Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ma már az enyém is ment. Átment a műszakin. :D

Igaz 55 000 lett a vége, de két évre le van a gond. :D

Rengeteg embert ismerek kasznisok, autószerelők akik műszakiztatnak...ahhoz képest amit tőlük hallok, nem is volt sok az 55 ezer!

:lol: Miért, mitől kerül ennyibe a műszakiztatás nálatok(azon kivül, hogy már összevonták a zöldkártyával)!? Most nem tudok naprakész árat, de nálunk a ZK+műszaki cca.50Eur környékén megáll... :rolleyes:

szerk.:

Nem. Kézifékkötél, első fékbetétek, bal talpas csere volt. 25 a vizsgadíj, környzetvédelmi vizsgálattal, nem KPM nél, hanem Volánnál.

Kicsit drágább mint a KPM, de nem kötnek mindenbe bele.

Ja, szerelgetésekkel együtt! Igy már mindjárt más! :P

Link to comment
Megosztás:

Nem. Kézifékkötél, első fékbetétek, bal talpas csere volt. 25 a vizsgadíj, környzetvédelmi vizsgálattal, nem KPM nél, hanem Volánnál.

Kicsit drágább mint a KPM, de nem kötnek mindenbe bele.

nekem márciusba megy :rolleyes:

a kézifékkötél mennyi volt, az kell nekem is, futómű új, fékbetétek is, de a flexi csövet cserélnem kell (alul a kipufogónál)

neked le van zárva az AGR? azt ki kell szedni, ha megy zöldkártyára?? :D

Link to comment
Megosztás:

nekem márciusba megy :rolleyes:

a kézifékkötél mennyi volt, az kell nekem is, futómű új, fékbetétek is, de a flexi csövet cserélnem kell (alul a kipufogónál)

neked le van zárva az AGR? azt ki kell szedni, ha megy zöldkártyára?? :D

7700 volt a kézifékkötél. AGR lezárva, nem volt gond.

Link to comment
Megosztás:

...

Szerk: A hátsó ajtóknál milyen a gyári átvezető? Hol lehet olyat kapni? Bármely opel boltba?

Lehet kapni Opeles boltokban, ha legközelebb EPC közelében leszek, megmondom a számát is.

Ma már az enyém is ment. Átment a műszakin. :rolleyes:

Igaz 55 000 lett a vége, de két évre le van a gond. :D

De miért csak sárga?

Link to comment
Megosztás:

Fekete plakett: korszerűtlen, nem környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 0, 1, 3.

Piros színű plakett – korszerűtlen, kevésbé környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 2.

2.3. Kék színű plakett – korszerű, környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 4, 6, 7, 8.

2.4. Zöld színű plakett – korszerű, kiemelten környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 9, és az e fölöttiek.

Link to comment
Megosztás:

Én is köszi az infót.

De akkor most mi lesz a sárga pöttyös táblákkal, amik korlátozzák majd a behajtást a belvárosba pesten?

nem zöld zóna van? mondjuk a probléma akkor is élő...hacsak nem kitalálják h belülre csak a legújabbak mehetnek :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

A matricád. Tudnia kellene a zöldhöz tartotó környezetvédelmi értékeket is, nem?

Igen, átnéztem. Tudná, de most már nem csak sárga és zöld van. Az enyém besorolása, a forgalmiban 04. vagyis Euro II.es dizel.

Először nem voltak jók az értékek, és nem indították el a programot emiatt a műszaki állomáson. Szoltak a szerelőmnek, hogy csrélje ki

a porlasztócsúcsokat, mert ők próbáltak állitani az adagolon, de akkor meg nem volt alapjárat. :P

A szerelőm káromkodott egyet, bevitte a műhelybe, állitott az előtöltésen, és a füstcsavaron. Picit kopogósabb hangja lett, de nem veszélyes.

Tankolt bele Shell formula gázolajat, és pár liter benzint. Megkergette rendesen az autót, és láss csodát. Simán tudta a környezetvédelmi értékeket.

Ennyit a porlasztócsúcs cseréről. :lol:

Mindez annak köszönhető, hogy mivel nem nyomom ki a szemét, lerakódás volt a kipuffban. És mivel a mérésnél 20 mp. ig padlón nyomják neki,

kikormolta magábol a lerakódást. Na ez lett kipucolva a minőségi gázolaj, és benzin keverékkel.

Nekem tetszik ez a kék blanketta. :rolleyes:

Csak az a sárga műszakis matrica becsapós első ránézésre. Össze lehet keverni a régi sárga környezetvédelmissel. :D

Link to comment
Megosztás:

Igen, átnéztem. Tudná, de most már nem csak sárga és zöld van. Az enyém besorolása, a forgalmiban 04. vagyis Euro II.es dizel.

Először nem voltak jók az értékek, és nem indították el a programot emiatt a műszaki állomáson. Szoltak a szerelőmnek, hogy csrélje ki

a porlasztócsúcsokat, mert ők próbáltak állitani az adagolon, de akkor meg nem volt alapjárat. :lol:

A szerelőm káromkodott egyet, bevitte a műhelybe, állitott az előtöltésen, és a füstcsavaron. Picit kopogósabb hangja lett, de nem veszélyes.

Tankolt bele Shell formula gázolajat, és pár liter benzint. Megkergette rendesen az autót, és láss csodát. Simán tudta a környezetvédelmi értékeket.

Ennyit a porlasztócsúcs cseréről. :D

Mindez annak köszönhető, hogy mivel nem nyomom ki a szemét, lerakódás volt a kipuffban. És mivel a mérésnél 20 mp. ig padlón nyomják neki,

kikormolta magábol a lerakódást. Na ez lett kipucolva a minőségi gázolaj, és benzin keverékkel.

Nekem tetszik ez a kék blanketta. :rolleyes:

Csak az a sárga műszakis matrica becsapós első ránézésre. Össze lehet keverni a régi sárga környezetvédelmissel. :P

Enyém okosban lett megoldva... :D

Pont akkor ment zöldkártyát csinálni( elírtam az előbb bocsi) amikor volt 2-3 napos generál után... Hát inkább úgy döntöttünk hogy nem pörgetjük 5000es fordulatra akkor...

Link to comment
Megosztás:

Enyém okosban lett megoldva... :D

Pont akkor ment műszakira amikor volt 2-3 napos generál után... Hát inkább úgy döntöttünk hogy nem pörgetjük 5000es fordulatra akkor...

Ezt ma már nem tudod megcsinálni. Vagy ha igen, nem egyszerű. Zárt rendszer van, és figyelne egymásra is. Mindent a program szerint kell csinálni.

Minden második autót visszadobnak itt a zöldkártya miatt. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ezt ma már nem tudod megcsinálni. Vagy ha igen, nem egyszerű. Zárt rendszer van, és figyelne egymásra is. Mindent a program szerint kell csinálni.

Minden második autót visszadobnak itt a zöldkártya miatt. :rolleyes:

Mégcsak az autót se látta az aki csinálja a zöldkártyát...szóval megtudom csinálni :P

sőt...törött szélvédővel kapott műszakit... :D Bármit meg lehet csinálni.

Link to comment
Megosztás:

Most januárban? :rolleyes:

Neeeem.. Ez volt novemberben. ( zöldkártya )

Viszont amikor következőnek kelleni fog akkor már nem kell "okosságokhoz" folyamodni, mert kitűnő moci van benne, azt meg annyi időre had pörgessék meg.

Akkor meg nagyon új volt még a padlóhoz..

Akkor másra nem volt lehetőségem. Zöldkártya is kell, viszont a motort beégetni se akartuk.

Link to comment
Megosztás:

Neeeem.. Ez volt novemberben. ( zöldkártya )

Viszont amikor következőnek kelleni fog akkor már nem kell "okosságokhoz" folyamodni, mert kitűnő moci van benne, azt meg annyi időre had pörgessék meg.

Akkor meg nagyon új volt még a padlóhoz..

Akkor másra nem volt lehetőségem. Zöldkártya is kell, viszont a motort beégetni se akartuk.

Decemberben még nem volt ekkora macera. Ha akkor viszem, még a foliát sem kellett volna leszedni a két első oldalablakról. :D

Most is szoltak, hogy az akkumulátor nincs rögzítve. Véletlenül nem tettem vissza a rögzítést amikor töltöttem az akksit pár hónapja.

Benn volt a csomagtartóban. Mondták, hogy a KPM nél extrém esetben, emiatt is kivonathatják a forgalomból, mert veszélyes.

K...a anyjukat. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Decemberben még nem volt ekkora macera. Ha akkor viszem, még a foliát sem kellett volna leszedni a két első oldalablakról. :P

Most is szoltak, hogy az akkumulátor nincs rögzítve. Véletlenül nem tettem vissza a rögzítést amikor töltöttem az akksit pár hónapja.

Benn volt a csomagtartóban. Mondták, hogy a KPM nél extrém esetben, emiatt is kivonathatják a forgalomból, mert veszélyes.

K...a anyjukat. :rolleyes:

:D

aziiiiigen..... mennyekenk má a picsába..... Hogy lehetnek ekkora szemétládák..... Fóliázni akarom majd én is nyáron, de félek hogy megcsináltatom és utánna le is szedeti velem valami paraj..

moooocskos szemétládák... :D

Akkor az első oldalablakokra semmiféle fóliát nem is lehet feltenni mostmár??? :lol:

Amúgy lehet, hogy marad a Saab? :P

Link to comment
Megosztás:

:lol:

aziiiiigen..... mennyekenk má a picsába..... Hogy lehetnek ekkora szemétládák..... Fóliázni akarom majd én is nyáron, de félek hogy megcsináltatom és utánna le is szedeti velem valami paraj..

moooocskos szemétládák... :rolleyes:

Akkor az első oldalablakokra semmiféle fóliát nem is lehet feltenni mostmár??? :P

Amúgy lehet, hogy marad a Saab? :D

Ha normálisan műbizisen fóliázol senki nem szedeti le. Első oldalablakokra tetess áttetsző hővédőt, szélvédőre sötétített csíkot, hátra meg amilyet szeretnél.

Link to comment
Megosztás:

gyári központizárad van?

nekem utángyártott, de ugyanez volt nekem is :P

vagy behalt a moci, vagy nem kap áramot :lol: (nekem speckó az utóbbi volt) a gumiátvezetőben megtört a kábel.

vedd le a műanyag burkolatot, és nézz rá, mit is produkál! egyszerű mechamikus cucc az egész, ha a gombot be tudod nyomni, akkor nem nyomja oda a motor a zár elé a pöcköt (ugye milyen szakszavakat tudok :rolleyes: )

Na megvan a hibám...szorul a gomb, nem ugrik ki rendesen, igy nem tud a motor reteszelni kellőképpen....majd megkenem aztán jó lesz...azaz remélem :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.