Dáwid Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Nekem is be kéne csövezni a hátsót, a motornál le van dugózva a hátramenő ág, cső egyáltalán nincs a kasztniban. A csövet már megvettem hozzá, csak be kéne fűzni, de nem tudom, pontosan hol megy. Addig megvan, hogy az A-oszlopban fel, az ajtók feletti csatornában végig, de abból a csatornából hol jön ki, azt nem tudom, mert nekem az a hátsó ajtónál elkanyarodik lefelé, semmi nyílás nincs, ahol kijöhetne a cső. Nekem megvan az átvezető, és valami cső van az ajtók feletti csatornában, de úgyis kicserélem végig, ha esetleg megcsinálom (egyszer már eltört, ne azon a 3 méteres 16 éves gumicsövön múljon már a 3. tetőkárpitom :( :lol: ) 5ajtósban nem 2 átvezető cső van? Lehet hogy a villannyal egy helyen meg be az ajtóba? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Nekem megvan az átvezető, és valami cső van az ajtók feletti csatornában, de úgyis kicserélem végig, ha esetleg megcsinálom (egyszer már eltört, ne azon a 3 méteres 16 éves gumicsövön múljon már a 3. tetőkárpitom :( :lol: ) 5ajtósban nem 2 átvezető cső van? Lehet hogy a villannyal egy helyen meg be az ajtóba? :lol: Az ok, engem a jobb hátsó ajtó és az átvezető gumi közti rész érdekelne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Nekem megvan az átvezető, és valami cső van az ajtók feletti csatornában, de úgyis kicserélem végig, ha esetleg megcsinálom (egyszer már eltört, ne azon a 3 méteres 16 éves gumicsövön múljon már a 3. tetőkárpitom :D :( ) 5ajtósban nem 2 átvezető cső van? Lehet hogy a villannyal egy helyen meg be az ajtóba? :lol: nekem meg megvan végig a cső is, priccol is, meg minden.... csak éppen a hátsó ablaktörlő van kikötve :lol: , mert letörölné a helyéről a hátsó szárnyamat :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 nekem meg megvan végig a cső is, priccol is, meg minden.... csak éppen a hátsó ablaktörlő van kikötve :lol: , mert letörölné a helyéről a hátsó szárnyamat :lol: :( :D Akinek a legkevésbé sem kell, annak bezzeg működik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Akinek a legkevésbé sem kell, annak bezzeg működik :lol: :( :D ja és a donoron is megy (illetve ment, amíg volt benne aksi :lol: ) azon még az ablaktörlő is ment :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Az ok, engem a jobb hátsó ajtó és az átvezető gumi közti rész érdekelne. Passz. Caravanos vagyok, 5 ajtóst még csak becsukva láttam tán :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Akinek a legkevésbé sem kell, annak bezzeg működik :lol: Meg kéne próbáld te is, hogy teszel egy nagy vasalódeszkát rá...akkor már neked sem lessz szükséged rá és tuti megjavul magától. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Meg kéne próbáld te is, hogy teszel egy nagy vasalódeszkát rá...akkor már neked sem lessz szükséged rá és tuti megjavul magától. :lol: 5ajtóson is ütős, de caravanon szerinted hogy nézne ki egy olyan szárny? :lol: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Szóval vélemény? :D Vagy szimplán amatőrök vagy csak hülyének néznek és le akarnak húzni :P Mellesleg ami szivattyúd behalt az csak sima volt vagy ilyen? http://www.vatera.hu/opel_astra_f_ablakmos..._162006246.html Egy vacsiúj Boschért ennyit én is adnék :lol: :D utángyári retek aminek visszaereszt a membránja majdnem ennyibe fáj errefelé :lol: és ami a vicc, hogy az utángyári Toprannak és Bosch szivattyúnak az elosztó-csatlakozójában van vagy 1 mm különbség -nehogy már át lehessen dugni rá a Boschét.. :( Meg kéne próbáld te is, hogy teszel egy nagy vasalódeszkát rá... :lol: Bárpult kérlek, bárpult.. :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Differenciál diagnózist kérnék: Adott egy 1.4 B Corsa, hűtőfolyadék 95 fokos, no fűtés. Szerintem radiátor csere de ha van más ötlet szívesen fogadom. Esetleg pár kép és szó a műszerfal lebontásáról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Differenciál diagnózist kérnék: Adott egy 1.4 B Corsa, hűtőfolyadék 95 fokos, no fűtés. Szerintem radiátor csere de ha van más ötlet szívesen fogadom. Esetleg pár kép és szó a műszerfal lebontásáról. Nem biztos hogy radiátorcsere, az durva lenne. Inkább a középkonzolban szétugrott a hideg-meleg szabályozó bowden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Differenciál diagnózist kérnék: Adott egy 1.4 B Corsa, hűtőfolyadék 95 fokos, no fűtés. Szerintem radiátor csere de ha van más ötlet szívesen fogadom. Esetleg pár kép és szó a műszerfal lebontásáról. Én is a hideg meleg csappantyúra ill az azt mozgató bovdenre tippelek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Differenciál diagnózist kérnék: Adott egy 1.4 B Corsa, hűtőfolyadék 95 fokos, no fűtés. Szerintem radiátor csere de ha van más ötlet szívesen fogadom. Esetleg pár kép és szó a műszerfal lebontásáról. Nem nyit áz á csáp. Csukott csapon meg nem jön be víz :lol: Még egy voks a nyitó bowdenes részlegre :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Nem nyit áz á csáp. Csukott csapon meg nem jön be víz :lol: Még egy voks a nyitó bowdenes részlegre :lol: A csapról jut eszembe. Ha klímás akkor még az az elektromos vízcsap is lehet gond nem csk a levegőt terelő csappantyú Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Köszi mindenkinek. Miként férek hozza legkönnyebben? Szerk: Pollenszűrő most volt cserélve de alig áramoltatja a levegőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Hóóóó álljunk meg, a vezérléscsere nem generál. Az inkább az időszakos karbantartás/szervíz volt. Ezek szerint a motor csak új gyűrűket kapott és megszűnt az olajevésed? Mennyi km van a kocsiban? Már engem is nagyon idegesít ez az olajzabálás. Ha egy gyűrűzéssel megoldható lenne akkor bele is vágnék. Dugyattyú is maradt a régi? Hengerfejhez szelepszár szimering stb nem is nyúltak? Édesapám ugyancsak C1.4SE motoros Astrája is ette az olajat de a kevés km-re (100ekm) tekintettel úgy gondoltuk,h talán elég lesz a szelepszár szimering csere, be is jött, a csere óta nem eszi. Ja, és mindez hengerfej leszedése nélkül történt, "csak" a vezérműtengely, hidrótőke, himbák lettek kiszedve, h a szerelő hozzáférjen a szimeringekhez. Neked mennyi km van az autódban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Édesapám ugyancsak C1.4SE motoros Astrája is ette az olajat de a kevés km-re (100ekm) tekintettel úgy gondoltuk,h talán elég lesz a szelepszár szimering csere, be is jött, a csere óta nem eszi. Ja, és mindez hengerfej leszedése nélkül történt, "csak" a vezérműtengely, hidrótőke, himbák lettek kiszedve, h a szerelő hozzáférjen a szimeringekhez. Neked mennyi km van az autódban? Óra szerint 133 de mikor megvettem 56ekm volt benne de már akkor is ette. Azóta nem is igen változott se jobban se kevésbé nem eszi az eltelt 77ekm ellenére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Óra szerint 133 de mikor megvettem 56ekm volt benne de már akkor is ette. Azóta nem is igen változott se jobban se kevésbé nem eszi az eltelt 77ekm ellenére. szerintem nálad is a szelepszár szimeringgel vannak a gondok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 szerintem nálad is a szelepszár szimeringgel vannak a gondok! Nekem is ez a gyanúm. ezt alátámasztja, hogy csak városban eszi nagyon ahol sokat gurulok motorfékkel amikor is nagyobb a szívóhatás. országúton folyamatosan haladva szinte semmit nem eszik az olajból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Megjavult az ablakmosóm :lol: (visszadugtam rá a csatlakozót :lol: ) Ennél bonyolultabb hibája ne legyen :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Megjavult az ablakmosóm :( (visszadugtam rá a csatlakozót :lol: ) Ennél bonyolultabb hibája ne legyen :D :lol: állat :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 :lol: állat :D Most mé'? cseréltem volna én is gömbcsuklót mint Zotya? :lol: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Köszi mindenkinek. Miként férek hozza legkönnyebben? Szerk: Pollenszűrő most volt cserélve de alig áramoltatja a levegőt. Flex? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Most mé'? cseréltem volna én is gömbcsuklót mint Zotya? :lol: :lol: Nem. Ő komplett féltengelyt cserélt. :( De az ilyen magátol megjavulós dolgok, nagyon X akták. Ki tudja meddig lesz jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Február11, 2010 Megoszt Elküldve Február11, 2010 Abból kifolyólag, hogy az a .... szivattyú elengedi a mosófolyadék nyomását, - és a lapátok a száraz ablakon járnak - fogok beszerelni egy kis kapcsolót, aztán én is tudom majd müködtetni függetlenül az elektronyikától. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts