Reeckatee Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Ezt hívják soförnek http://www.youtube.com/watch?v=CVFZKO5fkuo...feature=related Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Nem tudom, rémlik valami, hogy van olyan ami 80-küröl nyit. Az az Isuzu, meg a 2.5TD BMW-motoros Omega :lol: Az olasz importban volt 80fokos. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Ezt hívják soförnek http://www.youtube.com/watch?v=CVFZKO5fkuo...feature=related a mázlista :lol: vagy tényleg profi? :P :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Ezt hívják soförnek http://www.youtube.com/watch?v=CVFZKO5fkuo...feature=related felénk eztet szerencsének híjják :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Nekem miután helyre cuppantották a kocsit utánna volt nagyon magas az alapjárat... azt mondta a szerelősrác hogy egy pár napig így járjunk vele...ez is segíti hogy jobban kopjon,járódjon befele... Aztán visszatekertük szépen. Lassan eljön az első olajcsere... :lol: Hidegen a DR emel az alapjáraton és az picit több naftát is ad neki,ezt 20°C-on veszi vissza!(vízhőmérséklet szerint 20°C) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Ezt hívják soförnek http://www.youtube.com/watch?v=CVFZKO5fkuo...feature=related Meg ezt.:Klikk! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Hidegen a DR emel az alapjáraton és az picit több naftát is ad neki,ezt 20°C-on veszi vissza!(vízhőmérséklet szerint 20°C) Ezt nem tudtam, hogy hány fokon, csak hallani szoktam. :lol: De nekem akkoriba az alapjárat 'szép' magasan pörgött. Nemtudom mekkora fordulaton volt..nincs mérőm, de hallani lehetett simán a hangján hogy pörög. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Meg ezt.:Klikk! :lol: Nah jóóó... a Barnus az beteg :lol: :lol: Driften se pontozták volna ki a havert ha trabant kasztni lett volna a bömbin :lol: Álmából felkeltve is helyből tud trabantot borítani, és 3 kerékkel ér be időnként. :P :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Ezt nem tudtam, hogy hány fokon, csak hallani szoktam. :lol: De nekem akkoriba az alapjárat 'szép' magasan pörgött. Nemtudom mekkora fordulaton volt..nincs mérőm, de hallani lehetett simán a hangján hogy pörög. Akkor is szokott ilyet csinálni ha a vákumcsöve lecsúszik/megtörik a dúsítónak! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Akkor is szokott ilyet csinálni ha a vákumcsöve lecsúszik/megtörik a dúsítónak! :lol: :lol: :lol: Jah... Azok a kötsög vákumcsövek :P időnként emeli az alapjáratot, időnként elveszi a fékszervót, vagy nem keringtet belsőre... szemét csövek :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Akkor is szokott ilyet csinálni ha a vákumcsöve lecsúszik/megtörik a dúsítónak! :D Nekem semmi baj nem volt. Direkt lett így állítva ;) :lol: :lol: Jah... Azok a kötsög vákumcsövek :P időnként emeli az alapjáratot, időnként elveszi a fékszervót, vagy nem keringtet belsőre... szemét csövek :lol: Úgylátom már volt vele dolgod :lol: :lol: :P Mintha az smsbe is lettek volna csövek? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 :lol: :lol: Jah... Azok a kötsög vákumcsövek :P időnként emeli az alapjáratot, időnként elveszi a fékszervót, vagy nem keringtet belsőre... szemét csövek :lol: Örülj neki,hogy csak ennyi van! Ajánlom a B veki dízelt! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Nekem semmi baj nem volt. Direkt lett így állítva ;) Úgylátom már volt vele dolgod :lol: :lol: :P Mintha az smsbe is lettek volna csövek? :D Voltak :D :lol: Örülj neki,hogy csak ennyi van! Ajánlom a B veki dízelt! :lol: Olyat se veszek :P :D :lol: (tök jól megmagyarázok dolgokat hogy miért nem veszek olyat, pedig szimplán csak nincs rá pénzem :P ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Voltak :lol: :lol: Megragadt :lol: ez se egy szívódízel :P Nagymúltú opel :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Én lesz@rnám,de ha nagyon zavar a tudat,hogy ott több a hő szerválj egyet! :lol: Majd jól zörögni kezd egyszer! :lol: Nekem nem zörög. :P :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Nekem nem zörög. :lol: :P Még! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Nekem nem zörög. :lol: :lol: és a himbák hogy vannak? :lol: :lol: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 és a himbák hogy vannak? :lol: :lol: :P Ez övön aluli volt! :lol: Én kérek elnézést Bongyi helyett is! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
demars Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 nekem is :lol: és a kocsiban csak annyival másabb, hogy van nyomás, de a termosztát ott is 92 nél nyit :lol: a jó meg egészen bugyogott a víz, és úgy nyitott, nem gyöngyözéskor, mint a rossz. Nekem 40 C° nál nyitott a rossz! 55 C°-ál szinte már teljesen nyitva volt. Az ellenőrző hőmérő típusát nem tudom, de kb 20 éves... forrásban lévő víznél 100 C° ot mutatott. Valami régi tipusból való hőmérő... Ha 1-2 C° téved is akkor sem mindeggy, hogy 40 nél vagy 90nél nyit a termosztát! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 hát ha nem vészes, akkor hagyom, nem járkálok utánna. tulajdonképpen az a gázolajszűrőt védené a hőtől? mert akkor télen az hasznos, + üzemanyag előfűtés :lol: :lol: :lol: Ha már a turbó melegíti a szűrőt akkor nem hiszem hogy kell előfűtés :P :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Ha már a turbó melegíti a szűrőt akkor nem hiszem hogy kell előfűtés :P :lol: :lol: van benne valami :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Ez övön aluli volt! :lol: Én kérek elnézést Bongyi helyett is! :lol: olyan magas labda volt, hogy megittam egy sört amig vártam h más csapja le....ki az a bongyi? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 olyan magas labda volt, hogy megittam egy sört amig vártam h más csapja le....ki az a bongyi? :lol: Hamár bacogatunk kérdezzük már meg astrásgyereket is hogy van a hátsó légterelő szárny? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 Hamár bacogatunk kérdezzük már meg astrásgyereket is hogy van a hátsó légterelő szárny? :lol: gondolom stabilan. Szerintem nem zörög :lol: :lol: De télleg, már mióta rejtegeti, szinte el is felejtettük :P :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január3, 2010 Megoszt Elküldve Január3, 2010 gondolom stabilan. Szerintem nem zörög :lol: :lol: De télleg, már mióta rejtegeti, szinte el is felejtettük :lol: :lol: Úgyértem termel elég leszorító erőt? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts