Dáwid Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 Ezzel lehet nem mondtál hülyeséget egyébként. :lol: Ráncfelvarrhatná a facelift-mentes gépkocsiját. :D van benne valami. Végülis lámpákat úgyis cserélni kell, maszk valszeg minden patentet a lökösben felejtett... Majd kiderül :rolleyes: még az is lehet hogy megújítom ;) de igazából mindegy milyen frontos lesz, csak minél hamarabb legyen egyben :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 Ezzel lehet nem mondtál hülyeséget egyébként. :lol: Ráncfelvarrhatná a facelift-mentes gépkocsiját. :D de akkor az + 1 lámpa... (ahogy nézel a balos ép maradt) mondjuk, akkor már igazán mehetne ahogy mondod ;) az enyém is volt koccantva még az előző gazdánál, de csak épphogy szerencsére. (mondjuk a lámpákkal kellett játszani, hogy jó legyen, a jobbos el lett ütve rendesen :blink:és látszik is, ha fel van nyitva a moci-tető, kicsit meghajtogatta a felső lemezt is) követési távolsággggg... de ezt magyarázhatod egy szőke nőnek(bocsi Dita, rem nem vagy szőke, vagy ha igen, akkor természetesen TE vagy a kivétel :rolleyes: :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 annak az orrán is voltak jó cumók :lol: csak az fehér... de végsőmegoldásban jó :D A hűtőmaszk az vacsi új, még le sincs festve! A srác meg meg akar már szabadulni az egésztől! A lámpa lehet hogy érdekelne, de még megnézem a közelebbi lehetőségeket is. Most amúgy se tudok járni vele igazán, rendőr helyből kiszed... holnap elviszem ismerős lakatoshoz, és megbambuljuk a dolgot. Nála is van egy pár cucc amit párban cserélnek, és az egyik jó még az megmarad nála sokszor (pl lámpa :rolleyes: ) majd holnap látok meg mindent :blink: köcc Holnap írj pm-et, ha kell a száma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 Már régóta az egyik legemlékezetesebb törésteszt videó amit láttam :blink: amikor először láttam kb 5x visszatekertem :rolleyes: ez a gép forgalomba került amúgy? :lol: megtaláltam, holden commodore... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 Már régóta az egyik legemlékezetesebb törésteszt videó amit láttam :blink: amikor először láttam kb 5x visszatekertem :rolleyes: ez a gép forgalomba került amúgy? :lol: Sztem igen de Kínában ugyis sokan vannak....ott ezt hívják H1N1-nek :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 Sztem igen de Kínában ugyis sokan vannak....ott ezt hívják H1N1-nek :lol: elolvastam a rendes leírását :rolleyes: Ez nem az autó töréstesztje volt, hanem a tesztelő padé. Ez egy használt Holden Commodore volt, a hátsó tengely (?) ki lett szedve belőle és 300 kiló homokzsák, meg egy 75 kilós próbababa volt benne. Jah és 100-al küldték a falnak. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 ez dúrvaaaaaa Már régóta az egyik legemlékezetesebb törésteszt videó amit láttam :blink: amikor először láttam kb 5x visszatekertem :rolleyes: ez a gép forgalomba került amúgy? :lol: megtaláltam, holden commodore... Nem mondod, hogy ez komolyan forgalomban volt/van ??, :D ;) :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 elolvastam a rendes leírását :rolleyes: Ez nem az autó töréstesztje volt, hanem a tesztelő padé. Ez egy használt Holden Commodore volt, a hátsó tengely (?) ki lett szedve belőle és 300 kiló homokzsák, meg egy 75 kilós próbababa volt benne. Jah és 100-al küldték a falnak. :blink: nah így azért másabb a dolog :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 ez dúrvaaaaaa Nem mondod, hogy ez komolyan forgalomban volt/van ??, :blink: :lol: :D ;) egy használtan vett, kicsontozott, és agyonballasztozott, autóhoz képest amit ráadásul a normális teszt sebesség 2x-esével küldtek falnak, nem is rossz :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 elolvastam a rendes leírását :rolleyes: Ez nem az autó töréstesztje volt, hanem a tesztelő padé. Ez egy használt Holden Commodore volt, a hátsó tengely (?) ki lett szedve belőle és 300 kiló homokzsák, meg egy 75 kilós próbababa volt benne. Jah és 100-al küldték a falnak. :blink: Mi a sz@rt lehet tesztelni egy falon? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 Mi a sz@rt lehet tesztelni egy falon? :D a "vezető" rész tesztje vót. Azt a falat el is kell találni, nem úgy a magyar törésteszten a pótkocsival ;) :lol: meg például legközelebb olyan magasságba teszik a felső jelző lemezkét hogy a felpattanó autó ne érjen hozzá :rolleyes: Hátha érdekel valakit a trabié :D : vagy a kispolszki :blink: http://www.youtube.com/watch?v=IcAW0r-puJg&NR=1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 Ezzel lehet nem mondtál hülyeséget egyébként. :blink: Ráncfelvarrhatná a facelift-mentes gépkocsiját. :lol: A régi sztem szebb :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 Köszi. Felhívtam a szokásos bontómat, ott a srác asszondta hogy tető van 15-ért, sárvédője 5-ért, lámpi szintén 5-ért. A cumis része alattuk lesz attól félek ;) récingbazárt még nem néztem de megyek :rolleyes: az tuti, nekm az őzike után a zárhídam, meg sztem a lámpa aatti rész is kapott, és még most se az igazi ;) a "vezető" rész tesztje vót. Azt a falat el is kell találni, nem úgy a magyar törésteszten a pótkocsival :D :D meg például legközelebb olyan magasságba teszik a felső jelző lemezkét hogy a felpattanó autó ne érjen hozzá :blink: Hátha érdekel valakit a trabié :D : vagy a kispolszki :lol: http://www.youtube.com/watch?v=IcAW0r-puJg&NR=1 a legjobb akkor is a T3 as ahol csak araktér marad épségben A régi sztem szebb :D izlések és pofonok :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 a legjobb akkor is a T3 as ahol csak araktér marad épségben Az sem valódi törésteszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 :rolleyes: :blink: :lol: Egy eléggé sokat utazó család vagyunk, ezért relatíve sok autót használunk el.Történt ez kb. egy évvel ezelőtt, hog az édesanyám 270e-t futott 100LE-s kombi Skoda Fabiája is megérett a cserére. Hozzátenném nem cégautórol van szó, ezt az édesanyám többé-kevésbé teljesen egyedül hajtotta belé. Az autó rendszeresen szervizelve volt Skoda márkaszervizben, tehát értelemszerűen vezetett szervizkönnyvel is rendelkezett. A sok futott kiométerrel összhangban itt-ott meg volt ütve az autó, de a csomagtérajtót ill. a jobb oldali küszöböt kivéve minden elem azonnal cserélve lett, es az autó tényleg jó állapotban volt, különösen ha figyelembe vesszük a futásteljesítményt. Az első megdöbbentő élmény a dunaszerdahelyi Skoda szalonban fogadott, ahol miután elmondtam, hogy fullos automata kombi Fabiát keresek, azonnal a tulajhoz irányítottak azzal, hogy ilyet még senki nem akart venni. A tulajdonos úr is nagyon csodálkozott, azonnal egy klímás 1.2-es kombit akart ajánlani akciós áron, aztán mondta, hogy ezt meg kell rendelni. Részemről nem lett volna gond, mert nem azonnal kelett az autó, a megdöbbenés akkor következett, amikor mondtam neki, hogy volna egy 270e-t futott Fabia, amit becserélnénk. Gondolkodott eléggé hosszan, aztán telefonált is egyet, és utána fülig érő szájjal, diadalittasan kijelentette, hogy semmi gond, az órát vissza tudják tekerni 115e-re, és nem gond a szervizkönyv "legyártása" sem. Megköszöntem a segítőkészségét, és elmentem. Ezek után vegyen az ember márkakereskedőtől garanciális használtautót. No comment... Hosszabb keresgélés után végül hűtlenek maradtunk a márkához, és megrendeltünk egy fullos 1.2TCe Renault Grand Modust. Erre is várni kellett, mert Dinamique felszereltségű autó egyáltalán nem volt az országban. A Fabiát beszámolták úgy, hogy bár ők közvetlenül nem számítanak be használt autót, de egy nekik dolgozó kereskedés a megállapodott áron átveszi az autót az új megérkezésekor. Új autó megérkezett, a régit átvették. Kb. két hónappal későb jött egy levél, hogy az autó el lett adva, és át lett írva az új tulaj nevére. Minden szép és jó volt, anyukám megszerette a magas turbós kis Renalt-t, mígnem teljesen kiakadva felhívott, hogy hívta az új tulajdonos, és fenyegetőzött, hogy bíróságra adja édesanyámat, és hogy mit képzelünk magunkról. Hát felhívtam a hirtelenszimpatikus úriembert, és tátva maradt a szám. A 270e-t futott itt-ott karcos, javított szervízkönyves Fabiat 140e km-es törésmentesként adták tovább. Mivel volt egy csomó fotó az autóról, amelyen a kilométeróraállás is látható ill. a szervizkönyvről is volt másolat, elküldtem mindezt az új tulajdonosnak. Azóta nem hívott, csak írt egy sms-t, melyben elnézést kért, hogy melegebb égtájakra küldött minket... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 Pálinkás jóóó reggelt! :rolleyes: :lol: Milyen szép időnk van, -7 fok. Reggel nem tudtam kinyitni az ajtókat, csak a csomagtartón keresztül bemászva sikerült az első ajtókat kinyitni, mert ugye a hátsókon be van reteszelve a gyerekzár :blink: . Van valami praktikus ötlet, hogy mit lehet tenni az ajtók befagyása ellen? Hallottam már, hogy ha szilikonnal befújjuk a gumikat körbe, nem fagy be, de szerintem ez nem biztos hogy jó, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 Pálinkás jóóó reggelt! :rolleyes: :lol: Milyen szép időnk van, -7 fok. Reggel nem tudtam kinyitni az ajtókat, csak a csomagtartón keresztül bemászva sikerült az első ajtókat kinyitni, mert ugye a hátsókon be van reteszelve a gyerekzár :blink: . Van valami praktikus ötlet, hogy mit lehet tenni az ajtók befagyása ellen? Hallottam már, hogy ha szilikonnal befújjuk a gumikat körbe, nem fagy be, de szerintem ez nem biztos hogy jó, nem? Fűtött garázs. Tuti működik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 ;) :D ;) ............... Új autó megérkezett, a régit átvették. Kb. két hónappal későb jött egy levél, hogy az autó el lett adva, és át lett írva az új tulaj nevére. Minden szép és jó volt, anyukám megszerette a magas turbós kis Renalt-t, mígnem teljesen kiakadva felhívott, hogy hívta az új tulajdonos, és fenyegetőzött, hogy bíróságra adja édesanyámat, és hogy mit képzelünk magunkról. Hát felhívtam a hirtelenszimpatikus úriembert, és tátva maradt a szám. A 270e-t futott itt-ott karcos, javított szervízkönyves Fabiat 140e km-es törésmentesként adták tovább. Mivel volt egy csomó fotó az autóról, amelyen a kilométeróraállás is látható ill. a szervizkönyvről is volt másolat, elküldtem mindezt az új tulajdonosnak. Azóta nem hívott, csak írt egy sms-t, melyben elnézést kért, hogy melegebb égtájakra küldött minket... sajnos ez a tapasztalható manapság.... VIGYÁZNI A HASZNÁLTAUTÓKKAL!!!!!!!!!!!!!!! nem gond ma már a km óra tekergetés :D .... régebben inkább az volt :lol: Csak megkönnyítettél az autó dílerek dolgát: Laptop-kábel-program, oszt adjad neki 500.000ről -> 160.000re az egyik ismerős autókereskedésbe 10.000ért csinálták a srácnak... (cégautóként használta, de amúgy a faterja nevén volt Peugeot -- a faterja 76 éves... :rolleyes: , a srác 30) szerintetek :blink: ő beadta egy kereskedésbe cserébe, és láttuk kirakva 2 nap múlva 100.000 km-el a 4 éves autót dúrván 10 nap alatt - 400.000 km :lol: :lol: (én meg arra se tudok rájönni, hogy a cserélt km órámat hogy tekerjem előre , hogy a valós km állásomat mutassa :D :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 :rolleyes: :blink: :lol: Egy eléggé sokat utazó család vagyunk, ezért relatíve sok autót használunk el... Nem olvasok Totalcar-t, mert bölcsészek csinálják. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 Pálinkás jóóó reggelt! :rolleyes: :lol: Milyen szép időnk van, -7 fok. Reggel nem tudtam kinyitni az ajtókat, csak a csomagtartón keresztül bemászva sikerült az első ajtókat kinyitni, mert ugye a hátsókon be van reteszelve a gyerekzár :blink: . Van valami praktikus ötlet, hogy mit lehet tenni az ajtók befagyása ellen? Hallottam már, hogy ha szilikonnal befújjuk a gumikat körbe, nem fagy be, de szerintem ez nem biztos hogy jó, nem? a semminél többet ér, és egyébként is használ a guminak a szilikon :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 sajnos ez a tapasztalható manapság.... VIGYÁZNI A HASZNÁLTAUTÓKKAL!!!!!!!!!!!!!!! nem gond ma már a km óra tekergetés ;) .... régebben inkább az volt ;) Csak megkönnyítettél az autó dílerek dolgát: Laptop-kábel-program, oszt adjad neki 500.000ről -> 160.000re az egyik ismerős autókereskedésbe 10.000ért csinálták a srácnak... (cégautóként használta, de amúgy a faterja nevén volt Peugeot -- a faterja 76 éves... :rolleyes: , a srác 30) szerintetek :blink: ő beadta egy kereskedésbe cserébe, és láttuk kirakva 2 nap múlva 100.000 km-el a 4 éves autót dúrván 10 nap alatt - 400.000 km :D :lol: (én meg arra se tudok rájönni, hogy a cserélt km órámat hogy tekerjem előre , hogy a valós km állásomat mutassa :D :D ) Leírtam, hogyan kell :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 Nah, úgy néz ki hogy sikerült lőnöm mindenből ami kell, és a MHT-n kívül mindenből pirosat, és rá valót. :rolleyes: Marad facelift előtti, hagyom a balos lámpát, csak egy bontott jobbost kap most, majd ha lesz pénzem akkor lesz 2 új. Viszont úgy tűnik hogy hétvégéig pihen a drága mert a lakatos-ismerős ahova el akartam vinni most az első hó adaggal kapott némi munkát, meg jöttek vissza fényezésről is hozzá autók, és tele van a műhely is meg az udvar is :lol: asszondta hogy hétfőn guruljak át hozzá, addig túr egy caravan-nyi helyet a műhelyben :blink: mindenesetre ma viszek haza indexet, meg kalapácsot és megpróbálok legalább kresz-előírásilag megfelelni :D Ha a lámpák, indexek megvannak, és nem a csillagokat vizsgálják, meg nem esnek ki a helyükről akkor elméletileg forgalom-képes vagyok? ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 Nah, úgy néz ki hogy sikerült lőnöm mindenből ami kell, és a MHT-n kívül mindenből pirosat, és rá valót. :rolleyes: Marad facelift előtti, hagyom a balos lámpát, csak egy bontott jobbost kap most, majd ha lesz pénzem akkor lesz 2 új. Viszont úgy tűnik hogy hétvégéig pihen a drága mert a lakatos-ismerős ahova el akartam vinni most az első hó adaggal kapott némi munkát, meg jöttek vissza fényezésről is hozzá autók, és tele van a műhely is meg az udvar is :lol: asszondta hogy hétfőn guruljak át hozzá, addig túr egy caravan-nyi helyet a műhelyben :blink: mindenesetre ma viszek haza indexet, meg kalapácsot és megpróbálok legalább kresz-előírásilag megfelelni :D Ha a lámpák, indexek megvannak, és nem a csillagokat vizsgálják, meg nem esnek ki a helyükről akkor elméletileg forgalom-képes vagyok? ;) :D Az kiderült, hogy kell-e húzni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 Nem olvasok Totalcar-t, mert bölcsészek csinálják. ;) :rolleyes: :blink: :lol: Dév, sajnálom a verdát :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts