Dáwid Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 neked honnan van ez a táblázat? én akárhogy kerestem utoljára 2009 május 2.án változtattak ezen... miszerint 50 helyett 64el lehet menni, 65nél már 30ropi minusz Én is láttam valahol a 2010-eset. A ketyeréjük hibahatárát nézik hozzá egyedül, az 4-5 km/óra szerintük. Így 54-re már életfogytiglani fejbelövés a helyszínen... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 F-en nem volt ilyen opció. Nálunk marad a jó öreg gemkapocs trükk. Aha..és azt hogy kell? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Fóliáztatni szeretném az autót! Tudom, hogy lerágott csont, de ahogy visszaolvasgattam az jött le, hogy a "B" oszloptól hátrafelé azt teszek fel amit akarok, de mi a helyzet elöl? Az első szélvédő alapból csíkos, de mit rakathatok fel az első ablakokra amivel nem piszkál a yard és műszakin is simán átmegy? Eddig a legjobb ajánlat 26.000 Huf körbe (első szélvédő nélkül) 7 év garival, műbizivel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Aha..és azt hogy kell? :) Klikk ide! A csatik lábkiosztását meg Hening carstárs aláírásában találod meg az ECU-codes alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Fóliáztatni szeretném az autót! Tudom, hogy lerágott csont, de ahogy visszaolvasgattam az jött le, hogy a "B" oszloptól hátrafelé azt teszek fel amit akarok, de mi a helyzet elöl? Az első szélvédő alapból csíkos, de mit rakathatok fel az első ablakokra amivel nem piszkál a yard és műszakin is simán átmegy? Eddig a legjobb ajánlat 26.000 Huf körbe (első szélvédő nélkül) 7 év garival, műbizivel. Elsőkre elvileg nem szabad 70 vagy 75% áteresztőnél kisebbet. És elvileg a gyári ablakba is bele van már ütve a 70%. Szóval szerintem oda mindenképp színtelen, hővédő mehet, azt nem szúrják ki, mégis ellátja a célját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
CoolAdam Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Fóliáztatni szeretném az autót! Tudom, hogy lerágott csont, de ahogy visszaolvasgattam az jött le, hogy a "B" oszloptól hátrafelé azt teszek fel amit akarok, de mi a helyzet elöl? Az első szélvédő alapból csíkos, de mit rakathatok fel az első ablakokra amivel nem piszkál a yard és műszakin is simán átmegy? Eddig a legjobb ajánlat 26.000 Huf körbe (első szélvédő nélkül) 7 év garival, műbizivel. én is éppen most csináltam meg én előre nem tettem de a szabály valóban korlátozza a fény áteresztőképességet előre, a csomagtérre ajánlatos haláványabbat tetetni én azt tettem rá, a pótféklámpát éppen ezért nem vágattam ki egyrészt nem is szép és ezzel a fóliával simán átlátszik ha a fékre lépek. nekem amúgy a csomagtér a hátsó ajtók meg az elsőre a csík 22 000 volt :) (hővédős) Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Én is láttam valahol a 2010-eset. A ketyeréjük hibahatárát nézik hozzá egyedül, az 4-5 km/óra szerintük. Így 54-re már életfogytiglani fejbelövés a helyszínen... :) faca... fő h tudják mit akarnak, mégjobb lenne ha minden hónapba más lenne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Untam nézni a dzsuvás motort, és mivel máshogy nem fértem hozzá, hát levettem egy-két dolgot mosogatni: Előtte: Utánna: Brigéciól+ hideg zsíroldó+ benzin. A második képen bekarikáztam egy rugós stiftet, ami sehogy nem akar kijönni. Egy robbantott ábrán úgy látta, csak ki kell húzni, de meg sem mozdul. Kivette ezt már valaki? Nem ártana megkennem a forgó-mozgó részt alatta. Közben sikeresen megfejeltem a bölcsőt, most van egy szép púp a fejemen. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Én is láttam valahol a 2010-eset. A ketyeréjük hibahatárát nézik hozzá egyedül, az 4-5 km/óra szerintük. Így 54-re már életfogytiglani fejbelövés a helyszínen... :) Nah kicsit utánnanéztem a dolgoknak: Akár 4 km/órás sebességtúllépés esetén is kiszabható helyszíni bírság! (2009. május 12.-ei cikk) Gyorshajtás miatti bírság kiszabásának elve 2009 május 1-től (2009. április 04.-ei cikk) Ezek vannak érvényben. Tehát jól mondtátok: Helyszíni bírságot kiszabhatnak, ha csak 4 km/h-val lépted is túl a megengedett sebességhatárt! Nállunk a rendőrök ezzel nem foglalkoznak (szerencsére :D ). Megkérdeztem volt osztálytársaimat, akik most rendőrök, és azt mondták, minden autónak csal ennyit a km órája, és ez elég igazságtalan lenne az autósokkal szemben... de 65-től kíméletlenek... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Elsőkre elvileg nem szabad 70 vagy 75% áteresztőnél kisebbet. És elvileg a gyári ablakba is bele van már ütve a 70%. Szóval szerintem oda mindenképp színtelen, hővédő mehet, azt nem szúrják ki, mégis ellátja a célját. Erre gondoltam én is, de van értelme csak a hővédelem miatt felrakni az átlátszót? én is éppen most csináltam meg én előre nem tettem de a szabály valóban korlátozza a fény áteresztőképességet előre, a csomagtérre ajánlatos haláványabbat tetetni én azt tettem rá, a pótféklámpát éppen ezért nem vágattam ki egyrészt nem is szép és ezzel a fóliával simán átlátszik ha a fékre lépek. nekem amúgy a csomagtér a hátsó ajtók meg az elsőre a csík 22 000 volt :) (hővédős) Nekem caravanom van, akkor egész jó az ár, ha azt veszem, hogy körbefóliázzák 26-ért. (náluk a csík 3000) Fólia: 99% UV A-B védelem, 45 %-os hővédelem, színárnyalat nem befolyásolja az árat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 neked honnan van ez a táblázat? én akárhogy kerestem utoljára 2009 május 2.án változtattak ezen... miszerint 50 helyett 64el lehet menni, 65nél már 30ropi minusz Tesóm polgárőr, és egy rendőrtöl kapta! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Klikk ide! A csatik lábkiosztását meg Hening carstárs aláírásában találod meg az ECU-codes alatt. meg van csak melyik az a és a b pont?....függőlegesen áll a csati és 2 sor van! 5 egymás mellett , , , , , , , , , , valahogy így Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Untam nézni a dzsuvás motort, és mivel máshogy nem fértem hozzá, hát levettem egy-két dolgot mosogatni: Előtte: http://kep.psharing.com/332533.jpg Utánna: http://kep.psharing.com/332534.jpg Brigéciól+ hideg zsíroldó+ benzin. A második képen bekarikáztam egy rugós stiftet, ami sehogy nem akar kijönni. Egy robbantott ábrán úgy látta, csak ki kell húzni, de meg sem mozdul. Kivette ezt már valaki? Nem ártana megkennem a forgó-mozgó részt alatta. Közben sikeresen megfejeltem a bölcsőt, most van egy szép púp a fejemen. :D Látom neked muszáj mindent szétszedned.....Legalább megtámasztottad valamivel a mocit, míg kiberhelted a bakot? Különben tényleg szép tiszta lett. Ha már ott jártál kikaphattad volna a váltót is elmosogatni..... ;) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Fóliáztatni szeretném az autót! Tudom, hogy lerágott csont, de ahogy visszaolvasgattam az jött le, hogy a "B" oszloptól hátrafelé azt teszek fel amit akarok, de mi a helyzet elöl? Az első szélvédő alapból csíkos, de mit rakathatok fel az első ablakokra amivel nem piszkál a yard és műszakin is simán átmegy? Eddig a legjobb ajánlat 26.000 Huf körbe (első szélvédő nélkül) 7 év garival, műbizivel. A legegyszerűbb, ha megkérdezed azt aki majd fóliázza a kocsit. Ő tudni fogja melyik mehet fel :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 A legegyszerűbb, ha megkérdezed azt aki majd fóliázza a kocsit. Ő tudni fogja melyik mehet fel :) Csakhogy ő elakarja adni, ezért tojik rá, hogy én a vizsgabázison vagy a rendőr jelenlétében kapargathatom a fóliát. Ezért kérdeztem inkább itt meg :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 A legegyszerűbb, ha megkérdezed azt aki majd fóliázza a kocsit. Ő tudni fogja melyik mehet fel :D Nem törvényszerű, hogy amit valaki csinál, azért csinálja, mert ért is hozzá és tudja a szabályokat. :) Ezért: Csakhogy ő elakarja adni, ezért tojik rá, hogy én a vizsgabázison vagy a rendőr jelenlétében kapargathatom a fóliát. Ezért kérdeztem inkább itt meg ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Nem törvényszerű, hogy amit valaki csinál, azért csinálja, mert ért is hozzá és tudja a szabályokat. :) Ezért: Egyetértünk! :D Hazaértél pénteken gond nélkül? Látta már valaki ezt, nézhető? Belekukkantottam az elejébe, nem tűnik rossznak.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 A-a csak anyi hogy A, a másik oldalon meg hogy B. 100-as V-Powert használok mindíg, nem piszkáltam sose de, nem is volt vele gondom. :P Az első verziós C20XE-k még tudtommal ilyen oktándugósak voltak, később jött a kopogásszenzor. De ennek a motortipusnak nem vagyok nagy ismerője... Összes egyforma. Legalábbis gyárilag :D A GSI-t kivéve mert azok ki vannak lukadva, de azt leszámítva azok is :) http://racing-bazar.hu/egyeb/egyeb/opel_logos_parna kell egy ilyen ;) A GSi-khez használták fel azokat a motorháztetőket, amik a gyártás során selejtesre sikerültek ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Látta már valaki ezt, nézhető? Belekukkantottam az elejébe, nem tűnik rossznak.... A régi szereplők miatt nézhető, story elég jó. ;) Jobb mint a 2, és a 3, de akkor is a legelső volt a legjobb. :D Nekem tetszett! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 sikerült kivillogatni a hibát de igazábol folyamatosan a 12-es kódot adta ki! a tizen akárhányadiknál meguntam :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 sikerült kivillogatni a hibát de igazábol folyamatosan a 12-es kódot adta ki! a tizen akárhányadiknál meguntam :) Akkor nincs tárolt hibakód. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono88 Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Akkor nincs tárolt hibakód. :) akkor félig megnyugodtam! mert a rángatás okát így nem tudom meg és sajnos egyre jobban rángat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Egyetértünk! :D Hazaértél pénteken gond nélkül? Látta már valaki ezt, nézhető? Belekukkantottam az elejébe, nem tűnik rossznak.... Természetesen igen. ;) Holnap az állomáson letakarítom őket, aztán majd kerülnek fel a kocsira. :) Köszi még egyszer. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Természetesen igen. :D Holnap az állomáson letakarítom őket, aztán majd kerülnek fel a kocsira. :) Köszi még egyszer. ;) Mitvetté? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március28, 2010 Megoszt Elküldve Március28, 2010 Mitvetté? Nyári gumikat. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts