Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Aham, Opel tali a Pezo-ban. :(

Nyithatnánk egy topicot, Te melyik környezetvédemi osztályba vagy besorolva?-címmel. :lol:

Aham, azt megnézném ahogy Győrbe megy talizni :D talán én is hamarabb oda jutok :lol:

Tessék tagnak lenni azt lehet nyitogatni :D

Link to comment
Megosztás:

mert elba....t a rendszer, mint minden itt Magyarországon, de már azt olvasom, hogy tán Magyarország csak mióta EU tag (2004 ápr 30.) csak azóta van benne ebben az Európai Gazdasági Térségi megállapodásban!:S Káosz van, senki sem tud semmit, pár hónapnak sztem el kell telnie, hogy rendbetegyék a dolgokat!

nyugi én se bánnám, ha nem egy katalizátoros lada samara mellé tennének minket...

azé kicsit van különbség sztem...

Link to comment
Megosztás:

nyugi én se bánnám, ha nem egy katalizátoros lada samara mellé tennének minket...

azé kicsit van különbség sztem...

Ugye semmit nem olvasol el? Vagy nem vagy tisztában a fogalmakkal.

A Lada Samara nem egy osztályban van az F Astrával. Előbbi 1-es, utóbbi 2-es kategória. De továbbmegyek, Samarában is volt injektoros motor, ami korszerűségét tekintve egy szinten áll a köztpontis Opel motorokkal.

De mostmár szinte minden honlapon kijavították, és a 4-es kategóriába kerülhetnek az euro2-es benzinesek is.

Link to comment
Megosztás:

Ugye semmit nem olvasol el? Vagy nem vagy tisztában a fogalmakkal.

A Lada Samara nem egy osztályban van az F Astrával. Előbbi 1-es, utóbbi 2-es kategória. De továbbmegyek, Samarában is volt injektoros motor, ami korszerűségét tekintve egy szinten áll a köztpontis Opel motorokkal.

nem akarok csúnyát mondani, de pontosan injektoros katalizátoros samarárol beszéltem... vagy irtam karbit??

bocs injektrot se, de... na mindegy.

a samara még elektromos autóként se lesz ott soha, főleg 10en éves korában.

Link to comment
Megosztás:

nem akarok csúnyát mondani, de pontosan injektoros katalizátoros samarárol beszéltem... vagy irtam karbit??

bocs injektrot se, de... na mindegy.

a samara még elektromos autóként se lesz ott soha, főleg 10en éves korában.

Oké. Korszerűségét tekintve milyen részegységek miatt tekintenéd modernebb, fejlettebb konstrukciónak az említett Opel motort, mint az említett Lada motort?

Link to comment
Megosztás:

Egyél intravénásan brassóit. Reeckatee majd segít. :D

Ez a módszer érdekelne :D anyám egész délután főzött, sütött mert holnap mennek nagyfaterhoz, és visznek kaját, én meg itt szenvedek, és nézem hogy mit nem eszek... :lol: A palacsinta különösen érzékenyen érintett :D :(

Fél 6-ra visszamentem a doktornyanyához... addigra már sikerült beérnie... Kaptam akkora antibiotikumot hogy nagyobb mint a fejem :lol: gondolkoztam rajta hogy ha inni se tudok akkor hogy eszem meg az a sz.rt, azthittem beledöglök :D rájöttem hogy ezek úgy tüntetik el a tüneteket, hogy megölnek, és akkor már nem fáj :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ez a módszer érdekelne :( anyám egész délután főzött, sütött mert holnap mennek nagyfaterhoz, és visznek kaját, én meg itt szenvedek, és nézem hogy mit nem eszek... :lol: A palacsinta különösen érzékenyen érintett :D :lol:

és most mi is a bajod?

nem tudsz enni palacsintát??

kényes egy torkod van :D

Link to comment
Megosztás:

Bocs, de ez most sok volt. Komolyan fel tudod nyomni a pumpát az emberben. Ahhoz képest, hogy autószerelő vagy elég nagy f@szságokat beszélsz.

A Lada injektoros motorja ráadásul hengerenkénti befecskendezős, Bosch rendszer. De igazad van, szar, mert Lada.

bazdki

egy astrát se javítottunk motorosan, mert ette az olajat 8v esetében.

injektoros samaráknak meg akkora kartelgáza van, hogy szellőztetni kellett télen-16ban

és a lada motorja sokkal kopósabb, mint egy 8 v astráé. ezeke a tények, mint autószerelő...

kasztniról meg ne is beszéljünk, hiába van agyonműanyagbetétezve.

Link to comment
Megosztás:

bazdki

egy astrát se javítottunk motorosan, mert ette az olajat 8v esetében.

injektoros samaráknak meg akkora kartelgáza van, hogy szellőztetni kellett télen-16ban

és a lada motorja sokkal kopósabb, mint egy 8 v astráé. ezeke a tények, mint autószerelő...

kasztniról meg ne is beszéljünk, hiába van agyonműanyagbetétezve.

Csak én emlékszem úgy hogy se a kartergáz-mennyiség, se a kopási hajlam nem szokott szerepelni az autó papírjaiban, és az ezek alapján történő környezetvédelmi, és egyéb besorolásokban? :lol: :lol:

Jut eszembe! a múltkor amikor voltunk telken, kivettem az izzítógyertyákat a régi mociból, és akkor láttam először kiszedve. A blokkon van egy DTL felirat :( erre tud bökni valaki okosat? :D

Link to comment
Megosztás:

bazdki

egy astrát se javítottunk motorosan, mert ette az olajat 8v esetében.

injektoros samaráknak meg akkora kartelgáza van, hogy szellőztetni kellett télen-16ban

és a lada motorja sokkal kopósabb, mint egy 8 v astráé. ezeke a tények, mint autószerelő...

kasztniról meg ne is beszéljünk, hiába van agyonműanyagbetétezve.

Nos, akkor:

1. a megmunkálásból, használatból eredő hibák vannak....hanyagoljuk

2. a karosszéria hogy jön ide?

Maga a konstrukció és a befecskendezőrendszer teljesen megállja a helyét. Itt nem arról van szó mi kopik jobban. Látom ez még mindig nem esett le neked, pedig már jó ideje erről beszélünk. Mivel a komplett rendszer helytálló, ugyanaz a kategória. Sőt, ugyanúgy 4-es osztály, mivel ha jól tudom, ezek is euro2-es besorolású motorok.

Van még kérdés?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.