Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
sztem az újjal mutatja rosszul,m most kb 96 foknál nyit a termosztát

Ha a benzinszintet is többnek mutatja, tedd át a régi műszeregységről a stabilizátor IC-t, a hátulján találod, 3-lábú fekete IC hűtőfüllel.

Elküldve
Na ez a legény a gáton.... :huh:

A klip meg tele van 2-3 ezer eurós gépekkel...nagy góré a csávókám ;)

De látszik hogy a faluban ő a menő ember. A csajok, a falusi focipálya....egyedi hangulat. Ja amúgy a főszereplő rendőr. Thx iwiw. :lol: :lol: :D

Elküldve
De látszik hogy a faluban ő a menő ember. A csajok, a falusi focipálya....egyedi hangulat. Ja amúgy a főszereplő rendőr. Thx iwiw. :huh: :lol: :lol:

:D

Ha látta a videót a parancsnok szerintem már nem az ;)

Elküldve
A kéziféknél van az a kis tálca, azt ki kell ám pattintani, mert a kf szoknyájának keretét az alatt még rögzíti egy csavar.

Azt láttam, hogy előre felé nagyobb beakadó fül van és rajta egy furat. Az a csavar akkor nekem nincs bent mert simán kijött így is.

Elküldve
úgy látom képek alapján,h a tied is megérett már a cserére! :lol:

Én majd ha már ki is szakad akkor fogom cserélni amig csak hámlik a műbőr felülete addig marad, hacsak nem kell valami miatt extra kicsinosítani a verdát :huh:

Ami viszont jobban aggaszt, hogy annak ellenére hogy egy éve zsíroztam elég száraznak néz ki a szerkezet. Hétvégén lehet adok neki kics zsírt.

Elküldve
mindig igazam van....és nem megyek

:huh: :lol: :lol:

sztem nem

Amikor a dízelnél azt mondtad hogy "pöccinteni" kell a gázt visszaváltásnál......? :D azt pöccintheted :blink: ;) :angry:

Elküldve
Ha a benzinszintet is többnek mutatja, tedd át a régi műszeregységről a stabilizátor IC-t, a hátulján találod, 3-lábú fekete IC hűtőfüllel.

Igazából a benzinszintet sztem jól mutatja, habár teletankoltam első kattanásig és kicsit a mutató túl is ment az 50-esen, de úgy emlékszem,h ilyen előfordult a réginél is. De majd figyelem! Köszönöm a jó tanácsot! :huh: és egyébként,ha ezt az IC-t kicserélném, akkor azt a hőfokot mutatná,mint a régi műszer? és ez csak annyi,h azt a fekete kis 0,5x0,5 bizgentyűt cserélem ki,amit egy torx csavar tart?

Elküldve
:huh: :lol: :lol:

sztem nem

Amikor a dízelnél azt mondtad hogy "pöccinteni" kell a gázt visszaváltásnál......? :D azt pöccintheted :blink: ;) :angry:

pont azt írtam h ott kell tartani egy kicsit...

Elküldve
Igazából a benzinszintet sztem jól mutatja, habár teletankoltam első kattanásig és kicsit a mutató túl is ment az 50-esen, de úgy emlékszem,h ilyen előfordult a réginél is. De majd figyelem! Köszönöm a jó tanácsot! :huh: és egyébként,ha ezt az IC-t kicserélném, akkor azt a hőfokot mutatná,mint a régi műszer? és ez csak annyi,h azt a fekete kis 0,5x0,5 bizgentyűt cserélem ki,amit egy torx csavar tart?

Igen, azt a kis fekete 3-lábú bigyót. Ha nem a műszer hibája miatt többet, akkor ezzel megjavulhat.

Elküldve
Oké... de todmit? Legyen igazad.. mármint abban hogy mindíg igazad van. Kivétel erősíti a szabályt. :lol: :lol:

tökjó, monnyuk előre szóltam h mostanában kötekedni fogok, ugyg bicsi bocsi :huh:

Elküldve
Igen, azt a kis fekete 3-lábú bigyót. Ha nem a műszer hibája miatt többet, akkor ezzel megjavulhat.

akkor lehet egyszer majd kicserélem,ha nem birom tovább nézni a hőfokmutatót olyan magasan! :huh: Köszi a segítséget

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.