Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Elmentem motormosásra, az elővizsgán azt mondták, hogy nem kell szimeringet cserélni azonnal, de legalább ne lássák, hogy centis olajsár van a kocsi alján. 1500-ért hirdették, gondoltam ennyi pénzért nem fogok a kocsi alatt fetrengeni, miközben ömlik a nyakamba a brigéciolos trutyi. Mondtam a muksónak fellülről akár el is hagyhatja, mert az tök tiszta , én is le tudtam mosni. Erre előcibáll két rámpát, hogy majd arra feláll a kocsival, és aláveret. :D Én meg azt hittem lemegy valami aknába, és küldi magasnyomásuval ezerrel. Most nézem, közel sem tiszta a moci, csak jobb lett. Kidobott pénz volt. Ebből is látszik, ha valamit meg akars csinálni rendesen, csináld meg magad. :)

Elküldve
Elmentem motormosásra, az elővizsgán azt mondták, hogy nem kell szimeringet cserélni azonnal, de legalább ne lássák, hogy centis olajsár van a kocsi alján. 1500-ért hirdették, gondoltam ennyi pénzért nem fogok a kocsi alatt fetrengeni, miközben ömlik a nyakamba a brigéciolos trutyi. Mondtam a muksónak fellülről akár el is hagyhatja, mert az tök tiszta , én is le tudtam mosni. Erre előcibáll két rámpát, hogy majd arra feláll a kocsival, és aláveret. :D Én meg azt hittem lemegy valami aknába, és küldi magasnyomásuval ezerrel. Most nézem, közel sem tiszta a moci, csak jobb lett. Kidobott pénz volt. Ebből is látszik, ha valamit meg akars csinálni rendesen, csináld meg magad. :)

Ha találsz valami jó szert ami leviszi a vastag olajsarat akkor tudasd velem. Hétvégén téli nyári cserét csináltam. kiszedtem a műanyag dobokat és alaposan kinyomattam magasnyomásúval. A motorteret is próbáltam alulról. Nekem a váltó aljára van ráégve az olajsár. Ha a magasnyomásút úgy állítottam, hogy egy pontba nyomott akkor tudtam rajzolni bele, de így nem tudom az egészet lemosatni. kellene valami szer ami kicsit fellazítja. Brigécol sajnos erre nem elég.

Elküldve
Ha találsz valami jó szert ami leviszi a vastag olajsarat akkor tudasd velem. Hétvégén téli nyári cserét csináltam. kiszedtem a műanyag dobokat és alaposan kinyomattam magasnyomásúval. A motorteret is próbáltam alulról. Nekem a váltó aljára van ráégve az olajsár. Ha a magasnyomásút úgy állítottam, hogy egy pontba nyomott akkor tudtam rajzolni bele, de így nem tudom az egészet lemosatni. kellene valami szer ami kicsit fellazítja. Brigécol sajnos erre nem elég.

Hideg zsíroldó. Az talán egy picit megpuhitja az olajsarat.

Én úgy vettem észre, de meg kell sikálni a felületet egy erősebb keféfel. Én így csináltam.

Elküldve

Na, ma cseréltem olajat, meg szűrőket, tankoltam bele egy kis etanolt is. Amint kihűl a motor a gyertyákat is kicserélem, gyári GM kétpólusú made in germany megy bele. :)

Elküldve
Hideg zsíroldó. Az talán egy picit megpuhitja az olajsarat.

Én úgy vettem észre, de meg kell sikálni a felületet egy erősebb keféfel. Én így csináltam.

Én próbáltam mindegyiket, most éppen brigéciolban úszik az egész. Az a baj a keféléssel(motorról beszélünk ;) ) hogy vannak olyan helyek ahova egyrészt nehezen férsz oda, másrészt nem sík felület, ezért nehéz tökéletesen letakarítani. Váltó oldala, hátsó motortartó baknál stb. Szerintem ebből az lesz, hogy a nyáron kiveszem a váltót szimeringet cserélni, és akkor kint eltakarítom, mert így nem lehet tökéletesen. Remélem a műszakin megelégszenek ezzel ami van.

Na, ma cseréltem olajat, meg szűrőket, tankoltam bele egy kis etanolt is. Amint kihűl a motor a gyertyákat is kicserélem, gyári GM kétpólusú made in germany megy bele. :D

És jobb ez a kétpolusú gyertya? :)

Elküldve
Én próbáltam mindegyiket, most éppen brigéciolban úszik az egész. Az a baj a keféléssel(motorról beszélünk :D ) hogy vannak olyan helyek ahova egyrészt nehezen férsz oda, másrészt nem sík felület, ezért nehéz tökéletesen letakarítani. Váltó oldala, hátsó motortartó baknál stb. Szerintem ebből az lesz, hogy a nyáron kiveszem a váltót szimeringet cserélni, és akkor kint eltakarítom, mert így nem lehet tökéletesen. Remélem a műszakin megelégszenek ezzel ami van.

És jobb ez a kétpolusú gyertya? :)

Gyárilag is ilyet tettek bele, ha jól tudom, emellett eddig is ilyen volt benne.

Elküldve
Én próbáltam mindegyiket, most éppen brigéciolban úszik az egész. Az a baj a keféléssel(motorról beszélünk :D ) hogy vannak olyan helyek ahova egyrészt nehezen férsz oda, másrészt nem sík felület, ezért nehéz tökéletesen letakarítani. Váltó oldala, hátsó motortartó baknál stb. Szerintem ebből az lesz, hogy a nyáron kiveszem a váltót szimeringet cserélni, és akkor kint eltakarítom, mert így nem lehet tökéletesen. Remélem a műszakin megelégszenek ezzel ami van.

Igen, elég nehéz megtakarítani. :)

Sok sikert a váltó kiszedéséhez ;) csak vidd el a szimeringet megmutatni az boltosnak, mert úgy is rosszat fog rendelni ;)

Elküldve
Remélem nem 13as vagy 14es..... ;)

12 :) :D

Elküldve
Még szerencse... :D

Mutizzál már egy friss képet a tiedről...hetente van más malomkerék rajta...nem bítom követni. ;)

Mi az h hetente más? :) Nem sűrűn cserélgetem...

45093_1269118098.jpg

Elküldve
Am. Ádám, tegnap megint nem jöttél, viszont János jött. :D

Tegnap este mentünk haza Eszterékhez, hogy reggel megejthessem az olajcserét, aztán hazajöttem, elintéztem az itthoni dolgaim, most pakolok, fürdök, azt irány Bp. :)

Elküldve (edited)
Igen, elég nehéz megtakarítani. :)

Sok sikert a váltó kiszedéséhez :P csak vidd el a szimeringet megmutatni az boltosnak, mert úgy is rosszat fog rendelni ;)

Majd nyáron, most besokaltam a kocsiszereléssel. Nem is hittem, volna, hogy én ilyet mondok egyszer.

Megvettem a fékjavító szettet, szerintem potyára, mert ránézésre tök épek voltak a tömítések, de mindegy, ezen már ne múljon. Az asszonnyal légtelenítettük, még egyszer lemostam a motort allulról, húztam még a kézifékkötélen, és összeraktam. Holnap beállíttom a guminyomást, mert már fent vannak a nyáriak, elmegyek kiméretni a fékeket, ha jó irány a műszaki, már ha vizsgáztatnak szombaton. Ha nem lesz jó a fék, akkor eladom, és veszek egy Suzukit, meg egy kalapot. :D

Nincs nyitva szombaton. ;)

Módosítva : zotya975
Elküldve
Majd nyáron, most besokaltam a kocsiszereléssel. Nem is hittem, volna, hogy én ilyet mondok egyszer.

Megvettem a fékjavító szettet, szerintem potyára, mert ránézésre tök épek voltak a tömítések, de mindegy, ezen már ne múljon. Az asszonnyal légtelenítettük, még egyszer lemostam a motort allulról, húztam még a kézifékkötélen, és összeraktam. Holnap beállíttom a guminyomást, mert már fent vannak a nyáriak, elmegyek kiméretni a fékeket, ha jó irány a műszaki, már ha vizsgáztatnak szombaton. Ha nem lesz jó a fék, akkor eladom, és veszek egy Suzukit, meg egy kalapot. :)

Nincs nyitva szombaton. :D

Hétvégén nem vizsgáztatnak, ha még nyitva is vannak az állomások, mert az NKH adatbázisa vagy mi rák, az hétvégén nem fogad el adatokat. ;)

Elküldve
Hétvégén nem vizsgáztatnak, ha még nyitva is vannak az állomások, mert az NKH adatbázisa vagy mi rák, az hétvégén nem fogad el adatokat. :)

Aha, akkor azért nézett egy nagyot az új szomszéd, hogy szombaton mész vizsgára?! ;) Nem baj, ha holnap jók lesznek a fékek, már megnyugszom. Ha nem , akkor ma voltam itt utoljára. :D

Elküldve
Aha, akkor azért nézett egy nagyot az új szomszéd, hogy szombaton mész vizsgára?! ;) Nem baj, ha holnap jók lesznek a fékek, már megnyugszom. Ha nem , akkor ma voltam itt utoljára. :)

Kemény szavak :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.