Novy Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 remélem ez megint csak egy szar vicc amit nem értek :blink: ja jovan benéztem, :rolleyes: mek felrakom a töltőt a kaksira
spzoli Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 ja jovan benéztem, :lol: mek felrakom a töltőt a kaksira kaksit minek töltöd vazze? :rolleyes: :blink:
Guest Sanci Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 kaksit minek töltöd vazze? :blink: :lol: Nehogy lemerüjjön :D ;) vagy el? :rolleyes: :D ;) :D
spzoli Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 Nehogy lemerüjjön :blink: :lol: vagy el? :rolleyes: :D ;) :D lehet hogy tényleg rá rakja, így kisebb helyet foglal ;)
invictus Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 Látom most is értelemmel telik meg a topik. :rolleyes:
spzoli Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 Látom most is értelemmel telik meg a topik. :rolleyes: és most hogy jöttél...huhuuuuu :blink: :lol:
Novy Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 gyenge aksi kaksi, de ha töltöm, és bejön, akkor lehet megint kaksiból aksi :rolleyes: 12,2 volt, az eléggé kevés, úgy, hogy mentem vele egy 20percet terhelésmentesen, generátorom jó, mert a töltésjelzője nem villant fel, nem izzik halványan stb, így az aksi lehet gyengus... 4 éve van nálunk a kocsi, és akkor se volt uj már az az aksi, legalább 6 éves.
spzoli Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 namizu? elment mindenki kajolni? kellett már a reggeli :rolleyes:
rtomi Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 Nemszépótó. Tényleg, ha szabad kérdezni, Téged ott nem piszkálnak, mert Opel fan vagy? Nem. Így ismertek meg akik utánam jöttek. Abból pedíg sokkal több van mint aki után én mentem oda.(1996 ősz) jovan már, nem kell egyből bekapni, ott volt egy vigyorgó fej nem? tiszta sx4 :lol: Mivel ugyanaz csak a lökös más. Mi gyárjuk nekik cserébe viszont itthon nem forgalmazzák,hogy ne legyen konkurencia. Nem haragszom. :D A tegnap éjjeli -18 fok után simán indult a kocsi a 9 éves akkuval. :blink: Amíg megy nem teszem be az újat. Melegedik az előszobában. :rolleyes:
Novy Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 kellett már a reggeli :rolleyes: kéne már...
wzsolt_1.6_16V Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 gyenge aksi kaksi, de ha töltöm, és bejön, akkor lehet megint kaksiból aksi :blink: 12,2 volt, az eléggé kevés, úgy, hogy mentem vele egy 20percet terhelésmentesen, generátorom jó, mert a töltésjelzője nem villant fel, nem izzik halványan stb, így az aksi lehet gyengus... 4 éve van nálunk a kocsi, és akkor se volt uj már az az aksi, legalább 6 éves. Attol még hogy nem villan fel a töltésjelző még lehet rossz a töltésed. Rá kellene inkább mérni. Kaksiból aksi :lol: hát ez jó, bár én nem szeretek ilyenekkel sz*rakodni mert aztán lehet mikor azt hiszed hogy már akksi akkor pont a legroszabb pillnatban lesz ismét hirtelen kaksi. :rolleyes:
Novy Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 Attol még hogy nem villan fel a töltésjelző még lehet rossz a töltésed. Rá kellene inkább mérni. Kaksiból aksi :D hát ez jó, bár én nem szeretek ilyenekkel sz*rakodni mert aztán lehet mikor azt hiszed hogy már akksi akkor pont a legroszabb pillnatban lesz ismét hirtelen kaksi. :rolleyes: megmértem, 14,4el tölt :lol: eddig 13,7 körül töltött... bár betudható a hidegnk, hogy a multi ennyit csal fordulatra semmi változás aksi is 12,8on van már jobban is indult :blink:
wzsolt_1.6_16V Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 megmértem, 14,4el tölt :blink: eddig 13,7 körül töltött... bár betudható a hidegnk, hogy a multi ennyit csal fordulatra semmi változás aksi is 12,8on van már jobban is indult :rolleyes: 14,4 még épp jó szerintem, csak ennél több ne legyen. Az viszont, hogy stabilan tartja az jó jel mert akkor rendesen dolgozik a fesz szabályzás.
zozor Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 Ha már aksi: tegnap du. volt egy riasztásnuk: mivel aksik töltőn voltak, töltőt kikapcsoltam, kábeleket levettem, gyújtás, indítás- és egy nagy durranás- egyik aksi nem bírta a kiképzést és egyszerűen felrobbant... Volt meglepetés:-o Szerencsére pont akkor nem volt mellette senki. /Az a szer nem ment káresethez:-)/ Utána aksicserénél vettem észre, h.a 2 aksit összekötő kábel épphogy bennevolt a saruban- így már tudom miért robbant fel.
invictus Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 Nekem meg duda kellene, valami olasz univerzális szar van bemókolva az előző tulajok valamenyile által, csigaház alakú, és az okos szerelőnek köszönhetően a tölcsérrel felfele lett beszerelve, tökig ment vízzel, és nem igazán mukodj. Másrészt meg nem fér el sehova rendesen. Gyári kellene. Érdemes újonnan próbálkozni vagy az marha drága?
astrásgyerek Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 14,4 még épp jó szerintem, csak ennél több ne legyen. Az viszont, hogy stabilan tartja az jó jel mert akkor rendesen dolgozik a fesz szabályzás. első körben én is a töltésre gyanakodtam... de mikor beindult megmértem és nekem is 12,41 volt tartósan, nem ingadozott. az akku problémák úgylátom előjönnek a tél folyamán :rolleyes:
hening Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 első körben én is a töltésre gyanakodtam... de mikor beindult megmértem és nekem is 12,41 volt tartósan, nem ingadozott. az akku problémák úgylátom előjönnek a tél folyamán :rolleyes: Az kevés. Legalább 13,5 kéne.
wzsolt_1.6_16V Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 első körben én is a töltésre gyanakodtam... de mikor beindult megmértem és nekem is 12,41 volt tartósan, nem ingadozott. az akku problémák úgylátom előjönnek a tél folyamán :rolleyes: Lehet, hogy az csak az akku feszültsége de töltés nincs. De ez tényleg kevés, hogy rendesen töltsön.
zotya975 Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 régebben volt szó a sárga astrákrók, hogy kifakul, fehéres sárga, vagy sárgásfehér... :lol: nah itt egy példa, ez elég szép sárga persze mint mindennek van ennek is hibája: éppen csak nem indul be :D :rolleyes: de legalább szép sárga :blink: Mit akarsz nem pénz érte, az elektromos hibát meg max. egy 100-asból megcsinálom, és van 230-ból astrám.
astrásgyerek Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 bakker elírtam: nem 12,41, hanem 14,41 hiába öregszem :blink: mingyá 26 leszek :rolleyes: :lol:
brezsó Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 Az minek a jele ha ebben a hidegben három hengerrel indul a moci? :lol: Aztán, olyan egy percen belül már megy mind a négy, de ez ugyebár akkor sem egészséges igy. Tegyük fel, hogy a gyertyák és kábelei jók...akkor valami a szelepekkel illetve a hidrotőkékkel lehet már? :rolleyes: ..éppenséggel nem tűnt fel, hogy nagyon kelepelne... :blink: Ja, még annyit hozzáteszek, hogy ez két napi fagyoskodása után történt az első inditásnál....hazafele, pedig akkor is kihűlt a motor teljesen a három óra állásidő alatt, már nem volt ilyen tünet, rendesen indult.
Laleekirály Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 0 fok jól látom??? akkor arrafelé igen meleg van, itt -8 volt reggel Az sovány! Itt -17, mikor mentem melózni! :rolleyes: Péntek este mikor nekiestünk a kocsinak, este 10 körül abbahagytuk, mert a sógoréknál is, meg a barátnőméknél is -22 fokot mutatott a hőmérő! :blink:
daykiller Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 :blink: Amúgy -17 fok volt kint, csak ilyenkor még csal a műszer 3 fokot. :rolleyes:
astrásgyerek Elküldve December21, 2009 Elküldve December21, 2009 bakker elírtam: nem 12,41, hanem 14,41 hiába öregszem :blink: mingyá 26 leszek :rolleyes: :lol: itt az akku feszültsége itt meg járó motornál
Recommended Posts