Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Üzenet a bevándorlóknak:

A magyar határon a felirat nem "shalom", hanem Hegyeshalom, csak kiégtek a villanykörték!

:P

Partytájm.. :D :D

..Alapjáraton, meg úgy kopog, mintha valaki ütögetni a dobbetétet.

A második ötleted egész ígéretesen hangzik. Főleg, hogy nem is drága. :D

Értek én madzsar :lol: :D

Reméld, hogy az lesz, nekem akkor tűnt fel mikor jobban libegett a kaszni de sík terepen is hallatszott főleg kis sebességnél (1 alapjáraton). Úgy viszont ha áll és akkor is hallatszik erős a gyanú, hogy a váltóval van zizi, lehet esetleg a bolygóművel is valami.. :rolleyes:

Nem hát, nektek gyárilag adott az a lehetőség, hogy gond lehet a téli indítással. :P

Viszont nem fáj a szemünk a hibakódok olvasgatásába.. :P

Link to comment
Megosztás:

17 fokos garázsban nem is lehet észrevenni az etanolt induláskor. Olyan 5-fok alatt egyértelműen többet kell köszörülni, meg hidegen egy kicsit torpan, de 17 fokban nem hiszem, hogy az etanol hibája. Most indítottam -2 fokban egy hét állás után, felesben etanollal, és olyan 4-5 másodperc alatt elindult.

A hibát nem közvetlen az etanol hanem a hidegen beállás a garázsba okozta. Csak lehet mégis az etenol miatt több pára csapódott ki pl a gyertyákra mint benzinből és így sokkal-sokkal nehezebben indult. Ez csak egy elmélet. Majd meglátjuk a héten hogyan viselkedik. A többször ill. több hiba előjön akkor elfelejtem. Ezért is keztem csak 25%-al. Viszont érdekes a kipufogó szaga :rolleyes: Simán érezni, hogy etanol is van benne.

Link to comment
Megosztás:

Viszont nem fáj a szemünk a hibakódok olvasgatásába.. :lol:

Amikor a derékutcán vettem a termót, bent a srác beszélt 1 másikkal.... Elcsíptem belőle mondatokat: "-hibakódot sikerült már kiolvasni?? :rolleyes: -még nem.. :P "

:D Én csak vigyorogtam hogy mi az a hibakód... Számomra ismeretlen fogalom :P (nyelvtani baromságokba aki szeret belekötni annak inkább írom előre, hogy tudom mi az, csak elvont értelemben értettem :D Tömítő-Tömítés :D )

Link to comment
Megosztás:

Én csak vigyorogtam hogy mi az a hibakód... Számomra ismeretlen fogalom :D

Én is csak benyástulaj körökből hallottam felőle, hogy létezik ilyen extra is.. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

vagy izzít megfelelően, vagy nem..vagy megdermed a gázolaj vagy nem... Tiszta izgi :D

de idén -10ben 1 másodpercnél nem tekert még többet ;) :D :P

Olyan hidegban már az órák is késnek, lehet nem is egy másodperc, hanem egy perc volt. ;)

Partytájm.. :P :P

Értek én madzsar :P :D

Reméld, hogy az lesz, nekem akkor tűnt fel mikor jobban libegett a kaszni de sík terepen is hallatszott főleg kis sebességnél (1 alapjáraton). Úgy viszont ha áll és akkor is hallatszik erős a gyanú, hogy a váltóval van zizi, lehet esetleg a bolygóművel is valami.. :rolleyes:

Viszont nem fáj a szemünk a hibakódok olvasgatásába.. ;)

Jóvanna, te már többet ne találgassál! ;) Még a végén kiderül, hogy főtengelyes! :lol: De mondom, hogy a jobb első keréknél hallatszik! Vagy oda sugárzik ki a váltó? :D

Link to comment
Megosztás:

Jóvanna, te már többet ne találgassál! :P De mondom, hogy a jobb első keréknél hallatszik! Vagy oda sugárzik ki a váltó? :rolleyes:

Talán még toronycsapágy, szilentek, khm.. :D

Link to comment
Megosztás:

A hibát nem közvetlen az etanol hanem a hidegen beállás a garázsba okozta. Csak lehet mégis az etenol miatt több pára csapódott ki pl a gyertyákra mint benzinből és így sokkal-sokkal nehezebben indult. Ez csak egy elmélet. Majd meglátjuk a héten hogyan viselkedik. A többször ill. több hiba előjön akkor elfelejtem. Ezért is keztem csak 25%-al. Viszont érdekes a kipufogó szaga :P Simán érezni, hogy etanol is van benne.

Ezért jobb nyáron kezdeni a tesztüzemet, és ahogy jön a tél, el lehet találni azt a pontot, amikor már nem érdemes keverni. Nekem eddíg -4-ben ment gond nélkül. Most hogy ilyen hidegek voltak meg nem voltam itthon.

Amikor a derékutcán vettem a termót, bent a srác beszélt 1 másikkal.... Elcsíptem belőle mondatokat: "-hibakódot sikerült már kiolvasni?? :rolleyes: -még nem.. :lol: "

:D Én csak vigyorogtam hogy mi az a hibakód... Számomra ismeretlen fogalom :P

Én meg azon szoktam vigyorogni, hogy.: izzítsál kétszer, akkor többnyire elindul! :D

Link to comment
Megosztás:

Olyan hidegban már az órák is késnek, lehet nem is egy másodperc, hanem egy perc volt. :P

Jóvanna, te már többet ne találgassál! :D Még a végén kiderül, hogy főtengelyes! :D De mondom, hogy a jobb első keréknél hallatszik! Vagy oda sugárzik ki a váltó? :rolleyes:

Szerelő fejéhez is vágnám mind a négy nyárigumimat, ha annyi ideig indítana reggel :P de komolyra fordulva amúgy tényleg nagyon rövid idő még kúva hidegben is az indítás. Eleinte el sem hittem, hogy az enyém tud ilyet :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én meg azon szoktam vigyorogni, hogy.: izzítsál kétszer, akkor többnyire elindul! :P

Én meg azon mikor a pdtdicrdtiwrc kócmócpócwágen erőltetve fullgázon nem akar bepöccenni.. :D

Mindegy, csak a féltengelytől kifele legyen! :lol:

Lehet még kerékcsapágy is :D az is adhat ropogó hangot.. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Amikor a derékutcán vettem a termót, bent a srác beszélt 1 másikkal.... Elcsíptem belőle mondatokat: "-hibakódot sikerült már kiolvasni?? :rolleyes: -még nem.. :lol: "

:D Én csak vigyorogtam hogy mi az a hibakód... Számomra ismeretlen fogalom :P (nyelvtani baromságokba aki szeret belekötni annak inkább írom előre, hogy tudom mi az, csak elvont értelemben értettem :D Tömítő-Tömítés :D )

Ne vigyorogj....ma én is kaptam egy INSP-et. Vagy izzó vagy víz az üzemanyagszűrőben... :P

Link to comment
Megosztás:

Én meg azon mikor a pdtdicrdtiwrc kócmócpócwágen erőltetve fullgázon nem akar bepöccenni.. :P

Lehet még kerékcsapágy is :lol: az is adhat ropogó hangot.. :rolleyes:

Erről jut eszembe, a főnök feleségénak a Pólójával hoztam el a fétengelyt, nem hittem volna, hogy ilyen erő van benne. Párszor megfütyültettem a gumikat. :D Az enyém nem pörög ki ilyen könnyen.

kerékcsapágy...az állítólag morog, nem kopog. De végülis mindenképpen cserélnem kell a talpasokat is, kormánymű ,meg a stab. bekötését is, mert cefetül néznek ki, így nem megy átt a műszakin. Csak most így hirtelen sok lenne minden. A talpas pölö még gyári, szegecselt.

Link to comment
Megosztás:

Ne vigyorogj....ma én is kaptam egy INSP-et. Vagy izzó vagy víz az üzemanyagszűrőben... :P

:D De jó, hogy nem fáraszt engem ilyenekkel az enyém

vagy csak én vagyok túl maradi... :rolleyes:

Jólvan na...leesett:D

eeeelőfordul :D :D (velem pl rohadt soxor)

---------

Egy gyökér ügyfél telepakolta az asztalomat......... :P :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Na megvolt a nagy biztosítási kárfelmérés...hát nem nyugtattak meg...lehet szurkolni hogy ne gazdasági totálkárra hozzák ki :P De ez hamarosan kiderül...

Hú várjál csak, pontosan mi is volt a szituáció? :rolleyes:

:Egy gyökér ügyfél telepakolta az asztalomat......... :lol: :D :P

Mivel? :D

Link to comment
Megosztás:

kerékcsapágy...az állítólag morog, nem kopog. A talpas pölö még gyári, szegecselt.

Akkor ne csodálkozz :P nekem kb 7-8 éves korában voltak cserélve, utána úgy jó 2 évre, aztán most műszakin jelezték, hogy nem a legtutibbak de ilyen használat mellett még kibírnak valamennyit :D mindegy, amint lesz érvényes forgalmim viszem a cimbihez azt csere.. :rolleyes:

Egyébként műszaki és külső esztétikai állapotát tekintve meg voltak vele irigykedve :D és ezt maga az nkh-s vizsgabiztos közölte.. :P :lol:

Link to comment
Megosztás:

Akkor ne csodálkozz :P nekem kb 7-8 éves korában voltak cserélve, utána úgy jó 2 évre, aztán most műszakin jelezték, hogy nem a legtutibbak de ilyen használat mellett még kibírnak valamennyit :D mindegy, amint lesz érvényes forgalmim viszem a cimbihez azt csere.. :P

Egyébként műszaki és külső esztétikai állapotát tekintve meg voltak vele irigykedve :D és ezt maga az nkh-s vizsgabiztos közölte.. :P :D

Nem csodálkozom, csak én, meg mások is 99%-ban féltengelycsuklóra gyanakodtak.

1 táskával(utazó), meg 1 szatyorral... De a monitoromat majdnem lelöki... :D és idegesít...

Na jó, de mi volt a táskában? :rolleyes: :lol:

Link to comment
Megosztás:

De végülis mindenképpen cserélnem kell a talpasokat is, kormánymű ,meg a stab. bekötését is, mert cefetül néznek ki, így nem megy átt a műszakin. Csak most így hirtelen sok lenne minden. A talpas pölö még gyári, szegecselt.

Ennyi gyanús alkatrész és te mindjárt a féltengelyt kaptad szét ...

Nem csodálkozom, csak én, meg mások is 99%-ban féltengelycsuklóra gyanakodtak.

Jól megvezettek :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hát ha egyszer ezt tudtam szerezni olcsón a bontóban. :lol: De most legalább ezt kihúztam a listából. :P

Nekem meg elkéne egy középboxba való hátsó ülés felől eső hamutartó mert az enyémé el van törve és nem marad a fedél a helyén :rolleyes: de 5 év alatt képtelen voltam beszerezni egyet.. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.