Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Kérdés:

Akarok a jobb hátsó lámpába is ködzáró fényt.

Azt láttam,hogy ott a foglalat.

Megy oda áram is vagy át kell vezetékelni balról? :huh:

Esik az eső nincs kedvem próbalámpázni.

Múltkor néztem, nem igazán van ott a villany, át kell vinni gondolom. De izzót szerintem nem tudsz beletenni, mert magán az alaplemezen, amibe az izzók vannak téve, nincs kialakítva hely a jobb ködösnél izzónak, ha jól emlékszem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy ford.számmérős műszeregységem meg egy nélküli. Nem akarom mégsem tekergetni az órát,h a jó értéket mutassa, az szerintetek megoldás lehet,h a gyári nem ford.számérősből csak az órát átteszem a fordszámmérősbe? Mert ezeknek ugyanolyannak kell lenniük,nem?Mármint csak az órára gondolok. A w szám stimmel

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kérdés:

Akarok a jobb hátsó lámpába is ködzáró fényt.

Azt láttam,hogy ott a foglalat.

Megy oda áram is vagy át kell vezetékelni balról? :lol:

Esik az eső nincs kedvem próbalámpázni.

Oszt az miért jó? :huh: Majd egyszer amikor azt gondolod most már aztán (túl)jól látszol hátulról... Nah akkor nézi be valaki a féklámpádat mert elnyomja a dupla ködzáró :lol:

Link to comment
Megosztás:

Oszt az miért jó? :huh: Majd egyszer amikor azt gondolod most már aztán (túl)jól látszol hátulról... Nah akkor nézi be valaki a féklámpádat mert elnyomja a dupla ködzáró :lol:

Ráfékezős és mégsem ijesztegetésből.

Meg visszavilágítok a sok kis b..inak aki xenont rakat be az ócskavasába de arra már nem telik,hogy be is állítassa a lámpát és kivakítja a szemem. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ráfékezős és mégsem ijesztegetésből.

Meg visszavilágítok a sok kis b..inak aki xenont rakat be az ócskavasába de arra már nem telik,hogy be is állítassa a lámpát és kivakítja a szemem. :lol:

Tehát akkor nem a mögötted lévőt fogod szadizni vele éjszaka mert leesett két csepp eső. Jóvan, én csak a sok ködlámpahuszárból indultam ki :lol: Bocsi :huh:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kérdés:

Akarok a jobb hátsó lámpába is ködzáró fényt.

Azt láttam,hogy ott a foglalat.

Megy oda áram is vagy át kell vezetékelni balról? :lol:

Esik az eső nincs kedvem próbalámpázni.

A dupla ködzárt én meghagyom a bajor motorgyárosoknak :huh:

pl. a tigrában vezeték is van, foglalat is van, csak berakod az izzót, felkapcsolod és világít. Ott úgy oldották meg, hogy ne tegyél bele izzót a jobb oldalra, hogy a lámpabúra belsejében a ködösnél van két pöcök oldalról, hogy ha benne van a foglalatban az izzó akkor nem tudod helyére pattintani a foglalatot, mert az izzó üvegbúrája beleütközik ezekbe a pöckökbe.

Link to comment
Megosztás:

Dita!

Megoldódott már a nemindulás gond? Nekem lenne egy tippem: EGR szelep? Az szépen tud ilyet csinálni ha nyitott állapotban szorul meg. Bár nálunk (x16XEL) horror a hozáférés.

Kíváncsi vagyok mi lett vagy lesz a megoldása a proglémának.

Na, mesélem. :huh:

Reggel kimegyek, gondoltam megpróbálom beindítani, hátha... és beindult! :lol: Csak sejtem, hogy valószínűleg azért, mert teljesen lehűlt.

Persze csak próbálkoztam, nem is hittem igazán, hogy tényleg beindul. Lánykám még az ágyban aludt. Beálltam az udvarra, és nem mertem leállítani. :D Én lettem szuperanyu, 5 perc múlva már indulásra készen a kocsinál voltunk. :blink: Az érdekes az, hogy alapjáraton szépen felmelegedett, olyan 96-98 fok körülire, viszont menet közben annyira visszahűlt, hogy a mutató visszaesett a kék mezőbe és alig fújt valami langyosat a ventillátor bent. :angry:

Na, de most, hogy ennek köze van-e ahhoz, hogy nem indul?! ;) Közben erősen reménykedtem, hogy van benne elég benzin és nem kell megállnom a kútnál... volt! :lol:

Úgyhogy rendes volt, saját "lábán" ment el a szerelőmhöz.

Link to comment
Megosztás:

Na, mesélem. :huh:

Reggel kimegyek, gondoltam megpróbálom beindítani, hátha... és beindult! :lol: Csak sejtem, hogy valószínűleg azért, mert teljesen lehűlt.

Persze csak próbálkoztam, nem is hittem igazán, hogy tényleg beindul. Lánykám még az ágyban aludt. Beálltam az udvarra, és nem mertem leállítani. :D Én lettem szuperanyu, 5 perc múlva már indulásra készen a kocsinál voltunk. :blink: Az érdekes az, hogy alapjáraton szépen felmelegedett, olyan 96-98 fok körülire, viszont menet közben annyira visszahűlt, hogy a mutató visszaesett a kék mezőbe és alig fújt valami langyosat a ventillátor bent. :angry:

Na, de most, hogy ennek köze van-e ahhoz, hogy nem indul?! ;) Közben erősen reménykedtem, hogy van benne elég benzin és nem kell megállnom a kútnál... volt! :lol:

Úgyhogy rendes volt, saját "lábán" ment el a szerelőmhöz.

Ez már termosztáthibára utal! A hűtésnél ahogy melegszik a víz először a belső körben kering, aztán szépen kinyit, lassan fokozatosan.

Nálad túl gyorsan megy a dolog, lehet hogy az is megszorul tökig nyitott állapotban, aztán persze hogy lehűl menetben a víz.

Ahogy a hűtőben áramlik és hűl, úgy jön vissza hidegen a fagyálló/víz keverék és a termosztátnak egy picit záródnia kéne.

Aztán megint nyitnia.

Kartonlap a hűtő elé ideiglenesen, de azért nézzétek meg álló helyzetben hogyan melegszik és hűl vissza a KOCSI hűtése.

A hűtés csövét valaki megfogja közben másik emberke figyeli hogyan emelkedik a hőfok, ha 90 fok előtt meleg akkor ugye evidens, hogy nyitva van folyamatosan de nálad,

inkább hirtelen nyit sokat és úgy marad.

96 fokon meg már vinnyognia kéne a ventillátornak. Szokott pörögni? (Alapjáraton is eléri.)

Lehet hogy kinyíródott pár szenzor?

Link to comment
Megosztás:

Na, mesélem. :huh:

Reggel kimegyek, gondoltam megpróbálom beindítani, hátha... és beindult! :lol: Csak sejtem, hogy valószínűleg azért, mert teljesen lehűlt.

Persze csak próbálkoztam, nem is hittem igazán, hogy tényleg beindul. Lánykám még az ágyban aludt. Beálltam az udvarra, és nem mertem leállítani. :angry: Én lettem szuperanyu, 5 perc múlva már indulásra készen a kocsinál voltunk. :) Az érdekes az, hogy alapjáraton szépen felmelegedett, olyan 96-98 fok körülire, viszont menet közben annyira visszahűlt, hogy a mutató visszaesett a kék mezőbe és alig fújt valami langyosat a ventillátor bent. :)

Na, de most, hogy ennek köze van-e ahhoz, hogy nem indul?! :blink: Közben erősen reménykedtem, hogy van benne elég benzin és nem kell megállnom a kútnál... volt! :lol:

Úgyhogy rendes volt, saját "lábán" ment el a szerelőmhöz.

Termosztát. Nah de attól még indulnia kéne, max. a melegedés-hűlés részt befolyásolja :D

Jut eszembe, neked már van csekkendzsín lámpád :( Nem villant föl? ;)

Link to comment
Megosztás:

96 fokon meg már vinnyognia kéne a ventillátornak. Szokott pörögni? (Alapjáraton is eléri.)

Lehet hogy kinyíródott pár szenzor?

Igen, bekapcsol a ventillátor, annak is most lett cserélve a kapcsolója.

Szenzor? :huh: :lol: Fogalmam sincs.

Link to comment
Megosztás:

Termosztát. Nah de attól még indulnia kéne, max. a melegedés-hűlés részt befolyásolja :huh:

Jut eszembe, neked már van csekkendzsín lámpád ;) Nem villant föl? :lol:

Nem, úgy tűnt tökéletesen működik. Szépen jár és megy is rendesen.

Most beszéltem a szerelőmmel, Neki melegen is beindul, egymás után többször is. :D Még próbálkozik...

Lehet, hogy az én autóm, utál engem? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem, úgy tűnt tökéletesen működik. Szépen jár és megy is rendesen.

Most beszéltem a szerelőmmel, Neki melegen is beindul, egymás után többször is. :angry: Még próbálkozik...

Lehet, hogy az én autóm, utál engem? ;)

Neem, majd akkor utál amikor olyan listád lesz mint nekem :lol: Rádughatna egy ketyerét hogy nincs -e benne valami hibakód. :huh:

(jah, megjegyzem hoztak be hozzám garanciális gépet javítani. 2 napja gyilkolom és nem tudom elrontani :blink: :D ha visszaadom így akkor 2 nap múlva tutira hozzák hogy már megint sz.r. ilyenek ezek a gépek, sose akkor van bajuk amikor szervizben vannak :lol: )

Link to comment
Megosztás:

:lol: Multkor haverral jöttünk be józsáról debrecenbe...és egy sutyoki 2 swift végig a polo mögött, de szorosan...és nem előzött... aztán amikor kezdtünk közeledni a városhoz, megelőzött... havernak se kellett több vissza 4esbe irány utánna és utánna meg mi végig mögötte. Nekem volt például olyan hogy direkt belefuttattam 1 bunkót a trafiba. :huh: faterom arról jött amerre állt a trafi, én meg utánna mentem arrafele és szólt hogy vigyázzak a salakpályánál fehér Ignis + WagonR. És végig mögöttem volt asszem egy rohadt passat...és kacsingatott kifele meg villogott hogy nyomjam már. Én csak szimplán kitettem a kezem, és intettem hogy mennyél b+. Meg is előzött...közbe makogott valamit. Na mondom beszívod gyökér... a fogós fiúk le is meszelték :lol: én meg csak a pofájába vigyorogtam mikor mentem el mellette

Na ilyen velem is volt- városon belül szeretek max 55 nel menni, de inkább lassabban. Kifele mentem a lakáshoz, ott pedig van vasúti átjáró is, gyakori a radarozás.

Az odavezető főúton, szemből alig győztek villogni, szépen 45/ 5, gurulgatok. Mögöttem nagyobb BMW, igen szép nő ült benne, biztos nem 10 percet dolgozik naponta az ágyban azért a kocsiért, lehet hogy több pali is van. Szóval seggemben, 3 km-en előzni akar, de forgalom van. Tgk.-k is. OK, odaérünk a bizonyos helyhez, előtte kanyarodósáv, záróvonal, forgalomtól elzárt terület, kilő kb 60-70 nel és sepert volna ezerrel- aztán kipattant 3 sündőr és lestoppolták. Ez így mennyi is lehetett neki?

Mi meg lassan elgurultunk mellettük, és teli pofával néztük hogy igazoltat a rendőr.

Lehet, hogy az én autóm, utál engem?

A fűtést meg ne add rá csak ha kimozdult a kékből, a ventit dettó..

Ha szépen kinyomod a kuplungot indításkor, akkor nem.

Múltkor lekiabáltam a nejem haját, mert észrevettem hogy nem nyomja ki rendesen- sehogy !!!. A váltáskor meg berakja jó előre (miért is van úgy elkopva úgy az ő kocsiján a kuplung???? )ott is ahol ráérne felkapcsolni egybe.

Még próbálkozik

Jöjjön át hozzád reggel, aztán ugyanott indítson rá. Szerintem simán modellezni kell a hasonló körülményeket. Sőt, akkor te csináld úgy ahogy szoktad...lehet hogy van valami banális apróság, ami egyébként nem játszik.

Link to comment
Megosztás:

Nem, úgy tűnt tökéletesen működik. Szépen jár és megy is rendesen.

Most beszéltem a szerelőmmel, Neki melegen is beindul, egymás után többször is. :) Még próbálkozik...

Lehet, hogy az én autóm, utál engem? :blink:

Neem, majd akkor utál amikor olyan listád lesz mint nekem :lol: Rádughatna egy ketyerét hogy nincs -e benne valami hibakód. :huh:

(jah, megjegyzem hoztak be hozzám garanciális gépet javítani. 2 napja gyilkolom és nem tudom elrontani :) :D ha visszaadom így akkor 2 nap múlva tutira hozzák hogy már megint sz.r. ilyenek ezek a gépek, sose akkor van bajuk amikor szervizben vannak :lol: )

Ja, mint nekem a gyújtásmodulom, meg a nem régiben emlegett rádiós magnóm ami hol szól hol nem...

Dita, nem utál az autód, miért tenné!? Örül hogy te rendbe rakatod! :( Az is lehet, hogy az immo vacakol vagy valami riasztó(maradvány).. reméljük a szerelőd megtalálja a hiba forrását és orvosolja is! ;)

A termosztát viszont valóban cserés a leirtak alapján. :angry:

Link to comment
Megosztás:

A fűtést meg ne add rá csak ha kimozdult a kékből, a ventit dettó..

Ha szépen kinyomod a kuplungot indításkor, akkor nem.

Múltkor lekiabáltam a nejem haját, mert észrevettem hogy nem nyomja ki rendesen- sehogy !!!. A váltáskor meg berakja jó előre (miért is van úgy elkopva úgy az ő kocsiján a kuplung???? )ott is ahol ráérne felkapcsolni egybe.

Jöjjön át hozzád reggel, aztán ugyanott indítson rá. Szerintem simán modellezni kell a hasonló körülményeket. Sőt, akkor te csináld úgy ahogy szoktad...lehet hogy van valami banális apróság, ami egyébként nem játszik.

A fűtést csak akkor szoktam bekapcsolni, ha már eléggé felmelegedett. Reggel, miután nem mertem leállítani, kb. 5-7 perc alatt felmelegedett és forró levegőt fújt, később vettem észre már menet közben, hogy teljesen visszahűlt és kezdek fázni...

Szépen kinyomom. :huh: Bár a kuplung körüli dolgokra, ha rossz napom van nekem is oda kell figyelnem, asszem ez női "betegség". :lol:

Reggel azonnal beindult, melegen nem akart tegnap, de nála úgy is beindul. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Itt van a kutya elásva. Nincs belőle pénze. Miért csinálná meg rendesen? De Te tudod. Ha megbízol benne, vidd hozzá.

Ha jóismerőse akkor nem fogja átcsöszni! :)

A fűtést csak akkor szoktam bekapcsolni, ha már eléggé felmelegedett. Reggel, miután nem mertem leállítani, kb. 5-7 perc alatt felmelegedett és forró levegőt fújt, később vettem észre már menet közben, hogy teljesen visszahűlt és kezdek fázni...

Szépen kinyomom. :huh: Bár a kuplung körüli dolgokra, ha rossz napom van nekem is oda kell figyelnem, asszem ez női "betegség". :(

Reggel azonnal beindult, melegen nem akart tegnap, de nála úgy is beindul. :D

Dehogy női betegség.. ;) van hogy én is bénázok. Még tavasszal megkért faterom hogy a ház elől álljak már be a hátsó udvarra, na ott kerülni kell hátrafele 1et 1 kisúton. És a kapura volt ráállva a kocsi. Én meg valamiért, nem nyomtam kuplungot amikor rükibe tettem.... :angry: jött az a recsegő hang, a nyárikonyha ajtaja már nyílt is kifele és nézett fater hogy mit művelek.... Aztán most ősszel volt olyan hogy mentem a kertbe, aztán rámszólt haver hogy nyomd már ki a kuplungot mert rángat.... Jóvan mondom nem telefon, nem kell megmondani majd én tudom..és hozzátettem hogy nem azért rángat. ( persze hogy azért rángatott váltásnál mert nem nyomtam ki teljesen :blink: ) csak hülye lettem volna akkor bevallani.... Azt csinálok a kocsimmal amit akarok, mégha nem is szándékos :lol:

Milyen dolog már hogy más mondja meg hogy hogy bánjak a saját kocsimmal... :lol:

Fater az más...ő nyugodtan beleszólhat hiszen az övé is, ő is sokat jár vele :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.