Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

na most jól megvígasztaltál :D

amíg megy addig jó, én úgy vagyok vele, ha megfekszik, akkor 15ft os cseredarab... nagyobb gondolm vana hidrotőkével, ma eléggé sokáig kelepelt, nem szokott eddig :lol:

Mindent elmondtatok helyettem... :lol:

cö cö cö

ahhoz képest mégis több van belőlük, mint asconából pl...

Link to comment
Megosztás:

Győrben láttam egyet, először mejdnem átmentem a szembe sávba annyira lestem, aztán meg nem engedtek megfordulni, hogy lefotoózzam, mire megpördültem meg elment. :lol:

más téma

x14nz-se

valaki nem tud infót arról, hogy a daewo kalos 1.4es 8v mocija, ami ugyancsak hengerenkéntis, és82 lovas, és opelmocis, az miféle???

nem létezhet az, hogy az a moci x14se???

Hát nem tudom, szerinted?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/opel_asztra_f-3262522 jól megtalálható ezzel a típusnévvel ;) :D de amúgy... :huh:

Enyhén sérült...mire megcsinálom hol lesz a vége?

Link to comment
Megosztás:

Győrben láttam egyet, először mejdnem átmentem a szembe sávba annyira lestem, aztán meg nem engedtek megfordulni, hogy lefotoózzam, mire megpördültem meg elment. :huh:

Hát nem tudom, szerinted?

Enyhén sérült...mire megcsinálom hol lesz a vége?

Ennyi pízért eljárkálnék én vele a nyomott hátuljával is :D :lol: Ha meg lobog a szélben a csomagtartó ajtó akkor átmenő csavarral... tudod ;) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Győrben láttam egyet, először mejdnem átmentem a szembe sávba annyira lestem, aztán meg nem engedtek megfordulni, hogy lefotoózzam, mire megpördültem meg elment. :huh:

Hát nem tudom, szerinted?

Enyhén sérült...mire megcsinálom hol lesz a vége?

Eléggé hasonlónak tűnik, kivéve az EGR-szelepet, gondolom annak a helye az ott a szívósoron.

Na meg a kabriót nem tudnád forgalomba helyezni.

na ja szerintem isnagyon hasonló, és opel motoros.

mint az előző daewoo-k

csak ugye ott köbcenti eltérés is volt, itt meg még az sincs...

ha a motorvezérlőt nem is, de a hfet megérnéarrol használni, ha valóban ugyan olyan.

miért nem lehe forgalomba helyezni?

mindenhonnan hordják az autókat és forgalomba is helyezik, ezt miért nem?

Link to comment
Megosztás:

na ja szerintem isnagyon hasonló, és opel motoros.

mint az előző daewoo-k

csak ugye ott köbcenti eltérés is volt, itt meg még az sincs...

ha a motorvezérlőt nem is, de a hfet megérnéarrol használni, ha valóban ugyan olyan.

miért nem lehe forgalomba helyezni?

mindenhonnan hordják az autókat és forgalomba is helyezik, ezt miért nem?

mert svájci. nem uniós, nem euro4 ugyh nem lehet forgalomba helyezni.

ne kezd el megint h de miért ne lehetne, és csak feleslegesen ugatok megint, igen...ezt az esetet is végigzongoráztam már... :huh: :lol:

Link to comment
Megosztás:

mert svájci. nem uniós, nem euro4 ugyh nem lehet forgalomba helyezni.

ne kezd el megint h de miért ne lehetne, és csak feleslegesen ugatok megint, igen...ezt az esetet is végigzongoráztam már... :huh: :lol:

jóvan oké :lol:

ezek kész tények nah :D

az eu-s oké, az euro 4 es az mostanában van így, vagy ez régen is így volt??

régen nemigen volt így, mert karbis autókat is hordtak befelé külföldről...

de mostmán akkor így van ha te mondod

te autódíler ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nemtalálom hova írjam ezt ezért került ide: Szeretném levenni a kormányomat (lufis) bőrözés céljából! Valaki tud egy kis segítséget hogy mire figyeljek? köszi Mindenkinek

Mindenképp gyujtás levesz. alulról fogja két csavar a lufit, azt kitekered, és lejön a kormány közepe. Egy csatival van összekötva a lufi, azt széthuzod. A kormányt rögzítő nagy anyát meglazítod. Teljesen ne vedd le az anyát, hagyj rajta egykét menetet. Szemből a két szélére mérj néhány erős pofont tenyérrel. Ne félj tőle, izmos tenyereseket kell adni neki. Ugyanis az nincs rászorulva, csak a rugó miatt meg van feszülve. Ezért kell rajta hagyni az anyát, nehogy a képedbe ugorjon a kormány. Aztán a kormány átvezető dobjának a csatiját is szét kell huzni, de ehhez le kell venni a kományoszlop burkolatát.

Link to comment
Megosztás:

Mindenképp gyujtás levesz. alulról fogja két csavar a lufit, azt kitekered, és lejön a kormány közepe. Egy csatival van összekötva a lufi, azt széthuzod. A kormányt rögzítő nagy anyát meglazítod. Teljesen ne vedd le az anyát, hagyj rajta egykét menetet. Szemből a két szélére mérj néhány erős pofont tenyérrel. Ne félj tőle, izmos tenyereseket kell adni neki. Ugyanis az nincs rászorulva, csak a rugó miatt meg van feszülve. Ezért kell rajta hagyni az anyát, nehogy a képedbe ugorjon a kormány. Aztán a kormány átvezető dobjának a csatiját is szét kell huzni, de ehhez le kell venni a kományoszlop burkolatát.

Köszi a gyors választ! Akko megyek és adok neki "finoman"!

Link to comment
Megosztás:

az egy sufni, nézed meg a kilincseket, meg a sárvédőlapot :lol:

én eleinte azt hittem hogy valami céges autó....olyan csúnya az a sárga szín. LEgalább a fehéret valami széppel kombózta volna...de így... :huh:

viszont ahogy látom még a régi kadettes visszapillantó van rajta...szal az is facelift előtti lehet... Enyémen is olyan van. De nekem ez jobban tetszik mint a másik, a gömbölyű :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.