Dáwid Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 ... és lent ragad! :lol: Azt próbálja meg :D :lol: Tavasszal-nyár elején szeretnék már gombokkal ablakot tekergetni :huh: (fölfelé is ;) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Holnap megyek egy sráchoz akinek van 2 omegája. Intervallumos karért. :huh: Ha esetleg kell valakinek belső lámpa akkor elhozom, csak szóljon. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Azt próbálja meg :D :lol: Tavasszal-nyár elején szeretnék már gombokkal ablakot tekergetni :huh: (fölfelé is ;) ) Aztán meg ne bándd! Nekem 1 hónapig főtt a fejem a kocsiban (nyáron) mert fennragadt.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Aztán meg ne bándd! Nekem 1 hónapig főtt a fejem a kocsiban (nyáron) mert fennragadt.... :D remélem nem fogom, de nagyon elegem van az anyósülésen fekvős ablaktekergetésből :lol: nyáron meg állandóan kiugrok-beugrok minden címnél, van hogy 10 percen belül 3szor tekerem föl-le mind a kettőt. :huh: Remélem jó lesz :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Tessék Alfát venni :huh: vagy akár fosvágenyt http://www.youtube.com/watch?v=T2cbDfkPNJw...feature=related Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 Dita! Ugye mondtad a szerelődnek a nemindulás mellett a visszahűlés dolgot is. Ha már ott az autó kicserélhetné a termosztátot is mert egyértelműen ez lehet a visszahűlés okozója. Arrol nem is beszélve ha így hagyja (rossz termosztátal) akkor sokat fog enni meg nem lesz meleg és a motor is kormolódik. Szerencsére ennél a motornál pofon egyszerű a termosztát csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 Ablakemelő szoruláskor nem árt bezsírozni a sint. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt1982 Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 Jó estét! :huh: Legalábbis remélem a Tiétek az. Ma délután végre elhozhattam az autót a szerelőtöl, nagyjából egy óráig tartott mire elértünk a gödöllői hyper-supermarkethez. Ott leállítottam és azóta nem indul. ;) Az önindító dolgozik, néha beindul egy pillanatra utána szinte azonnal le is áll. Egyszer kb. 1o mp.-ig járt is, de nagyon kínlódott szegény. ...és igen, benzin van benne! :lol: Azt hittem agyvérzést kapok. Még attól se "égett az arca", hogy egy kis Fiestának kellett hazahúznia. :lol: Szia..Nekem is ilyen gondom volt...hogy egyszer csak nem indult...Ez lehet gyujtás modul...esetleg Hall jelado...főtengely jelado...de ami nekem volt az pl a Motorvezérlő egység...nem ártana rátenni egy műszerre...nekem pl mikor rádugták a műszert akkor egyeltalán nem komunikált a motorvezérlőmmel..na akkor gyanus volt már hogy vagy nemkap áramot..vagy kuka :D de rátettünk egy másik motorvezérlőt és láss csodát pöccre indult.. azota is megy...nekem is összevissza járt a motor... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 Dita! Ugye mondtad a szerelődnek a nemindulás mellett a visszahűlés dolgot is. Ha már ott az autó kicserélhetné a termosztátot is mert egyértelműen ez lehet a visszahűlés okozója. Arrol nem is beszélve ha így hagyja (rossz termosztátal) akkor sokat fog enni meg nem lesz meleg és a motor is kormolódik. Szerencsére ennél a motornál pofon egyszerű a termosztát csere. Igen, mondtam. :huh: Megbeszéltük, hogy kicseréli a termosztátot, majd a vezérműszíj cseréjekor, kb. másfél hét múlva. Az alkatrészeket én viszem Neki és volt, hogy ki kellett cserélni, hiába kérte el a motor- és alvázszámot a boltos. :lol: Akkor már szabin leszek és nincs szükségem annyira autóra, ráérek cserélgetni is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 Szia..Nekem is ilyen gondom volt...hogy egyszer csak nem indult...Ez lehet gyujtás modul...esetleg Hall jelado...főtengely jelado...de ami nekem volt az pl a Motorvezérlő egység...nem ártana rátenni egy műszerre...nekem pl mikor rádugták a műszert akkor egyeltalán nem komunikált a motorvezérlőmmel..na akkor gyanus volt már hogy vagy nemkap áramot..vagy kuka :D de rátettünk egy másik motorvezérlőt és láss csodát pöccre indult.. azota is megy...nekem is összevissza járt a motor... A szerelőmnél hidegen és melegen is indul. :lol: Ma megnézik maradt-e benne hibakód, bár nekem nem égett semmilyen hibajelző lámpa. Utálom ezt. Rossz, de mégsem mindig rossz. Ha elviszem a szerelőhöz még véletlenül sem produkál semmit. Így nehéz megtalálni a hibát és tartok tőle, hogy megint otthagy valahol. ;) Neked is és a többieknek is köszönöm az ötleteket! :huh: Nagy macera lecserélni a kézifék és váltókar szoknyáját? Kinézitek belőlem, hogy megtudom csinálni? Azt látom, hogy a műa. burkolatot le kell szednem... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 Nagy macera lecserélni a kézifék és váltókar szoknyáját? Kinézitek belőlem, hogy megtudom csinálni? Azt látom, hogy a műa. burkolatot le kell szednem... :huh: Pofon egyszerű a csere. Alul egy műanyag kretre van rávarrva azt kell kipattintani majd a száron pedig egyszerű gyorskötöző fogja. Váltónál a váltószoknya hátuljánál kell kicsit előrefelé nyomni és akkor kiugrik a műanyag keret. Ezután felemeled a szuknyát és alulról már láthatod is a gyorskötözőt. Ha addig más nem teszi meg akkor én holnap reggel tudik képekkel is szolgálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 Pofon egyszerű a csere. Alul egy műanyag kretre van rávarrva azt kell kipattintani majd a száron pedig egyszerű gyorskötöző fogja. Váltónál a váltószoknya hátuljánál kell kicsit előrefelé nyomni és akkor kiugrik a műanyag keret. Ezután felemeled a szuknyát és alulról már láthatod is a gyorskötözőt. Ha addig más nem teszi meg akkor én holnap reggel tudik képekkel is szolgálni. Köszönöm! :huh: Valamelyik nap fog megérkezni és legkorábban a hétvégén tudom felrakni. Örülnék a képeknek. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 Egyértelműen a lehúzásról szól az egész csak hát birka a magyar és hiába viszik a dögbe akkor is kussol.. :lol: :huh: Én benne vagyok... :lol: Birka-nép. A c--***okat (bocs) kéne ráuszítani a kpm-re, hátha azokat nem tüntetőkként kezelik a sisakos rendőrök, egyébként még véletlenül feketeruhásoknak néznek minket. Na én is óbégatok, meg sokan mások. Ma van a nagy nap a vontatómnak. ..A hátsóablak- mosó az nagyon gáz ha nem megy? (2 éve ígérte valaki, hogy a csövet ami bepottyant az alvázba kihalássza- de másnak sem sikerült.) Az ablaktörlő az bezony jól megy, pedig villamosságis ..."hát a motorja nagyon meghót"...de ezt már írtam hogy a csavar néha kilazul. Ott a gyanú és az alapja: http://www.szoljon.hu/jasz-nagykun-szolnok...gy-bukas-274640 http://www.sonline.hu/somogy/kozelet/vizsg...szerelok-274395 nyugat-európai roncsautó program elindulása óta több száz idősebb autót hozhattak be a magyarok. A bontókból importált, külföldi hatósági jelzésű járművek valószínűleg nem épp a legkiválóbb műszaki állapotban vannak. ? Ilyen gépkocsival véletlenül se grasszáljon senki az autópályán ? hangsúlyozta a szakember, aki osztja a hatóság törekvését, vagyis az emberek biztonsága mindennél többet ér. khhmm..és aki költ rá és a fontosabb cuccok (fék, kormány, futómű ) jók nála..aztán egy 20 Ftos szofita miatt bukik majd el!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 Birka-nép. A c--***okat (bocs) kéne ráuszítani a kpm-re, hátha azokat nem tüntetőkként kezelik a sisakos rendőrök. Na én is óbégatok, meg sokan mások. Ma van a nagy nap a vontatómnak. ..A hátsóablak- mosó az nagyon gáz ha nem megy? (2 éve ígérte valaki, hogy a csövet ami bepottyant az alvázba kihalássza- de másnak sem sikerült.) Az ablaktörlő az bezony jól megy, pedig villamosságis ..."hát a motorja nagyon meghót"...de ezt már írtam hogy a csavar néha kilazul. Ott a gyanú és az alapja: http://www.szoljon.hu/jasz-nagykun-szolnok...gy-bukas-274640 Ahhoz hogy a hátsó szélvédő mosója jó -e nem sok közük van. Ha van mindkét oldalt külső tükröd akkor gyakorlatilag be is deszkázhatnád a hátsó ablakot, ezért lehet a hátul levő fólia is műbizonylatlan. Ha nem lenne jobbos tükröd akkor beleköthetnének, de így nem igazán. Ha nagyon zavarja őket akkor mondd meg nekik hogy megcsinálhatják :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 Ahhoz hogy a hátsó szélvédő mosója jó -e nem sok közük van. Ha van mindkét oldalt külső tükröd akkor gyakorlatilag be is deszkázhatnád a hátsó ablakot, ezért lehet a hátul levő fólia is műbizonylatlan. Ha nem lenne jobbos tükröd akkor beleköthetnének, de így nem igazán. Ha nagyon zavarja őket akkor mondd meg nekik hogy megcsinálhatják :huh: Szerintem,mivel van felszerelve a mosó,működnie kell.Valamint minden fóliázott ablakhoz kell műbizonylat és H betűs matrica is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 Szerintem,mivel van felszerelve a mosó,működnie kell.Valamint minden fóliázott ablakhoz kell műbizonylat és H betűs matrica is. :D Igaz, 2005-től újítás van :lol: Csak a fényáteresztése nincs megszabva "b" oszloptól hátrafelé. De olyat se láttam még hogy a hátsó spriccnit kipróbálta volna bárki is (a drága szákműhelyeket kivéve ahol először szárazon belekarcolja a homokos retket az ablakba aztán letrutymákolja és várja hogy megdicsérjem amiért leellenőrizte) Nekem sem működik és nem is fog. Nem használom a hátsó ablaktörlőt sem, akkor meg ne kelljen már azt várni hogy egyszer majd eltörik az ajtó átvezetőnél a cső és kereshetek megint tetőkárpitot. Aki ilyenre bekötözködik műszakin az elmehetne inkább kamikazee-nak több esélye lenne a túlélésre :lol: De igazad van a fólián eltévedtem. (de azért tessékmondani ha nekem 2002-ben lett feltéve a bizinélkülifólia akkor most le kéne vakarnom?) :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 Igaz, 2005-től újítás van :lol: Csak a fényáteresztése nincs megszabva "b" oszloptól hátrafelé. De olyat se láttam még hogy a hátsó spriccnit kipróbálta volna bárki is (a drága szákműhelyeket kivéve ahol először szárazon belekarcolja a homokos retket az ablakba aztán letrutymákolja és várja hogy megdicsérjem amiért leellenőrizte) Nekem sem működik és nem is fog. Nem használom a hátsó ablaktörlőt sem, akkor meg ne kelljen már azt várni hogy egyszer majd eltörik az ajtó átvezetőnél a cső és kereshetek megint tetőkárpitot. Aki ilyenre bekötözködik műszakin az elmehetne inkább kamikazee-nak több esélye lenne a túlélésre :lol: De igazad van a fólián eltévedtem. (de azért tessékmondani ha nekem 2002-ben lett feltéve a bizinélkülifólia akkor most le kéne vakarnom?) :huh: Hát őő,szerintem 2002-ben sem tehetted volna fel papir nélkül.Matrica van rajta egyébként? 2 éve műszakin én ültem az autóban,világítást kapcsolgatni meg ilyenek és akkor kellett spriccelni,törölni hátul is. :D Idén nem voltam ott,úgyhogy passz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 Hát őő,szerintem 2002-ben sem tehetted volna fel papir nélkül.Matrica van rajta egyébként? 2 éve műszakin én ültem az autóban,világítást kapcsolgatni meg ilyenek és akkor kellett spriccelni,törölni hátul is. :D Idén nem voltam ott,úgyhogy passz. Én vizsgára lemosva, kitakarítva csillogva vittem a kocsit. Ha spriccelt volna, megfojtom. :huh: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 Hát őő,szerintem 2002-ben sem tehetted volna fel papir nélkül.Matrica van rajta egyébként? 2 éve műszakin én ültem az autóban,világítást kapcsolgatni meg ilyenek és akkor kellett spriccelni,törölni hátul is. :) Idén nem voltam ott,úgyhogy passz. Én ottvoltam de se a fóliába (se matrica se semmi nincs hozzá és rajta, egyedül az alászorult buborékok jelentenek némi extrát :D ) sem pedig a spriccnibe nem kötöttek bele. Meg se nézték :lol: És nem okosba ment a műszaki Lehet hogy csak lusták voltak? ;) Fólia se zavart még senkit rajtam kívül, engem is csak azért mert felháborítóan csúnya. Jah és nem én raktam rá, így vettük. A jogszabál ami előírja a H-s matricás, engedélyes fóliát az 2005-ös, az előttről nem rémlik semmi Szerk.: utána néztem már '90 óta kell róla "H" matrica. :lol: :huh: Akkor ez se szabályos? :angry: :) :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 Én ottvoltam de se a fóliába (se matrica se semmi nincs hozzá és rajta, egyedül az alászorult buborékok jelentenek némi extrát ;) ) sem pedig a spriccnibe nem kötöttek bele. Meg se nézték :lol: És nem okosba ment a műszaki Lehet hogy csak lusták voltak? :angry: Fólia se zavart még senkit rajtam kívül, engem is csak azért mert felháborítóan csúnya. Jah és nem én raktam rá, így vettük. A jogszabál ami előírja a H-s matricás, engedélyes fóliát az 2005-ös, az előttről nem rémlik semmi Szerk.: utána néztem már '90 óta kell róla "H" matrica. :lol: :huh: http://pics.coldline.hu/pics/9423-20091209-bCYKGq.jpg Akkor ez se szabályos? :blink: :P :) Jeee.. :) de durva Mondjuk én a belső visszapillantó tükröt csak arra használom hogy megnézzem milyen gyártmányú autó jön mögöttem, vagy esetleg nincs-e ott rendőr... :( ;) Srácok.... 1 vagy 2 évig nem szabad a jogsi letétele után utánfutót húzni? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 ... Ma van a nagy nap a vontatómnak. ..A hátsóablak- mosó az nagyon gáz ha nem megy? (2 éve ígérte valaki, hogy a csövet ami bepottyant az alvázba kihalássza- de másnak sem sikerült.) Az ablaktörlő az bezony jól megy, pedig villamosságis ..."hát a motorja nagyon meghót"...de ezt már írtam hogy a csavar néha kilazul. ... Ha sikerül kihalászni, megköszönném, ha le tudnád fényképezni, hol is kell mennie annak a csőnek. Addig tiszta, hogy a tartály mögött be, fel az A-oszlopban, végig az ajtók felett abban a csatornában, de utána? Az az ajtók feletti csatorna nekem a hátsó ajtónál elkanyarodik lefelé, és nem tudom, hol kellene kijönnie belőle a csőnek. Nekem nem volt benne a hátsó cső már akkor sem, mikor megvettem a kocsit. Azóta vettem hozzá csövet, csak ezt nem tudom, hogy hátul merre-meddig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 A legegyszerűbb amit Pepe elmondott. óra kipattint, óráscsavarhúzó, és számtárcsa helyreteker :huh: már mitől lenne ez az egyszerűbb?Nem értem,h mire gondoltok. Arra,h csavarhuzóval elkezdem erőltetni a számlálót? Sztem az biztos nem vezet jóra! Az az egyszerűbb,ha fogom a régi műszeregységemet és kiszedem belöle a km órát ( 4 db torx csavar fogja ), aztán ezt beleteszem a ford.számmérős műszeregységbe és kész! Ezt fogom tenni már eldöntöttem!!! A kérdés még mindig ugyanaz,h ez akkor minden gond nélkül megtehető, ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 már mitől lenne ez az egyszerűbb?Nem értem,h mire gondoltok. Arra,h csavarhuzóval elkezdem erőltetni a számlálót? Sztem az biztos nem vezet jóra! Az az egyszerűbb,ha fogom a régi műszeregységemet és kiszedem belöle a km órát ( 4 db torx csavar fogja ), aztán ezt beleteszem a ford.számmérős műszeregységbe és kész! Ezt fogom tenni már eldöntöttem!!! A kérdés még mindig ugyanaz,h ez akkor minden gond nélkül megtehető, ugye? A fordszámmérős műszeregység VDO gyártmányú, a régi pedig lehet VDO vagy DELCO is. Ha a régi műszeregységed DELCO gyártmányú, akkor kell egy kis faragás hozzá, hogy az óra bepasszoljon a VDO helyére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 A fordszámmérős műszeregység VDO gyártmányú, a régi pedig lehet VDO vagy DELCO is. Ha a régi műszeregységed DELCO gyártmányú, akkor kell egy kis faragás hozzá, hogy az óra bepasszoljon a VDO helyére. mindkettő VDO, ahogy nézem, akkor ezekszerint müködni fog a dolog, köszi a segítséget. Egyébként mindkettőn rajta van,h GM vagy az nem jelent semmit!? Az a delcon is rajta lenne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve December9, 2009 Megoszt Elküldve December9, 2009 mindkettő VDO, ahogy nézem, akkor ezekszerint müködni fog a dolog, köszi a segítséget. Egyébként mindkettőn rajta van,h GM vagy az nem jelent semmit!? Az a delcon is rajta lenne? A GM azért van rajta,mert mindkettő gyári.Ettől még lehet delco és vdo is. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts