astrásgyerek Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 Ha visszanézed a saját írásod, akkor rájöhetsz, hogy az előbbi estben eleve 20 C fokkal többet kell a motornak melegíteni ahhoz, hogy az üzemi hőfokot elérje. Az pedig időbe telik. mintha én is éppen ezt mondtam volna :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 Áttetsző indexeket akartam és ez lett belőle http://kep.ivpicture.hu/227077.jpg milyen? :D (remélem ilyen lesz majd élete csúcsán ) :lol: Szerintem zsír! :) Élőben is ugyanígy fog kinézni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 Áttetsző indexeket akartam és ez lett belőle http://kep.ivpicture.hu/227077.jpg milyen? :) (remélem ilyen lesz majd élete csúcsán ) :D Egy gömbölyű tükröt nem gondoltál rá? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 mintha én is éppen ezt mondtam volna :) Akkor igazad van, csak előtte a takarásra voksoltál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 Akkor igazad van, csak előtte a takarásra voksoltál. igen, mert szerintem az is számít vallamit (szerintem :) ) én biztos ami biztos tettem takarást, és úgy érzem sokkal jobb lett! de nekem a szitás hűtőmaszk konkrétam szívja magán keresztül a hideget :) :D lehet azért jobb így... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 :lol: igen, mert szerintem az is számít vallamit (szerintem :) ) én biztos ami biztos tettem takarást, és úgy érzem sokkal jobb lett! de nekem a szitás hűtőmaszk konkrétam szívja magán keresztül a hideget :) :D lehet azért jobb így... :lol: biztos hogy jobb akkor minek lenne hozzá gyárilag is ilyen maszk? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 :lol: biztos hogy jobb akkor minek lenne hozzá gyárilag is ilyen maszk? :lol: én mellesleg elég fázós vagyok, szeretem a meleget a kocsiban is!!! :) és így sokkal hamarabb be tud melegíteni B) Mondjuk amúgy is beindítás után járatom a mocit, hidegen sosem indulok el vele :D vigyázni kell rá, drága vót, és nem lesz másik :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 :lol: én mellesleg elég fázós vagyok, szeretem a meleget a kocsiban is!!! :) és így sokkal hamarabb be tud melegíteni :lol: Mondjuk amúgy is beindítás után járatom a mocit, hidegen sosem indulok el vele :D vigyázni kell rá, drága vót, és nem lesz másik :) pedig pont hogy nem szabad állóhelybe járatni ebből lesz a hordós kopás pl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 pedig pont hogy nem szabad állóhelybe járatni ebből lesz a hordós kopás pl. :) ezt magyarád el légyszi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 :) ezt magyarád el légyszi :) alapjáraton pöcörőzve később melegszik fel nemtudom pontosan, miért is hordós kopást eredményez.. de arra gondolok, hogy alul ,meg felül hamarabb melegszik, mivel ott gyengébb a hűtés, és középen meg ugye ott van a víz, de kevesebb hőforrás. de mindig erre jukadnak ki, hogy dízelnél főleg nem szabad alapjáraton melegíteni, mert hordós kopást okoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 alapjáraton pöcörőzve később melegszik fel nemtudom pontosan, miért is hordós kopást eredményez.. de arra gondolok, hogy alul ,meg felül hamarabb melegszik, mivel ott gyengébb a hűtés, és középen meg ugye ott van a víz, de kevesebb hőforrás. de mindig erre jukadnak ki, hogy dízelnél főleg nem szabad alapjáraton melegíteni, mert hordós kopást okoz. A hordós kopást az elégtelen kenés okozza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 A hordós kopást az elégtelen kenés okozza. akkor hülyeséget beszélnek itt a többiek... többször is volt rről szó, és ellenezték az alapjárati melegítést, hordós kopással indokolva... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 akkor hülyeséget beszélnek itt a többiek... többször is volt rről szó, és ellenezték az alapjárati melegítést, hordós kopással indokolva... Én pont úgy tudom, hogy a dízelt alapjáraton kell melegíteni, a benzinest viszont terhelni kell. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 akkor hülyeséget beszélnek itt a többiek... többször is volt rről szó, és ellenezték az alapjárati melegítést, hordós kopással indokolva... Alapjáraton nyilván a kisebb az olajnyomás azaz a kenés is....a kettő összefügg. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 Én pont úgy tudom, hogy a dízelt alapjáraton kell melegíteni, a benzinest viszont terhelni kell. :) Alapjáraton nyilván a kisebb az olajnyomás azaz a kenés is....a kettő összefügg. :) én meg pont most kerestem meg, és ki van fejtve: a dízeleknek több a hűtővizük, a blokban is meg a hűtőben is, így azoknak tovább tart felmlegíteni, így tovább vannak olyan hőmérsékleten, amikor még jobban kopik a motor. 1.7d topikban írták. alapjáraton is megfelelőnek kell lennie a kenésnek, így nem lehet az hogy alapjáraton nincs megfelelő kenés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 én meg pont most kerestem meg, és ki van fejtve: a dízeleknek több a hűtővizük, a blokban is meg a hűtőben is, így azoknak tovább tart felmlegíteni, így tovább vannak olyan hőmérsékleten, amikor még jobban kopik a motor. 1.7d topikban írták. alapjáraton is megfelelőnek kell lennie a kenésnek, így nem lehet az hogy alapjáraton nincs megfelelő kenés. De hidegen alapjáraton akkor sincs olyan kenés mint kellene, ezért kell melegíteni mihamarabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 De hidegen alapjáraton akkor sincs olyan kenés mint kellene, ezért kell melegíteni mihamarabb. szerintem kenés akkor is van, és mgfelelő, de hiába, ha nincs megfelelő hőmérséklet, így kenéssel is jobban kopik az igazsághoz meg hozzátartozik, hogy egyetlen kocsi se melegszik alapjáraton :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 Egyébbként érdekes ez a melegítés... Én is úgy tudom, hogy a dízelt nem szabad menet közben melegíteni, mert nem szereti a hengerfej. Csak van benne valami, mert akinek dízele van, azok a hideg reggelente járatják a motort, mire elindulnak. Tudja a fene! Én szoktam járatni egy kicsit, mielőtt elindulok. Tervbe van véve egy motormelegítő... Nem azért, mert nehezen indul, hanem azért, hogy megkíméljem magam a járatástól. De ez a motormelegítés is ellentmondásos. Mert a melegítő csak a vizet melegíti, de az olajat nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 én meg pont most kerestem meg, és ki van fejtve: a dízeleknek több a hűtővizük, a blokban is meg a hűtőben is, így azoknak tovább tart felmlegíteni, így tovább vannak olyan hőmérsékleten, amikor még jobban kopik a motor. 1.7d topikban írták. alapjáraton is megfelelőnek kell lennie a kenésnek, így nem lehet az hogy alapjáraton nincs megfelelő kenés. 1L különbség van köztük. De hidegen alapjáraton akkor sincs olyan kenés mint kellene, ezért kell melegíteni mihamarabb. Sikerült a motortan zh-d? Még anno írtad F.L. kapcsán, hogy motorokból írsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 Egyébbként érdekes ez a melegítés... Én is úgy tudom, hogy a dízelt nem szabad menet közben melegíteni, mert nem szereti a hengerfej. Csak van benne valami, mert akinek dízele van, azok a hideg reggelente járatják a motort, mire elindulnak. Tudja a fene! Én szoktam járatni egy kicsit, mielőtt elindulok. Tervbe van véve egy motormelegítő... Nem azért, mert nehezen indul, hanem azért, hogy megkíméljem magam a járatástól. De ez a motormelegítés is ellentmondásos. Mert a melegítő csak a vizet melegíti, de az olajat nem. hát ja vannak ellentmondások az egészben a hf valóban nem szereti a hideg járást, de se a benyás se a dízel, a turbódízel meg főleg nem az a 3,5 liter olaj, vagy dízelben 5liter meg felmelegszik hamar, mivel a víz a blokkot is melegíti, és ha beállítottad mondjuk 60 fokra, akkor az addig melegszik, amíg a blok is 60fokos lesz, mivel addig a víz leadja a hőt magából a blokba :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 Egyébbként érdekes ez a melegítés... Én is úgy tudom, hogy a dízelt nem szabad menet közben melegíteni, mert nem szereti a hengerfej. Csak van benne valami, mert akinek dízele van, azok a hideg reggelente járatják a motort, mire elindulnak. Tudja a fene! Én szoktam járatni egy kicsit, mielőtt elindulok. Tervbe van véve egy motormelegítő... Nem azért, mert nehezen indul, hanem azért, hogy megkíméljem magam a járatástól. De ez a motormelegítés is ellentmondásos. Mert a melegítő csak a vizet melegíti, de az olajat nem. A gátrepedés viszont szereti :) Az a legjobb, 1-2 percet járatni alapon, utána óvatosan lehet vele közlekedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 1L különbség van köztük. Sikerült a motortan zh-d? Még anno írtad F.L. kapcsán, hogy motorokból írsz. Igen, sikerült. Lassan jön a 2. felvonás. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve November12, 2009 Megoszt Elküldve November12, 2009 c14se cucc karácsonyra? :) http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/ope...eg_es_kompjuter Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve November13, 2009 Megoszt Elküldve November13, 2009 Ez pedig csak haladóknak: :) http://racing-bazar.hu/alkatresz/komplett_motor/opel_v6 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November13, 2009 Megoszt Elküldve November13, 2009 Ha visszanézed a saját írásod, akkor rájöhetsz, hogy az előbbi estben eleve 20 C fokkal többet kell a motornak melegíteni ahhoz, hogy az üzemi hőfokot elérje. Az pedig időbe telik. Most nehezen melegszik? Majd amikor lesz -12, aztán lehül reggelre a blokk, olaj, hűtővíz. Csak úgy fújja befele a fagyos levegőt. :D Most tök jó, az utca végén már langyi. A gátrepedés viszont szereti :lol: Az a legjobb, 1-2 percet járatni alapon, utána óvatosan lehet vele közlekedni. Ezért kell a gátmetszés, vagy nem a szülésről van szó? :) :lol: c14se cucc karácsonyra? :) http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/ope...eg_es_kompjuter Nyami.... de sajna CO-ra kell gyüjtögetnem, amúgy sincs hozzá HF. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts