Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

egy elég. de ha sok van, nem árt egy tartalék. :lol:)

Ha nincs közelebb neked senki aki tudna adni akkor P.Ü.ben dobj egy címet és holnap feldobom egy borítékban.. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kérdés ha megyek az autóval és visszaengedem a gázt a műszerfal hátától halom hogy csobog a víz.

Szerintetek? 1995-os 1.6 astra

Már próbánál hallottam hogy valami folyik az autóban nem tudom meg merjem-e venni.

Mi lehet ez? :lol:

Valószínűleg levegős a hűtőrendszere. Nem feltétlenül jelent rosszat, de alaposan meg kell nézni, nem hengerfejes-e, mert az is tud ilyet okozni.

Link to comment
Megosztás:

Valószínűleg levegős a hűtőrendszere. Nem feltétlenül jelent rosszat, de alaposan meg kell nézni, nem hengerfejes-e, mert az is tud ilyet okozni.

Hát mondjuk a szelepdekli alól vagy a hengerfej alól folyik az olaj. Nem tudom honnan mert letöröltem mentem vele kb 60km utána megnéztem és semmi. + az injektor hátulja is olajos

Link to comment
Megosztás:

Hát mondjuk a szelepdekli alól vagy a hengerfej alól folyik az olaj. Nem tudom honnan mert letöröltem mentem vele kb 60km utána megnéztem és semmi. + az injektor hátulja is olajos

Ha most az a kérdés hogy ezt megvedd -e akkor a rövidebbik választ bökném :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tiv! Válasz p.ü. ment.. ;) Ja, közben felvettelek msn-re is... :P

--------------------------------------------------------

Én meg jól becoptam, vettem egy Tp-link TD8816-os modemet mert végre itt vigyorog az 5 megás netem vége :lol: :lol: csak a modem nem támogatja az Annex B üzemmódot -hiányzik a tipusszám végéről az a "B" úgyhogy vihetem vissza azt jó szerencsével kicserélik :lol: még jó, hogy hagytam némi adatot a mobilvackomon.. :lol: :lol: :P

Link to comment
Megosztás:

De pl honnan lehet tudni, hogy blokkol? Honnan lehet tudni, hogy 3 hét múlva nem kapsz csekket?

Nem kötekedni akarok, tényleg érdekel.

Szerk: néztem youtube-on videókat ahol ilyeneket tesztelnek, és sokszor 400méter távolságnál már hiába van kütyü, a radar beméri.

Egyrészt visszajelez, amikor blokkol, természetesen az a legnagyobb bizonyíték, hogy nem kapsz csekket. Most nemtom belinkelni, de ha megtalálom, akkor megteszem. 1 győri csapat csinált ilyen méréseket, amivel a legkülönbözőbb mérőberendezésekkel próbálták bemérni a lézerblokkolóval felszerelt autót, én ebből szűrtem le a lényeget, hogy az itthoni lézermérő műszereket az én lézerblokkolóm is a legvégsőkig tudja blokkolni. Ami még biztonságérzetet ad, az az, hogy 1 ismerősömnek már másfél éve van ilyen az autójában és azóta nem kapott csekket(kb 20x blokkolt ezalatt). Lehet, hogy tévedésből írtad a radar szót, azt nem szabad/lehet blokkolni, de az csak az autópályán van a fix helyeken.

Link to comment
Megosztás:

Egyrészt visszajelez, amikor blokkol, természetesen az a legnagyobb bizonyíték, hogy nem kapsz csekket. Most nemtom belinkelni, de ha megtalálom, akkor megteszem. 1 győri csapat csinált ilyen méréseket, amivel a legkülönbözőbb mérőberendezésekkel próbálták bemérni a lézerblokkolóval felszerelt autót, én ebből szűrtem le a lényeget, hogy az itthoni lézermérő műszereket az én lézerblokkolóm is a legvégsőkig tudja blokkolni. Ami még biztonságérzetet ad, az az, hogy 1 ismerősömnek már másfél éve van ilyen az autójában és azóta nem kapott csekket(kb 20x blokkolt ezalatt). Lehet, hogy tévedésből írtad a radar szót, azt nem szabad/lehet blokkolni, de az csak az autópályán van a fix helyeken.

Értem. Igazából érdekes a dolog. Rohadt drága és nem tudom megéri-e, mármint mennyire 100%-os. Persze aki sokat megy gyorsan annak biztos megéri.

Link to comment
Megosztás:

Értem. Igazából érdekes a dolog. Rohadt drága és nem tudom megéri-e, mármint mennyire 100%-os. Persze aki sokat megy gyorsan annak biztos megéri.

másfél hónapig féltem amikor 140el elsüvítettem(országúton) egy polo mellett ami szemben állt velem az út mellett még a generál előtt... :P

Polobol szoktak itt mérni,trafóból, ignisből, meg wagonR-ből.... :lol: én csak néha megyek gyorsan, de akkor nagyon... :lol: Városban meg... hát városban általában tartom az 50et. :lol:

Pályán meg hogy is van? 150ig nem büntetnek? 150 fölött meg minek menjek... felesleges, elég ott a 130-140

Link to comment
Megosztás:

másfél hónapig féltem amikor 140el elsüvítettem(országúton) egy polo mellett ami szemben állt velem az út mellett még a generál előtt... :lol:

Polobol szoktak itt mérni.... :lol: én csak néha megyek gyorsan, de akkor nagyon... :lol: Városban meg... hát városban általában tartom az 50et. :lol:

:P azt hogy kell? :P :lol: :D nem emlékszem mikor próbáltam utoljára ;)

Link to comment
Megosztás:

jááh a piros csík a km-órán ami azt jelenti húzzam a kettest? :P :lol:

háááát... igen ott már nem árt ha 2esben van, vagy 3masban... :lol: Bár nekem volt hogy 40nél 5ösben volt amikor még nagyon szépen bántam vele :lol: Nem mintha most nem bánnék vele szépen, de azért nem olyan alacsony fordulaton megyek :lol:

mekkora élmény lehet, váá

Jó is az :P Bár volt már olyan hogy mentem..láttam üres az út, gondoltam úgyse lesz sehol se rendőr, vissza 3.-ba és nyomtam neki 90ig.. :lol: aztán mi állt a legközelebbi kereszteződésben? egy rendőr Octavia.. azt hittem hogy jönni fognak utánnam ;) de szartak bele

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlök mindenkit!

Már elég régóta (tavaly ősz óta) mindennapos olvasója vagyok a fórumnak, úgyhogy gondoltam, itt az ideje, hogy beköszönjek mindenkinek. Szóval sziasztok! :lol:

Amúgy olyan jogalapon írok a fórumra, hogy egy F Astra boldog tulajdonosa vagyok, melynek bővebb specifikációi az aláírásomban találhatóak. Amúgy az autókhoz a hozzáértési szintem közepes, szóval ritkán keverem össze a kuplungot a fékkel, és mindig van elég olaj a kiegyenlítő tartályban... :lol: Komolyra fordítva, ha kell, megcsinálok sokmindent a kocsin, de kevés kivétellel ehhez nekem meg kell mondani, hogy mit hol keressek, és hogy nyúljak hozzá. Ha van pontos leírás, akkor nehezen barmolok el bármit is, ha pedig nincs, inkább nem bántom azt, ami amúgy is működik. :lol: Mindenesetre szeretem az Opelomat, és igyekszem törődni vele, a legjobbat nyújtani neki, amennyire csak lehet.

Nagyon sokat tanultam a fórum olvasgatásának hatására már, és mondhatni sokat köszönhetek az itt fórumozóknak, még ha nem is ismerjük egymást egyáltalán. :P

Majd még biztos írok valamikor. Vannak a kocsival apróbb gondok, amikre rákérdeznék most, de persze amikor épp postot írok, akkor egy sem jut eszembe. :lol: De azok a kérdések amúgy sem ebbe a topikba valóak. Szóval további szép napot mindenkinek, és jövök még!

Link to comment
Megosztás:

Jó, ha látom előre szenvedés van előttem akkor én is bevágom négybe aztán alapjáraton csordogálok utánuk. Azt mondjuk külön bírom amikor előttem áll a nép-elindul-nagy gáz-5m után fék-megáll. és ezt előről. Ott simán egyesben alapjáraton megyek mögötte, a fékre rá se kell lépnem, nézem a tükröt, és látom hogy a mögöttem levő is rámmászik-megáll-lemarad-rámmászik-megáll... :lol: :lol: :P

Zoliiii... nem lehet mindig élményből járni :lol: van hogy csak menés, vagy mászás van. (ezt pont annak mondom aki még biztos nem látott dugót... elvégre nem olyan környéken lakik :lol: :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlök mindenkit!

Már elég régóta (tavaly ősz óta) mindennapos olvasója vagyok a fórumnak, úgyhogy gondoltam, itt az ideje, hogy beköszönjek mindenkinek. Szóval sziasztok! :lol:

Amúgy olyan jogalapon írok a fórumra, hogy egy F Astra boldog tulajdonosa vagyok, melynek bővebb specifikációi az aláírásomban találhatóak. Amúgy az autókhoz a hozzáértési szintem közepes, szóval ritkán keverem össze a kuplungot a fékkel, és mindig van elég olaj a kiegyenlítő tartályban... :P Komolyra fordítva, ha kell, megcsinálok sokmindent a kocsin, de kevés kivétellel ehhez nekem meg kell mondani, hogy mit hol keressek, és hogy nyúljak hozzá. Ha van pontos leírás, akkor nehezen barmolok el bármit is, ha pedig nincs, inkább nem bántom azt, ami amúgy is működik. :D Mindenesetre szeretem az Opelomat, és igyekszem törődni vele, a legjobbat nyújtani neki, amennyire csak lehet.

Nagyon sokat tanultam a fórum olvasgatásának hatására már, és mondhatni sokat köszönhetek az itt fórumozóknak, még ha nem is ismerjük egymást egyáltalán. ;)

Majd még biztos írok valamikor. Vannak a kocsival apróbb gondok, amikre rákérdeznék most, de persze amikor épp postot írok, akkor egy sem jut eszembe. :P De azok a kérdések amúgy sem ebbe a topikba valóak. Szóval további szép napot mindenkinek, és jövök még!

Üdvözlet köztünk! :D

Remélem jól fogod érezni magad a fórumon. :D

Jó, ha látom előre szenvedés van előttem akkor én is bevágom négybe aztán alapjáraton csordogálok utánuk. Azt mondjuk külön bírom amikor előttem áll a nép-elindul-nagy gáz-5m után fék-megáll. és ezt előről. Ott simán egyesben alapjáraton megyek mögötte, a fékre rá se kell lépnem, nézem a tükröt, és látom hogy a mögöttem levő is rámmászik-megáll-lemarad-rámmászik-megáll... :lol: :P :lol:

Zoliiii... nem lehet mindig élményből járni :P van hogy csak menés, vagy mászás van. (ezt pont annak mondom aki még biztos nem látott dugót... elvégre nem olyan környéken lakik :D :lol: )

1etlen 1szer volt, hogy a mutatómat a venti nyomta le 100ról... Pesten péntek délutáni csúcsban nyáron 50310301047fok melegben :lol:

Akkor gurultam szépen lassan 1esben. :D

Link to comment
Megosztás:

háááát... igen ott már nem árt ha 2esben van, vagy 3masban... :lol: Bár nekem volt hogy 40nél 5ösben volt amikor még nagyon szépen bántam vele :lol: Nem mintha most nem bánnék vele szépen, de azért nem olyan alacsony fordulaton megyek :P

Jó is az :lol: Bár volt már olyan hogy mentem..láttam üres az út, gondoltam úgyse lesz sehol se rendőr, vissza 3.-ba és nyomtam neki 90ig.. :P aztán mi állt a legközelebbi kereszteződésben? egy rendőr Octavia.. azt hittem hogy jönni fognak utánnam ;) de szartak bele

én ma is haladósra vettem a figurát, tehermobillal is lehet büntetni :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlök mindenkit!

Már elég régóta (tavaly ősz óta) mindennapos olvasója vagyok a fórumnak, úgyhogy gondoltam, itt az ideje, hogy beköszönjek mindenkinek. Szóval sziasztok! :lol:

Amúgy olyan jogalapon írok a fórumra, hogy egy F Astra boldog tulajdonosa vagyok, melynek bővebb specifikációi az aláírásomban találhatóak. Amúgy az autókhoz a hozzáértési szintem közepes, szóval ritkán keverem össze a kuplungot a fékkel, és mindig van elég olaj a kiegyenlítő tartályban... :P Komolyra fordítva, ha kell, megcsinálok sokmindent a kocsin, de kevés kivétellel ehhez nekem meg kell mondani, hogy mit hol keressek, és hogy nyúljak hozzá. Ha van pontos leírás, akkor nehezen barmolok el bármit is, ha pedig nincs, inkább nem bántom azt, ami amúgy is működik. :lol: Mindenesetre szeretem az Opelomat, és igyekszem törődni vele, a legjobbat nyújtani neki, amennyire csak lehet.

Nagyon sokat tanultam a fórum olvasgatásának hatására már, és mondhatni sokat köszönhetek az itt fórumozóknak, még ha nem is ismerjük egymást egyáltalán. :lol:

Majd még biztos írok valamikor. Vannak a kocsival apróbb gondok, amikre rákérdeznék most, de persze amikor épp postot írok, akkor egy sem jut eszembe. :lol: De azok a kérdések amúgy sem ebbe a topikba valóak. Szóval további szép napot mindenkinek, és jövök még!

Hengerfej problémáid vannak? ;)

:P

Amúgy üdv itt. Az hó ha nem jut eszedbe egy sem, mert akkor valszeg nem túl komolyak :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.