Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Es az mit takar, hogy a lengyelben gyartott Astrak minosege romlott? Osszszereles nem volt olyan korultekinto, belsoleg romlott az osszeszereles minosege vagy muszakilag is valtozott a dolog? Mondjuk lehet ezt igy nehez megvalaszolni.

Trehányabbul összerakás ( pl.: itt ott kis tömítés kispórolás), vagy a máshol készült gépekben általában elő voltak készítve a különböző gyárilag nem bekerült extrák ( pl.: ködlámpa ki-kábelezve, fordulatszámmérő előkészítve, stb.) Nah ezek ott már nem voltak. :)

Link to comment
Megosztás:

Trehányabbul összerakás ( pl.: itt ott kis tömítés kispórolás), vagy a máshol készült gépekben általában elő voltak készítve a különböző gyárilag nem bekerült extrák ( pl.: ködlámpa ki-kábelezve, fordulatszámmérő előkészítve, stb.) Nah ezek ott már nem voltak. :)

Hát nem tudom... Mint említettem nekem 2000 évjárat, tehát valószínűleg lengyel gép, de

-színrefújt első-hátsó lökhárító

-színrefújt tükrök

-első-hátsó ködlámpa

-2 légzsák elöl a négyküllős kormánnyal

-fordulatszámmérős óra

Ezek nem utólag kerültek bele nem ?

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom... Mint említettem nekem 2000 évjárat, tehát valószínűleg lengyel gép, de

-színrefújt első-hátsó lökhárító

-színrefújt tükrök

-első-hátsó ködlámpa

-2 légzsák elöl a négyküllős kormánnyal

-fordulatszámmérős óra

Ezek nem utólag kerültek bele nem ?

Nem azt mondtam hogy ezek az extrák ott nem voltak elérhetők. De azoknál az autóknál amibe nem kérték, nem vették meg, értsd: Fapadosan vitték ki a szalonból, nem voltak előkészítve. Nekem dojcs az autó. Nincs benne fordulatszámmérő, de megnéztem, és a jelszál ott van a műszeregység csatlakozójába bevezetve, elkábelezve a generátortól. Csak rá kéne cuppantani a fordulatszámmérős órát, és menne is. Ugyanez egy lengyel géppel nagy valószínűséggel generátorcsere, és külön kábelezés után lenne megvalósítható, mert nem készítették elő. A ködlámpa csatlakozója is ott szokott lógni az autó elejében, akkor is ha nem kértek hozzá ködlámpát. De el van vezetékezve odáig. A későbbi, lengyel változatokban jellemzően, ott is vezetékezni kell ha bele akarja tenni az ember, mert előre nincs odakészítve.

Link to comment
Megosztás:

Nem azt mondtam hogy ezek az extrák ott nem voltak elérhetők. De azoknál az autóknál amibe nem kérték, nem vették meg, értsd: Fapadosan vitték ki a szalonból, nem voltak előkészítve. Nekem dojcs az autó. Nincs benne fordulatszámmérő, de megnéztem, és a jelszál ott van a műszeregység csatlakozójába bevezetve, elkábelezve a generátortól. Csak rá kéne cuppantani a fordulatszámmérős órát, és menne is. Ugyanez egy lengyel géppel nagy valószínűséggel generátorcsere, és külön kábelezés után lenne megvalósítható, mert nem készítették elő. A ködlámpa csatlakozója is ott szokott lógni az autó elejében, akkor is ha nem kértek hozzá ködlámpát. De el van vezetékezve odáig. A későbbi, lengyel változatokban jellemzően, ott is vezetékezni kell ha bele akarja tenni az ember, mert előre nincs odakészítve.

Tehát akkor az enyém egy olyan lengyel, amit extrákkal kértek és kapható is volt ?

Link to comment
Megosztás:

Tehát akkor az enyém egy olyan lengyel, amit extrákkal kértek és kapható is volt ?

Gondolom. Eddig egy emberről hallottam aki beleműtötte a lufit, és azt is csak a kormányba, úgy emlékszem. Nem egy gyakori bütykölés. :) A többit azt inkább "mindennapos" alakítás belecsinálni. Ezeket többen megtették már itt.

Majd holnap elmondják az okosok hogy mit néztem be, vagy mit felejtettem ki ;) :D

Link to comment
Megosztás:

Jól néz ki, és hasznosnak is tűnik. Gondolom Vectrából származnak. A tokos burkolat nekem még új, nem láttam ilyet. Ahogy ismerlek, holnap már benn lesz. :)

Igyekszem. Igen vectrából van. Eléggé koszos, mert a kupac alján volt, de majd csak sikerül megtakarítani.

Link to comment
Megosztás:

Ha meg makacsolná magát, akkor próbáld ezzel :) Kis spricc a rongyra és go! Schell kúton tudsz venni :D

THX. Ám látom ebből nagyobb faragás lesz. A veci ellenzői nem jók az astrába. Kijjebb vannak a sarkai. Úh belefaragom a sajátomba.

Van fenn vaterán is, de ott egy fekete tartókonzolt is adnak hozzá. Mondjuk az első két csavar helye elég egyértelmű....de hátul is fogja valami?

Igen, van benne olyan bolha féle. Azt még nem tudom, a kárpit alatt van-e mibe belepattintani, de majd meglátom.

Link to comment
Megosztás:

Igen, van benne olyan bolha féle. Azt még nem tudom, a kárpit alatt van-e mibe belepattintani, de majd meglátom.

Ott van az első merevítés kicsit a B-oszlop előtt, az előtt csak lemez van. Ha addíg elér akkor abba mennek szerintem a bolhák.

333250.jpg

Na padlón vagyok, elslattyogtam a szerelőhöz meló után, nincs otthon a kocsi meg ott áll ahol hagytam, szerintem hozzá sem nyúlt. A felesége azt mondta, szerinte holnap viszi el. Király, még egy nap kocsi nélkül. :) Nem találom fel magam, csak ténfergek a lakásban. :D

Link to comment
Megosztás:

Ott van az első merevítés kicsit a B-oszlop előtt, az előtt csak lemez van. Ha addíg elér akkor abba mennek szerintem a bolhák.

Na padlón vagyok, elslattyogtam a szerelőhöz meló után, nincs otthon a kocsi meg ott áll ahol hagytam, szerintem hozzá sem nyúlt. A felesége azt mondta, szerinte holnap viszi el. Király, még egy nap kocsi nélkül. :) Nem találom fel magam, csak ténfergek a lakásban. :D

Biztos, hogy nem ér el odáig.

Link to comment
Megosztás:

Én is meglepődtem a téliek után hogy milyen az ha valami tapad :D

Én meg azon, hogy mekkora különbség van egy használt és egy vacsiúj garnitúra szilent közt ;) baromira nem ott megy az eleje ahol eddig ;) fííílelmetes ahogy bele lehet állni vele néhány komoly kanyarba.. :)

Link to comment
Megosztás:

Biztos, hogy nem ér el odáig.

Nem tudom, de most így belegondolva, amúgy is van ott egy gyári kis műanyag bisz-basz belenyomva a merevítésbe, az fogja a tetőkárpitot ahhoz lehet viszonyítani. Ha meg más nincs, átmenőcsavar. :)

Nem ér el odáig. De nem is kell. Kivágtam a tetőkárpitot, és megfogattam a 2 csavarral, és passzosan áll.

73815013.jpg

73815012.jpg

Link to comment
Megosztás:

Naggggggyon jól néz ki. :) És a 2 első csavar olyan jól megtartja, hogy ha teszel bele valamit, akkor nem hajlik le?

Mennyi kárpitot kellett kivágni hozzá?

Elég rendesen ki kellett vágni, és nem csak hosszában. Ugyanis a polc része elég széles. Egy picit le is lóg oldalt, de nem feltűnő.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.