Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Nekem is be kéne csövezni a hátsót, a motornál le van dugózva a hátramenő ág, cső egyáltalán nincs a kasztniban. A csövet már megvettem hozzá, csak be kéne fűzni, de nem tudom, pontosan hol megy. Addig megvan, hogy az A-oszlopban fel, az ajtók feletti csatornában végig, de abból a csatornából hol jön ki, azt nem tudom, mert nekem az a hátsó ajtónál elkanyarodik lefelé, semmi nyílás nincs, ahol kijöhetne a cső.

Nekem megvan az átvezető, és valami cső van az ajtók feletti csatornában, de úgyis kicserélem végig, ha esetleg megcsinálom (egyszer már eltört, ne azon a 3 méteres 16 éves gumicsövön múljon már a 3. tetőkárpitom :( :lol: )

5ajtósban nem 2 átvezető cső van? Lehet hogy a villannyal egy helyen meg be az ajtóba? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem megvan az átvezető, és valami cső van az ajtók feletti csatornában, de úgyis kicserélem végig, ha esetleg megcsinálom (egyszer már eltört, ne azon a 3 méteres 16 éves gumicsövön múljon már a 3. tetőkárpitom :( :lol: )

5ajtósban nem 2 átvezető cső van? Lehet hogy a villannyal egy helyen meg be az ajtóba? :lol:

Az ok, engem a jobb hátsó ajtó és az átvezető gumi közti rész érdekelne.

Link to comment
Megosztás:

Nekem megvan az átvezető, és valami cső van az ajtók feletti csatornában, de úgyis kicserélem végig, ha esetleg megcsinálom (egyszer már eltört, ne azon a 3 méteres 16 éves gumicsövön múljon már a 3. tetőkárpitom :D :( )

5ajtósban nem 2 átvezető cső van? Lehet hogy a villannyal egy helyen meg be az ajtóba? :lol:

nekem meg megvan végig a cső is, priccol is, meg minden.... csak éppen a hátsó ablaktörlő van kikötve :lol: , mert letörölné a helyéről a hátsó szárnyamat :D :D :D

Link to comment
Megosztás:

Szóval vélemény? :D

Vagy szimplán amatőrök vagy csak hülyének néznek és le akarnak húzni :P

Mellesleg ami szivattyúd behalt az csak sima volt vagy ilyen? http://www.vatera.hu/opel_astra_f_ablakmos..._162006246.html

Egy vacsiúj Boschért ennyit én is adnék :lol: :D utángyári retek aminek visszaereszt a membránja majdnem ennyibe fáj errefelé :lol: és ami a vicc, hogy az utángyári Toprannak és Bosch szivattyúnak az elosztó-csatlakozójában van vagy 1 mm különbség -nehogy már át lehessen dugni rá a Boschét.. :(

Meg kéne próbáld te is, hogy teszel egy nagy vasalódeszkát rá... :lol:

Bárpult kérlek, bárpult.. :D :D :D

Link to comment
Megosztás:

Differenciál diagnózist kérnék:

Adott egy 1.4 B Corsa, hűtőfolyadék 95 fokos, no fűtés. Szerintem radiátor csere de ha van más ötlet szívesen fogadom. Esetleg pár kép és szó a műszerfal lebontásáról.

Nem biztos hogy radiátorcsere, az durva lenne.

Inkább a középkonzolban szétugrott a hideg-meleg szabályozó bowden.

Link to comment
Megosztás:

Differenciál diagnózist kérnék:

Adott egy 1.4 B Corsa, hűtőfolyadék 95 fokos, no fűtés. Szerintem radiátor csere de ha van más ötlet szívesen fogadom. Esetleg pár kép és szó a műszerfal lebontásáról.

Nem nyit áz á csáp. Csukott csapon meg nem jön be víz :lol: Még egy voks a nyitó bowdenes részlegre :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hóóóó álljunk meg, a vezérléscsere nem generál. Az inkább az időszakos karbantartás/szervíz volt.

Ezek szerint a motor csak új gyűrűket kapott és megszűnt az olajevésed? Mennyi km van a kocsiban?

Már engem is nagyon idegesít ez az olajzabálás. Ha egy gyűrűzéssel megoldható lenne akkor bele is vágnék. Dugyattyú is maradt a régi? Hengerfejhez szelepszár szimering stb nem is nyúltak?

Édesapám ugyancsak C1.4SE motoros Astrája is ette az olajat de a kevés km-re (100ekm) tekintettel úgy gondoltuk,h talán elég lesz a szelepszár szimering csere, be is jött, a csere óta nem eszi. Ja, és mindez hengerfej leszedése nélkül történt, "csak" a vezérműtengely, hidrótőke, himbák lettek kiszedve, h a szerelő hozzáférjen a szimeringekhez. Neked mennyi km van az autódban?

Link to comment
Megosztás:

Édesapám ugyancsak C1.4SE motoros Astrája is ette az olajat de a kevés km-re (100ekm) tekintettel úgy gondoltuk,h talán elég lesz a szelepszár szimering csere, be is jött, a csere óta nem eszi. Ja, és mindez hengerfej leszedése nélkül történt, "csak" a vezérműtengely, hidrótőke, himbák lettek kiszedve, h a szerelő hozzáférjen a szimeringekhez. Neked mennyi km van az autódban?

Óra szerint 133 de mikor megvettem 56ekm volt benne de már akkor is ette. Azóta nem is igen változott se jobban se kevésbé nem eszi az eltelt 77ekm ellenére.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.