Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Az meg lehet a gyenge akksitól, lehet sokat indítóztatok, és attól törlődött.

Igen, de az előző leállása hétfőn este volt, azóta rendesen üzemelt egészen ma estig. :huh: Szerintem azzal nincs gond, (ha hideg) azonnal beindul, ha kínlódik akkor is dolgozik az önindító rendesen, többszöri próbálkozás után sem lassul vagy ilyesmi.

Link to comment
Megosztás:

Nyissunk ötletbörzét! ;)

Tehát hidegen mindig indul, baj akkor van, ha meleg illetve akkor sem mindig. :lol: Már ma este azzal is "gazdagabbak" lettünk, hogy nincs szikra.

Önindító szépen dolgozik, gyertyakábelek jók, gyertyák most lettek cserélve.

Egyébként jól megy, nem ég hibajelző lámpa.

Hmmm. Mi is van még...

Az én tippjeim:

- DIS modul

- ECU

- vezérműtengely jeladó

- főtengely jeladó

(ill. ha csak egyik van benne, akkor az, annyira közelről nem ismerem azt a motort :lol: ).

- kontakthiba a motortérben

Hibakód kiolvasás volt már?

A vezérműtengely jeladó "jelhiánya" vakká teheti az ECU-t, mert nem látja a vezérműtengelyek és közvetetten a főtengely szöghelyzetét. Ezért nem ad szikrát, mert ha ezen jel hiányában rossz szöghelyzetben adná, akkor a belsőégésű motor átmehetne akár külső égésűbe is... :D A főtengely szíjtárcsáján lévő foghiány csak "hengerügyileg" tájékoztatja a vezérlőegységet. Mert hát szerencsére van belőle vagy 4.

A vezérműtengely szöghelyzet jeladója látszik az oldalsó burkolaton kívülről is, ha szembeállsz a motorral, akkor oldalt a levegőszűrő-háznál a vezérlésburkolaton a felőled lévő vezérmű keréknél nagyobb a pukli, mert az ott lévő keréken találhatóak a szöghelyzetért felelős karok... ne de mindegy, inkább linkelek képet, mert úgy egyszerűbb.

Burkolat:

http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=7d2850eaf...&aid=167351

Jeladó és kerék:

http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=7d2850eaf...&aid=167351

Persze ez csak ötletbörze :huh:

Link to comment
Megosztás:

Itt van NOVY!!!!!

SZeruuuusz! Régen láttunk errefelé, már hiányoztál :huh:

Mizujs? :lol:

itt itt

pár napig

behalt a cater rakodó, és így egy pár napot megint itthon töltök...

nem sok történés volt a két hét alatt... 70ezerrel közelebb vagyok a verdához, ezt leszámítva nem sok érdekfeszítő.

Link to comment
Megosztás:

Ja, és meghülyült a kijelzőm is. Ma reggel "92.01.12.-ét és este 7 órát mutatott. :huh:

Lehet, hogy ide rontáslevétel kell. :lol:

Nekem kontaktos volt a kijelző, néha ha gondolta magát egy pillanatra kialuldt, és nullázott mindent. Eltartott egy darabig, mire rájöttem, mert nem akkor csinálta amikor néztem. Kivettem, kicsit megfeszegettem a lábakat a csatiban, azóta jó.

Na ez szép.:

Összesen 8 aktív felhasználó olvas bennünket:

1 felhasználó és 7 látogató

zotya975, Google.com

:lol:

Link to comment
Megosztás:

itt itt

pár napig

behalt a cater rakodó, és így egy pár napot megint itthon töltök...

nem sok történés volt a két hét alatt... 70ezerrel közelebb vagyok a verdához, ezt leszámítva nem sok érdekfeszítő.

Legalább egyre beljebb és beljebb vagy :lol: :huh:

én is keresgetem a lóvét a kasztnizáshoz

Link to comment
Megosztás:

Legalább egyre beljebb és beljebb vagy :blink: ;)

én is keresgetem a lóvét a kasztnizáshoz

én is keresem de nem találom sehol a franc bele :angry: :D

Ja, és meghülyült a kijelzőm is. Ma reggel "92.01.12.-ét és este 7 órát mutatott. :lol:

Lehet, hogy ide rontáslevétel kell. :lol:

Az kinullázódhat több minden miatt ha valamiért egy pillanatra nem kap villanyt. Lehet hogy a TID csatlakozója mozog, vagy elengedett benne pár forrasztás (mondjuk attól inkább hülyeségeket szokott mutatni mint alapra állni. Nem volt leszedve az akkusaru? :huh:

Link to comment
Megosztás:

én is keresem de nem találom sehol a franc bele :) :huh:

Jó helyen kell lenni jókor... ( 7től fél 5ig a székházban ) :lol:

De ma hálistennek nem kellett bemennem :blink: Ma megyek nyírábrányba... Libavágás lesz : ;) De sztem megcsinálom amit multkor mondtál.. az ablaktekerő karjait átcserélem... Meg ha valahol találok 1 futóműves emberkét a télifelniket kicentírozom, aztán azokat is felhajingászom. :angry:

Csak én vagyok sztem még nyárigumikkal.... :lol: De nem csúszkált még 1szer sem :D

Link to comment
Megosztás:

Jó helyen kell lenni jókor... ( 7től fél 5ig a székházban ) :D

De ma hálistennek nem kellett bemennem :) Ma megyek nyírábrányba... Libavágás lesz : :angry: De sztem megcsinálom amit multkor mondtál.. az ablaktekerő karjait átcserélem... Meg ha valahol találok 1 futóműves emberkét a télifelniket kicentírozom, aztán azokat is felhajingászom. :blink:

Még nyárival vagyol? :lol: És akkor a szép felnik lesznek télire a nyári meg lesz sima lemezfelni? :lol: Vagy megint el vagyok tévedve? :) ;)

Nah jóvan, mentem barátnézni. Majd holnap leszek :huh: pacsi mindenki.

Link to comment
Megosztás:

Még nyárival vagyol? :lol: És akkor a szép felnik lesznek télire a nyári meg lesz sima lemezfelni? :lol: Vagy megint el vagyok tévedve? :blink: :D

Nah jóvan, mentem barátnézni. Majd holnap leszek :huh: pacsi mindenki.

Nem vagy eltévedve ;) Tényleg így van.... Nyáron amikor unatkoztam fogtam, és megcsináltam a téliket mert hányadék volt... de sztem most télen meg a nyárikat fogom megpofásítani :)

Nah én is lépek. További szép napot mindenkinek! Este leszek. :angry:

Link to comment
Megosztás:

Nekem kontaktos volt a kijelző, néha ha gondolta magát egy pillanatra kialuldt, és nullázott mindent. Eltartott egy darabig, mire rájöttem, mert nem akkor csinálta amikor néztem. Kivettem, kicsit megfeszegettem a lábakat a csatiban, azóta jó.

Én a múlthéten vettem egy ezresért, mert az előzőt szétszedtem még tavaly, hogy beledezem és annyira gáz volt a a kijelzőhöz vezető szalagkábel, hogy egy része lejött. Sikerült valamennyire visszarakni, de a második javítási kísérlet után leszakadt teljesen. Utána megnéztem milyen a gyorsulása a földfelé. :lol: Ehez már nem nyúlok. :lol:

Hátsó fékdob, munkahenger, fékpofák cseréje mennyire bonyolult? Most akarom cserélni az első, ill. a hátsó lengéscsillapítókat... Nem tudom, hogy egyedül megoldható e, mert valaki azt mondja, hogy szétcsavarozom a dolgokat és cserélem... Valaki meg azt, hogy kell rugóösszehúzó! Most akkor mi van? :huh:

Link to comment
Megosztás:

Én a múlthéten vettem egy ezresért, mert az előzőt szétszedtem még tavaly, hogy beledezem és annyira gáz volt a a kijelzőhöz vezető szalagkábel, hogy egy része lejött. Sikerült valamennyire visszarakni, de a második javítási kísérlet után leszakadt teljesen. Utána megnéztem milyen a gyorsulása a földfelé. :lol: Ehez már nem nyúlok. :lol:

Hátsó fékdob, munkahenger, fékpofák cseréje mennyire bonyolult? Most akarom cserélni az első, ill. a hátsó lengéscsillapítókat... Nem tudom, hogy egyedül megoldható e, mert valaki azt mondja, hogy szétcsavarozom a dolgokat és cserélem... Valaki meg azt, hogy kell rugóösszehúzó! Most akkor mi van? :huh:

Hátulra nem kell rugóösszehúzó.

Link to comment
Megosztás:

Én a múlthéten vettem egy ezresért, mert az előzőt szétszedtem még tavaly, hogy beledezem és annyira gáz volt a a kijelzőhöz vezető szalagkábel, hogy egy része lejött. Sikerült valamennyire visszarakni, de a második javítási kísérlet után leszakadt teljesen. Utána megnéztem milyen a gyorsulása a földfelé. :lol: Ehez már nem nyúlok. :lol:

Hátsó fékdob, munkahenger, fékpofák cseréje mennyire bonyolult? Most akarom cserélni az első, ill. a hátsó lengéscsillapítókat... Nem tudom, hogy egyedül megoldható e, mert valaki azt mondja, hogy szétcsavarozom a dolgokat és cserélem... Valaki meg azt, hogy kell rugóösszehúzó! Most akkor mi van? :huh:

megoldható, csak rakj emelőt a híd alá, mert különben letépheted a gátló végét :D

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Kéne egy kis segítség már egyszer kérdeztem de vkinek van az autójába sportszűrő?

Nekem ami van lényegesen nagyobb a csatlakozója mint a motor szívócsonkja ehhez kell vmi toldóidom és így nem tom feltenni vagy csak én vagyok hülye még nem tettem rá soha..:lol: ????tud vki segíteni???:huh:

Hálásan Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Köszi! Akkor várok még vele. Majd szólok a havernak, ő májer az ilyen dolgokban és segít nekem.

én már levettem eccer az egész agyat hátulról, semmi problematikus nem volt, igaz nem 14éves korában...

ha kompletten cseréled, csak 5 csavart kell kivenned hátul.

ebből egy a fékcső, a többi 4 pedig az agyat tartó csavarok.

levenni vagy 10perc, ha nem szivat a fékcső csavarja.

illetve a kézifékkötél, na az tud mókás lenni, de leszedett állapotban az meglazul, és úgy könyebb leakasztani az is

Link to comment
Megosztás:

Legalább egyre beljebb és beljebb vagy :angry: :D

én is keresgetem a lóvét a kasztnizáshoz

Ne is mond, szerintem biztos lesz vagy 100ropi, ha meg tudom csinálni, még szereznem kell CO-t, a két küszöb tuti, alattam a taposólemez, a dob a tankbeömlő felett, két rugótányér....hát már ez több 100-nál. :huh: Meg ami jön, gondolom szilentek, meg hasonlók.

Én a múlthéten vettem egy ezresért, mert az előzőt szétszedtem még tavaly, hogy beledezem és annyira gáz volt a a kijelzőhöz vezető szalagkábel, hogy egy része lejött. Sikerült valamennyire visszarakni, de a második javítási kísérlet után leszakadt teljesen. Utána megnéztem milyen a gyorsulása a földfelé. ;) Ehez már nem nyúlok. :lol:

Hátsó fékdob, munkahenger, fékpofák cseréje mennyire bonyolult? Most akarom cserélni az első, ill. a hátsó lengéscsillapítókat... Nem tudom, hogy egyedül megoldható e, mert valaki azt mondja, hogy szétcsavarozom a dolgokat és cserélem... Valaki meg azt, hogy kell rugóösszehúzó! Most akkor mi van? :lol:

Nem bonyolult, csak egyszerre egyik oldalt kell szétszedni, és akkor az alapján mehet vissza a másik, vagy fényképezel. Azt az uccsó rugót kicsit nehéz volt feltenni. A fékcső csavarját kapásból elnyirtam csőfogóval vettem le, unixosat raktam fel 700Ft/db. Megkentem rézpasztával a felfekvő felületeket, meg az utánállítót. A gátlót simán lehet cserélni, lecsavarod a csavarját allul aláfekszel fellül, visszarakásnál vagy felnyomod a hidat emelővel, vagy ráengeded a kocsit a dobokra. Csak akkor megint fel kel emelni a kerék felrakásához. Annak ellenére, hogy a nagy könyv szerint automatikus, de igazából az utánállítóval kell játszani közben felrakni a dobot, két csavarral +alátéttel felfogatni megpörgetni, ha nem jó levenni.... és így tovább. Jó móka.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Kéne egy kis segítség már egyszer kérdeztem de vkinek van az autójába sportszűrő?

Nekem ami van lényegesen nagyobb a csatlakozója mint a motor szívócsonkja ehhez kell vmi toldóidom és így nem tom feltenni vagy csak én vagyok hülye még nem tettem rá soha..:lol: ????tud vki segíteni???:huh:

Hálásan Köszönöm!

Ahol vetted a szűrőt nem tudnak segíteni? Igazából nem tudom mit vársz tőle, de olyan sokat nem fog dobni rajta. Én egyszer mentem szűrő nélkül egy kört a kocsival szerelés közben azon kívül, hogy erősebb volt a szívóhang semmi különbséget nem éreztem.

Mintha valaki pumpát keresett volna.:Klikk ide!

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Kéne egy kis segítség már egyszer kérdeztem de vkinek van az autójába sportszűrő?

Nekem ami van lényegesen nagyobb a csatlakozója mint a motor szívócsonkja ehhez kell vmi toldóidom és így nem tom feltenni vagy csak én vagyok hülye még nem tettem rá soha..:lol: ????tud vki segíteni???:huh:

Hálásan Köszönöm!

Nem érdemes foglalkozni vele. A gépedből nem lessz Veyron és örökké kell majd takarítani meg olajozni nem beszélve arról, hogy mennyi port be fog nyelni a motor....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.