spzoli Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Internetkapcsolat tesztelő: http://vanenet.hu/ elfelejtettem megnézni karácsonykor :rolleyes:
daykiller Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 elfelejtettem megnézni karácsonykor :blink: Én megnéztem, mindkét napon. :rolleyes:
zotya975 Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Írtam már a kínom az elektromosban( nem mindha valaki reagált volna rá :rolleyes: ) hogy 53-fokon van a kölső hőmérséklet kijelzőm, ha megnyomom a duduát lemegy a normál értékre. Azt hittem egy kábelkötegben megy a két kábel, de nem teljesen máshol futnak, még a homlokfalon is máshol jönnek be az utastérbe. Most felhúztam a jeladót a motortérbe az akku mellé, nagyjából normális értéket mutat. Valaki találkozott már ilyen hőmérő-duda áthallással?
Reeckatee Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Újabb szépség a szutyukitól http://totalcar.hu/magazin/hirek/2009/12/2...on_a_suzukitol/
brezsó Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Írtam már a kínom az elektromosban( nem mindha valaki reagált volna rá :D ) hogy 53-fokon van a kölső hőmérséklet kijelzőm, ha megnyomom a duduát lemegy a normál értékre. Azt hittem egy kábelkötegben megy a két kábel, de nem teljesen máshol futnak, még a homlokfalon is máshol jönnek be az utastérbe. Most felhúztam a jeladót a motortérbe az akku mellé, nagyjából normális értéket mutat. Valaki találkozott már ilyen hőmérő-duda áthallással? Talán a gyújtásmodul lesz a hibás!? :blink: ;) :lol: Ez olyan extrém eset, hogy ez csak nálad fordulhat elő.. Kiváncsian várjuk a megoldást. :rolleyes:
zotya975 Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Talán a gyújtásmodul lesz a hibás!? :blink: ;) :D Ez olyan extrém eset, hogy ez csak nálad fordulhat elő.. Kiváncsian várjuk a megoldást. :rolleyes: Eddig az a megoldás, hogy felhúztam a motortérbe a jeladót, most egyenlőre jó. Nem nagyon értem, mert ha pölö az lenne hogy amikor működtetem a dudát akkor carakodik, még rendben volna, de hogy a dudára javul meg.... :lol:
zocsa Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Írtam már a kínom az elektromosban( nem mindha valaki reagált volna rá :lol: ) hogy 53-fokon van a kölső hőmérséklet kijelzőm, ha megnyomom a duduát lemegy a normál értékre. Azt hittem egy kábelkötegben megy a két kábel, de nem teljesen máshol futnak, még a homlokfalon is máshol jönnek be az utastérbe. Most felhúztam a jeladót a motortérbe az akku mellé, nagyjából normális értéket mutat. Valaki találkozott már ilyen hőmérő-duda áthallással? Ha nem gyújtásmodul,akkor direktbe kell kötni a dudát és voálá,kész is. :rolleyes: :blink: Egyébként ez tényleg extrém eset,nem olvastam még itt ilyet.
brezsó Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Eddig az a megoldás, hogy felhúztam a motortérbe a jeladót, most egyenlőre jó. Nem nagyon értem, mert ha pölö az lenne hogy amikor működtetem a dudát akkor carakodik, még rendben volna, de hogy a dudára javul meg.... :lol: Lehet, hogy nem egymás mellett mennek a vezetékeik, de valahogyan mégis csak kapcsolatban vannak..pl. a testelés által... Nem vagyok ebben sem jártas, de megnézném a hőfokjeladó vezetékeinek és az azon lévő kontaktok állapotát és/vagy cserélném szükség szerint...hm? :rolleyes: :blink:
zotya975 Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Lehet, hogy nem egymás mellett mennek a vezetékeik, de valahogyan mégis csak kapcsolatban vannak..pl. a testelés által... Nem vagyok ebben sem jártas, de megnézném a hőfokjeladó vezetékeinek és az azon lévő kontaktok állapotát és/vagy cserélném szükség szerint...hm? :rolleyes: :lol: Cserén már én si gondolkodtam mert nem egy nagy összeg, csak nem vagyok benne biztos, hogy tényleg a jeladó rossz. Darabolt Wartburg esetleg? :blink:
brezsó Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Cserén már én si gondolkodtam mert nem egy nagy összeg, csak nem vagyok benne biztos, hogy tényleg a jeladó rossz. Darabolt Wartburg esetleg? :rolleyes: Elnézést, kicsit félreérthető voltam...a vezetékeit cserélném első körben próbaképp... :blink:
zotya975 Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Elnézést, kicsit félreérthető voltam...a vezetékeit cserélném első körben próbaképp... :blink: Jó de mennyire menjek vissza? Elcsípjem ott ahol kijön a kábelkötegből, bagy bontsam vissza a homlokfalig, vagy menjek még beljebb? Vagy addíg csípkedjem 10-centinként a kábelt amíg meg nem javul? :rolleyes:
brezsó Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Jó de mennyire menjek vissza? Elcsípjem ott ahol kijön a kábelkötegből, bagy bontsam vissza a homlokfalig, vagy menjek még beljebb? Vagy addíg csípkedjem 10-centinként a kábelt amíg meg nem javul? :blink: Ha van kedved 10centinként akkor úgyis jó :lol: , de én az egészet cserélném...már mint a vezetéket... Neked van rajzod, ugye? De nem kell, hogy igazam legyen... :D :rolleyes:
zotya975 Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Ha van kedved 10centinként akkor úgyis jó :blink: , de én az egészet cserélném...már mint a vezetéket... Neked van rajzod, ugye? De nem kell, hogy igazam legyen... :lol: :rolleyes: Ja van rajz, csak aztán elkezdtem bogarászni és meguntam. Persze miért is ne, nem 20 fokban carakodott a mult héten, amikor kényelmesen lehetet volna keresgélni, hanem most egy-két fokban.
FPepe Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Írtam már a kínom az elektromosban( nem mindha valaki reagált volna rá :rolleyes: ) hogy 53-fokon van a kölső hőmérséklet kijelzőm, ha megnyomom a duduát lemegy a normál értékre. Azt hittem egy kábelkötegben megy a két kábel, de nem teljesen máshol futnak, még a homlokfalon is máshol jönnek be az utastérbe. Most felhúztam a jeladót a motortérbe az akku mellé, nagyjából normális értéket mutat. Valaki találkozott már ilyen hőmérő-duda áthallással? Sztem egyszerűen kh-s a csati a jeladónál (vagy belül), és amikor nyomtad a dudát, a rezgéstől érintkezett, ezért kezdett el jó értéket mutatni. Első körben lehúznám a jeladót, és megpucolnám az érintkezőket. Próbáld meg egy műszerrel ellenőrizni a hőmérsékletjeladó testvezetékét az akksi negatív saruhoz képest.
zotya975 Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Sztem egyszerűen kh-s a csati a jeladónál (vagy belül), és amikor nyomtad a dudát, a rezgéstől érintkezett, ezért kezdett el jó értéket mutatni. Első körben lehúznám a jeladót, és megpucolnám az érintkezőket. Próbáld meg egy műszerrel ellenőrizni a hőmérsékletjeladó testvezetékét az akksi negatív saruhoz képest. Az érintkező pucoláson már túlvagyok, most nézem a rajzon, hogy közvetlenül a kijelzőre menne a vezetékei, tehát ott megcsapolva ki tudom szűrni a kábelhibát. A rajz szerint egyik sem testkábel, két lábra mennek rá a TID-nél.
zocsa Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Az érintkező pucoláson már túlvagyok, most nézem a rajzon, hogy közvetlenül a kijelzőre menne a vezetékei, tehát ott megcsapolva ki tudom szűrni a kábelhibát. A rajz szerint egyik sem testkábel, két lábra mennek rá a TID-nél. Igen,a 2,4 lábra,szerintem kösd rá közvetlen a jeladót saját kábellel,akkor ugye kábel hiba kizárva.
invictus Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Igen,a 2,4 lábra,szerintem kösd rá közvetlen a jeladót saját kábellel,akkor ugye kábel hiba kizárva. Kék és kék-fehér vezetékek. :rolleyes:
zocsa Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Kék és kék-fehér vezetékek. :blink: felőlem. :rolleyes:
spzoli Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 vazzeg, ennyire rákattant mindenki a külső hőmérsékletre??? minden topikban erről van szó :rolleyes:
zotya975 Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 vazzeg, ennyire rákattant mindenki a külső hőmérsékletre??? minden topikban erről van szó :rolleyes: Most miért mondod ezt, egyszer kérdeztem tegnap az elektromosban, nem jött rá válasz, meg most szerelgetjük az egyébben.
Rajmund Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Sziasztok! Meg tudja valaki mondani, hogy van-e különbség a sima astra és a GSI futóműve között? Annyit tudok, hogy a fékek másak (ezt nem részletezem de tisztába vagyok vele) rugók lengéscsillapítók nyomtáv stb. Ezekre lennék kíváncsi!
Alex0403 Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Sziasztok! Meg tudja valaki mondani, hogy van-e különbség a sima astra és a GSI futóműve között? Annyit tudok, hogy a fékek másak (ezt nem részletezem de tisztába vagyok vele) rugók lengéscsillapítók nyomtáv stb. Ezekre lennék kíváncsi! Biztos hogy van különbség! Keményebb rugók, és gátlók.... Elvégre a sima F astra sport változata. Vagy te úgy kérdezed hogy a GSI cuccait be lehet e pakolni a sima F esbe?
Rajmund Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Biztos hogy van különbség! Keményebb rugók, és gátlók.... Elvégre a sima F astra sport változata. Vagy te úgy kérdezed hogy a GSI cuccait be lehet e pakolni a sima F esbe? Végülis ha jobbak a menettulajdonságai akkor mért ne? Bele raknék néhány dolgot!
invictus Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Végülis ha jobbak a menettulajdonságai akkor mért ne? Bele raknék néhány dolgot! Maga a futómű geometriája ugyanaz, a kerékcsapágy más, valamint a stabilizátor, a gátló és a rugó bír más tulajdonságokkal.
Alex0403 Elküldve December28, 2009 Elküldve December28, 2009 Maga a futómű geometriája ugyanaz, a kerékcsapágy más, valamint a stabilizátor, a gátló és a rugó bír más tulajdonságokkal. De be tudja tenni sima F-esbe?
Recommended Posts