Breki Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 Úgy írják a nagykönyvben, hogy felfüggesztés gömbcsapszeg. Ott van közvetlenül a féktárcsa mögött, a gumiharang alatt. Koronás anya fogja sasszeggel biztosítva. És a féltengely végére akarok ránézni, mert szerintem az kopott meg, azért morog kanyarban. Azt hívjuk talpasnak :lol: :lol:
zotya975 Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 Azt hívjuk talpasnak :P :lol: Na jó, akkor a talpast nem bírtam kivenni. :lol: De először 30-as dugókulcsot szerzek. :lol:
Opeles90 Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 Úgy írják a nagykönyvben, hogy felfüggesztés gömbcsapszeg. Ott van közvetlenül a féktárcsa mögött, a gumiharang alatt. Koronás anya fogja sasszeggel biztosítva. És a féltengely végére akarok ránézni, mert szerintem az kopott meg, azért morog kanyarban. Jó lett. :P Köszi :lol: A zene annyira tetszik...amikor meghallottam egyből rájöttem: Ez kell nekem..erre kell videót csinálni. Mert már régóta kerestem valami zenét. A we are the championst meg nem engedte feltenni... :lol: vagyis fent volt de nem volt zene
Breki Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 Na jó, akkor a talpast nem bírtam kivenni. :lol: De először 30-as dugókulcsot szerzek. :lol: Brico-ban egy ezres a fél colos
Novy Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 nekem egyiken sem érte el a sima... kilehet ütni a gömbfejet, de akkor mindjárt cserélni is lehet, mert tuti nem marad épen. Én úgy szedtem ki, hogy a kinyomóval megfeszítettem, majd odakoppintottam az öntvénynek. Simán kipattant. Sztem az a talpas amiről beszélsz, az kijön kinyomó nélkül is. Az öntvénynél kell odaverni neki ( célszerű 2 kalapácsot használni) Épp kérdezni akartam, hogy a féltengelyhez minek kiszedni a kormánygömbfejet? A talpast kiütöd, stab bekötést lekapod és éppen el lehet húzni annyira a gólyalábat, hogy a féltengely kicsússzon... Azt hívjuk talpasnak :lol: :lol: :lol: :P már linkeltem is be képeket a folyamatról.
dita Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 Nah régebben még mondtam, hogy csinálni fogok a generálozás utáni képekből 1 videót. Egy kis "tisztelgés" a drágámnak :lol: Nekem is tetszik! :lol:
dita Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 Te "beszólós" Zoli, miért nem tanulsz? :lol: Na, majd kitalálok valamit amivel hatni lehet rád! :lol:
zotya975 Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 Brico-ban egy ezres a fél colos Kösz, holnap lehet meg is nézem. :lol: :lol: :P már linkeltem is be képeket a folyamatról. Hol is van? :lol:
Novy Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 Kösz, holnap lehet meg is nézem. :lol: Hol is van? :lol: http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=cc4f7661c...&aid=150223
Opeles90 Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 Nekem is tetszik! :lol: :lol: Örülök neki, te kis Konyhatündér :lol: :lol: :P Készül készül? :lol:
zotya975 Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=cc4f7661c...&aid=150223 Kösz közben megtaláltam én is. Pontosan hogy is jött ki? Valaki eltakarja egy nagykalapáccsal a lényeget. :lol:
Novy Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 Kösz közben megtaláltam én is. Pontosan hogy is jött ki? Valaki eltakarja egy nagykalapáccsal a lényeget. :lol: befujod csavarlazítóval, aztán kihúzod a biztosítót,lepucolod a menetet lecsavarod a csavart, ha mákod van akkorlejön, ha nem akkor forogni fog... akkor alá kell támasztani, és ráengedni a kocsit. ha lentvan a csavar, egy kisebb kalapácsot odateszel ugy ahogy a képen látni, és azt ütöd másikkal. de legelőször a nagy anyát vedd le, még a kereket se vedd le.
dita Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 de aktív ma vki :lol: mééé, már ez is baj? :lol: :lol: :lol: Örülök neki, te kis Konyhatündér :P :P :lol: Készül készül? ;) Alakul! :D
zotya975 Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 befujod csavarlazítóval, aztán kihúzod a biztosítót,lepucolod a menetet lecsavarod a csavart, ha mákod van akkorlejön, ha nem akkor forogni fog... akkor alá kell támasztani, és ráengedni a kocsit. ha lentvan a csavar, egy kisebb kalapácsot odateszel ugy ahogy a képen látni, és azt ütöd másikkal. de legelőször a nagy anyát vedd le, még a kereket se vedd le. Aha akkor befeszítem a kiskalapács hegyes részét a talpas, és az öntvény közé? És üthetem nyugodtan? Aztán el tudom annyira húzni a rugóstagot, hogy lehúzom az agyat a féltengelyről? Mert először nem karom kihúzni a váltóból, csak ránézni a végére.
hening Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 Aha akkor befeszítem a kiskalapács hegyes részét a talpas, és az öntvény közé? És üthetem nyugodtan? Aztán el tudom annyira húzni a rugóstagot, hogy lehúzom az agyat a féltengelyről? Mert először nem karom kihúzni a váltóból, csak ránézni a végére. Nem közé kell tenni. Az öntvényt kell ütni.
Opeles90 Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 Alakul! :lol: Nagyon helyes :lol: Biztos jól főzöl :P Majd 1szer megvendégelsz? :lol: ( most meghívattam magam, de bunkó vagyok :lol: )
Novy Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 mééé, már ez is baj? :lol: :lol: nem :P Aha akkor befeszítem a kiskalapács hegyes részét a talpas, és az öntvény közé? És üthetem nyugodtan? Aztán el tudom annyira húzni a rugóstagot, hogy lehúzom az agyat a féltengelyről? Mert először nem karom kihúzni a váltóból, csak ránézni a végére. Nem közé kell tenni. Az öntvényt kell ütni.
dita Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 Nagyon helyes :lol: Biztos jól főzöl :P Majd 1szer megvendégelsz? :lol: ( most meghívattam magam, de bunkó vagyok :lol: ) Msn este! :lol: Mert már télleg túllépem a napi max. limitet. :lol:
Opeles90 Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 Msn este! :lol: Mert már télleg túllépem a napi max. limitet. :lol: Okés :P
zotya975 Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 Nem közé kell tenni. Az öntvényt kell ütni. Kösz, kezd összeállni a kép, holnap öszerakom, elzúgok 30-as dugókulcsért aztán megint szétszedem. Gondolom hamár kihúzom a féltengelyt szimeringet/tömítést is érdemes ott cserélni nemigaz?
Novy Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 Kösz, kezd összeállni a kép, holnap öszerakom, elzúgok 30-as dugókulcsért aztán megint szétszedem. Gondolom hamár kihúzom a féltengelyt szimeringet/tömítést is érdemes ott cserélni nemigaz? nem árt... majd írd le a tapasztalatodat, a félteng kirántásáról. kolléga úgy csinálta, hogy megfogta és rántott rajta egy kicsit, nem mozdult, forgatott rajta egy kicsit, megint rántott, akkor már kijött. FG is írta, hogy nem szabad nagyon rángatni, mert ha megszorula biztosíó gyűrűje, akkor csecs van.
zotya975 Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 nem árt... majd írd le a tapasztalatodat, a félteng kirántásáról. kolléga úgy csinálta, hogy megfogta és rántott rajta egy kicsit, nem mozdult, forgatott rajta egy kicsit, megint rántott, akkor már kijött. FG is írta, hogy nem szabad nagyon rángatni, mert ha megszorula biztosíó gyűrűje, akkor csecs van. Úgy olvastam a könyvben, hogy be kell feszíteni pölö egy gumiszerelő vasat a "kardáncsuklóház" és a "diferenciálmű" közé, és arra kell rácsapni, és kiugrik a biztosítógyűrű. Néztem a vaterán féltengelyeket, van is olyan 6-8 ezer körül, de nem merem addíg megrendelni amíg meg nem nézem a végét, tényleg az kopott-e el. Jobbára kanyarban morog, és felemelve a kerék nem akad, kattog, szerintem az lesz az és nem a csapágy. Csak így szar szerelni, hogy csak hétvégén vagyok itthon aztán ha nem sikerül szombat délelőtt megvenni ami kell várhatok a következő hétvégéig.
Novy Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 Úgy olvastam a könyvben, hogy be kell feszíteni pölö egy gumiszerelő vasat a "kardáncsuklóház" és a "diferenciálmű" közé, és arra kell rácsapni, és kiugrik a biztosítógyűrű. Néztem a vaterán féltengelyeket, van is olyan 6-8 ezer körül, de nem merem addíg megrendelni amíg meg nem nézem a végét, tényleg az kopott-e el. Jobbára kanyarban morog, és felemelve a kerék nem akad, kattog, szerintem az lesz az és nem a csapágy. Csak így szar szerelni, hogy csak hétvégén vagyok itthon aztán ha nem sikerül szombat délelőtt megvenni ami kell várhatok a következő hétvégéig. félteng kattogni szokott, mikor kimegy csapágy szokása morogni
zotya975 Elküldve Január16, 2010 Elküldve Január16, 2010 félteng kattogni szokott, mikor kimegy csapágy szokása morogni Hát ez egyenesben kattog, meg kanyarban morog. De érdekes, mert van amikor alapjáraton is kattogott ahogy a motor rezonállt, aztén felpörgettem és elhallgatott. Először arra gondoltam, hogy a dobbetét eltörött, és az mozog, vagy ér hozzá a kerékhez, de nem az nem mozog. Egyenesen menve sima úton csönd van, rossz úton néha kattan egyet, aztán amikor alászedem bal kanyarban morog-nyikororog, meg darál de úgy, hogy rossz hallgatni. Figyelmár nézem itt a a képen a végét ahol a koronásanya van hol tud az megkopni? Vagy a csuklórésznél?
Recommended Posts