) Hú alapos voltál, én csak simán kivettem volna a rotort az elosztóból, talán még az a legegyszerűbb módja, hogy megakadályozd a kocsi elindítását feltűnő jelek nélül. Hacsak nincs egy titkos kapcsolód mint nekem. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Majd meglátjuk. ;) Na ott van Day képe, ráadásul a tárcsán két hiány is van. ;) De ez tényleg úgy működik, hogy a kulcs egy bizonyos pozíciójában tudod zárni a kp-zárral, de a kulcsal mindíg lehet nyitni. Nekem így sikerült kizárni magam egyszer. Csak a csomagtartót nyitottam ki, a központizár rajta maradt. Csomagokat beraktam, kínlódtam vele kicsit, mert sehogy sem fért el rendesen. Közben (mint utóbb kiderült) leraktam a kulcsot és rázártam az ajtót. ;) Nem kellett volna. De amikor lemerült az akksim a generátor miatt, akkor is hozzáfértem a csomagtartóban lévő szerszámokhoz. Megesküdni nem mernék, hogy az enyém gyári, viszont egyetértek Brekekével, én sem hiszem, hogy feszítővas kéne a csomagtartóhoz, ha meghibásodik a központizár. :) Erről jut eszembe, a múltkor írtam, hogy a vezetőoldali ajtón visszanyit mielött kihúznám a kulcsot. Egyszer csak "meggyógyult". :P :D Végre nemcsak elromlik valami. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Nekem így sikerült kizárni magam egyszer. Csak a csomagtartót nyitottam ki, a központizár rajta maradt. Csomagokat beraktam, kínlódtam vele kicsit, mert sehogy sem fért el rendesen. Közben (mint utóbb kiderült) leraktam a kulcsot és rázártam az ajtót. ;) Nem kellett volna. De amikor lemerült az akksim a generátor miatt, akkor is hozzáfértem a csomagtartóban lévő szerszámokhoz. Megesküdni nem mernék, hogy az enyém gyári, viszont egyetértek Brekekével, én sem hiszem, hogy feszítővas kéne a csomagtartóhoz, ha meghibásodik a központizár. :) Erről jut eszembe, a múltkor írtam, hogy a vezetőoldali ajtón visszanyit mielött kihúznám a kulcsot. Egyszer csak "meggyógyult". :P :D Végre nemcsak elromlik valami. ;) Történnek ilyenek ha megjön a jóidő ;) :lol: ;) Nah esett egy kis víz. :lol: megyek megnézem mit tudnak a GT3-asok nedvesen :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Történnek ilyenek ha megjön a jóidő :D ;) ;) Nah esett egy kis víz. :P megyek megnézem mit tudnak a GT3-asok nedvesen ;) Azért csak óvatosan! :) Ki ne üssd a megalightokat. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Azért csak óvatosan! :) Túléltem. ;) Jó cucc. Ragad ez vízben is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Helyzetjelentés: Lényegében vasárnap este aludtam utoljára, de ennek köszönhetően sikerült ma reggel leadni a járműterv házimat. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Helyzetjelentés: Lényegében vasárnap este aludtam utoljára, de ennek köszönhetően sikerült ma reggel leadni a járműterv házimat. :) Mert nem kezdted el időben, lacháza meg társai.... ;) Sztem én is nekiállok ma a gépészetis beadandónak. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Mert nem kezdted el időben, lacháza meg társai.... ;) Sztem én is nekiállok ma a gépészetis beadandónak. :D Egyébként sokan rühellik az éjszakázást, én viszont egyre jobban kedvelem. És végülis bírom is szerencsére. :) Bár bevallom így két átrajzolt és átszámolt éjszaka után most már pilledek rendesen. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Egyébként sokan rühellik az éjszakázást, én viszont egyre jobban kedvelem. És végülis bírom is szerencsére. ;) Bár bevallom így két átrajzolt és átszámolt éjszaka után most már pilledek rendesen. :P Csak egy dolgot nem értek. Mi a f.szt csinálsz te a fórumon, ahelyett hogy tennéd magad pihenőbe? :D De szép kör lehetett az bitzos... Tavaly volt meló hogy 2 napig nem aludtam de hazafelé sünséges igazoltatás közbe bealudtam ;) 3 nap, az már nem gyenge. Főleg hogy gondolkozni kellett közben :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Csak egy dolgot nem értek. Mi a f.szt csinálsz te a fórumon, ahelyett hogy tennéd magad pihenőbe? ;) De szép kör lehetett az bitzos... Tavaly volt meló hogy 2 napig nem aludtam de hazafelé sünséges igazoltatás közbe bealudtam ;) 3 nap, az már nem gyenge. Főleg hogy gondolkozni kellett közben :D Kajálni fogok, déltől erőátvitelem van, 2-től pedig hő és áramlástechnikai gépek laborom. Este pedig HaBár buli lesz, dresscode: pizsama. Nem hagyhatom ki. :P Majd utána alszok. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Kajálni fogok, déltől erőátvitelem van, 2-től pedig hő és áramlástechnikai gépek laborom. Este pedig HaBár buli lesz, dresscode: pizsama. Nem hagyhatom ki. :D Majd utána alszok. :) Dumáltam a Zolival, hív, ha mehetek a cuccért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Dumáltam a Zolival, hív, ha mehetek a cuccért. Oké, ezer köszönet. Aztán hogy beszerelni mikor fogjuk tudni, még nem tudom. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Oké, ezer köszönet. Aztán hogy beszerelni mikor fogjuk tudni, még nem tudom. :) Amikor akarod. Addig összedobok hozzá egy kábelköteget. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Sikerült ma nem kicsit szívnom a kocsival, de a vége jó lett :) Áh, kolléga :P Eljöhettél volna gyakorolni hozzám, én a múlt héten játszottam el ezt, szinte ugyanígy szívtam ;) annyi különbséggel, hogy csak az egyik oldalt tudtam felbakolni, minden alámászás előtt el kellett döntenem, jobbra vagy balra akarok dőlni. Hátsó középső ledob, flex a csavarnak (már ami megvolt még belőle), fúróhegy hegyek, átmenő csavar ;) Két napig éreztem a hátam, meg valami bökte a tarkómat, hát nem a drótkefébe feküdtem :D Aztán másnap még tűzkarikát is cseréltem a leömlőnél, az már gyorsan ment. De ettől a hátsó dobtól több hangot vártam, kussol mint a gyári, de legalább szép a vége (még). Visit My Website Link to comment Megosztás: More sharing options...
Meva Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Sziasztok! Hogy lehet ide képet beszúrni úgy, hogy nem az internetről akarom, hanem saját képet szeretnék feltölteni??? SOS!! Köszönöm!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Sziasztok! Hogy lehet ide képet beszúrni úgy, hogy nem az internetről akarom, hanem saját képet szeretnék feltölteni??? SOS!! Köszönöm!! Feltöltesz egy képet valahova, például ide: http://pics.coldline.hu/ Utána pedig belinkeled a fórumra. Amikor éppen hozzászólást szerkesztesz akkor az eszköztáron fönt a szmájli után a második gomb (egy kis naplementés fali képecske-ikon) arra katt, elkéri a linket amit kimásolsz a feltöltöltő oldalról, és már itt is van. Most nézem hogy egy képlinkelést is milyen gyönyörűen túlbonyolítva sikerült leírni :S nah mindegy, remélem aztért megérteni :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Sziasztok! Hogy lehet ide képet beszúrni úgy, hogy nem az internetről akarom, hanem saját képet szeretnék feltölteni??? SOS!! Köszönöm!! Feltöltöd egy tár oldalra, és a gombbal beilleszted a linkjét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Meva Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Feltöltesz egy képet valahova, például ide: http://pics.coldline.hu/ Utána pedig belinkeled a fórumra. Amikor éppen hozzászólást szerkesztesz akkor az eszköztáron fönt a szmájli után a második gomb (egy kis naplementés fali képecske-ikon) arra katt, elkéri a linket amit kimásolsz a feltöltöltő oldalról, és már itt is van. Most nézem hogy egy képlinkelést is milyen gyönyörűen túlbonyolítva sikerült leírni :S nah mindegy, remélem aztért megérteni :D :) Köszi, megkisérelem Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Helyzetjelentés: Lényegében vasárnap este aludtam utoljára, de ennek köszönhetően sikerült ma reggel leadni a járműterv házimat. :) Révbe ért a diplomamunkám. Jövő 7en beköttetem, aztán ágyő. Közben meg a sebészeten/traumán gyakorlatozok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts