Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Szia!

Tartalmaz mindent, a kapcsoló testet kapcsol!

A gyújtás +-t a ködlámpa izzó fogja meg kapni, ha ez első ködlámpa, akkor a fényszóró helyett hejzet jelzőtől szedjél pozitívot, ha csak hátsó akkor tompítttról, de olyat ami távolságinál is ott van!

Ja és a hátsó nem mehet az első nélkül!!

Akkor azt mondd meg nekem amit itt is írtál, hogy ha a gyújtástól kap plusszt, akkor miért kell még egyet adni neki a helyzetjelzőtől is? :)

Elküldve
Akkor azt mondd meg nekem amit itt is írtál, hogy ha a gyújtástól kap plusszt, akkor miért kell még egyet adni neki a helyzetjelzőtől is? :)

Hobbiból, mi másért. Elektromosban válaszoltam mert oda való téma. ;) :D

Elküldve
Akkor azt mondd meg nekem amit itt is írtál, hogy ha a gyújtástól kap plusszt, akkor miért kell még egyet adni neki a helyzetjelzőtől is? :)

Ha bekapcsolod a helyzetjelzőt, akkor nem fog világítani a ködlámpa. Mivel a relé két oldalán +12 V lesz. Egy saját észrevétel: A ködlámpát én nem közvetlenül a gyújtás kapcsolóról ( 15-ös pont ), felesleges terhelés, hanem az aksiról (30-as pont ) biztosítékon keresztül hoznám. Mint mondom saját vélemény.

Elküldve
Nem! Az a szomszédomé!! :D (asszem :))

IYP-57* :P

Ez az Day, ne áruld el, így csak 10 variáció van, nagyon leszűkíted a kört! ;)

Szerencsére nekem nincs jogsis lánytesóm, csak jogsi nélküli, de nekem automatikusan lekapcsol a rádió, amint kihúzom a kulcsot. ;)

Nekem ha nem jár a motor lekapcsol egy óra után kulcsal és kulcs nélkül is.

Elküldve
Ez az Day, ne áruld el, így csak 10 variáció van, nagyon leszűkíted a kört! :D

Nekem ha nem jár a motor lekapcsol egy óra után kulcsal és kulcs nélkül is.

Nincs semmi priusz a kocsimon, aki meg ezekután ellopja, annak gratulálok. :)

Enyém nem kapcsol le, mert tudja, hogy nem hobbiból van bent a kulcs. ;) ;) CAR400 már ilyen okos. :P

Elküldve
Ez az Day, ne áruld el, így csak 10 variáció van, nagyon leszűkíted a kört! :D

Nekem ha nem jár a motor lekapcsol egy óra után kulcsal és kulcs nélkül is.

Nyáron úgy is sok szabad időm lesz melóközben, akkor lesz majd izzó csere a műszerfalban, meg hasonlo dolgok, akkor meg nézem az én gyujtás kapcsolom.

és reménykedem hogy lesz az 1es állásnak kimenete!

De ennek se rossz ötlet utánna jarni, hogy az enyém kikapcsol-e... :)

Elküldve
Nyáron úgy is sok szabad időm lesz melóközben, akkor lesz majd izzó csere a műszerfalban, meg hasonlo dolgok, akkor meg nézem az én gyujtás kapcsolom.

és reménykedem hogy lesz az 1es állásnak kimenete!

De ennek se rossz ötlet utánna jarni, hogy az enyém kikapcsol-e... :)

A kormányzárnak van külön egy érintkezése, amivel kapcsolja a rádijót. ;) Valamint asszem a zörgőt is, ami figyelmeztet felkapcsolt lámpicsek esetén, ugye. :D

Elküldve
Nyáron úgy is sok szabad időm lesz melóközben, akkor lesz majd izzó csere a műszerfalban, meg hasonlo dolgok, akkor meg nézem az én gyujtás kapcsolom.

és reménykedem hogy lesz az 1es állásnak kimenete!

De ennek se rossz ötlet utánna jarni, hogy az enyém kikapcsol-e... :)

Végülis ha leveszed a kormányborítást akkor kicsit rálátsz. Ha jól meg akarod nézni akkor ki kell venni azt a panelt amiben a befúvó, lámpakapcsoló, magaságállító stb. van.

Elküldve
Végülis ha leveszed a kormányborítást akkor kicsit rálátsz. Ha jól meg akarod nézni akkor ki kell venni azt a panelt amiben a befúvó, lámpakapcsoló, magaságállító stb. van.

Oldaláról látni a sarukat. :D Bár, nálatok (légzsákmenteseknek) még ferdén van a gyújtáskapcsoló, nem úgy mint nekünk légzsákosoknak, de ettől függetlenül szerintem látható. Amúgy egy vékony 1-es vezeték vagy 1,5-es jön ki belőle, akkor az az. :)

Elküldve
Oldaláról látni a sarukat. :D Bár, nálatok (légzsákmenteseknek) még ferdén van a gyújtáskapcsoló, nem úgy mint nekünk légzsákosoknak, de ettől függetlenül szerintem látható. Amúgy egy vékony 1-es vezeték vagy 1,5-es jön ki belőle, akkor az az. :)

Csak ezt találtam.

Elküldve
Nem! Az a szomszédomé!! ;) (asszem :D)

IYP-57* :lol:

A-a HSX-120 az enyém, hol lax lehet h szomszédokk vagyunk ;)

Mai sztori...

Fél 6-kor mondom még anyira nem sötétedik hamar kicserélem az égőt mert holnap tuning show azt nehogy Pesten valamelyik gépkezelő belémkössön. :D vezeték lehuz rugó összenyom Rolika kiveszi az égőt...Beteszi az ujjat... tenné... hmm hát ez meg hova lett???? :P ooopszzzzz ez...beleesett... ajjaj még jó hogy sity suty csere sötétedéskor... ;) hála istennek öcskösnek ott volt a keze azt benyult érte miután aksi kioperál persze krova hosszabitó szár ohne keres talál és kivesz... öcskös benyul semmi extra ki oopsz... ;) nem jön ki ez!!!! nagy nehezen kijött egy kézlenyuzással az égő is meg lett ki is lett cserélve!!!

Probléma... az volt hogy nem égett hogy kontakt hibásvolt nem érintkezett rendesen... égőnek semmi baja... :lol: :)

Elküldve
Oldaláról látni a sarukat. :D Bár, nálatok (légzsákmenteseknek) még ferdén van a gyújtáskapcsoló, nem úgy mint nekünk légzsákosoknak, de ettől függetlenül szerintem látható. Amúgy egy vékony 1-es vezeték vagy 1,5-es jön ki belőle, akkor az az. :)

az enyém légzsákos, bar folyamatosan világít a légzsák visszajelző, de maga a kormány légzsákos

Elküldve
A-a HSX-120 az enyém, hol lax lehet h szomszédokk vagyunk :lol:

Mai sztori...

Fél 6-kor mondom még anyira nem sötétedik hamar kicserélem az égőt mert holnap tuning show azt nehogy Pesten valamelyik gépkezelő belémkössön. ;) vezeték lehuz rugó összenyom Rolika kiveszi az égőt...Beteszi az ujjat... tenné... hmm hát ez meg hova lett???? ;) ooopszzzzz ez...beleesett... ajjaj még jó hogy sity suty csere sötétedéskor... :P hála istennek öcskösnek ott volt a keze azt benyult érte miután aksi kioperál persze krova hosszabitó szár ohne keres talál és kivesz... öcskös benyul semmi extra ki oopsz... ;) nem jön ki ez!!!! nagy nehezen kijött egy kézlenyuzással az égő is meg lett ki is lett cserélve!!!

Probléma... az volt hogy nem égett hogy kontakt hibásvolt nem érintkezett rendesen... égőnek semmi baja... :D :D

Hjaaa. ;) Tízemeletesek. Diginél parkol a gépsas. :lol: :)

az enyém légzsákos, bar folyamatosan világít a légzsák visszajelző, de maga a kormány légzsákos

Az ilyen hibát szokták egyszerűen javítani a szagemberek. Kiveszik az izzót. ;) Lehet, hogy az a légzsákos kormány csak dísz, vagy csak tényleg rossz és cserés?

Elküldve
Hjaaa. ;) Tízemeletesek. Diginél parkol a gépsas. ;) :)

Az ilyen hibát szokták egyszerűen javítani a szagemberek. Kiveszik az izzót. :D Lehet, hogy az a légzsákos kormány csak dísz, vagy csak tényleg rossz és cserés?

Nem tom, meg kéne nézni vmikor.. nyáron arra is lesz időm remélem

Elküldve
Szia!

Tartalmaz mindent, a kapcsoló testet kapcsol!

A gyújtás +-t a ködlámpa izzó fogja meg kapni, ha ez első ködlámpa, akkor a fényszóró helyett hejzet jelzőtől szedjél pozitívot, ha csak hátsó akkor tompítttról, de olyat ami távolságinál is ott van!

Ja és a hátsó nem mehet az első nélkül!!

Sztem ez fordítva van, az első nem mehet a hátsó nélkül, a hátsó külön is kapcsolható. Persze lehet én tudom rosszul.

Elküldve
Sztem ez fordítva van, az első nem mehet a hátsó nélkül, a hátsó külön is kapcsolható. Persze lehet én tudom rosszul.

nálam nem. beis ba*szna csak akkor tudnék vakitani ha a hátsó is megy :)

Elküldve
Sztem ez fordítva van, az első nem mehet a hátsó nélkül, a hátsó külön is kapcsolható. Persze lehet én tudom rosszul.

Én is úgy tudom. Sőt előműszakin is úgy kérte a csóka, hogy előbb kapcsoljak távolságit, aztán ködzárót. Nekem első nincs. Még. :)

Elküldve

üdv urak.

segítséget szeretnék kérni:adott 1 1.7 tds isuzu caravan.

ennek miben más az első futóműve mint a sima 1.7d-é?a féltengelycsuklók másak az már biztos.......de a féket ugyannak nézem.236os tárcsa belsőhűtéssel.

Elküldve
Sztem ez fordítva van, az első nem mehet a hátsó nélkül, a hátsó külön is kapcsolható. Persze lehet én tudom rosszul.

Nálunk viszont nem. Az első külön is kapcsolható. Annyi, hogy ha helyzetjelző mellé kapcsolod fel, akkor kapcsolható az elsővel a hátsó, tompítottnál meg ugye mindig.

Elküldve

Lenne egy kérdésem nem ide tartozik de hátha tudtok segíteni.

Szerintetek függ egy fordulat szám mérőnek hogy az autó 8v vagy 16v?

Mert ugyanis egyik haverom vett egy autót kicserélte az órát benne mert neki fordulat szám mérős kellet.

A kocsija 1.3 8v ő pedig 1.3 16v kocsiból vette és így ugrál neki a mutató le fel pl: alapjáraton 1000 és 2500 között.

Ez lehet kontakt hiba is?

Elküldve
Sztem ez fordítva van, az első nem mehet a hátsó nélkül, a hátsó külön is kapcsolható. Persze lehet én tudom rosszul.

A hátsót kapolják elősző az olyan kapcsoló, amelyeken nem külön van kapcsoló az elsőnek meg a hátsónak, nem két részben kihúzhatók, vagy egymás után tekerhetők mint pl:a világítás kapcsolónk, tehát nem tudsz csak tompítottak kapcsolni, hanem muszáj, hogy menjen a hejzetjelző is

Még egy szer utoljára leírom a szabályt:

Ha nincs első ködlámpa, akkor a hátsó csak a tompítottal, meg a távolságival világíthat és csak gyújtáson(járó motornál)

Ha van első is akkor a hátsó csak az elsővel világíthat, az első akkor világíthat, ha: gyújtás rajta,(járó motor) és minimum a helyzetjelző világít, de világíthat a tompítottal és a távolságival is együtt, tehát nem kell lekapcsoltatni, ha rajta a refi vagy a tompított

Remélem így már tiszta :)

Szerk: a hátsó csak tompítottal és távolságival mehet, valamint helyzetjelzővel akkor, ha megy az első is!

Elküldve
Szerintem meg célszerűbb a topic neve előtt lévő kis kék bizergára kattintani és automatikusan az első nem olvasott hsz-hez ugrik az adott topicban. ;) :D

:lol: ;)

Végülis csak 2 éve nem jöttem rá erre :D ;) ;) :)

Én a hat és fél év alatt nem is tudtam erről. :lol:

De mennyivel egyszerűbb igy . :P ;)

Elküldve
Én a hat és fél év alatt nem is tudtam erről. ;)

De mennyivel egyszerűbb igy . :) :D

Ez kb olyan lehetett egyeseknek mint nekem megtudni nem rég, hogy a világítás kapcsoló meghúzásával kapcsolhatom a belső világítást...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.