Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Úgy írják a nagykönyvben, hogy felfüggesztés gömbcsapszeg. Ott van közvetlenül a féktárcsa mögött, a gumiharang alatt. Koronás anya fogja sasszeggel biztosítva. És a féltengely végére akarok ránézni, mert szerintem az kopott meg, azért morog kanyarban.

Azt hívjuk talpasnak :lol: :lol:

Elküldve
Úgy írják a nagykönyvben, hogy felfüggesztés gömbcsapszeg. Ott van közvetlenül a féktárcsa mögött, a gumiharang alatt. Koronás anya fogja sasszeggel biztosítva. És a féltengely végére akarok ránézni, mert szerintem az kopott meg, azért morog kanyarban.

Jó lett. :P

Köszi :lol:

A zene annyira tetszik...amikor meghallottam egyből rájöttem: Ez kell nekem..erre kell videót csinálni. Mert már régóta kerestem valami zenét. A we are the championst meg nem engedte feltenni... :lol: vagyis fent volt de nem volt zene

Elküldve
nekem egyiken sem érte el a sima...

kilehet ütni a gömbfejet, de akkor mindjárt cserélni is lehet, mert tuti nem marad épen. Én úgy szedtem ki, hogy a kinyomóval megfeszítettem, majd odakoppintottam az öntvénynek. Simán kipattant.

Sztem az a talpas amiről beszélsz, az kijön kinyomó nélkül is. Az öntvénynél kell odaverni neki ( célszerű 2 kalapácsot használni)

Épp kérdezni akartam, hogy a féltengelyhez minek kiszedni a kormánygömbfejet? A talpast kiütöd, stab bekötést lekapod és éppen el lehet húzni annyira a gólyalábat, hogy a féltengely kicsússzon...

Azt hívjuk talpasnak :lol: :lol:

:lol: :P

már linkeltem is be képeket a folyamatról.

Elküldve
Nah régebben még mondtam, hogy csinálni fogok a generálozás utáni képekből 1 videót.

Egy kis "tisztelgés" a drágámnak :lol:

Nekem is tetszik! :lol:

Elküldve
Kösz közben megtaláltam én is. Pontosan hogy is jött ki? Valaki eltakarja egy nagykalapáccsal a lényeget. :lol:

befujod csavarlazítóval, aztán kihúzod a biztosítót,lepucolod a menetet lecsavarod a csavart, ha mákod van akkorlejön, ha nem akkor forogni fog... akkor alá kell támasztani, és ráengedni a kocsit.

ha lentvan a csavar, egy kisebb kalapácsot odateszel ugy ahogy a képen látni, és azt ütöd másikkal.

de legelőször a nagy anyát vedd le, még a kereket se vedd le.

Elküldve
de aktív ma vki :lol:

mééé, már ez is baj? :lol: :lol:

:lol: Örülök neki, te kis Konyhatündér :P :P :lol: Készül készül? ;)

Alakul! :D

Elküldve
befujod csavarlazítóval, aztán kihúzod a biztosítót,lepucolod a menetet lecsavarod a csavart, ha mákod van akkorlejön, ha nem akkor forogni fog... akkor alá kell támasztani, és ráengedni a kocsit.

ha lentvan a csavar, egy kisebb kalapácsot odateszel ugy ahogy a képen látni, és azt ütöd másikkal.

de legelőször a nagy anyát vedd le, még a kereket se vedd le.

Aha akkor befeszítem a kiskalapács hegyes részét a talpas, és az öntvény közé? És üthetem nyugodtan? Aztán el tudom annyira húzni a rugóstagot, hogy lehúzom az agyat a féltengelyről? Mert először nem karom kihúzni a váltóból, csak ránézni a végére.

Elküldve
Aha akkor befeszítem a kiskalapács hegyes részét a talpas, és az öntvény közé? És üthetem nyugodtan? Aztán el tudom annyira húzni a rugóstagot, hogy lehúzom az agyat a féltengelyről? Mert először nem karom kihúzni a váltóból, csak ránézni a végére.

Nem közé kell tenni. Az öntvényt kell ütni.

Elküldve
mééé, már ez is baj? :lol: :lol:

nem :P

Aha akkor befeszítem a kiskalapács hegyes részét a talpas, és az öntvény közé? És üthetem nyugodtan? Aztán el tudom annyira húzni a rugóstagot, hogy lehúzom az agyat a féltengelyről? Mert először nem karom kihúzni a váltóból, csak ránézni a végére.

Nem közé kell tenni. Az öntvényt kell ütni.
Elküldve
Nagyon helyes :lol:

Biztos jól főzöl :P Majd 1szer megvendégelsz? :lol: ( most meghívattam magam, de bunkó vagyok :lol: )

Msn este! :lol: Mert már télleg túllépem a napi max. limitet. :lol:

Elküldve
Nem közé kell tenni. Az öntvényt kell ütni.

Kösz, kezd összeállni a kép, holnap öszerakom, elzúgok 30-as dugókulcsért aztán megint szétszedem. Gondolom hamár kihúzom a féltengelyt szimeringet/tömítést is érdemes ott cserélni nemigaz?

Elküldve
Kösz, kezd összeállni a kép, holnap öszerakom, elzúgok 30-as dugókulcsért aztán megint szétszedem. Gondolom hamár kihúzom a féltengelyt szimeringet/tömítést is érdemes ott cserélni nemigaz?

nem árt... majd írd le a tapasztalatodat, a félteng kirántásáról.

kolléga úgy csinálta, hogy megfogta és rántott rajta egy kicsit, nem mozdult, forgatott rajta egy kicsit, megint rántott, akkor már kijött.

FG is írta, hogy nem szabad nagyon rángatni, mert ha megszorula biztosíó gyűrűje, akkor csecs van.

Elküldve
nem árt... majd írd le a tapasztalatodat, a félteng kirántásáról.

kolléga úgy csinálta, hogy megfogta és rántott rajta egy kicsit, nem mozdult, forgatott rajta egy kicsit, megint rántott, akkor már kijött.

FG is írta, hogy nem szabad nagyon rángatni, mert ha megszorula biztosíó gyűrűje, akkor csecs van.

Úgy olvastam a könyvben, hogy be kell feszíteni pölö egy gumiszerelő vasat a "kardáncsuklóház" és a "diferenciálmű" közé, és arra kell rácsapni, és kiugrik a biztosítógyűrű. Néztem a vaterán féltengelyeket, van is olyan 6-8 ezer körül, de nem merem addíg megrendelni amíg meg nem nézem a végét, tényleg az kopott-e el. Jobbára kanyarban morog, és felemelve a kerék nem akad, kattog, szerintem az lesz az és nem a csapágy. Csak így szar szerelni, hogy csak hétvégén vagyok itthon aztán ha nem sikerül szombat délelőtt megvenni ami kell várhatok a következő hétvégéig.

Elküldve
Úgy olvastam a könyvben, hogy be kell feszíteni pölö egy gumiszerelő vasat a "kardáncsuklóház" és a "diferenciálmű" közé, és arra kell rácsapni, és kiugrik a biztosítógyűrű. Néztem a vaterán féltengelyeket, van is olyan 6-8 ezer körül, de nem merem addíg megrendelni amíg meg nem nézem a végét, tényleg az kopott-e el. Jobbára kanyarban morog, és felemelve a kerék nem akad, kattog, szerintem az lesz az és nem a csapágy. Csak így szar szerelni, hogy csak hétvégén vagyok itthon aztán ha nem sikerül szombat délelőtt megvenni ami kell várhatok a következő hétvégéig.

félteng kattogni szokott, mikor kimegy

csapágy szokása morogni

Elküldve
félteng kattogni szokott, mikor kimegy

csapágy szokása morogni

Hát ez egyenesben kattog, meg kanyarban morog. De érdekes, mert van amikor alapjáraton is kattogott ahogy a motor rezonállt, aztén felpörgettem és elhallgatott. Először arra gondoltam, hogy a dobbetét eltörött, és az mozog, vagy ér hozzá a kerékhez, de nem az nem mozog. Egyenesen menve sima úton csönd van, rossz úton néha kattan egyet, aztán amikor alászedem bal kanyarban morog-nyikororog, meg darál de úgy, hogy rossz hallgatni. Figyelmár nézem itt a a képen a végét ahol a koronásanya van hol tud az megkopni? Vagy a csuklórésznél?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.