Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Uraim!

Ma a sok bontogatás közepette kimértem a gyertyakábeleim.

1 henger: 4,93 Kohm

2 henger: 3,83 Kohm

3 henger: 2,90 Kohm

4 henger: 1,95 Kohm

gondolom ezek az értékek bőven megfelelnek :D

Szerintem nem annyira, de majd a nagyok megmondják a tutit. Van egy bizonyos érték ami alatt kuka a kábel sajna ha jól emlékszem :)

Link to comment
Megosztás:

De nem cserélem ki a féltengelyt, mert a fékdob üti a kasztnit. Azaz nem csinálok felesleges hibát. ;)

Az kérlekszépen nem felesleges hibagyártás volt, hanem óvatosság, és előrelátás. ;) Na jó, elqrtam, nem kicsit, nagyon. :)

Én is elhúztam.....aztán meg becsuktam ;) Bocs Invi, de nem bírtam kihagyni :P

Nagyon király! ;)

Szerintem nem annyira, de majd a nagyok megmondják a tutit. Van egy bizonyos érték ami alatt kuka a kábel sajna ha jól emlékszem :D

Úgy tudom 3-20Kohm-ig jó, de általában nem csökkeni szokott az érték, hanem nőni. Nekem már olyan 19-es volt a legszarabbik. Ezek mos 3-5 körüliek.

Link to comment
Megosztás:

Hja igen. Fáradt voltam. ;)

Most meg egy máv irodában tengünk lengünk. Itt vannak a pénznyelő igazgatók. :) :D

Na, megint itt. Ki kellett már ganyézzam kicsit a tárolómat, mert nem fértem a nyári kerekekhez. Össze is jött vagy egy doboznyi, meg egy szatyornyi szemét.

Link to comment
Megosztás:

És van valami használható? :)

...hát van még egy komplett belső, ami az enyémből jött ki. Bár annak a bal 1-ese már csak ülés, a patron nem jó benne. A többi viszont még egészen használható. Találtam 2 db 236-os hűtött féktárcsát, meg 2 db olyat ami már csak súlynak való. Az ment is ki a szemétbe. Akkor vannak még zárak, hátsó ablakemelők, mechanikus, még mielőtt vki másra gondol. Különböző műanyag alkatrészek, stb.

Jah, és most már én is a nyárin gurulok.

73663120.jpg

73663119.jpg

A téliek, meg eltakarítva, bezsákolva pihennek.

73663121.jpg

Link to comment
Megosztás:

...hát van még egy komplett belső, ami az enyémből jött ki. Bár annak a bal 1-ese már csak ülés, a patron nem jó benne. A többi viszont még egészen használható. Találtam 2 db 236-os hűtött féktárcsát, meg 2 db olyat ami már csak súlynak való. Az ment is ki a szemétbe. Akkor vannak még zárak, hátsó ablakemelők, mechanikus, még mielőtt vki másra gondol. Különböző műanyag alkatrészek, stb.

Jah, és most már én is a nyárin gurulok.

http://img6.tar.hu/hening/img/73663120.jpg

http://img6.tar.hu/hening/img/73663119.jpg

A téliek, meg eltakarítva, bezsákolva pihennek.

http://img6.tar.hu/hening/img/73663121.jpg

Gondolkodom merjem-e cserélni már nyáriakra, mindenki azt mondja várjak még. Ma felpróbáltam az új papucsokat...nem bírok tovább várni még az abroncsokat kell megvennem és akkor megvan minden. :)

Link to comment
Megosztás:

Hejj rá érünk arra méég.... :P

Peeersze, had kopjon a téli a 18-fokos asztfalton. ;)

Futottam egy kört feleslegesen, először elmentem a hatvanihoz kiméretni a fékeket, de már bezártak, aztán beugrottam a Baumaxba. Fél colos krovára passzoló 10-es imbusz fejért a féknyereghez. Nem volt, elmetem a Bricóba, közben bementem volna a Suzuki szalonba féket nézetni, de megszünt. :) Imbuszfej nem volt a Bricóba sem, vissza a Praktikerbe, közben felszedtem az asszonyt a tecsónál, imbuszfej nincs a Praktikerbe sem, vissza a Bricoba, akkor veszek sima imbuszkulcsot, az is jó. Nézegettem a szerszámokat, hív a főnököm/szomszédom, hogy holnap nem kell Bécsbe mennem, ha akarom szabin lehetek (nyekeregtem neki , hogy nem készül el a kocsi a műszakira). ha szabi, akkor tudok venni szaküzletben rendes imbuszfejet, nem kell a sima kulcs, ezért vettem 3 csomag dísztökmagot, és hazajöttem. ;) Le volt zárva a hátsó kijárat a Bricónál, akkor vettem észre amikor odaértem, rüki+padló, majd teljesen alászed. Volt egy kis drift hátrafele, elől még a téli gumik vannak. :D

Link to comment
Megosztás:

Peeersze, had kopjon a téli a 18-fokos asztfalton. :P

Futottam egy kört feleslegesen, először elmentem a hatvanihoz kiméretni a fékeket, de már bezártak, aztán beugrottam a Baumaxba. Fél colos krovára passzoló 10-es imbusz fejért a féknyereghez. Nem volt, elmetem a Bricóba, közben bementem volna a Suzuki szalonba féket nézetni, de megszünt. :) Imbuszfej nem volt a Bricóba sem, vissza a Praktikerbe, közben felszedtem az asszonyt a tecsónál, imbuszfej nincs a Praktikerbe sem, vissza a Bricoba, akkor veszek sima imbuszkulcsot, az is jó. Nézegettem a szerszámokat, hív a főnököm/szomszédom, hogy holnap nem kell Bécsbe mennem, ha akarom szabin lehetek (nyekeregtem neki , hogy nem készül el a kocsi a műszakira). ha szabi, akkor tudok venni szaküzletben rendes imbuszfejet, nem kell a sima kulcs, ezért vettem 3 csomag dísztökmagot, és hazajöttem. ;) Le volt zárva a hátsó kijárat a Bricónál, akkor vettem észre amikor odaértem, rüki+padló, majd teljesen alászed. Volt egy kis drift hátrafele, elől még a téli gumik vannak. :D

Azért úgy mókásabb lett volna, ha lábbal hajtod. ;) No meg végülis van csere féltengely is ;)

Link to comment
Megosztás:

Azért úgy mókásabb lett volna, ha lábbal hajtod. :D No meg végülis van csere féltengely is ;)

Azért rendesen meglepődtem, mert a kasztnizástól féltem, de az végülis csak két fél nap volt. Na jó maradta rajta rozsda, de azt most nem kell megcsinálni. A fékre meg álmomban sem gondoltam volna, hogy gond lesz vele. Mindegy holnap elugrok kulcsért, ránézek az első munkahengerekre, elmegyek fékróbára, ha jó lesz akkor motormosásra, és gó a vizsgabázisra. Ha nem lesz jó a fékem nem tom mit csinálok. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.