Novy Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 Fényszóró H4 jobb 94.8-ig (belülröl áll. is.) VALEO és itt pl mi az h belülről áll is? elektromos Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 Nektek műxik az opel-infos.de oldal? Nekem egy ideje nem jön be. betölt, bár elég szerény sebességgel Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 elektromos és ezen kivül még mi kell nekem ha idáig manuális volt? 2 motor kapcsoló meg vezetékek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 és ezen kivül még mi kell nekem ha idáig manuális volt? 2 motor kapcsoló meg vezetékek? igen Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 Hát jah, azzal nem lehet mit kezdeni, hacsak nincs egy oszlopos furod :lol: igen, de mindig mondom,hogy venni kellene, de addig addig fogom halogatni, hogy a végén már tényleg nem is kell :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
beligrom Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 igen zsírfeka akkor remélem még a találkozóig összekoldulok két motorravaló és akkor már faceliftesen megyek Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 zsírfeka akkor remélem még a találkozóig összekoldulok két motorravaló és akkor már faceliftesen megyek 5 ezerért lehet venni párba vaterán szoktam látni ja és még kell egy kapcsoló is motor vezeték kapcsoló invi most csinálta magának kérdezd meg őt pü be Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 Ellenben viszem a macit holnap turbó cserére, másodjára már nem biztos hogy kibírná a lapát a visszahajtogatást, garis, cseréljék ki azt cső.. :lol: Na oda jutottam ma, hogy a turbó egyik lapátjának a hegye letört és persze állítólag külön nem lehet kapni, mondtak egy új csere árat meg egy nemcsereárat -utóbbiért egy komplett vacsiúj mocit kapnék ;) igen, a hoppáré az, hogy 2 éves korában lejárt róla a gari így nem cserélik ki csak kp-re :) :P Szal ha valaki jár olyan helyen érdeklődje már meg mennyibe fáj bontottan 1.3 multijet (szutyukinál DDiS, Opelnél CDTi) mocihoz turbó. Vagy ha esetleg felújító műhelyben járna véletlen akkor mibe fáj egy felújítás..?? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 Na oda jutottam ma, hogy a turbó egyik lapátjának a hegye letört és persze állítólag külön nem lehet kapni, mondtak egy új csere árat meg egy nemcsereárat -utóbbiért egy komplett vacsiúj mocit kapnék :) igen, a hoppáré az, hogy 2 éves korában lejárt róla a gari így nem cserélik ki csak kp-re :lol: ;) Szal ha valaki jár olyan helyen érdeklődje már meg mennyibe fáj bontottan 1.3 multijet (szutyukinál DDiS, Opelnél CDTi) mocihoz turbó. Vagy ha esetleg felújító műhelyben járna véletlen akkor mibe fáj egy felújítás..?? ;) Az baráti... Biztos van már 1.3 multijet-es gép hátulról megtörve, totálkárosan :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 Az baráti... Biztos van már 1.3 multijet-es gép hátulról megtörve, totálkárosan :cry: :P Voltam Debrecenben egy bontóban, nem sokkal lett volna olcsóbb és ami a hátsója, hogy beszerelési garancia van -avagy ha nem jó és eszi az olajat megszívtam ;) ezért érdekelne, hogy mennyibe fájna egy felújítás, legközelebb Nyírbátorban csinálnak ilyesmit, Dbből is oda hordják, rákérdeztem egy helyen ahol hirdették, hogy ők is javítanak -persze, mással megcsináltatják és a saját hasznukat ráteszik tehát még drágább a buli mintha elviszem.. :lol: Szal ha valaki valami okosat tud a témára ne tartsa magában :P ;) én meg elteszem magam holnapra, kolléga néninek meghalt a férje és holnap lesz a tor ;) utána meg látásig küzdök még egy sort a keverővel, hétfőre harckésznek kell lennie... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 Voltam Debrecenben egy bontóban, nem sokkal lett volna olcsóbb és ami a hátsója, hogy beszerelési garancia van -avagy ha nem jó és eszi az olajat megszívtam ;) ezért érdekelne, hogy mennyibe fájna egy felújítás, legközelebb Nyírbátorban csinálnak ilyesmit, Dbből is oda hordják, rákérdeztem egy helyen ahol hirdették, hogy ők is javítanak -persze, mással megcsináltatják és a saját hasznukat ráteszik tehát még drágább a buli mintha elviszem.. :lol: Szal ha valaki valami okosat tud a témára ne tartsa magában :P :P én meg elteszem magam holnapra, kolléga néninek meghalt a férje és holnap lesz a tor ;) utána meg látásig küzdök még egy sort a keverővel, hétfőre harckésznek kell lennie... :) nyíregyháza melett vana garet... mi is odavittük... nemtom nem ugyan az é a kettő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 Sziasztok! Tudom már egyszer érdeklődtem, csak aztán a projekt leállt.... valaki akinek gyárilag fordulatszámmérős a C14NZ-je mondja meg mi a w száma és a hőfok? Enyém 1111, és a hőfok 110, de nekem az a 110 sántít (tudom a jeladó csere megoldja, de nekem óra csere lenne amugy is). Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 Az baráti... Biztos van már 1.3 multijet-es gép hátulról megtörve, totálkárosan :P :) Legyen? ;) ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 Sziasztok! Tudom már egyszer érdeklődtem, csak aztán a projekt leállt.... valaki akinek gyárilag fordulatszámmérős a C14NZ-je mondja meg mi a w száma és a hőfok? Enyém 1111, és a hőfok 110, de nekem az a 110 sántít (tudom a jeladó csere megoldja, de nekem óra csere lenne amugy is). Köszi Nekem W=1111, és 100°C a hőmérő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 Legyen? ;) :cry: :P Egy másik, amiből ki lehetne bontani :lol: :) ;) Sancinak az kell még hogy a turbótlant még le is zúzzák ;) ;) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 Nekem W=1111, és 100°C a hőmérő. Köszi :lol: Akkor olyat kell néznem;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 Szép estét! Ma beraktam a fordulatszámmérős órát, azaz csak fordulatszámmérős volna... biztosítottak róla, hogy X14XE esetén biztos, hogy a kábel be van húzva a műszerfalhoz, csak rá kell dugni, örültem is nagyon. De sajnos mégsem ez a helyzet. Szóval ezt a jobbról a küszöb alól behúzom a kábelt erre meg arra, hát, azt sem tudom, hogy álljak neki, ehhez hozzá sem merek kezdeni. Az lenne a kérdésem, hogy van-e valaki, aki jövő héten ráérne nekem segíteni Fehérvár környékén, vagy innen nem messze? Esetleg most vasárnap Pesten is jó volna, de gondolom hétvégén senki nem akar ezzel foglalkozni... Előre is nagyon hálás köszönetem, ha valaki véletlenül ilyesmire vetemedne, hogy segít egy magamfajta hülyének... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 Szép estét! Ma beraktam a fordulatszámmérős órát, azaz csak fordulatszámmérős volna... biztosítottak róla, hogy X14XE esetén biztos, hogy a kábel be van húzva a műszerfalhoz, csak rá kell dugni, örültem is nagyon. De sajnos mégsem ez a helyzet. Szóval ezt a jobbról a küszöb alól behúzom a kábelt erre meg arra, hát, azt sem tudom, hogy álljak neki, ehhez hozzá sem merek kezdeni. Az lenne a kérdésem, hogy van-e valaki, aki jövő héten ráérne nekem segíteni Fehérvár környékén, vagy innen nem messze? Esetleg most vasárnap Pesten is jó volna, de gondolom hétvégén senki nem akar ezzel foglalkozni... Előre is nagyon hálás köszönetem, ha valaki véletlenül ilyesmire vetemedne, hogy segít egy magamfajta hülyének... :lol: Mezőfalva gondolom már nem jáccik távolság ügyileg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 Mezőfalva gondolom már nem jáccik távolság ügyileg. Hát én még akár benne is lennék, végülis Fejér megye... majd meglátjuk, hogy alakul. Ha közelebbről senki nem mutat hajlandóságot, akkor szedem a sátorfámat és megyek. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 Hát én még akár benne is lennék, végülis Fejér megye... majd meglátjuk, hogy alakul. Ha közelebbről senki nem mutat hajlandóságot, akkor szedem a sátorfámat és megyek. :) Oké, majd irj privit aztán megbeszéljük. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 Na oda jutottam ma, hogy a turbó egyik lapátjának a hegye letört és persze állítólag külön nem lehet kapni, mondtak egy új csere árat meg egy nemcsereárat -utóbbiért egy komplett vacsiúj mocit kapnék :) igen, a hoppáré az, hogy 2 éves korában lejárt róla a gari így nem cserélik ki csak kp-re :lol: ;) Szal ha valaki jár olyan helyen érdeklődje már meg mennyibe fáj bontottan 1.3 multijet (szutyukinál DDiS, Opelnél CDTi) mocihoz turbó. Vagy ha esetleg felújító műhelyben járna véletlen akkor mibe fáj egy felújítás..?? ;) Ez sztem típushiba, mert az egyik ismerősömnek ugyanezzel a motorral szerelt Puntoján nemrég cseréltettünk, szerencséjére garanciálisan, 1x ezer km után turbót. Neki azt magyarázták, hogy rossz légszűrőt raktak bele és belement a víz, megfagyott beszállt a turbóba és kakukk. Hát mondom ez akárhogy is volt, szánalmas. Olyan hangja volt, mint 1 sugárhajtású repülőnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 Ez sztem típushiba, mert az egyik ismerősömnek ugyanezzel a motorral szerelt Puntoján nemrég cseréltettünk, szerencséjére garanciálisan, 1x ezer km után turbót. Neki azt magyarázták, hogy rossz légszűrőt raktak bele és belement a víz, megfagyott beszállt a turbóba és kakukk. Hát mondom ez akárhogy is volt, szánalmas. Olyan hangja volt, mint 1 sugárhajtású repülőnek. Sancinak is ugyan így magyarázták, csak a rossz légszűrő nem szerepelt a mesében. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 kb. 10 perce tettem ki kicsi s.ggemet az autóból, de amúgy nincs. :) 2 hét múlva hétfőn viszem lakatolni, mert a zárhíd is cserés kompletten, meg elmászott még ez az, úgyhogy majd 2 hét múlva ;) Már be vannak rendelve a zúj lámpák, lassan autó lesz ebből :lol: Nah, én is összefutottam az emberrel ;) költöttem egy kis pééézt. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 nah, én is összefutottam az emberrel ;) költöttem egy kis pééézt ;) Már melyik emberrel? :lol: Elhoztad a maradékot a fekete 3ajtósból vagy mi? :) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 Már melyik emberrel? :lol: Elhoztad a maradékot a fekete 3ajtósból vagy mi? :) ;) Nem, csak egy szárnyat, meg a gsi lökit. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts