Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

úgy látom képek alapján,h a tied is megérett már a cserére! :lol:

Én majd ha már ki is szakad akkor fogom cserélni amig csak hámlik a műbőr felülete addig marad, hacsak nem kell valami miatt extra kicsinosítani a verdát :huh:

Ami viszont jobban aggaszt, hogy annak ellenére hogy egy éve zsíroztam elég száraznak néz ki a szerkezet. Hétvégén lehet adok neki kics zsírt.

Link to comment
Megosztás:

Ha a benzinszintet is többnek mutatja, tedd át a régi műszeregységről a stabilizátor IC-t, a hátulján találod, 3-lábú fekete IC hűtőfüllel.

Igazából a benzinszintet sztem jól mutatja, habár teletankoltam első kattanásig és kicsit a mutató túl is ment az 50-esen, de úgy emlékszem,h ilyen előfordult a réginél is. De majd figyelem! Köszönöm a jó tanácsot! :huh: és egyébként,ha ezt az IC-t kicserélném, akkor azt a hőfokot mutatná,mint a régi műszer? és ez csak annyi,h azt a fekete kis 0,5x0,5 bizgentyűt cserélem ki,amit egy torx csavar tart?

Link to comment
Megosztás:

Igazából a benzinszintet sztem jól mutatja, habár teletankoltam első kattanásig és kicsit a mutató túl is ment az 50-esen, de úgy emlékszem,h ilyen előfordult a réginél is. De majd figyelem! Köszönöm a jó tanácsot! :huh: és egyébként,ha ezt az IC-t kicserélném, akkor azt a hőfokot mutatná,mint a régi műszer? és ez csak annyi,h azt a fekete kis 0,5x0,5 bizgentyűt cserélem ki,amit egy torx csavar tart?

Igen, azt a kis fekete 3-lábú bigyót. Ha nem a műszer hibája miatt többet, akkor ezzel megjavulhat.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.