Dáwid Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 ;) Meg se merem említeni mennyibe fájna az enyémhez :D rágondolni is rossz.. :) ENyémhez van egy pót darab :P ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 ENyémhez van egy pót darab ;) ;) Komplett külső-belső? :D Ajándékba megszámíthatnád mint csóró dízeles cartársnak :) ;) ;) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Komplett külső-belső? :D Ajándékba megszámíthatnád mint csóró dízeles cartársnak :) :P ;) ;) Egy fehér gépháztetőt szerezzen nekem vki :$ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Komplett külső-belső? :D Ajándékba megszámíthatnád mint csóró dízeles cartársnak :) ;) ;) ;) Egy komplett motorom van tarcsiba, és arra gondoltam :P ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 :D Vagy csak biztosra akart menni? :) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 :D Vagy csak biztosra akart menni? :) ;) Dolbiszörrándban szeretné hallgatni :P ;) (vagy csak kíváncsi volt hogy mindegyik ugyan arra viszi -e) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rossy Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Nah most lehet hogy hülyén fog hangzani a következő kérdésem, de nem baj. Az érdekelne engem hogya kisebb motoral szerelt illetve a régebbiekben olyan volt az üzemanyag rendszer hogy votl egy kis csati a hütőfolyadék tartályon aminek volt egy A meg egy B oldala, és ha másfalyta oktánszámu benyát raktunk a gépsasba akkor meg kelett forditani egészen egyszerüen... Nah most tudomásom szerint a 2.0 GSi-kben van automatikus oktánszám érzékelő évszámtól függetlenül... Nah most az a kérdésem hogy nekem viszont van olyan csatim A és B oldalas, akkor most mi is van?? :) :D ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Nah most lehet hogy hülyén fog hangzani a következő kérdésem, de nem baj. Az érdekelne engem hogya kisebb motoral szerelt illetve a régebbiekben olyan volt az üzemanyag rendszer hogy votl egy kis csati a hütőfolyadék tartályon aminek volt egy A meg egy B oldala, és ha másfalyta oktánszámu benyát raktunk a gépsasba akkor meg kelett forditani egészen egyszerüen... Nah most tudomásom szerint a 2.0 GSi-kben van automatikus oktánszám érzékelő évszámtól függetlenül... Nah most az a kérdésem hogy nekem viszont van olyan csatim A és B oldalas, akkor most mi is van?? :) :D ;) ;) Nah most az a kérdésem,hogy miért nem lehet elolvasni a hozzászólásod a megírás után még párszor,hogy a hibákat kiszűrd belőle és akkor talán érthető is lenne? falyta-fajta kelett-kellett egyszerü-egyszerű Főleg az elsőt fáj olvasni... A problémádra pedig keress úgy rá,hogy oktánszám dugó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rossy Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Nah most az a kérdésem,hogy miért nem lehet elolvasni a hozzászólásod a megírás után még párszor,hogy a hibákat kiszűrd belőle és akkor talán érthető is lenne? falyta-fajta kelett-kellett egyszerü-egyszerű Főleg az elsőt fáj olvasni... A problémádra pedig keress úgy rá,hogy oktánszám dugó... Köszönöm szépen a gyors válaszodat, megpróbálok odafigyelni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Te Zotya, hogy meg ne harapjalak! :P Nekem ez a kettő volt a megoldás a "régi hibákra": Szépen beletöltöttem a brigéciolt a clines flakonba és mereven mélyre nyúltam ;) (csak, hogy egy kicsit /verzen vezessen le a dolgokat ;) ;) ) aztán jó adag sziszegés, 5 perc várakozás, mosás, majd megint... egyszóval 3x megcsináltam ezt (igaz elcsesztem 3 flakon lónyálat) és valósággal megújult az egész blokk váltóstól B) nem értem miért kell sterimob egy alsó mosáshoz :) sima 3/4-edes slagom van egy amolyan spáros szórópisztollyal és ennyi :lol: :D Hidd el, ezt már 5X eljátszottam, fellülről-alulról le is jött a dzsuva, de pölö a féltengelynél ahogy a képen is látszik rajta marad egy csomó. Ott meg csak akkor férek hozzá rendesen, ha leveszem a kereket, sima slaggal nem jött le, a mosónál meg macerás lekapdosni a kerekeket. :o Nah most lehet hogy hülyén fog hangzani a következő kérdésem, de nem baj. Az érdekelne engem hogya kisebb motoral szerelt illetve a régebbiekben olyan volt az üzemanyag rendszer hogy votl egy kis csati a hütőfolyadék tartályon aminek volt egy A meg egy B oldala, és ha másfalyta oktánszámu benyát raktunk a gépsasba akkor meg kelett forditani egészen egyszerüen... Nah most tudomásom szerint a 2.0 GSi-kben van automatikus oktánszám érzékelő évszámtól függetlenül... Nah most az a kérdésem hogy nekem viszont van olyan csatim A és B oldalas, akkor most mi is van?? :D ;) ;) :lol: Gondolom van rajta szám, pölö 91-95, vagy 95-98. Az a szám nézzen felfele, amilyen oktánszámú benzint használsz. Ennyi az egész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Nah most lehet hogy hülyén fog hangzani a következő kérdésem, de nem baj. Az érdekelne engem hogya kisebb motoral szerelt illetve a régebbiekben olyan volt az üzemanyag rendszer hogy votl egy kis csati a hütőfolyadék tartályon aminek volt egy A meg egy B oldala, és ha másfalyta oktánszámu benyát raktunk a gépsasba akkor meg kelett forditani egészen egyszerüen... Nah most tudomásom szerint a 2.0 GSi-kben van automatikus oktánszám érzékelő évszámtól függetlenül... Nah most az a kérdésem hogy nekem viszont van olyan csatim A és B oldalas, akkor most mi is van?? :) :D ;) :P Ha dugó van, akkor fukciója is van ;) Ezekszerint mégsem ótomata ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rossy Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Gondolom van rajta szám, pölö 91-95, vagy 95-98. Az a szám nézzen felfele, amilyen oktánszámú benzint használsz. Ennyi az egész. A-a csak anyi hogy A, a másik oldalon meg hogy B. 100-as V-Powert használok mindíg, nem piszkáltam sose de, nem is volt vele gondom. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 A-a csak anyi hogy A, a másik oldalon meg hogy B. 100-as V-Powert használok mindíg, nem piszkáltam sose de, nem is volt vele gondom. :) Akkor hagyd úgy ahogy van. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rossy Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Akkor hagyd úgy ahogy van. :) Nekem tetszik így is.Csak nem értettem ezt a részét hogy most auto, vagy nem?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Nekem tetszik így is.Csak nem értettem ezt a részét hogy most auto, vagy nem?? Én is sokmindent nem értek, azokat a dolgokat vagy elrontom, vagy eldugom, hogy ne kelljen foglalkozni velük. :) De ha dugó van, akkor a józan paraszti logika szerint nem autómata. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rossy Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Én is sokmindent nem értek, azokat a dolgokat vagy elrontom, vagy eldugom, hogy ne kelljen foglalkozni velük. :D De ha dugó van, akkor a józan paraszti logika szerint nem autómata. Ott a pont, pipa! Elvileg ha madzag van akkor annak van vége is, és ha van vége is akkor elvileg be is van kötve , és ha be is van kötve akkor funcione-ja is van... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Egy fehér gépháztetőt szerezzen nekem vki :$ ebbe számít h caraván meg ilyenek, vagy az összes egyforma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 ebbe számít h caraván meg ilyenek, vagy az összes egyforma? Összes egyforma. Legalábbis gyárilag :D A GSI-t kivéve mert azok ki vannak lukadva, de azt leszámítva azok is :) http://racing-bazar.hu/egyeb/egyeb/opel_logos_parna kell egy ilyen ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
arpad1260 Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Sziasztok, most regisztráltam, olyan kérdésem lenne ha valaki tudna nekem segíteni... Van egy 1992-es GLS F Astram, 1.4 hengerenkénti befecskendezős, 60 kW/84 Le-ős, azt szeretném megtudni, hogy ki mit ajánl, milyen gyújtógyertyát vegyek bele, ugyanis 2-szer cseréltem már amióta nálam van, előszőr championt vettem bele, másodszor pedig egy számomra ismeretlen NGK- át ajánlották az autosboltban. Az utobbival sajnos "nem volt az igazi". A Ti tapasztalataitokra lennék kiváncsi. Előre is köszönöm mindenkinek! További szép napot mindenkinek! Sziasztok Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Sziasztok, most regisztráltam, olyan kérdésem lenne ha valaki tudna nekem segíteni... Van egy 1992-es GLS F Astram, 1.4 hengerenkénti befecskendezős, 60 kW/84 Le-ős, azt szeretném megtudni, hogy ki mit ajánl, milyen gyújtógyertyát vegyek bele, ugyanis 2-szer cseréltem már amióta nálam van, előszőr championt vettem bele, másodszor pedig egy számomra ismeretlen NGK- át ajánlották az autosboltban. Az utobbival sajnos "nem volt az igazi". A Ti tapasztalataitokra lennék kiváncsi. Előre is köszönöm mindenkinek! További szép napot mindenkinek! Sziasztok Üdv, a GYÍK-ben van gyertya katalógus. ;) Figyeljetek már tudom hülye kérdés, de ha azt írják, hogy a jobb elsőn gyengébb a fék, akkor azt a menetirány szerinti jobb elsőre értik ugye? Tehát nem szembeállsz a kocsival, és úgy nézed? Amúgy ideje elkezdeni kockásítani a nyárra. Egy kis motiválló videó. :D Nem semmi a csajszi! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Sziasztok, most regisztráltam, olyan kérdésem lenne ha valaki tudna nekem segíteni... Van egy 1992-es GLS F Astram, 1.4 hengerenkénti befecskendezős, 60 kW/84 Le-ős, azt szeretném megtudni, hogy ki mit ajánl, milyen gyújtógyertyát vegyek bele, ugyanis 2-szer cseréltem már amióta nálam van, előszőr championt vettem bele, másodszor pedig egy számomra ismeretlen NGK- át ajánlották az autosboltban. Az utobbival sajnos "nem volt az igazi". A Ti tapasztalataitokra lennék kiváncsi. Előre is köszönöm mindenkinek! További szép napot mindenkinek! Sziasztok Én is NGK-t mondtam volna :D (tudom-tudom, ne szóljak bele a benzinesek dolgába ;) ;) ) Majd a többiek megaszondják :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Én is NGK-t mondtam volna :D (tudom-tudom, ne szóljak bele a benzinesek dolgába ;) ;) ) Majd a többiek megaszondják :) Hát ne is...menjél nézd meg kattan-e az AC-reléd! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Hát ne is...menjél nézd meg kattan-e az AC-reléd! :D Még egy hibaforrás mínusz :P ;) sok-0 ide :) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Még egy hibaforrás mínusz :P :D sok-0 ide :) ;) Emlékszel még a régi szép időre amikor még benzinnel kellett feljavítani a gázolajat, hogy induljon télen a kocsi? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március27, 2010 Megoszt Elküldve Március27, 2010 Emlékszel még a régi szép időre amikor még benzinnel kellett feljavítani a gázolajat, hogy induljon télen a kocsi? :D Azóta már vannak rendes izzítógyertyák, és normális kompresszió :P ;) Nektek csináltak helyette csekkendzsínt :) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts