Zolka Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Jó megoldás ez! :rolleyes: Megkaptam az üzenetet, válaszoltam is rá :blink: Ma már nemhiszem hogy nekiesek, de valamikor a héten megcsinálom....mert kúúúva szar így menni hogy a mutató ül a támasztón :lol: de legalább nem megy bele a km sem! :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 de legalább nem megy bele a km sem! ;) :D :rolleyes: :blink: :lol: Ennek már mindegy... :D Bár azért jó lenne tudni hogy mikor éri el az 1500 kilómétert... első olajcserét meg kéne csinálni. ááá...ez a generál nagyon elbarmolt 1-2 dolgot... Elektromos részek emitt amott kimentek... Na azokat már megcsináltuk faterral, meg gyújtáskapcsoló is be volt ragadva, azt is megcsináltuk... de nem csoda. Kb 1 hónapig állt 1 helyben míg a szerelő csinálta a motorját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 :rolleyes: :blink: :lol: Ennek már mindegy... :D Bár azért jó lenne tudni hogy mikor éri el az 1500 kilómétert... első olajcserét meg kéne csinálni. ááá...ez a generál nagyon elbarmolt 1-2 dolgot... Elektromos részek emitt amott kimentek... Na azokat már megcsináltuk faterral, meg gyújtáskapcsoló is be volt ragadva, azt is megcsináltuk... de nem csoda. Kb 1 hónapig állt 1 helyben míg a szerelő csinálta a motorját. az is lehet,h szarul tette vissza az órára a spirált és mostanra csúszott le! De mondjuk,miért szedte volna ki a műszeregységet a helyéről egy generálhoz? Vagy tudsz róla,h ki volt szedve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 az is lehet,h szarul tette vissza az órára a spirált és mostanra csúszott le! De mondjuk,miért szedte volna ki a műszeregységet a helyéről egy generálhoz? Vagy tudsz róla,h ki volt szedve? Neeem nem szedte ki. Ami kárt csinált...és nem tetszett, az az volt hogy a motorháztetőt mivel le kellett szedni hogy a motort kiemelje, így az ablakmosónak a csövét ollóval elnyeste... Azt kellett ott toldanom, de már jó :blink: van itthon akváriumom és szedtem ki a levegőztetőből 1 darab csövet, és pont jó volt :rolleyes: Néztem a Bárdi oldalán 1.7D astrához spirált. De ár nem volt... De gondolom olyan 1500 Forint körül lehet. Vagy többi ilyen Febi márkájú. Más nincsen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Neeem nem szedte ki. Ami kárt csinált...és nem tetszett, az az volt hogy a motorháztetőt mivel le kellett szedni hogy a motort kiemelje, így az ablakmosónak a csövét ollóval elnyeste... Azt kellett ott toldanom, de már jó :blink: van itthon akváriumom és szedtem ki a levegőztetőből 1 darab csövet, és pont jó volt :rolleyes: Néztem a Bárdi oldalán 1.7D astrához spirált. De ár nem volt... De gondolom olyan 1500 Forint körül lehet. Vagy többi? ilyen Febi márkájú. http://www.unixauto.hu/UnixOnline/Unix_Cik...mp;cMegnNr=2540 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 http://www.unixauto.hu/UnixOnline/Unix_Cik...mp;cMegnNr=2540 Köszi :rolleyes: :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Köszi :rolleyes: :blink: szívesen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 szívesen :lol: Holnap 7ig vagyok laborba... Szerdán 7ig vagyok laborban.... Szerintem csütörtökön megcsinálom :blink: Francot... csütörtökön muteromat kell majd vinni meg hozni valami céges összejövetelre... Akkor marad a péntek :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Nem hülye kérdések ezek!!fura! igazából úgy tudod kiszűrni 100%-osan, ha leoldod a spirált a váltóról meg az óráról is, a váltó felöli végét befogod mondjuk egy fúróba és közben megnézed a másik végét,ami az órába csatlakozna,h szépen pörög-e!Lehet van egyszerübb megoldás is,de nekem ez jutott eszembe! :blink: Megkaptad a p.ü-t? Vagy ha vkinek van jobb ötlete az írjon!! nem kell hozzá fúró :rolleyes: kézzel tekered, és mozdulnia kell rögtön a másik végének is, de ha leoldod a váltóról, és meghúzod erősen, és nem jön ki a közepe, akkor a bowden jó, am a biztitáblát ha kilököd felérsz a spirálig az óra mögött, és megtudod nézni a helyén van e, vagy sem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 nem kell hozzá fúró :blink: kézzel tekered, és mozdulnia kell rögtön a másik végének is, de ha leoldod a váltóról, és meghúzod erősen, és nem jön ki a közepe, akkor a bowden jó, am a biztitáblát ha kilököd felérsz a spirálig az óra mögött, és megtudod nézni a helyén van e, vagy sem :D Megnéztem most ezzel a módival (köszi az ötletet ). Helyén van... Na akkor asszem mégsem lesz hátulra gázrugó. Majd max Januárban, a decemberi fizetésből. Ami késik nem múlik ;) debrecenben 5 ért hozzádvágja a fordulatszámmérős órát, de szerintem a spirállal lesz bajod... vagy leakadt, vagy eltört... Nagyon filózok egy fordulatszámmérősőn.... Jó lenne látni hogy meddig pörgetem, meg hol váltok el, meg kis változatosság... :lol: Én sztem 5 ért meg is venném. :D Tuti elnézek felé a szünetben, aztán ha megvan még és tényleg nem 1 ököráráért adja én viszem ;) De amúgy csak annyi lenne hogyha beleteszem a fordsz.mérős műszeregységet hogy ahonnan kihúztam a régit oda beledugom az újat? nem kéne sehova kötögetni semmit, hogy működjön? ( én hülye vagyok ezekhez :rolleyes: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Megnéztem most ezzel a módival (köszi az ötletet ). Helyén van... Na akkor asszem mégsem lesz hátulra gázrugó. Majd max Januárban, a decemberi fizetésből. Ami késik nem múlik :D Nagyon filózok egy fordulatszámmérősőn.... Jó lenne látni hogy meddig pörgetem, meg hol váltok el, meg kis változatosság... :rolleyes: Én sztem 5 ért meg is venném. :blink: Tuti elnézek felé a szünetben, aztán ha megvan még és tényleg nem 1 ököráráért adja én viszem :lol: Generátor is kell hozzá. Mert a diziles onnan veszi a jelet. Ha nem olyan, akkor azt is cserélni kell, meg vezetéket húzni (valószínűleg). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Generátor is kell hozzá. Mert a diziles onnan veszi a jelet. Ha nem olyan, akkor azt is cserélni kell, meg vezetéket húzni (valószínűleg). Igen..ezt mondta uncsim is hogy dizel generátorról veszi a jelet. Amúgy fater elvitte az autót...és telefonált hogy reszket a mutató..... Már nem csak áll hanem reszket. Akkor tuti spirál. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Ezek nem jók, mert rendszámot kérnek...stb Honnan tudjam hogy mi a rendszáma ha még meg sem vettem? :D Csak azt szeretném tudni ha mondjuk akarok venni egy 2literes autót akkor mennyit kell fizetnem negyedévente.... Nekem 3776 lesz a negyedéves B10-ben az egynyócra. :rolleyes: Nem. Szép egyenletesen mozgott. Nem rezgett sosem. Amúgy bocsi az ilyen hülye kérdésekért... :blink: A számláló attól is behalhat,ha menet közben nullázod le. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Nekem 3776 lesz a negyedéves B10-ben az egynyócra. :rolleyes: A számláló attól is behalhat,ha menet közben nullázod le. :blink: a b 10 csak egy kis része sok függ a kocsi korátol, a 2.0 már egybőlmagasabb kategória, mg bla bla de a netrisken is kéri a rendszámot?? dehát írj be kamurendszámot, csak saccold meg mi lehet egy olyan idős kocsinak a rendszáma :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 a b 10 csak egy kis része sok függ a kocsi korátol, a 2.0 már egybőlmagasabb kategória, mg bla bla de a netrisken is kéri a rendszámot?? dehát írj be kamurendszámot, csak saccold meg mi lehet egy olyan idős kocsinak a rendszáma :blink: A 2001 ccm-től magasabb kategória. A 2 literes motorok mindíg kevéssel alatta vannak a 2000ccm-nek. :rolleyes: Amúgy 96-os és nem volt káreset és a babára is kaptam kedvezményt meg a magán nyugdíjpénztárra is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Nekem 3776 lesz a negyedéves B10-ben az egynyócra. :rolleyes: A számláló attól is behalhat,ha menet közben nullázod le. :blink: Nem volt rá példa hogy menetközbe nullázzak.. :lol: Ha jól emlékszek nekem az astra tán ott körül van... :D fater nevén van. Neki meg ez a Bonus Malus vagy mi a jóisten B10es ;) Az Aegonnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 A 2001 ccm-től magasabb kategória. A 2 literes motorok mindíg kevéssel alatta vannak a 2000ccm-nek. :rolleyes: Amúgy 96-os és nem volt káreset és a babára is kaptam kedvezményt meg a magán nyugdíjpénztárra is. ja igen bocs benéztem 1500-2000ig amúgy meg el kell menni pár biztosítóba, ők tudják a tutit megmondani úgyis :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Szeruuu mindenki! Elromlott a kilóméterórám... :lol: Tegnap még jó meg semmi baja...ma reggel meg már nem forgatja se a napiszámlálót, se az össszámlálót, se a mutató nem mozog. :D A hőfokot, és a gázolajat meg mutatja.. ;) vajon mi lehet vele? Lehet megnézem ebben a debreceni bontóban a fordulatszámmérős órát. ( ahol Dáwid vette a mociját ) Remélem megvan még.... :rolleyes: Ha nincs akkor... Sztem ezt vagy megcsináljuk, vagy venni bele egy másik bontottat ami nem mutatja a fordulatot. Jóaz.. csak működjön. Ha már kiszeded a műszeregységet akár fordszámmérőset is tehetsz bele, csak genrátor kérdése hogy a forulatszámmérő nem fog -e feküdni utána :D :blink: . A spirálról hallottam hogy egyes utángyárik kattognak mint az atom, arra érdemes lenne rákérdezi valakinél akinek kattogott hogy milyet vett, és olyat ne vegyél ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Ha már kiszeded a műszeregységet akár fordszámmérőset is tehetsz bele, csak genrátor kérdése hogy a forulatszámmérő nem fog -e feküdni utána :blink: :rolleyes: . A spirálról hallottam hogy egyes utángyárik kattognak mint az atom, arra érdemes lenne rákérdezi valakinél akinek kattogott hogy milyet vett, és olyat ne vegyél :lol: Utángyári nekem nagyon hangos volt, semmiképpen ne. Csakis a gyári. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Ha már kiszeded a műszeregységet akár fordszámmérőset is tehetsz bele, csak genrátor kérdése hogy a forulatszámmérő nem fog -e feküdni utána :D :blink: . A spirálról hallottam hogy egyes utángyárik kattognak mint az atom, arra érdemes lenne rákérdezi valakinél akinek kattogott hogy milyet vett, és olyat ne vegyél ;) Jah még egy ötlet: Az a szerelő előszeretettel felejtett el dogokat visszatenni ha jól rémlik. Nem lehet hogy a váltó felöli része nem lett visszacsinálva rendesen? :rolleyes: Utángyári nekem nagyon hangos volt, semmiképpen ne. Csakis a gyári. :D Nah látod Láci? Erre gondoltam :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Utángyári nekem nagyon hangos volt, semmiképpen ne. Csakis a gyári. :D A gyárival csak az ára gond de a csendessége a kompenzáló tényezője :lol: :blink: a tapasztalat.. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Utángyári nekem nagyon hangos volt, semmiképpen ne. Csakis a gyári. ;) Hát semmiféleképp nem akarom hogy kattogjon. És Gyárit...? Bontó? Jah még egy ötlet: Az a szerelő előszeretettel felejtett el dogokat visszatenni ha jól rémlik. Nem lehet hogy a váltó felöli része nem lett visszacsinálva rendesen? :rolleyes: Nah látod Láci? Erre gondoltam :D Ahha. Hát igazából Nemtudom hogy ott hozzábaszkurált-e valamihez a szerelő... :blink: Amúgy, senki se ébressze fel az alvó oroszlánt... 1 perc 45től kezd durvulni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Hát semmiféleképp nem akarom hogy kattogjon. És Gyárit...? Bontó? Ahha. Hát igazából Nemtudom hogy ott hozzábaszkurált-e valamihez a szerelő... :rolleyes: mivel kiszedtocit, így valószínű a váltó is ki volt véve..., vagy legalábbis meg lehetett jól mozgatva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 Hát semmiféleképp nem akarom hogy kattogjon. És Gyárit...? Bontó? Ahha. Hát igazából Nemtudom hogy ott hozzábaszkurált-e valamihez a szerelő... :rolleyes: Amúgy, senki se ébressze fel az alvó oroszlánt... 1 perc 45től kezd durvulni :blink: 6 ropi körül van a gyári új csergőnél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve December14, 2009 Megoszt Elküldve December14, 2009 6 ropi körül van a gyári új csergőnél. Nem vészes. mivel kiszedtocit, így valószínű a váltó is ki volt véve..., vagy legalábbis meg lehetett jól mozgatva. Igaz.... Na akkor először szétszedjük és belekukkantunk hogy mi a redva van ott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts