Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
az astyn is tovább tartod ott :rolleyes:

Ha megfigyeled, akart volna indulni, csak nem tudott, ezért is vettem le. Legközelebb csinálok neked olyat, hogy folyamatosan ott tartom, amíg le nem merül az akksi. :blink: Másodiknál ugyanaddig tartom ott és egyből beröffent.

Elküldve
Nincs mit hozzáfüzni, mivel az Astra nincs rajta, ezért egy sem romlott el belőle. :rolleyes:

Az egy dolog de pl. azt érdekes szeműgyre venni, hogy a VW Golf Plus-nál kevesebb volt a meghibásodási arány mint pl. a BMW 1, a Mazda 3 vagy éppen a Porsche Boxter. (a franciákot ne is említsem)

Elküldve
Sziasztok!

Beszéltem Purpi cartársunkal, jól van, minden rendben van vele csak mostanában eléggé sok dolga van, és így nem nagyon van ideje bejelentkezni meg írni.

:lol: :rolleyes:

Ja, és üdvözöl mindenkit!

:blink:

az omik között van pár cigánytuning má nemazé

jaja árban is tükröződik rendesen...

most bocs, de nem te engedted el hamar a kulcsot elsőre? :D

a pdtdi már a 90esévekben is elavult volt?

nem olvastam utána meg semmi, csak valahogy a pdtdi-ket mintha jóval később kezdték volna használni

bár ha 99 re gondolsz, mint 90es évek vége... :D

jólenne az astrába egy 99es fejlesztésű moci ;)

haverom nem is pdtdi, hanem csak simán tdi, egy kicsit tovább kelltekertetni, mint nekem az astrát, de szépen beindul

ja most 1,5 fokban minden normálisan működött, fordulatszámmérő nem meradt fent stb, szóval ezért most nem szedem szét

az viszont furcsa, hogy ha leállítom, és egyből ujraindítom, akkor darabosan jár...

Most konkrét adatot nem találok, de biztosan használták a 90-es évek végén, és a common-rail akkor már virágzott (wikipedia: "The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 1.9 JTD") ezért nem volt érthető, miért akarják életben tartani ezt, ahelyett, hogy a bosch által kifejlesztett, common-railt használnák.

Amúgy ezt is tévesen nevezik közös nyomócsövesnek, mert nem az. Közös nyomástárolócsöves. A nyomócső viszont vagy az adagolótól vagy a nyomástároló csőtől a porlasztóra menő vékony, vastagfalú cső.

Elküldve
Ha megfigyeled, akart volna indulni, csak nem tudott, ezért is vettem le. Legközelebb csinálok neked olyat, hogy folyamatosan ott tartom, amíg le nem merül az akksi. :rolleyes: Másodiknál ugyanaddig tartom ott és egyből beröffent.

hát ez betudható, már annak is, hogy csak lett beporlasztva nafta neki már :blink:

nekem is másodikra hamarabb indult ma is akocsi

Az egy dolog de pl. azt érdekes szeműgyre venni, hogy a VW Golf Plus-nál kevesebb volt a meghibásodási arány mint pl. a BMW 1, a Mazda 3 vagy éppen a Porsche Boxter. (a franciákot ne is említsem)

ezek a statisztikák egy kalap kaka

kb annyit ér, mijt amikor vannak ezek a közvéleménykutatások...

tény és való, hogy astrára lesz pénzem esetleg, W re se, nemhogy BMW re...

Elküldve

Egyébként nemrég jöttem meg, mert segítettem volt munkatársamon, az astrám előző tulaján, mert behót az akksi a WagonR+-ban. Oszt mikor meglátta az Astra belsejét.. :rolleyes: :blink: Nagyon tetszett neki a kékesítés és a BC. :lol: :D

Elküldve
Most konkrét adatot nem találok, de biztosan használták a 90-es évek végén, és a common-rail akkor már virágzott (wikipedia: "The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 1.9 JTD") ezért nem volt érthető, miért akarják életben tartani ezt, ahelyett, hogy a bosch által kifejlesztett, common-railt használnák.

Amúgy ezt is tévesen nevezik közös nyomócsövesnek, mert nem az. Közös nyomástárolócsöves. A nyomócső viszont vagy az adagolótól vagy a nyomástároló csőtől a porlasztóra menő vékony, vastagfalú cső.

jó én nem mondok neked ellent, mert én meg egyáltalán nem olvastam utána, de egy időben arrol volt szó, hogy a pdtdi ket a W is leállítja, mert rájöttek, hogy kaka is meg ... :blink:

hát közös nyomócső furcsa lenne...

csak gondolom így könyebb megjegyezni :rolleyes:

Elküldve
jó én nem mondok neked ellent, mert én meg egyáltalán nem olvastam utána, de egy időben arrol volt szó, hogy a pdtdi ket a W is leállítja, mert rájöttek, hogy kaka is meg ... :lol:

hát közös nyomócső furcsa lenne...

csak gondolom így könyebb megjegyezni :blink:

már leállította pd-t...crtdi már ott is. de mi lenne ha nem fosvágenekről beszélgetnénk? :rolleyes:

Elküldve
jó én nem mondok neked ellent, mert én meg egyáltalán nem olvastam utána, de egy időben arrol volt szó, hogy a pdtdi ket a W is leállítja, mert rájöttek, hogy kaka is meg ... :blink:

hát közös nyomócső furcsa lenne...

csak gondolom így könyebb megjegyezni :rolleyes:

Egyébként érthetetlen számomra, hogy a szakújságokban internetem mindenhol közös nyomócsövesként szerepel. Pedig téves...de ez már úgysem fog változni.

Elküldve
Egyébként érthetetlen számomra, hogy a szakújságokban internetem mindenhol közös nyomócsövesként szerepel. Pedig téves...de ez már úgysem fog változni.

szak.. mint izéke... nah nem jut eszembe :rolleyes:

Elküldve
Most konkrét adatot nem találok, de biztosan használták a 90-es évek végén, és a common-rail akkor már virágzott (wikipedia: "The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 1.9 JTD") ezért nem volt érthető, miért akarják életben tartani ezt, ahelyett, hogy a bosch által kifejlesztett, common-railt használnák.

Akkor mondok neked egy konkrét adatot ;) (forrást ne kérj, nem emléxek rá) akkoriban mint ahogy írtad virágzott a CR rendszerű gyártás és itt a felkiáltó-jel! Akkoriban a gyártási technológia képtelen volt azt a mennyiségű alkatrészt előállítani mint ami szükségeltetett volna így a fauvé úgy döntött, hogy megcsinálják a magukét -innentől gondolom érthető a sztori :D ;)

Jól megcsinálták :rolleyes: :D mint itthon a "khm" :blink: bocs, ez nem az a fórum... :lol:

Elküldve
Bocs, de ezt a hozzászólást nem tudom értelmezni. :rolleyes:

szakujságok, és szakértők, mint winkler?

ne is csodázz, ha neki a szabadonfutós generátor ujdonság volt kéthete :blink:

Elküldve
Akkor mondok neked egy konkrét adatot ;) (forrást ne kérj, nem emléxek rá) akkoriban mint ahogy írtad virágzott a CR rendszerű gyártás és itt a felkiáltó-jel! Akkoriban a gyártási technológia képtelen volt azt a mennyiségű alkatrészt előállítani mint ami szükségeltetett volna így a fauvé úgy döntött, hogy megcsinálják a magukét -innentől gondolom érthető a sztori :D ;)

Jól megcsinálták :rolleyes: :D mint itthon a "khm" :blink: bocs, ez nem az a fórum... :lol:

Igen...nyilvánvaló, hogy a vw-nek annyi pd cucc volt raktáron hogy pénzügyileg nem érte volna meg az átállás.

Elküldve
Igen...nyilvánvaló, hogy a vw-nek annyi pd cucc volt raktáron hogy pénzügyileg nem érte volna meg az átállás.

Gondolom te se igen dobnál ki egy nagy rakás még használható kacatot hanem inkább míg van belőle piacot kerítenél rá :blink: vagy nem? :rolleyes:

Elküldve

hmmmm....

a videót amikor megnézem..... mindíg visszasírom a nyarat... balaton...elővillanó cickók....bikinis csajok...hosszúíccakák :rolleyes: hmmmm... :blink: Rohadt tél :lol:
Elküldve
ezek a statisztikák egy kalap kaka

kb annyit ér, mijt amikor vannak ezek a közvéleménykutatások...

tény és való, hogy astrára lesz pénzem esetleg, W re se, nemhogy BMW re...

Én meg VW-még csak vennék, de bömöst sose.

Elküldve
hmmmm....
a videót amikor megnézem..... mindíg visszasírom a nyarat... balaton...elővillanó cickók....bikinis csajok...hosszúíccakák ;) hmmmm... :D Rohadt tél ;)

Muszáj wót beszónni? :blink:

Hát igen, szép is volt az az 1 hét.. :D :rolleyes:

Én meg VW-még csak vennék

Úgy látom te sem cseréltél még izzítógyertyát 1.9 TDi-ben.. :D :lol:

Elküldve
Nem is, igazából Vento-ra gondoltam, vagy Golf kombira.

:rolleyes: :blink: én is ezeket választanám.. esetleg még a malacorrú dizel. Tök olyan a hangja mint az én astrámnak :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.