Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

azé kellett volna hazavinni, de legalább jött taxi?

igazi taxi? :lol:

Jött. És neki nem füzetpapírból hanem világító sárga lámpából volt a taxijelzése :huh: De azért amikor beült abba, átkiabált az utca másik oldalára hogy azért köszöni a "taxit" :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jött. És neki nem füzetpapírból hanem világító sárga lámpából volt a taxijelzése :huh: De azért amikor beült abba, átkiabált az utca másik oldalára hogy azért köszöni a "taxit" :lol:

látod látod ;)

jófej csaj volt, mikor mi hasonlóan akartunk ponkodni, úgy nyitot, hogy k..anya... te k.. g... p.. fej

:lol:

aztán mikor befejezte:

szia istván vagyok, de neked nincs egyszerű neved ám :D

Link to comment
Megosztás:

őő igen ezt akartam kérdezni már

nem szoktam kapartatni az astrával... talán még egyszer se szándékosan.

a héten megnéztem tud e egyáltalán

felpörgettem 6 ezerig kuplung rá, elkezd pattogni az eleje, és ugy karagált, de hagytam is

aztán 3-4 ezer, na akkor elkapart, de mikor elértemegint a 6ezret, akkor megint pattogni kezdett

ez miért van?

elfogy a nyomaték, és azért pattog vagy mi?

3-4 ezer között elkapart ahogyan azt kell neki, de felette pattog inkább

Link to comment
Megosztás:

őő igen ezt akartam kérdezni már

nem szoktam kapartatni az astrával... talán még egyszer se szándékosan.

a héten megnéztem tud e egyáltalán

felpörgettem 6 ezerig kuplung rá, elkezd pattogni az eleje, és ugy karagált, de hagytam is

aztán 3-4 ezer, na akkor elkapart, de mikor elértemegint a 6ezret, akkor megint pattogni kezdett

ez miért van?

elfogy a nyomaték, és azért pattog vagy mi?

3-4 ezer között elkapart ahogyan azt kell neki, de felette pattog inkább

Nekem is elpattog. Ez a futómű nem nyomja le annyira a kereket hogy még akkor is lent tartsa. Evvan, ha kaparsz akkor kicsit kisebb fordulaton, próbáld nyomatékból :lol: :D :huh: Vagy esetleg ne kaprj és akkor a probléma sem létezik :lol:

Link to comment
Megosztás:

őő igen ezt akartam kérdezni már

nem szoktam kapartatni az astrával... talán még egyszer se szándékosan.

a héten megnéztem tud e egyáltalán

felpörgettem 6 ezerig kuplung rá, elkezd pattogni az eleje, és ugy karagált, de hagytam is

aztán 3-4 ezer, na akkor elkapart, de mikor elértemegint a 6ezret, akkor megint pattogni kezdett

ez miért van?

elfogy a nyomaték, és azért pattog vagy mi?

3-4 ezer között elkapart ahogyan azt kell neki, de felette pattog inkább

Pattog? :huh:

Link to comment
Megosztás:

Pattog? :huh:

Az első kerék elemelkedik az útról kaparás közben. Nekem egy időben "beugrós" kereszteződésekben a car gumikkal rendszeresen eldobálta a belső íven az első kereket, főleg vizes úton. (persze mert ott volt elég erős ahhoz hogy rendesen kaparni tudjon :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Az első kerék elemelkedik az útról kaparás közben. Nekem egy időben "beugrós" kereszteződésekben a car gumikkal rendszeresen eldobálta a belső íven az első kereket, főleg vizes úton. (persze mert ott volt elég erős ahhoz hogy rendesen kaparni tudjon :huh: )

jó akkor megvok nyugodva... részben... merthaver c14nzje elkapar 2.ban is...

de ez igazábol nem is értem... mert kapartam én már5.ben is 150el egyhelyben havon, akkor semmi pattogás nem jött elő...

na mindegy nem bántom, ha 3-4 ezer között tartom, akkor sztem még füstölésig is bírná... de én nem égetek gumit :lol:

apué :lol:

Link to comment
Megosztás:

jó akkor megvok nyugodva... részben... merthaver c14nzje elkapar 2.ban is...

de ez igazábol nem is értem... mert kapartam én már5.ben is 150el egyhelyben havon, akkor semmi pattogás nem jött elő...

na mindegy nem bántom, ha 3-4 ezer között tartom, akkor sztem még füstölésig is bírná... de én nem égetek gumit :D

apué ;)

égesse ő :lol: :lol:

Havon persze hogy nem. A pattogás akkor van amikor már éppen megtapadna, csak a futómű nem tudja lent tartani, és ezért felugrik. Havon esélye nincs megtapadni annyira hogy megdobja :huh:

Link to comment
Megosztás:

égesse ő :lol: :lol:

Havon persze hogy nem. A pattogás akkor van amikor már éppen megtapadna, csak a futómű nem tudja lent tartani, és ezért felugrik. Havon esélye nincs megtapadni annyira hogy megdobja :huh:

de akkor haverom hogy kapar 2.ba is???

meg a sok füstölős videó F astrákkal is? :D

vagy az egy se 60 lovas? ;)

Link to comment
Megosztás:

Nna, azt lehet nekem is cserélnem kéne nemsokára, mert mintha kicsit alacsonyabbra lőné a mosóvízt :huh: Ablaktörlő lapátot milyet érdemes venni? Jók az obi-auchanban kapható Bosch-Champion márkájúak, vagy inkább felejtősek?

Nekem a gyári vált be legjobban, lassan másfél éves, túlélt egy telet is már. Innen vettem.

Link to comment
Megosztás:

Én is próbáltam már egy hölgyel lekapcsoltatni a refit, de sajna ő nem tudta hogyan kell, és mivel sietnie kellett nem engedte, hogy megmutassam, mondta majd legközelebb. :blink: Próbáltam utánnakiabállni, hogy hamarosan tankolnia is kell, hátha azt az órát sem ismeri, de elment. Majd legközelebb. :lol:

A múlt héten a Hungárián csorogtam az m3-at becélozva, szokott sorban. már nagyjából sötét volt, de ez egy mellettem hasító puntyósnak nem tűnt fel. Egyik lámpánál látom hogy kiszáll a puntó előtti fehér G-astra caravanból a csávóka, és bekopog az ablakon. Puntós leenegedi az ablakot, a csávó meg se szólalt csak benyúlt feltekerte a lámpát és visszaült a sajátjába. Apámat kérdezem ezt láttad? -Mé' nem egyszerűbb volt mint elmagyarázni a szöszinek hogy miért forog az index-kar vége? :lol:

hámondom de. De azt a szívroham előtti fejet a csajon amikor benyúltak az autójába... azt nem felejtem el :D ;)

Érdekes, nekem nem pattog el és 3.-ba is elkapar, ha úgy akarom. :huh:

Akkor neked vagy túl erős autód van, vagy nekünk van túl gyenge :angry:

Link to comment
Megosztás:

A múlt héten a Hungárián csorogtam az m3-at becélozva, szokott sorban. már nagyjából sötét volt, de ez egy mellettem hasító puntyósnak nem tűnt fel. Egyik lámpánál látom hogy kiszáll a puntó előtti fehér G-astra caravanból a csávóka, és bekopog az ablakon. Puntós leenegedi az ablakot, a csávó meg se szólalt csak benyúlt feltekerte a lámpát és visszaült a sajátjába. Apámat kérdezem ezt láttad? -Mé' nem egyszerűbb volt mint elmagyarázni a szöszinek hogy miért forog az index-kar vége? :huh:

hámondom de. De azt a szívroham előtti fejet a csajon amikor benyúltak az autójába... azt nem felejtem el :lol: :lol:

Ehhez nem kell szőkének lenni, tegnapelőtt este én is elfelejtettem felkapcsolni, nekem viszont nem nyúltak be, csak rámvillogtak :D

Link to comment
Megosztás:

3.ba elkapar? hol is?

azé ez az elkaparás szerintem erős kifejezés nem???

haverom is 2. ba kapar, de 3 ba rögtön megfogja...

nyikkan csak

Nem annyit mint kettedikben, de pörög párat. :lol:

Amúgy haverod elkapar másodikban, a harmadikat rögtön megfogja? Érdekes haverjaid vannak. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Nem annyit mint kettedikben, de pörög párat. :lol:

Amúgy haverod elkapar másodikban, a harmadikat rögtön megfogja? Érdekes haverjaid vannak. :huh:

egybe simán pörög, kettőbe már azért kezd lassulni, de 3 ba már megfogja.

hát nemértek a lovakhoz :lol:

Link to comment
Megosztás:

milenne ha mondjuk azt is észbentartanátok, hogy a gumitól is függ mennyire kapar el...nekem pl téli is nyári is 2ben csak kicsit kapar, de nyikkanásnál több.....szárazon.

vizen mókás mikor a 2.at végigtekeri, tiszta turbo feeling :huh:

nekem az x14nz ugyan ez... gyári méretekkel...

Link to comment
Megosztás:

Ehhez nem kell szőkének lenni, tegnapelőtt este én is elfelejtettem felkapcsolni, nekem viszont nem nyúltak be, csak rámvillogtak :lol:

Azért, mert Te férfi vagy. "Rámvillognak - miért? - valamit eltoltam vagy egyéb probléma van - keresem a megoldást". :huh:

Nő: "Rámvillognak - miért? - lehet, hogy ismerem?... és itt el is akad. Amelyik nem az kicsit tovább jut ...- nem, nem ismerem - akkor meg minek villog?! - menjen a fenébe! :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

Azért, mert Te férfi vagy. "Rámvillognak - miért? - valamit eltoltam vagy egyéb probléma van - keresem a megoldást". :huh:

Nő: "Rámvillognak - miért? - lehet, hogy ismerem?... és itt el is akad. Amelyik nem az kicsit tovább jut ...- nem, nem ismerem - akkor meg minek villog?! - menjen a fenébe! ;) :lol:

és az utóbbi lennél te nem? :angry:

nekem is gyári méret van most :blink: csak épp 195... :lol:

meg 100 lovad, nekem meg 60 :)

nah egyébként már van az utólagos extrákoz aljzatom a biztitáblába :)

reléhez is meg biztihez is :D

8121-20091127-L7jZO8.jpg

Link to comment
Megosztás:

őő igen ezt akartam kérdezni már

nem szoktam kapartatni az astrával... talán még egyszer se szándékosan.

a héten megnéztem tud e egyáltalán

felpörgettem 6 ezerig kuplung rá, elkezd pattogni az eleje, és ugy karagált, de hagytam is

aztán 3-4 ezer, na akkor elkapart, de mikor elértemegint a 6ezret, akkor megint pattogni kezdett

ez miért van?

elfogy a nyomaték, és azért pattog vagy mi?

3-4 ezer között elkapart ahogyan azt kell neki, de felette pattog inkább

Nekem is pattog, szerintem a gumik tapadásán múlik, a nyomatákon meg a kocsi súlyán. Megemelkedik a kocsi orra, elkapar visszaesik, és így tovább. De nem szoktam kínozni, néha előfordul . A főnökőmmel szívatjuk egymást, amikor indulok el a házuk előtt, volt hogy egy-kettő tiltásig. Visszacsörögtem , milyen volt? Erre válaszul hallom ahogy indul előttünk, egy-kettő-háromban elkapratja igaz vizesen és Ignis. És megcsörget na és ez milyen volt? :huh:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.