Novy Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 a lökös alá annyira felveri a kerék a vizet sarat? nemudom caravannon hogy van, de 5 ajtósóon elég nag hézag van alula kasztni és a lökös között... meg ott van a szellőzője is az utastérnek a lökös alatt... oda nem kellene víznek bejutnia... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 a lökös alá annyira felveri a kerék a vizet sarat? nemudom caravannon hogy van, de 5 ajtósóon elég nag hézag van alula kasztni és a lökös között... meg ott van a szellőzője is az utastérnek a lökös alatt... oda nem kellene víznek bejutnia... Elvileg olyan durván nem kéne neki...legalábbis nekem nem :huh: Amúgy miért szüntették meg az astra kupát? és miért swift kupa van helyette? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Elvileg olyan durván nem kéne neki...legalábbis nekem nem :huh: Amúgy miért szüntették meg az astra kupát? és miért swift kupa van helyette? :lol: emlkeim szerint mikor lehoztuk, akkor megütögettema lököst, akkor pergett ki belőle sár bőven... de az se a lemezről, hanem alökösről.azóta hiába ütögetem nem potyog ki semmi sár.... sztem eljárt az idő felette Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Lekátrányozták egyébként mint az állat és rohadt büdös van az autóban. :angry: Még száradnia kell, de utána elillan a szag. Szerinted :) majd nyáron lesz brutális szaga :blink: még a gondolatát is meg fogod bánni :huh: drágább a festék de nem tartósan büdös :lol: de ha rá vagy kattanva a bitura adok én neked vagy 1 tonnányit (azzal lemázolhatsz 50 kocsit is kívül-belül :) csak fel kell szedni a kármentőből ;) hozz pár hordót.. :( a lökös alá annyira felveri a kerék a vizet sarat? nemudom caravannon hogy van, de.... De szépen be tud rohadni a hátulja, én is találtam a pótkerék helyének merevítőjénél egy olyan 10 forintosnyi defektet :lol: már csak a kasznisomhoz kellene eljutnia :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Szerinted :) majd nyáron lesz brutális szaga :blink: még a gondolatát is meg fogod bánni :huh: drágább a festék de nem tartósan büdös :lol: de ha rá vagy kattanva a bitura adok én neked vagy 1 tonnányit (azzal lemázolhatsz 50 kocsit is kívül-belül :) csak fel kell szedni a kármentőből :angry: hozz pár hordót.. :( De szépen be tud rohadni a hátulja, én is találtam a pótkerék helyének merevítőjénél egy olyan 10 forintosnyi defektet :lol: már csak a kasznisomhoz kellene eljutnia ;) nekem rohad az alja...de elől. Hátul nincsen vele semmi probléma. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Szerinted :) majd nyáron lesz brutális szaga :angry: még a gondolatát is meg fogod bánni :huh: drágább a festék de nem tartósan büdös :lol: de ha rá vagy kattanva a bitura adok én neked vagy 1 tonnányit (azzal lemázolhatsz 50 kocsit is kívül-belül :blink: csak fel kell szedni a kármentőből ;) hozz pár hordót.. :) De szépen be tud rohadni a hátulja, én is találtam a pótkerék helyének merevítőjénél egy olyan 10 forintosnyi defektet :lol: már csak a kasznisomhoz kellene eljutnia :D holnap alákukkantok Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 nekem rohad az alja...de elől. Hátul nincsen vele semmi probléma. :huh: Enyémének hálistennek csak ennyi a gondja, lassan készítgetem elő műszakira, ma megvettem egy rakás szervízkelléket hozzá -szíjak, szűrők, stb... :lol: Engem meg épp imént hívott a bitumenes sofőr, ő is álmos, én is 3 hete nem aludtam napi 5óránál többet úgyhogy közös megegyezéssel reggel 7-re fut be hozzánk :angry: vééégreeee... :lol: :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Enyémének hálistennek csak ennyi a gondja, lassan készítgetem elő műszakira, ma megvettem egy rakás szervízkelléket hozzá -szíjak, szűrők, stb... :huh: Engem meg épp imént hívott a bitumenes sofőr, ő is álmos, én is 3 hete nem aludtam napi 5óránál többet úgyhogy közös megegyezéssel reggel 7-re fut be hozzánk :angry: vééégreeee... :lol: :D ;) nekem műszaki jövő novemberben lesz. :lol: Addigra ki kell cserélnem a szélvédőt, mert már tavaly is csúszva ment át mivel akkoris repedt volt. Na meg lakatolni az alját a kocsinak. Ha ezek kész vannak. Akkor elmondhatom hogy na ez így ahogy van majdnem gyári állapotú astra. Sanci nem tudsz valahol olcsó szélvédőst? aki szépen berakja és viszonylag olcsóbban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 A válaszom akkor is az, hogy ez nem normális dolog volt tőlük akármennyire is ért a vashoz! A nagy mocik mire is vallók akkor egy autóban? Hát tuti nem a gumifüstölésre tervezték meg ezeket az erőműveket, mert akkor a bmw és az egyébb fricc márkás ragadozók is 160km/h nál tiltanának, tehát a nagy motor az utazást szolgálja, nem durranást! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 A válaszom akkor is az, hogy ez nem normális dolog volt tőlük akármennyire is ért a vashoz! A nagy mocik mire is vallók akkor egy autóban? Hát tuti nem a gumifüstölésre tervezték meg ezeket az erőműveket, mert akkor a bmw és az egyébb fricc márkás ragadozók is 160km/h nál tiltanának, tehát a nagy motor az utazást szolgálja, nem durranást! :huh: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Nah bedobtam a Tungsram megalight 90+-okat,este megyek melózni,akkor jön a teszt. :huh: Ezen kívül vettem belső világítás késleltetőt is,amit eddig azért nem akartam,mert 30 sec van ráírva,az meg nagyon sok. De mivel világítós kapaszkodók vannak hátul és elöl is 10w izzó van az 5w helyett,gondoltam csak nem fog olyan sokáig világítani. Jó is lett,kb 5-6 mp.-ig világít,azután szépen elhalványodik. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Nah bedobtam a Tungsram megalight 90+-okat,este megyek melózni,akkor jön a teszt. :lol: Ezen kívül vettem belső világítás késleltetőt is,amit eddig azért nem akartam,mert 30 sec van ráírva,az meg nagyon sok. De mivel világítós kapaszkodók vannak hátul és elöl is 10w izzó van az 5w helyett,gondoltam csak nem fog olyan sokáig világítani. Jó is lett,kb 5-6 mp.-ig világít,azután szépen elhalványodik. :D Én meg hétvégén bővítem a saját késleltetőm mégpedig úgy, hogy járó motornál vagy gyújtás ráadásra gyorsabban halványodik el. :huh: Zavar mikor kiszállnak és világít még sokáig. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Nah bedobtam a Tungsram megalight 90+-okat,este megyek melózni,akkor jön a teszt. :huh: Ezen kívül vettem belső világítás késleltetőt is,amit eddig azért nem akartam,mert 30 sec van ráírva,az meg nagyon sok. De mivel világítós kapaszkodók vannak hátul és elöl is 10w izzó van az 5w helyett,gondoltam csak nem fog olyan sokáig világítani. Jó is lett,kb 5-6 mp.-ig világít,azután szépen elhalványodik. :lol: elől alapból 10W os van :lol: megnéztem, hogy a lökös mögött hol ragad meg a sár... hát nekem maga a hátfal porszáraz, de a kerekek mögött, ott viszont megragad... legalábbis kézzel benyúltam, és a lökös belső falán is, meg a kasztnin is van egy vékony sárréteg. a vicc az, hogy hiába teszed fel a gumilapot, semmivel se takar többet nincs mese dobbetét kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 elől alapból 10W os van :lol: megnéztem, hogy a lökös mögött hol ragad meg a sár... hát nekem maga a hátfal porszáraz, de a kerekek mögött, ott viszont megragad... legalábbis kézzel benyúltam, és a lökös belső falán is, meg a kasztnin is van egy vékony sárréteg. a vicc az, hogy hiába teszed fel a gumilapot, semmivel se takar többet nincs mese dobbetét kell. Ne hasonlítsuk már össze a ferdehátút a Caravannal. Nekünk sokkal hosszabb a hátulja és ha alánézel egy caravannak, látod, hogy igencsak oda tudnak verni a hátsó kerekek. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 elől alapból 10W os van :huh: ... Jó tudni. :lol: Nekem 5W volt benne amikor vettem az autót,csak kidobtam belőle,mert lóf@szt se lehetett látni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Ne hasonlítsuk már össze a ferdehátút a Caravannal. Nekünk sokkal hosszabb a hátulja és ha alánézel egy caravannak, látod, hogy igencsak oda tudnak verni a hátsó kerekek. :huh: talán mintha írtam volna, hogy nekem :lol: de a gond az, hogy ott van a baj, ahol a lökös fel van fogatva a kasztnira. ott kisebbek a hézagok, eleve nehezebben szárad, és kimosni is nehezebb, és hamarabb is megtelik sárral. az pedig közvetlenül a kerék mögött van, ahol a lökösnek is van egy pereme, de ez a perem sajnos néhol kevés, és kilóg alóla a fém... ott beveri sárral rögtön. ha a gumilapot felrakod, akkor alulról nem fogja felverni magát, ez okés, de a lökös és a fém közötti részen befog verni, ezért kell a dobbetét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 talán mintha írtam volna, hogy nekem :huh: de a gond az, hogy ott van a baj, ahol a lökös fel van fogatva a kasztnira. ott kisebbek a hézagok, eleve nehezebben szárad, és kimosni is nehezebb, és hamarabb is megtelik sárral. az pedig közvetlenül a kerék mögött van, ahol a lökösnek is van egy pereme, de ez a perem sajnos néhol kevés, és kilóg alóla a fém... ott beveri sárral rögtön. ha a gumilapot felrakod, akkor alulról nem fogja felverni magát, ez okés, de a lökös és a fém közötti részen befog verni, ezért kell a dobbetét. Itt?..bizony be tudja verni a ganét.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 jaja ott nekem máshol nem is veri be csak ott Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 jaja ott nekem máshol nem is veri be csak ott Dettó....azért mondtam hogy nem vészes..pedig caravanom van :huh: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 az abaj... hogy lökös csavarjai eléggé el vannak rejtve az alvázvédő alá... ha most azt leszedem... akkor ott megcseszem az alvázvédelmet... vagy csak nem jól érzem... most nem volt kedvem annyira aláfeküdni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 talán mintha írtam volna, hogy nekem :lol: de a gond az, hogy ott van a baj, ahol a lökös fel van fogatva a kasztnira. ott kisebbek a hézagok, eleve nehezebben szárad, és kimosni is nehezebb, és hamarabb is megtelik sárral. az pedig közvetlenül a kerék mögött van, ahol a lökösnek is van egy pereme, de ez a perem sajnos néhol kevés, és kilóg alóla a fém... ott beveri sárral rögtön. ha a gumilapot felrakod, akkor alulról nem fogja felverni magát, ez okés, de a lökös és a fém közötti részen befog verni, ezért kell a dobbetét. az abaj... hogy lökös csavarjai eléggé el vannak rejtve az alvázvédő alá... ha most azt leszedem... akkor ott megcseszem az alvázvédelmet... vagy csak nem jól érzem... most nem volt kedvem annyira aláfeküdni. Arra akartam kilyukadni, hogy a Caravannál szerintem sokkal jobban igénybe van véve a hátfal, amire a lökős van felrakva, mivel hosszabb. Nekem az rohadt ki. Az oldalával semmi gond nem volt, csak a hátulja, de nagyon, mint kiderült. Nade holnap remélhetőleg lesznek fotók. :huh: Nálad valszeg nincs annyira, mivel rövidebb. Mondjuk az sem utolsó szempont hogy iszonyat lent van az autó, így nem sok hely van az aszfalt és a lökős között, ahol a latyak és egyéb nem épp egészséges dolog el tud távozni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Arra akartam kilyukadni, hogy a Caravannál szerintem sokkal jobban igénybe van véve a hátfal, amire a lökős van felrakva, mivel hosszabb. Nekem az rohadt ki. Az oldalával semmi gond nem volt, csak a hátulja, de nagyon, mint kiderült. Nade holnap remélhetőleg lesznek fotók. :huh: Nálad valszeg nincs annyira, mivel rövidebb. Mondjuk az sem utolsó szempont hogy iszonyat lent van az autó, így nem sok hely van az aszfalt és a lökős között, ahol a latyak és egyéb nem épp egészséges dolog el tud távozni. :lol: jajajajaja ezen gondolkodtam én is, hogy a caravan lentebb van ugye, mármint a lökös ha nekem is lentebb lenne, nekem is telegórná ugyan úgy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Winkler nem Opelellenes, érdemes megnézni azt a részt mikor H Astra új teszt van, ott még mondja is, hogy az F Astra is jól néz ki, a G is, csak az a baj velük, hogy sok van az utakon, ezért nem vesszük észre, hogy jól néz ki. ezt a tesztet nem láttam, és nem is olvastam, azt viszont igen, amiben fikázza... és amire Dáwid is berágott és írt neki, és valószínűleg több ilyen megnyilvánulása vaolt... mert a többiek se opel astra fan ként ismerik :) am most találtam egy képet se lendkerékről, betettem a váltó topikba.... Ja igen amikor egy lepuccant 1.7D kombi astrát, egy új G astrát, meg egy mégújabb H-t hasonlítanak össze...( Arra gondolsz? ) Azon én is berágtam..."max csak kispolski az ellensége....) Ahoz képest Dáw mutatott nekem olyan képet hogy az 1.7D-vel közel 170el ment(óra szerint) de akkoris...Azt se tudja milyen hűséges kis kocsi és agyonra fikázza... :lol: Az a nép nem (csak) opelfikáz. Minden 3. mondatában az előző kettő ellentétét mondja. Amikor egy taxis cikkjében leírta hogy taxiba ül mert "addig se kell vezetni" akkor már csak röhögtem :D ;) az autómeleg, csak nehogy vezetni is kelljen. :lol: :angry: Ír olyat amit sokan elolvasnak azt kész. A Csikóst meg a Ziriget bírom többi meg Győzikeshow-pótlás. :huh: Ma egy kocsival mentünk, mert egy helyen melóztunk faterral. Tök komoly hogy a jobb oldalon a kiült sima ülések vannak én meg a kagylóba. Onnan tűnt fel hogy milyen állat vagyok hogy fater már borult. Szóltam is hogy kicsit betett az oltás az egyensúlyérzékének mert dűlöngél állandóan :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Az a nép nem (csak) opelfikáz. Minden 3. mondatában az előző kettő ellentétét mondja. Amikor egy taxis cikkjében leírta hogy taxiba ül mert "addig se kell vezetni" akkor már csak röhögtem :D ;) az autómeleg, csak nehogy vezetni is kelljen. :lol: :angry: Ír olyat amit sokan elolvasnak azt kész. A Csikóst meg a Ziriget bírom többi meg Győzikeshow-pótlás. :huh: Ma egy kocsival mentünk, mert egy helyen melóztunk faterral. Tök komoly hogy a jobb oldalon a kiült sima ülések vannak én meg a kagylóba. Onnan tűnt fel hogy milyen állat vagyok hogy fater már borult. Szóltam is hogy kicsit betett az oltás az egyensúlyérzékének mert dűlöngél állandóan :blink: na ez nekem is feltünk a linkelt videóban is benne volt: "a G astra futóműve is remek... aztán meg a g astra kabrió még peresgumival is förtlemes" :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Az a vicc, hogy a linkre kattintva a fehér Astra jön be éde az nekem nagyon tetszik. Viszont ti a kék Asconás f@szira vagytok felhördülve igaz? Egyébként ti szoktátok mondani, hogy nyomni kell a vasat mert ellustul... A gumifüstölés cirkuszba való, és semmi köze nincs a motor pörgetéséhez. Amúgy az a póz, ahogy az asconás a kezét az ablakon kilógatja, abban meg a rohadt csikkje lóg, igazán undorító. Ennyi a véleményem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts