Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Leszakad az arcom.... :blink: :rolleyes: Bakker! Szép emberekkel vagyok körülvéve... Ha bárkinek is segíteni kellett, ...

Adok én neked kölcsön rugóösszehúzót meg gömbfej kinyomót is szívesen, csak gyere érte ;) :D

Én is bejártam faterral minden rokont meg ismerőst, mikor építkeztek, de mikor mi építkeztünk valahogy senki sem ért rá :lol:

Nem baj megoldottuk, legalább nem tartozok senkinek...

Link to comment
Megosztás:

Láttam azt a sort ahol azt kérdezni miért kapott ilyen nevet egy ilyen jó autó, aztán el se olvastam :lol: megnéztem a képeket azt kész :blink: Jah amúgy ültem már benne :rolleyes: ;) igaz az ezüst volt :D

pár év mulva ezt is fikázni fogják, hogy jaj ez milyen hétköznapi egyszerűen semmilyen, "nemtudom miért nem de nem"

annakidején az F is volt ennyire formabontó, és ujdonságszámbamenő, akárki akármit mond :D

Link to comment
Megosztás:

Adok én neked kölcsön rugóösszehúzót meg gömbfej kinyomót is szívesen, csak gyere érte :D :blink:

Én is bejártam faterral minden rokont meg ismerőst, mikor építkeztek, de mikor mi építkeztünk valahogy senki sem ért rá :rolleyes:

Nem baj megoldottuk, legalább nem tartozok senkinek...

hát te nem, de már kinek tartoznál, ha végigjártátok az egész rokonságot, érdekes, de ez errefelé is így van :lol:

Link to comment
Megosztás:

Azért irom ide a köv problemámat mert itt van a legnagyobb mozgás. Szval a következő. Észrevettem hogy a vizhőfok mérőm nem nagyom mozgolódik. Napi 15-20km-et megyek vele és nem billen ki a pöcökről a mutató. A fűtéssel viszont semi gond. 3-4perc után má befűűtőtt rendesen 1es fokozatban. Aztkel tudni h gyárilag nem fordulatszámos egységem volt a fordulatszámosat később tettem bele. Nyáron a pesti vánszorgás és társai mozgatták a mutatót a kellő ponon bekapcsol a ventilegalábbis nyáron. Nem tudom ez most a hideg nek köszönhető vagy pedig valami gebasz van? ÉS hogy ennyi km-alatt kikelene mozdulnia a mutatónak? Válaszokat köszönöm.

Termosztát gyanúsítás előtt feltétlen ellenőrizd a műszeregység hőmérséklet jeladóját és a vezetéket a műszeregységig. Ha kell cseréld a jeladót, de az az új műszeregységedhez való legyen, ne a gyáridhoz.

Link to comment
Megosztás:

pár év mulva ezt is fikázni fogják, hogy jaj ez milyen hétköznapi egyszerűen semmilyen, "nemtudom miért nem de nem"

annakidején az F is volt ennyire formabontó, és ujdonságszámbamenő, akárki akármit mond :D

Szerintem nagyobb volt mint most ez. Gondolj bele mik voltak akkor amikor az F kijött.

Gófkettő? az aztán a forma :rolleyes:

kockaeszkort? gyönyörű:lol:

rönó21? ugyanaz

fiat unó még inkább ugyanaz :blink:

És az országos gépjármű felhozatal 75 %-a még a merkur telepről származott...

Link to comment
Megosztás:

hát te nem, de már kinek tartoznál, ha végigjártátok az egész rokonságot, érdekes, de ez errefelé is így van :rolleyes:

Mostanában szomszéddal bartelezünk :blink: Ő megoldja, ha kőműveskedni kell, én meg csinálok neki motoroskaput, mákdarálót...stb. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Termosztát gyanúsítás előtt feltétlen ellenőrizd a műszeregység hőmérséklet jeladóját és a vezetéket a műszeregységig. Ha kell cseréld a jeladót, de az az új műszeregységedhez való legyen, ne a gyáridhoz.

azok szerintem jók, mivel mozog a mutató stb... igen igen ez a jeladó :lol:

csak baromi drága az uj...

a számát meg még senki se tudta egyértelműen megmondani.

én találtam számokat rajta, de kitudja mi az... meg nem is tudtam pontosan leolvasni.... poénra meg nem szedem ki

valaki erről?

Szerintem nagyobb volt mint most ez. Gondolj bele mik voltak akkor amikor az F kijött.

Gófkettő? az aztán a forma :rolleyes:

kockaeszkort? gyönyörű:D

rönó21? ugyanaz

fiat unó még inkább ugyanaz :blink:

És az országos gépjármű felhozatal 75 %-a még a merkur telepről származott...

erről beszéltem már mennyit, de mindig alulmaradtam, csak te értesz meg, meg 90es ;)

Link to comment
Megosztás:

Termosztát gyanúsítás előtt feltétlen ellenőrizd a műszeregység hőmérséklet jeladóját és a vezetéket a műszeregységig. Ha kell cseréld a jeladót, de az az új műszeregységedhez való legyen, ne a gyáridhoz.

Na és honnan tudommilyen való a műszer egységemhez? És helyileg hol van a jeladó?

Link to comment
Megosztás:

hát...

nemtudom, hogyan lesz szigarítvaa műszaki, de most is gépek mérik az egészet...

a fékpadra ugyan úgy rákelrülhet egy jótékony bakancs megfelelő surlódó erőt prezentálva, ameik oldalon kell, illetve a lengéscsillapító is javulhat némi többlet ill keveslet miatt :D

és olyan meg nincs, hogy legkisebb hiba miatt is gatya, erre van kitalálva az előműszaki.

és az embereket továbbra is motiválni fogja a pénz, és pár hétmulva meglesza mód arra, hogy lehet kijátszani a dolgokat :lol:

Lalee a rugócsere arra elmeséltem hogyan is lehet, de egy segíő akkor is kell utána összerakni

Brezsó:

összenyomot állapotban is összekötve fog annyit nyúlni, hogy nem lesz jó.. láncot kötni meg a rugóra nem egyszerű, hogy megálljon ott....

fékcsere meg... nincs leírva még a GYIK ba???

egyébként ha a dob lejön, és cserélni kell mindet, akkor nem lehet probléma....

Telefonált a sógor, holnapután este éjszakázunk és összedobjuk az egészet. :rolleyes:

Adok én neked kölcsön rugóösszehúzót meg gömbfej kinyomót is szívesen, csak gyere érte ;) ;)

Én is bejártam faterral minden rokont meg ismerőst, mikor építkeztek, de mikor mi építkeztünk valahogy senki sem ért rá :blink:

Nem baj megoldottuk, legalább nem tartozok senkinek...

Köszönöm! Elfogadnám, ha nem laknál olyan messze! :D
Link to comment
Megosztás:

Na és honnan tudommilyen való a műszer egységemhez? És helyileg hol van a jeladó?

A jeladó a szívótorkon van felűről látható a generátor mellett (rögtön a vezérlésburkolat mellett), egy vezeték megy rá csúszóérintkezővel, oldalról van rádugva a jeladó végére. Kék vezeték megy rá (x14nz).

Ha van kedved méregetni, akkor kb ilyen értékek az irányadóak: Forrás: opelmagazin.hu

"A mûszercsoport vízhõfokjeladójának (1 vezetékes) értékei:

kb. 6-7 fok : 1950 ohm

kb. 20-25 fok : 1550 ohm

A kék mezõ teteje és a 90-es osztás között félúton : 150 ohm

Üzemi hõfok (92 fok) : 100 ohm"

Link to comment
Megosztás:

Mivel kevés a hozzászólásod de törvényszerű, hogy 1. légy, a többiek direkt visszafogták magukat.

:rolleyes:

jah, úgyhogy írjál már mert addig mi sem írhatunk :blink:

hát ezt észrevettem, megvárjátok, mire én írok, aztán már ti is írtok, de ha nem írok, akkor jön a mindneki alszik? duma ;) :lol:

írjatok magatoktól, szeretném olvasni a történéseket :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.