brezsó Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Gyerekek! Az mitől van, hogy néha a kulcsot nem tudom belenyomni a gyújtáskapcsolóba? Olvastam a "kulcsos topicot", de ott ilyenről nem volt szó. Az ilyen esetekben a másolt kulcsommal szoktam "eröszakolni" és aztán sikerül.(nem akarom a chippeset elcseszni mert csak egy van belőle) Olyan mintha valami retesz beszorulna benne, vagy mi a szösz!? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Gyerekek! Az mitől van, hogy néha a kulcsot nem tudom belenyomni a gyújtáskapcsolóba? Olvastam a "kulcsos topicot", de ott ilyenről nem volt szó. Az ilyen esetekben a másolt kulcsommal szoktam "eröszakolni" és aztán sikerül.(nem akarom a chippeset elcseszni mert csak egy van belőle) Olyan mintha valami retesz beszorulna benne, vagy mi a szösz!? :rolleyes: Első körben próbáld meg zárolajozóval kezelni. Én elfordítani nem tudtam, mert megkopott a kulcs, a másolt kulcs meg ugye nincs annyit használva azért jó még. Én szétszedtem, és a kopott kulcshoz reszeltem a zárbetétet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Első körben próbáld meg zárolajozóval kezelni. Én elfordítani nem tudtam, mert megkopott a kulcs, a másolt kulcs meg ugye nincs annyit használva azért jó még. Én szétszedtem, és a kopott kulcshoz reszeltem a zárbetétet. Fúró-,vágó-, üregelőspray jobb szerintem. :blink: Tapasztalat. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Fúró-,vágó-, üregelőspray jobb szerintem. :blink: Tapasztalat. :rolleyes: Persze, csak nekem olyan nincs. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Első körben próbáld meg zárolajozóval kezelni. Én elfordítani nem tudtam, mert megkopott a kulcs, a másolt kulcs meg ugye nincs annyit használva azért jó még. Én szétszedtem, és a kopott kulcshoz reszeltem a zárbetétet. Igen, ilyen esetek vannak is irva a már emlitett topickban, de nekem nem az a baj, hogy nem fordul el, hanem nem megy bele. Mintha kihúzáskor valami nem jól vagy nem jó helyre kattanna be/ki - ugyebár ilyenkor kiugrik a betét egy kicsit. Fúró-,vágó-, üregelőspray jobb szerintem. :D Tapasztalat. :rolleyes: Há'az meg micsoda? - életben nem hallottam még olyanról hogy fúró/vágó/üregelőspray.. ;) :lol: :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Igen, ilyen esetek vannak is irva a már emlitett topickban, de nekem nem az a baj, hogy nem fordul el, hanem nem megy bele. Mintha kihúzáskor valami nem jól vagy nem jó helyre kattanna be/ki - ugyebár ilyenkor kiugrik a betét egy kicsit. Há'az meg micsoda? - életben nem hallottam még olyanról hogy fúró/vágó/üregelőspray.. :lol: :blink: :rolleyes: Én szétszedtem az egészet, de ha indításgátlód van akkor nem férsz hozzá, hogy kivehesd a zárbetétet. Klikk ide! De szerintem a sima szilikon is megteszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laczy86 Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Ebből a hirdetésből nem derül ki semmi! :D A hirdetőnek az a fontos, hogy megmutassa, hogy milyen színű a féknyereg, meg milyen felni van rajta? ;) Ezeket hirdeti, vagy az autót? :blink: Viszont az autóról semmi sem derül ki! Így a hirdetés alapján én semmit nem adnék érte! Meg kell nézni, mennyit kell rákölteni és utána el kell gondolkodni rajta, hogy megéri e megvenni, vagy inkább egy másikat lenne érdemesebb megvenni... Ahogy Brezsó is írta, ehez nem kell szakinak lenni! :lol: Kiprobáltam a kocsit a diffi akkor zug ha vissza engedem a gázt és motor fékezek gyorsításkor nem. A kocsi egyébként nem rohad sehol de fapados :rolleyes: Ja és ami még feltünt hogy a motor nem olajos száraz de viszont olyan mintha ellene oxidálodva mert ilyen fehére foltok vannak rajta. A vezérmű szíj 7000km futott olajal együtt és a gumik is ennyit. Ez biztos mert osztály társam volt és mióta megvette a kocsit azóta ismerem. Most meg azért adja el mert megszünt a munkahely. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Kiprobáltam a kocsit a diffi akkor zug ha vissza engedem a gázt és motor fékezek gyorsításkor nem. A kocsi egyébként nem rohad sehol de fapados :rolleyes: Ja és ami még feltünt hogy a motor nem olajos száraz de viszont olyan mintha ellene oxidálodva mert ilyen fehére foltok vannak rajta. A vezérmű szíj 7000km futott olajal együtt és a gumik is ennyit. Ez biztos mert osztály társam volt és mióta megvette a kocsit azóta ismerem. Most meg azért adja el mert megszünt a munkahely. az oxidálás annaka jele, hogy oldószerrel volt mosva... nem olyan régen. 250ért szerintem megéri, ha nem csak gittelgetve van, és azért nem látni a rohadásokat. kérjél festékrétegvizsgálót, és nézd át a kasztnit. meg vidd el állapotfelmérésre, és ha okés, akkor vedd meg!! ddgi neten nem láttam 300alatt olyat, amit megennék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laczy86 Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 az oxidálás annaka jele, hogy oldószerrel volt mosva... nem olyan régen. 250ért szerintem megéri, ha nem csak gittelgetve van, és azért nem látni a rohadásokat. kérjél festékrétegvizsgálót, és nézd át a kasztnit. meg vidd el állapotfelmérésre, és ha okés, akkor vedd meg!! ddgi neten nem láttam 300alatt olyat, amit megennék. Kösz a választ még egy kérdés mért olyan jó a c14nz motorkód ? Most találtam egy másik autót :rolleyes: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...etestol-3508518 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Kösz a választ még egy kérdés mért olyan jó a c14nz motorkód ? Most találtam egy másik autót :rolleyes: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...etestol-3508518 attol függ mire kell gyenge elavult motor de cserébe olcsó hozzá szinte minden, annyira nincs sok baja, az alapjáratot leszámítva... meg lehet a 60 lovából 82-t csinálni és nem is kerül sokba, és legálismarad az autó. első autónak szerintem tökéletes. amit linkeltél az meg 16 v és az 1.4 1.6 16vsekkel meg mindneki jön200ezer után, hogy(tisztelet a kivételnek) eszi az olajat 10ezer alatt 4-5 litert meg stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Kösz a választ még egy kérdés mért olyan jó a c14nz motorkód ? Most találtam egy másik autót :rolleyes: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra...etestol-3508518 Személy szerint én ezt meg sem nézném közelebbről. Nekem gyanúsan "ki van glancolva" és mellesleg hiányzik egy ablaktörlő is. Na, meg a 16v-s moci...valóban azt hallani, hogy sok olajat eszik alapból. Persze volt olyan is már aki ezt cáfolta mert az övé nem. :blink: Ha jól emlékszem, arra a kékre - a haverodéra - azt mondtad, hogy SI, azaz C14SE motoros, és az már tényleg elég jó ennek az autónak(82LE)...inkább azt javasolnám...a kettő közül mindenképp. Persze a hibáitól függően!!! Mondom, ez a piros elég gyanús. :lol: ....... szerk.: ennek a pirosnak minimum az eleje volt festve nem is olyan rég...szerintem...de a te pénzed, ha akarod megnézed/megnézeted közelebbről is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Személy szerint én ezt meg sem nézném közelebbről. Nekem gyanúsan "ki van glancolva" és mellesleg hiányzik egy ablaktörlő is. Na, meg a 16v-s moci...valóban azt hallani, hogy sok olajat eszik alapból. Persze volt olyan is már aki ezt cáfolta mert az övé nem. :rolleyes: Ha jól emlékszem, arra a kékre - a haverodéra - azt mondtad, hogy SI, azaz C14SE motoros, és az már tényleg elég jó ennek az autónak(82LE)...inkább azt javasolnám...a kettő közül mindenképp. Persze a hibáitól függően!!! Mondom, ez a piros elég gyanús. :blink: hát kapott pár liter szilikont :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Sokszor lehetett itt olvasni a fórumon, hogy a nz-se átalakítás teljes legális. Szerintem nem az. Az, hogy a motorszám nem változik, az nem egyenlő azzal hogy legális az átépítés. :rolleyes: Gondolj csak a jármű műszaki adatlapjára, a típusbizonyítványra és a forgalmi engedélyre és utoljára a valós adatokra. Műszakin a vizsgabiztos (nem a tanúsítványadó) nem hülye! Ha meg feketézed, akkor tök mindegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Sokszor lehetett itt olvasni a fórumon, hogy a nz-se átalakítás teljes legális. Szerintem nem az. Az, hogy a motorszám nem változik, az nem egyenlő azzal hogy legális az átépítés. :rolleyes: Gondolj csak a jármű műszaki adatlapjára, a típusbizonyítványra és a forgalmi engedélyre és utoljára a valós adatokra. Műszakin a vizsgabiztos (nem a tanúsítványadó) nem hülye! Ha meg feketézed, akkor tök mindegy. egy műszakin se nézték meg, hogy ez a moci vajon az e motorszám rendben? rendben oké mehet mivel motorszám marad, így mehet. éna környezetédelmi mérésre lennék kíváncsi, hogy a co értékek hogyan változnak. pl nz- se között van különbség? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 egy műszakin se nézték meg, hogy ez a moci vajon az e motorszám rendben? rendben oké mehet mivel motorszám marad, így mehet. éna környezetédelmi mérésre lennék kíváncsi, hogy a co értékek hogyan változnak. pl nz- se között van különbség? Az oké, de aki ért az autókhoz (márpedig a vizsgabiztos és a tanúsítványadó igen) az ránézésből kiszúrja, hogy opelnél hengerenkénti nem lehet z-s, vw, audinál a JP-s nem lehet turbós, és minden típusnál van egy csomó ilyen. Az más kérdés, hogy lustaságból esetleg nem nézik. Ez csupán hanyagság. De ha egyszer észreveszik, akkor szipi-szopi teli torokkal! Vagyis ne hirdesd, hogy legális, mert nem az. :rolleyes: Még a végén elhiszi valaki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Az oké, de aki ért az autókhoz (márpedig a vizsgabiztos és a tanúsítványadó igen) az ránézésből kiszúrja, hogy opelnél hengerenkénti nem lehet z-s, vw, audinál a JP-s nem lehet turbós, és minden típusnál van egy csomó ilyen. Az más kérdés, hogy lustaságból esetleg nem nézik. Ez csupán hanyagság. De ha egyszer észreveszik, akkor szipi-szopi teli torokkal! Vagyis ne hirdesd, hogy legális, mert nem az. :blink: Még a végén elhiszi valaki. Ez már nekem is szemet szúrt, de én ugyebár nem vagyok járatos a magyarországi szabályokban - az itteniekkel sem vagyok teljesen tisztában. :rolleyes: Szerintem meg mindenki, aki hivatalosan(is) foglalkozik autókkal, az tudja, ismeri ezt a "trükköt" és ez amolyan hallgatólagos beleegyezés, nyilt titok..és a vizsgáztató is úgy van vele, hogy ha egyébként minden OK és a motorszám is OK akkor le sem tojja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Ez már nekem is szemet szúrt, de én ugyebár nem vagyok járatos a magyarországi szabályokban - az itteniekkel sem vagyok teljesen tisztában. :rolleyes: Szerintem meg mindenki, aki hivatalosan(is) foglalkozik autókkal, az tudja, ismeri ezt a "trükköt" és ez amolyan hallgatólagos beleegyezés, nyilt titok..és a vizsgáztató is úgy van vele, hogy ha egyébként minden OK és a motorszám is OK akkor le sem tojja. Ha lebukás van, a tanúsítványadó bukja az engedélyét, a vizsgabiztos, mint köztisztviselő büntetőjogi felelősséggel tartozik, az autótulaj pedig egy ideig nélkülözni fog (autó és pénzügyileg is). A vizsgahely pedig számíthat a NKH-tól visszamenőleges ellenőrzésre, aminél visszahívják a korábban vizsgáztatott járműveket. Volt már erre példa. Több vizsgabiztost is ismerek, ők nagyon haragszanak az ilyenekért és át sem engedik. Ők betartják a jogszabályokat és mással is betartatják. Sőt a vizsgabiztosokat is ellenőrzik rendszeresen. Sokszor tapasztalom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Köszönöm szépen mindenkinek meg se lepődöm, hogy pont Zotya kívánta :rolleyes: Boldog 15. szülinapot DÁW :D Milyen 15?...12 inkább. :blink: Isten éltessen Dávid. ;) Köszönöm a Bácsiknak is ;) azthittem már hozzászoktál :lol: Mindenki hozzászokott már nyugi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Mindenki hozzászokott már nyugi :rolleyes: helyes :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 helyes :rolleyes: Sp neked volt már műszakin a vas Se cuccal?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Sp neked volt már műszakin a vas Se cuccal?? volt, mht ki se kellett nyitni :rolleyes: az alvázszámot nézték csak Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 volt, mht ki se kellett nyitni :rolleyes: az alvázszámot nézték csak hát nekem ismerősök itt a bázison... egyszer majd elbeszélgetekveleerről a témáról, hogy na ugya már mé kell azt kinyitni? :blink: amúgymeg... vizsgabiztos korántsem járatosak minden mocitipusban majd ráveszem, hogy ebbe ne legyen az :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Na, holnap végre betesszük az új fékbetéteket és a kilóméteróra spirálnak a meghajtóját is megcsináljuk. :blink: Végre már... Amúgy Dáwid koma! Boldog névnapot. :lol: :rolleyes: Olvasom szülinapot is kívánnak? Akkor Boldog szülinapot is! :D Isten éltessen még vagy 20ezer évig ;) ---- közbe informálódtam hogy nincs is születésnapod, nembaj akkoris éltessen 20ezer évig a Jóisten :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Találtam egy szépséget...majdnem fullos és ekkora mocihoz az a km állás sem halálos talán és nem is drága, szerintem. Kipróbálnám, megvenném ha volna rávaló és a fenntartására valóm is.. :rolleyes: ......... szerk.: a linket, mert van magyar nyelvvel is(bár itt sem minden van magyarul) :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Találtam egy szépséget... a szöveget nem értitek valószinűleg, de majdnem fullos és ekkora mocihoz az a km állás sem halálos talán és nem is drága, szerintem. Kipróbálnám, megvenném ha volna rávaló és a fenntartására valóm is.. :rolleyes: Hijnye, 3 literes Omi, 211Pacival, nyami! :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts