invictus Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Itt van a kutya elásva. Nincs belőle pénze. Miért csinálná meg rendesen? De Te tudod. Ha megbízol benne, vidd hozzá. Bnőm apukája is ingyen csinálja a kocsit. De csak nem kontár. Hisz mégiscsak egy család. :huh: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Sziasztok! Kérdés: Akarok a jobb hátsó lámpába is ködzáró fényt. Azt láttam,hogy ott a foglalat. Megy oda áram is vagy át kell vezetékelni balról? :huh: Esik az eső nincs kedvem próbalámpázni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Sziasztok! Kérdés: Akarok a jobb hátsó lámpába is ködzáró fényt. Azt láttam,hogy ott a foglalat. Megy oda áram is vagy át kell vezetékelni balról? :huh: Esik az eső nincs kedvem próbalámpázni. Múltkor néztem, nem igazán van ott a villany, át kell vinni gondolom. De izzót szerintem nem tudsz beletenni, mert magán az alaplemezen, amibe az izzók vannak téve, nincs kialakítva hely a jobb ködösnél izzónak, ha jól emlékszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Sziasztok! Van egy ford.számmérős műszeregységem meg egy nélküli. Nem akarom mégsem tekergetni az órát,h a jó értéket mutassa, az szerintetek megoldás lehet,h a gyári nem ford.számérősből csak az órát átteszem a fordszámmérősbe? Mert ezeknek ugyanolyannak kell lenniük,nem?Mármint csak az órára gondolok. A w szám stimmel Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Sziasztok! Kérdés: Akarok a jobb hátsó lámpába is ködzáró fényt. Azt láttam,hogy ott a foglalat. Megy oda áram is vagy át kell vezetékelni balról? :lol: Esik az eső nincs kedvem próbalámpázni. Oszt az miért jó? :huh: Majd egyszer amikor azt gondolod most már aztán (túl)jól látszol hátulról... Nah akkor nézi be valaki a féklámpádat mert elnyomja a dupla ködzáró :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Oszt az miért jó? :huh: Majd egyszer amikor azt gondolod most már aztán (túl)jól látszol hátulról... Nah akkor nézi be valaki a féklámpádat mert elnyomja a dupla ködzáró :lol: Ráfékezős és mégsem ijesztegetésből. Meg visszavilágítok a sok kis b..inak aki xenont rakat be az ócskavasába de arra már nem telik,hogy be is állítassa a lámpát és kivakítja a szemem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Ráfékezős és mégsem ijesztegetésből. Meg visszavilágítok a sok kis b..inak aki xenont rakat be az ócskavasába de arra már nem telik,hogy be is állítassa a lámpát és kivakítja a szemem. :lol: Tehát akkor nem a mögötted lévőt fogod szadizni vele éjszaka mert leesett két csepp eső. Jóvan, én csak a sok ködlámpahuszárból indultam ki :lol: Bocsi :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Dita! Megoldódott már a nemindulás gond? Nekem lenne egy tippem: EGR szelep? Az szépen tud ilyet csinálni ha nyitott állapotban szorul meg. Bár nálunk (x16XEL) horror a hozáférés. Kíváncsi vagyok mi lett vagy lesz a megoldása a proglémának. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Sziasztok! Kérdés: Akarok a jobb hátsó lámpába is ködzáró fényt. Azt láttam,hogy ott a foglalat. Megy oda áram is vagy át kell vezetékelni balról? :lol: Esik az eső nincs kedvem próbalámpázni. A dupla ködzárt én meghagyom a bajor motorgyárosoknak :huh: pl. a tigrában vezeték is van, foglalat is van, csak berakod az izzót, felkapcsolod és világít. Ott úgy oldották meg, hogy ne tegyél bele izzót a jobb oldalra, hogy a lámpabúra belsejében a ködösnél van két pöcök oldalról, hogy ha benne van a foglalatban az izzó akkor nem tudod helyére pattintani a foglalatot, mert az izzó üvegbúrája beleütközik ezekbe a pöckökbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Tehát akkor nem a mögötted lévőt fogod szadizni vele éjszaka mert leesett két csepp eső. Jóvan, én csak a sok ködlámpahuszárból indultam ki :lol: Bocsi :huh: Na azokkal is tele van a f.szom. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Na azokkal is tele van a f.szom. :huh: Nem vagy vele egyedül, csak sajna ők is sokan vannak :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Dita! Megoldódott már a nemindulás gond? Nekem lenne egy tippem: EGR szelep? Az szépen tud ilyet csinálni ha nyitott állapotban szorul meg. Bár nálunk (x16XEL) horror a hozáférés. Kíváncsi vagyok mi lett vagy lesz a megoldása a proglémának. Na, mesélem. :huh: Reggel kimegyek, gondoltam megpróbálom beindítani, hátha... és beindult! :lol: Csak sejtem, hogy valószínűleg azért, mert teljesen lehűlt. Persze csak próbálkoztam, nem is hittem igazán, hogy tényleg beindul. Lánykám még az ágyban aludt. Beálltam az udvarra, és nem mertem leállítani. :D Én lettem szuperanyu, 5 perc múlva már indulásra készen a kocsinál voltunk. :blink: Az érdekes az, hogy alapjáraton szépen felmelegedett, olyan 96-98 fok körülire, viszont menet közben annyira visszahűlt, hogy a mutató visszaesett a kék mezőbe és alig fújt valami langyosat a ventillátor bent. :angry: Na, de most, hogy ennek köze van-e ahhoz, hogy nem indul?! ;) Közben erősen reménykedtem, hogy van benne elég benzin és nem kell megállnom a kútnál... volt! :lol: Úgyhogy rendes volt, saját "lábán" ment el a szerelőmhöz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Na, mesélem. :huh: Reggel kimegyek, gondoltam megpróbálom beindítani, hátha... és beindult! :lol: Csak sejtem, hogy valószínűleg azért, mert teljesen lehűlt. Persze csak próbálkoztam, nem is hittem igazán, hogy tényleg beindul. Lánykám még az ágyban aludt. Beálltam az udvarra, és nem mertem leállítani. :D Én lettem szuperanyu, 5 perc múlva már indulásra készen a kocsinál voltunk. :blink: Az érdekes az, hogy alapjáraton szépen felmelegedett, olyan 96-98 fok körülire, viszont menet közben annyira visszahűlt, hogy a mutató visszaesett a kék mezőbe és alig fújt valami langyosat a ventillátor bent. :angry: Na, de most, hogy ennek köze van-e ahhoz, hogy nem indul?! ;) Közben erősen reménykedtem, hogy van benne elég benzin és nem kell megállnom a kútnál... volt! :lol: Úgyhogy rendes volt, saját "lábán" ment el a szerelőmhöz. Ez már termosztáthibára utal! A hűtésnél ahogy melegszik a víz először a belső körben kering, aztán szépen kinyit, lassan fokozatosan. Nálad túl gyorsan megy a dolog, lehet hogy az is megszorul tökig nyitott állapotban, aztán persze hogy lehűl menetben a víz. Ahogy a hűtőben áramlik és hűl, úgy jön vissza hidegen a fagyálló/víz keverék és a termosztátnak egy picit záródnia kéne. Aztán megint nyitnia. Kartonlap a hűtő elé ideiglenesen, de azért nézzétek meg álló helyzetben hogyan melegszik és hűl vissza a KOCSI hűtése. A hűtés csövét valaki megfogja közben másik emberke figyeli hogyan emelkedik a hőfok, ha 90 fok előtt meleg akkor ugye evidens, hogy nyitva van folyamatosan de nálad, inkább hirtelen nyit sokat és úgy marad. 96 fokon meg már vinnyognia kéne a ventillátornak. Szokott pörögni? (Alapjáraton is eléri.) Lehet hogy kinyíródott pár szenzor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Na, mesélem. :huh: Reggel kimegyek, gondoltam megpróbálom beindítani, hátha... és beindult! :lol: Csak sejtem, hogy valószínűleg azért, mert teljesen lehűlt. Persze csak próbálkoztam, nem is hittem igazán, hogy tényleg beindul. Lánykám még az ágyban aludt. Beálltam az udvarra, és nem mertem leállítani. :angry: Én lettem szuperanyu, 5 perc múlva már indulásra készen a kocsinál voltunk. :) Az érdekes az, hogy alapjáraton szépen felmelegedett, olyan 96-98 fok körülire, viszont menet közben annyira visszahűlt, hogy a mutató visszaesett a kék mezőbe és alig fújt valami langyosat a ventillátor bent. :) Na, de most, hogy ennek köze van-e ahhoz, hogy nem indul?! :blink: Közben erősen reménykedtem, hogy van benne elég benzin és nem kell megállnom a kútnál... volt! :lol: Úgyhogy rendes volt, saját "lábán" ment el a szerelőmhöz. Termosztát. Nah de attól még indulnia kéne, max. a melegedés-hűlés részt befolyásolja :D Jut eszembe, neked már van csekkendzsín lámpád :( Nem villant föl? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 96 fokon meg már vinnyognia kéne a ventillátornak. Szokott pörögni? (Alapjáraton is eléri.) Lehet hogy kinyíródott pár szenzor? Igen, bekapcsol a ventillátor, annak is most lett cserélve a kapcsolója. Szenzor? :huh: :lol: Fogalmam sincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Termosztát. Nah de attól még indulnia kéne, max. a melegedés-hűlés részt befolyásolja :huh: Jut eszembe, neked már van csekkendzsín lámpád ;) Nem villant föl? :lol: Nem, úgy tűnt tökéletesen működik. Szépen jár és megy is rendesen. Most beszéltem a szerelőmmel, Neki melegen is beindul, egymás után többször is. :D Még próbálkozik... Lehet, hogy az én autóm, utál engem? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Nem, úgy tűnt tökéletesen működik. Szépen jár és megy is rendesen. Most beszéltem a szerelőmmel, Neki melegen is beindul, egymás után többször is. :angry: Még próbálkozik... Lehet, hogy az én autóm, utál engem? ;) Neem, majd akkor utál amikor olyan listád lesz mint nekem :lol: Rádughatna egy ketyerét hogy nincs -e benne valami hibakód. :huh: (jah, megjegyzem hoztak be hozzám garanciális gépet javítani. 2 napja gyilkolom és nem tudom elrontani :blink: :D ha visszaadom így akkor 2 nap múlva tutira hozzák hogy már megint sz.r. ilyenek ezek a gépek, sose akkor van bajuk amikor szervizben vannak :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 :lol: Multkor haverral jöttünk be józsáról debrecenbe...és egy sutyoki 2 swift végig a polo mögött, de szorosan...és nem előzött... aztán amikor kezdtünk közeledni a városhoz, megelőzött... havernak se kellett több vissza 4esbe irány utánna és utánna meg mi végig mögötte. Nekem volt például olyan hogy direkt belefuttattam 1 bunkót a trafiba. :huh: faterom arról jött amerre állt a trafi, én meg utánna mentem arrafele és szólt hogy vigyázzak a salakpályánál fehér Ignis + WagonR. És végig mögöttem volt asszem egy rohadt passat...és kacsingatott kifele meg villogott hogy nyomjam már. Én csak szimplán kitettem a kezem, és intettem hogy mennyél b+. Meg is előzött...közbe makogott valamit. Na mondom beszívod gyökér... a fogós fiúk le is meszelték :lol: én meg csak a pofájába vigyorogtam mikor mentem el mellette Na ilyen velem is volt- városon belül szeretek max 55 nel menni, de inkább lassabban. Kifele mentem a lakáshoz, ott pedig van vasúti átjáró is, gyakori a radarozás. Az odavezető főúton, szemből alig győztek villogni, szépen 45/ 5, gurulgatok. Mögöttem nagyobb BMW, igen szép nő ült benne, biztos nem 10 percet dolgozik naponta az ágyban azért a kocsiért, lehet hogy több pali is van. Szóval seggemben, 3 km-en előzni akar, de forgalom van. Tgk.-k is. OK, odaérünk a bizonyos helyhez, előtte kanyarodósáv, záróvonal, forgalomtól elzárt terület, kilő kb 60-70 nel és sepert volna ezerrel- aztán kipattant 3 sündőr és lestoppolták. Ez így mennyi is lehetett neki? Mi meg lassan elgurultunk mellettük, és teli pofával néztük hogy igazoltat a rendőr. Lehet, hogy az én autóm, utál engem? A fűtést meg ne add rá csak ha kimozdult a kékből, a ventit dettó.. Ha szépen kinyomod a kuplungot indításkor, akkor nem. Múltkor lekiabáltam a nejem haját, mert észrevettem hogy nem nyomja ki rendesen- sehogy !!!. A váltáskor meg berakja jó előre (miért is van úgy elkopva úgy az ő kocsiján a kuplung???? )ott is ahol ráérne felkapcsolni egybe. Még próbálkozik Jöjjön át hozzád reggel, aztán ugyanott indítson rá. Szerintem simán modellezni kell a hasonló körülményeket. Sőt, akkor te csináld úgy ahogy szoktad...lehet hogy van valami banális apróság, ami egyébként nem játszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Nem, úgy tűnt tökéletesen működik. Szépen jár és megy is rendesen. Most beszéltem a szerelőmmel, Neki melegen is beindul, egymás után többször is. :) Még próbálkozik... Lehet, hogy az én autóm, utál engem? :blink: Neem, majd akkor utál amikor olyan listád lesz mint nekem :lol: Rádughatna egy ketyerét hogy nincs -e benne valami hibakód. :huh: (jah, megjegyzem hoztak be hozzám garanciális gépet javítani. 2 napja gyilkolom és nem tudom elrontani :) :D ha visszaadom így akkor 2 nap múlva tutira hozzák hogy már megint sz.r. ilyenek ezek a gépek, sose akkor van bajuk amikor szervizben vannak :lol: ) Ja, mint nekem a gyújtásmodulom, meg a nem régiben emlegett rádiós magnóm ami hol szól hol nem... Dita, nem utál az autód, miért tenné!? Örül hogy te rendbe rakatod! :( Az is lehet, hogy az immo vacakol vagy valami riasztó(maradvány).. reméljük a szerelőd megtalálja a hiba forrását és orvosolja is! ;) A termosztát viszont valóban cserés a leirtak alapján. :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 A fűtést meg ne add rá csak ha kimozdult a kékből, a ventit dettó.. Ha szépen kinyomod a kuplungot indításkor, akkor nem. Múltkor lekiabáltam a nejem haját, mert észrevettem hogy nem nyomja ki rendesen- sehogy !!!. A váltáskor meg berakja jó előre (miért is van úgy elkopva úgy az ő kocsiján a kuplung???? )ott is ahol ráérne felkapcsolni egybe. Jöjjön át hozzád reggel, aztán ugyanott indítson rá. Szerintem simán modellezni kell a hasonló körülményeket. Sőt, akkor te csináld úgy ahogy szoktad...lehet hogy van valami banális apróság, ami egyébként nem játszik. A fűtést csak akkor szoktam bekapcsolni, ha már eléggé felmelegedett. Reggel, miután nem mertem leállítani, kb. 5-7 perc alatt felmelegedett és forró levegőt fújt, később vettem észre már menet közben, hogy teljesen visszahűlt és kezdek fázni... Szépen kinyomom. :huh: Bár a kuplung körüli dolgokra, ha rossz napom van nekem is oda kell figyelnem, asszem ez női "betegség". :lol: Reggel azonnal beindult, melegen nem akart tegnap, de nála úgy is beindul. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Hűha!!! :lol: :lol: Mellesleg nem gyenge! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Hűha!!! :lol: :lol: Mellesleg nem gyenge! :huh: Hali huhúúúú.... Hozzá is jó közel bújnék.... Szorosan nagyon szorosan.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Itt van a kutya elásva. Nincs belőle pénze. Miért csinálná meg rendesen? De Te tudod. Ha megbízol benne, vidd hozzá. Ha jóismerőse akkor nem fogja átcsöszni! :) A fűtést csak akkor szoktam bekapcsolni, ha már eléggé felmelegedett. Reggel, miután nem mertem leállítani, kb. 5-7 perc alatt felmelegedett és forró levegőt fújt, később vettem észre már menet közben, hogy teljesen visszahűlt és kezdek fázni... Szépen kinyomom. :huh: Bár a kuplung körüli dolgokra, ha rossz napom van nekem is oda kell figyelnem, asszem ez női "betegség". :( Reggel azonnal beindult, melegen nem akart tegnap, de nála úgy is beindul. :D Dehogy női betegség.. ;) van hogy én is bénázok. Még tavasszal megkért faterom hogy a ház elől álljak már be a hátsó udvarra, na ott kerülni kell hátrafele 1et 1 kisúton. És a kapura volt ráállva a kocsi. Én meg valamiért, nem nyomtam kuplungot amikor rükibe tettem.... :angry: jött az a recsegő hang, a nyárikonyha ajtaja már nyílt is kifele és nézett fater hogy mit művelek.... Aztán most ősszel volt olyan hogy mentem a kertbe, aztán rámszólt haver hogy nyomd már ki a kuplungot mert rángat.... Jóvan mondom nem telefon, nem kell megmondani majd én tudom..és hozzátettem hogy nem azért rángat. ( persze hogy azért rángatott váltásnál mert nem nyomtam ki teljesen :blink: ) csak hülye lettem volna akkor bevallani.... Azt csinálok a kocsimmal amit akarok, mégha nem is szándékos :lol: Milyen dolog már hogy más mondja meg hogy hogy bánjak a saját kocsimmal... :lol: Fater az más...ő nyugodtan beleszólhat hiszen az övé is, ő is sokat jár vele :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
CoolAdam Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Szevasztok! A sportlégszűrő beszerlése mennyire bonyolult?ha valakinek az van..?és milyenek a tapasztalatok? KÖszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December8, 2009 Megoszt Elküldve December8, 2009 Szevasztok! A sportlégszűrő beszerlése mennyire bonyolult?ha valakinek az van..?és milyenek a tapasztalatok? KÖszi! Egyértelmű teljesítménynövekedés, kisebb fogyasztás. :huh: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts