Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A kézifék szoknyáját nekem rögzíti egy csavar is, a műanyag "tálca" alatt. :lol: Én elkínlódtam vele. Leszedtem a régi szoknyákat, de nem volt itthon komolyabb tűzőgépem. Gondoltam az újat visszavarrom, de a tűzés helyén nem volt meg minden lyuk... ;)

Kombináltfogó+tűzhely+varrótű? :)

Elküldve
Sohasem értettem miért kell kabátban autót vezetni, kábé 2 perc után már fújja a langyit, addíg kibírom pulcsiban, nekem kényelmetlen a kabát a kocsiban. Inkább akkor töltődhet fel amikor mocorogsz az ülésben, lehet pont a műszálas bizti övtől. :lol: A nőknek könnyű védekezni ellene, kicsit hosszabb bokaláncot veszel, leér a földig, és levezeted a töltést magadról. Vagy összecsípteted a fülbevalóval a kasztnit egy kábellel, és leföldeled magad mint a Mézgáéknál a Blöki. Ha egyik sem tetszik, van még ötletem. ;)

hát akinek garázsban áll az autó az ne is vezessen kabátba, de amikor egy -10es éjszaka után reggel elkell indulni én tuti nemfogom levenni, majd csak ha már dől a meleg :)

Elküldve
Sohasem értettem miért kell kabátban autót vezetni, kábé 2 perc után már fújja a langyit, addíg kibírom pulcsiban, nekem kényelmetlen a kabát a kocsiban. Inkább akkor töltődhet fel amikor mocorogsz az ülésben, lehet pont a műszálas bizti övtől. :lol: A nőknek könnyű védekezni ellene, kicsit hosszabb bokaláncot veszel, leér a földig, és levezeted a töltést magadról. Vagy összecsípteted a fülbevalóval a kasztnit egy kábellel, és leföldeled magad mint a Mézgáéknál a Blöki. Ha egyik sem tetszik, van még ötletem. :)

Én nem vagyok ilyen forróvérű... ;)

Annyira kreatív vagy, 'hogy nem lett belőled valami feltaláló még?! ;)

Elküldve
hát akinek garázsban áll az autó az ne is vezessen kabátba, de amikor egy -10es éjszaka után reggel elkell indulni én tuti nemfogom levenni, majd csak ha már dől a meleg :lol:

Nincs garázs, csak kocsibeálló, kicsit kocog a fogam az első kilómétereken, de ha feltekerem a rádiót akkor nem hallani. :)

Elküldve
Nincs garázs, csak kocsibeálló, kicsit kocog a fogam az első kilómétereken, de ha feltekerem a rádiót akkor nem hallani. :)

Akkor te vagy nagyon szőrős és zsiros vagy van vmi különleges védekezőmechanizmusod :lol:

Elküldve
Én nem vagyok ilyen forróvérű... ;)

Annyira kreatív vagy, 'hogy nem lett belőled valami feltaláló még?! :)

Hát most hogy szóbahoztad olyan önjelölt-ezermester-félének tartom magam, csak itthon nem értékelik. ;) Hiába csinálom meg 50X a kocsit fillérekből, elég egyszer egy feleslegesen vett féltengely, és már sztornóztam is az előző 50-csodatevést. :lol: Ilyenkor aztán kijelentem, ha legközelebb elromlik a kocsi, hívjál szerelőt, tőlem ott fog elrohadni ahol leállt, persze a rosseb megenne, ha nem én csinálhatnám meg.

Elküldve
Nem...a szoknya felső része kábelkötegelővel van összehúzva, ha felhúzod a szoknyát, meglátod. Azt elvágva simán át lehet húzni a váltógombon.

A szoknyák már csak ilyenek. :lol: Mondjuk itt húzni kell, mert ezt a fajtát nem fújja fel a szél. :)

Elküldve
Akkor te vagy nagyon szőrős és zsiros vagy van vmi különleges védekezőmechanizmusod :lol:

Hát egy-két helyen több ször van rajtam mint kéne, pár helyen meg kevesebb, meg némi zsír is akad, a kockákat takarják a hasamon. :)

Elküldve
Sohasem értettem miért kell kabátban autót vezetni, kábé 2 perc után már fújja a langyit, addíg kibírom pulcsiban, nekem kényelmetlen a kabát a kocsiban. Inkább akkor töltődhet fel amikor mocorogsz az ülésben, lehet pont a műszálas bizti övtől. :lol: A nőknek könnyű védekezni ellene, kicsit hosszabb bokaláncot veszel, leér a földig, és levezeted a töltést magadról. Vagy összecsípteted a fülbevalóval a kasztnit egy kábellel, és leföldeled magad mint a Mézgáéknál a Blöki. Ha egyik sem tetszik, van még ötletem. ;)

Majd megtudod, ha 3-5kmenként ki-be kell szállnod :)

Elküldve
Azzal a kötegelővel találkoztam, de nem tudtam pontosan mi célt szolgál...

Már leírtam, mire való, de akkor még egyszer: rászorítja a bőrt a váltókarra. Ha elvágot, át lehet bújtatni a bőrt a váltógombon.

Remélem még egyszer nem kell leírnom.

Ezt Te nézted el most, Ádám! ;) Azt írta, "nem tudtam pontosan...", de most már tudja, mert megkérdezte és Te válaszoltál rá. :lol:

Neked még úgyse szóltam be. :) ;)

Elküldve
Hát egy-két helyen több ször van rajtam mint kéne, pár helyen meg kevesebb, meg némi zsír is akad, a kockákat takarják a hasamon. :lol:

akkor inkább a 2. mert ehez a teljesitményhez jetinek kell lenni, vagy csak én vagyok túl fázós?! :)

Elküldve

hol tudom megérdeklődni h egy skoda oktávia 1,4 tourba (2005ös) mennyi a full vezérmű csere?

*csak kbra, h ha szervizbe megkérdezem mennyi tudjam h sok vagy kevés e

Elküldve
Majd megtudod, ha 3-5kmenként ki-be kell szállnod :lol:

Hát csak azért nem szállok ki a kocsiból 3-5 kilóméterenként, hogy megnézzem mnnyire fázok még kint. :)

hol tudom megérdeklődni h egy skoda oktávia 1,4 tourba (2005ös) mennyi a full vezérmű csere?

*csak kbra, h ha szervizbe megkérdezem mennyi tudjam h sok vagy kevés e

Szerintem nézd meg pölö az Unix-honlapján az alkatrészárat, meg szoktak lenni márkaszervízes honlapokon is olyan irányárak, hogy mittudomén olajcsere, ennyi, meg hasonlók, lehet van vezcsere is írva.

Elküldve
hol tudom megérdeklődni h egy skoda oktávia 1,4 tourba (2005ös) mennyi a full vezérmű csere?

*csak kbra, h ha szervizbe megkérdezem mennyi tudjam h sok vagy kevés e

kbra sok :lol:

Elküldve
Ezt Te nézted el most, Ádám! ;) Azt írta, "nem tudtam pontosan...", de most már tudja, mert megkérdezte és Te válaszoltál rá. :lol:

Neked még úgyse szóltam be. :) ;)

Nem igazán hat meg, ha valaki beszól. :P

Elküldve
Nem váltottál másik kabátra? Nekem egész télen ezt csinálja, de csak az egyik télikabátomnál. Gondolom feltöltődök, amikor beszálláskor belesímulok az ülésbe és rendszeresen "kisülök" amikor kiszállás után hozzáérek az ajtóhoz. ;) Hát elég utálatos dolog az biztos.

:P :P

Sült Edit. :lol: Hát ha még lenne rajtad zsír is. :) ;)

Elküldve
Sohasem értettem miért kell kabátban autót vezetni, kábé 2 perc után már fújja a langyit, addíg kibírom pulcsiban, nekem kényelmetlen a kabát a kocsiban. Inkább akkor töltődhet fel amikor mocorogsz az ülésben, lehet pont a műszálas bizti övtől. :lol: A nőknek könnyű védekezni ellene, kicsit hosszabb bokaláncot veszel, leér a földig, és levezeted a töltést magadról. Vagy összecsípteted a fülbevalóval a kasztnit egy kábellel, és leföldeled magad mint a Mézgáéknál a Blöki. Ha egyik sem tetszik, van még ötletem. ;)

Próbáltad már dízellel? :P :) Vagy kerületen belül 5 címmel fél napon keresztül ahol 5-8 percenként kinyitod az ajtót-csomagtartót pakolászol, aztán ugyanezt még egy párszázszor? :P ;)

Elküldve
Hát csak azért nem szállok ki a kocsiból 3-5 kilóméterenként, hogy megnézzem mnnyire fázok még kint. :lol:

Szerintem nézd meg pölö az Unix-honlapján az alkatrészárat, meg szoktak lenni márkaszervízes honlapokon is olyan irányárak, hogy mittudomén olajcsere, ennyi, meg hasonlók, lehet van vezcsere is írva.

milyen alkatrészek kellenek?:)

Elküldve
Próbáltad már dízellel? ;) :lol: Vagy kerületen belül 5 címmel fél napon keresztül ahol 5-8 percenként kinyitod az ajtót-csomagtartót pakolászol, aztán ugyanezt még egy párszázszor? :P :)

Mentünk Egerbe egy kisteherből átalakított 9 személyes kisbusszal -15 fokban rossz termosztáttal. Teljesen mindegy volt hány kabát volt rajtunk. Az első sorban még elviselhető volt a hideg, a középsőben már fáztak, a leghátsóban Pest után már nem is beszéltek. ;)

Elküldve
Mentünk Egerbe egy kisteherből átalakított 9 személyes kisbusszal -15 fokban rossz termosztáttal. Teljesen mindegy volt hány kabát volt rajtunk. Az első sorban még elviselhető volt a hideg, a középsőben már fáztak, a leghátsóban Pest után már nem is beszéltek. :lol:

Munkahelyi balesetnek számít odafagyni? ;)

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/03/1...uto_es_mukodik/

kávégépet valaki? :) ;)

Elküldve
kávégépet valaki? ;) ;)

Szezonban kiárulnék a kávéból annyit, hogy nem főne a fejem az üzemanyagárakon :lol: főleg ha úgy lenne időm autókázni mint tavaly :P a telepvezető cimbim tisztán 36 ropit szedett össze 4.5 hónap alatt.. :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.