Peti85 Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Kézhez kaptam a 6100 forintos lambda szondát. Remélem jó lesz, maga a szonda jól néz ki, a dobozon rajta vannak a szokásos GM feliratok, és MADE IN JAPAN. Semmi extra. Vélemény? Attól még lehet jó, nekem az alapjáratin volt rajta a GM...aztán Made in Mexico Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Na ja...csak én lehetek ilyen "szerencsés" hogy egy olyan tör össze, akinek a biztosítása nincs meg... mindegy, műszakim még odébb van (ősszel), igy van időm megcsináltatni. És ha külföldi lett volna...? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 És ha külföldi lett volna...? Igaz....akkor még jól is jártam :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Megint megyek Debrecenbe, és elvileg a szombat délelőttöm szabad lesz. ( 20% esélyt latok rá, de van ) Aki látni kívánja a pofimat jelezze PÜ-ben! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Attól még lehet jó, nekem az alapjáratin volt rajta a GM...aztán Made in Mexico Alaposabban megnézve a szondát, picike NTK felirat van rajta, szóval nem szöggyári, bár akkor nem értem a kék-fehér GM dobozt. Mindegy, ahogy olvastam Gergolabs-nak van ilyen szondája, ha itt jár leírhatná mik a tapasztalatai. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Miért is kellett új forgalmi? Milyen törvény miatt? Beirattad a 4-es környezetvédelmi besorolást? Változott a törvény, az eddigi euro 2 januártól euro 4 és ez csak forgalmi cserével megy, mert különben piros plakett lesz a rendszámon és azt a junio nem szereti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Változott a törvény, az eddigi euro 2 januártól euro 4 és ez csak forgalmi cserével megy, mert különben piros plakett lesz a rendszámon és azt a junio nem szereti. Ez miért is? :) Nem mehetek a piros matricával nyugatra? Nyáron lesz műszakis a vas, a forgalmi meg úgyis csere, mert betelt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Ez miért is? :) Nem mehetek a piros matricával nyugatra? Nyáron lesz műszakis a vas, a forgalmi meg úgyis csere, mert betelt :D Csak lassan, hangsúlyozom, Lassan nálunk is övezetek lesznek a plakett alapján a nagyobb városokban mint nyugaton, én nem szeretek pl a madaras tecskonál parkolni ha rokonokhoz megyek pöstre. Bár ez évek kérdése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Ahogy nézem az időjárást lassan bekapcsolhatom a 80/2es légkondit... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Változott a törvény, az eddigi euro 2 januártól euro 4 és ez csak forgalmi cserével megy, mert különben piros plakett lesz a rendszámon és azt a junio nem szereti. Az nem Euro4, hanem 4-es környezetvédelmi besorolás. Nem ugyanaz. Euro4-esek a Z-s motorkódú autók. Ez miért is? :) Nem mehetek a piros matricával nyugatra? Nyáron lesz műszakis a vas, a forgalmi meg úgyis csere, mert betelt :D Az a baj, hogy ha jól értelmeztem a törvényt, a '96 utáni X-es motoroknál működik csak ez a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Ahogy nézem az időjárást lassan bekapcsolhatom a 80/2es légkondit... Nekem már egész héten ment 1/80-as módban, de ezek szerint továbbléphetek :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Alaposabban megnézve a szondát, picike NTK felirat van rajta, szóval nem szöggyári, bár akkor nem értem a kék-fehér GM dobozt. Mindegy, ahogy olvastam Gergolabs-nak van ilyen szondája, ha itt jár leírhatná mik a tapasztalatai. Nekem is ilyen van tavaly májusba raktam bele azóta hibamentes! (Én 6950ft vettem :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Nekem is ilyen van tavaly májusba raktam bele azóta hibamentes! (Én 6950ft vettem :D ) Ha jó, akkor bepattintom. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Na, Debrecenből jelentkezem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Na, Debrecenből jelentkezem.... Most se 90-el mentél :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Az nem Euro4, hanem 4-es környezetvédelmi besorolás. Nem ugyanaz. Euro4-esek a Z-s motorkódú autók. Az a baj, hogy ha jól értelmeztem a törvényt, a '96 utáni X-es motoroknál működik csak ez a dolog. Ja, ezt az Euro 4-est már én is kiszúrtam, csak már későn... :) Minap olvastam itt (asszem), hogy az SE-s motorkódú gépek megkapják a 4-es besorolást. Ha ez így van, akkor mindegy hogy '94-es a gépem- ha meg nem, hát nem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Ha jó, akkor bepattintom. :D Nem menetes? :) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Az nem Euro4, hanem 4-es környezetvédelmi besorolás. Nem ugyanaz. Euro4-esek a Z-s motorkódú autók. Az a baj, hogy ha jól értelmeztem a törvényt, a '96 utáni X-es motoroknál működik csak ez a dolog. Jogos a 2 pont :) Bocsi Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Nem menetes? :) :D Azt is be lehet pattintani a kellő erővel. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Azt is be lehet pattintani a kellő erővel. :D Jóvan, én először a féltengelyt is ki akartam tekerni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Jóvan, én először a féltengelyt is ki akartam tekerni. :) És nem sikerült? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 És nem sikerült? :) Nem, mert jobbra tekertem, és balmenetes volt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
CoolAdam Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Nekem már egész héten ment 1/80-as módban, de ezek szerint továbbléphetek :) én meg 2/3 nyira letekerem az ablakot :D ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 én meg 2/3 nyira letekerem az ablakot :D ;) ;) Teljesen elhúztam tetőablakot. :P Nagyon király. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rossy Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Teljesen elhúztam tetőablakot. :D Nagyon király. :) mostmár nekem is bontakozik ki az utastér... ma pl tetőablak csumára elhuzva és mind a 2 ablak letekerve .... ... ülés eldönt agregátr uümmög Rolika alszik... ...a mai műszak is eltelt.. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts